Ik kijk uit naar die ene flinke golf die al dat zand het zwembad in spoelt.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zal maar even rustig aan zee willen zitten en dan eerst om dat hele zwembad heen moeten lopen. Zwaar leven.
Dit weekend zijn wij dus met zijn alleen bij jouw pool partyquote:Op donderdag 18 april 2024 20:22 schreef Strani het volgende:
Goed nieuws. Het zwembad van mijn gebouw heeft weer water.
Het stond een weekje zonder water in verband met schoonmaak. Maar we kunnen er weer tegenaan.
Want dan zie je niet hoe klein het is of zo?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:35 schreef Strani het volgende:
Ons zwembad is trouwens niet heel groot maar goed te doen want ik ga meestal zo tegen de zonsondergang, als er verder niemand is.
Ik weet niet wat jou is verteld door een vrouw maar nee, dan zie je het nog steeds.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Want dan zie je niet hoe klein het is of zo?
Maakt het dan toch niks uitquote:Op donderdag 18 april 2024 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jou is verteld door een vrouw maar nee, dan zie je het nog steeds.
quote:
Maar je voelt er niks van, toch?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jou is verteld door een vrouw maar nee, dan zie je het nog steeds.
Nee hoor. We zijn niet allemaal zoals jijquote:Op donderdag 18 april 2024 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, Redefine post voorlopig even niet meer mee denk ik.
Nou ik vind het echt heel knap en sterk van je hoe jij omgaat met zo'n heftige burn van Arizonaquote:Op donderdag 18 april 2024 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hoor. We zijn niet allemaal zoals jij
Het kietelt makkelijker met een grasspriet dan met een boomstam!quote:
Jaquote:
Haha dat zalquote:Op vrijdag 19 april 2024 09:38 schreef H_T het volgende:
[..]
JaWel een heel andere Ahoy-beleving dan met het Songfestival
Heel ander publiekquote:Op vrijdag 19 april 2024 09:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha dat zalAnder publiek ook wel denk ik!
Had jij ook zoveel last van de wind? Las ik net in de krant wat over
Oei, heb je ook voor mij gereserveerd? Dan moet ik even wat plannen aanpassenquote:
Dan kies ik voor Denemarken/Legoland.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:59 schreef H_T het volgende:
Mijn nieuwsgierig theezakje wil weten 'Waar wil je het liefst naartoe op reis?'
Als ik het beperk tot de landen waar ik nog niet geweest ben, ben ik het meest benieuwd naar Japan
Roadtrip door Amerika.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:59 schreef H_T het volgende:
Als ik het beperk tot de landen waar ik nog niet geweest ben, ben ik het meest benieuwd naar Japan
Doen! Leuk parkquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kies ik voor Denemarken/Legoland.
Edit: Of nee, Polen, Energylandia.
En welke route dan globaal?quote:
Energylandia. De Deense Legoland ben ik niet geweest. De Engelse wel, maar dat is toch duidelijk voor een jonger publiekquote:
Leuk, veel plezier! En goed oppassen dat niet overal zand in komtquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:34 schreef Strani het volgende:
Vanavond organiseer ik samen met iemand anders een beach picnic/party, ben benieuwd. Zo'n 25 mensen hebben zich via de verschillende media aangemeld dus alleen zitten zullen we niet
Ik ga m'n best doen maar dat is toch vaak een lastige opgavequote:Op vrijdag 19 april 2024 15:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier! En goed oppassen dat niet overal zand in komt
Ik was laatst aan het tellen in hoeveel Europese landen ik ben geweest en ik kwam tot 11, dus eentje waar ik nog niet ben geweest, Tsjechie bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:59 schreef H_T het volgende:
Sorry, maar ik kom toch niet. Paar vermoeiende dagen achter de rug en ik wil vanavond eigenlijk alleen maar een glas wijn en een simpele film of serie of zo. Veel plezier met de rest iig.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:34 schreef Strani het volgende:
Vanavond organiseer ik samen met iemand anders een beach picnic/party, ben benieuwd. Zo'n 25 mensen hebben zich via de verschillende media aangemeld dus alleen zitten zullen we niet
Japan lijkt mij ook erg interessant.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:59 schreef H_T het volgende:
Staat wel leuk op teletekst.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
18 punten in mindering brengen bij een club die er maar 17 heeft vind ik wel knap trouwens.
Voor een club als Vitesse hoop je niet dat dit het begin van het einde is...quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:00 schreef Fred_B het volgende:
Voor het voetbal is trouwens wel jammer dat clubs als Groningen, Vitesse, Willem II, NAC, Roda JC en ADO zo kwakkelen.
Ik hoop nog steeds dat NAC weer eens teurg keert in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:00 schreef Fred_B het volgende:
Voor het voetbal is trouwens wel jammer dat clubs als Groningen, Vitesse, Willem II, NAC, Roda JC en ADO zo kwakkelen.
Ze moeten in elk geval flink terug in de begroting, dus een directe promotie is onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor een club als Vitesse hoop je niet dat dit het begin van het einde is...
Ja, helaas heeft iedereen daar altijd ruzie met iedereen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat NAC weer eens teurg keert in de Eredivisie.
Oh jammer, dat zijn toch meteen twee personen minderquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kom toch niet. Paar vermoeiende dagen achter de rug en ik wil vanavond eigenlijk alleen maar een glas wijn en een simpele film of serie of zo. Veel plezier met de rest iig.
En dat terwijl Brabanders vaak beweren dat ze zo gezellig zijnquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, helaas heeft iedereen daar altijd ruzie met iedereen.
Misschien dat ik Epiales nog wel even jouw kant op stuur, die brengt altijd wel wat leven in de brouwerij.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jammer, dat zijn toch meteen twee personen minder
Zoals Theo Maassen al zei: Op het Stratumseind heb je kans op de bakkus geslagen te worden. Maar dat gaat dan wel heel gemoedelijkquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:14 schreef H_T het volgende:
[..]
En dat terwijl Brabanders vaak beweren dat ze zo gezellig zijn
Als ze de komende vier wedstrijden nog verliezen dan eindigen met minder punten dan waarmee ze zijn begonnen.quote:
Wat zitten je tenen leuk!quote:
Minder punten dan James Newman.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze de komende vier wedstrijden nog verliezen dan eindigen met minder punten dan waarmee ze zijn begonnen.
Toevallig is vandaag hun nieuwe single uitgekomen. Het zou me niets verbazen als ze dit naar Sanremo hadden opgestuurd. Voor ESF is het helaas te forgettablequote:Op vrijdag 19 april 2024 13:08 schreef Em31 het volgende:
Bekend nummer deze week bij De Mol![]()
[ afbeelding ]
Wat een toeval, ik ga zo juist géén James Bond kijken en in plaats van te kiezen kijk ik ze gewoon allemaal niet.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:42 schreef H_T het volgende:
Ik ga zo een James Bond kijken. Moet alleen nog even kiezen welke
Daar ben je waarschijnlijk ook nog sneller mee klaar dan ik met alleen Octopussyquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat een toeval, ik ga zo juist géén James Bond kijken en in plaats van te kiezen kijk ik ze gewoon allemaal niet.
Ik heb zin in een ESF avondje. Ik ga zo 2021 terugkijken. Wie van ons zou als eerste klaar zijn?quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:42 schreef H_T het volgende:
Ik ga zo een James Bond kijken. Moet alleen nog even kiezen welke
Ik ben al begonnen met de film dus ik heb een voorsprongquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb zin in een ESF avondje. Ik ga zo 2021 terugkijken. Wie van ons zou als eerste klaar zijn?
Dat denk ik wel, ik was eigenlijk al klaar direct na dat gepost te hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar ben je waarschijnlijk ook nog sneller mee klaar dan ik met alleen Octopussy
En de film is nog steeds bezig!quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, ik was eigenlijk al klaar direct na dat gepost te hebben.
Ongelooflijk, zo lang erover doen om een vodka martini te bestellen.quote:
Het zou zomaar kunnen dat ie dat de hele film lang niet gedaan heeftquote:Op vrijdag 19 april 2024 22:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ongelooflijk, zo lang erover doen om een vodka martini te bestellen.
Heb je nu al alle films gezien?quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:00 schreef H_T het volgende:
@:Nailqueen de film is klaar! Waar ben jij met de show?
Nee joh! Dit was er maar eentje, maar die duurde me ook al lang zatquote:
Maar wat heeft hij dán gedaan al die tijd?quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat ie dat de hele film lang niet gedaan heeftEr staat me in elk geval niets van bij
zich verkleden als clown onder andere. Volgens een website heeft hij wel een martini op in deze film, maar het wordt niet helemaal duidelijk uit die tekst of hij die zelf heeft besteldquote:Op vrijdag 19 april 2024 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar wat heeft hij dán gedaan al die tijd?
Ik weet niet beter dan dat James Bond vodka martini's bestelt.
Zich verkleden als clown? Dat doet mij toch vermoeden dat hij wel meer dan één martini achter de kiezen had.quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
zich verkleden als clown onder andere. Volgens een website heeft hij wel een martini op in deze film, maar het wordt niet helemaal duidelijk uit die tekst of hij die zelf heeft besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:36 schreef NailQueen het volgende:
Het luchtalarm gaat afgevaarlijke opmerking tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Het was de beste optie om bij de bom in het circuskanon te komen en zo een escalatie te voorkomen van de koude oorlog!quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zich verkleden als clown? Dat doet mij toch vermoeden dat hij wel meer dan één martini achter de kiezen had.
Nou ja zeg, dat is precies de smoes die ik ook vaak gebruik als ik apelazarus in een vreemde outfit thuiskom.quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Het was de beste optie om bij de bom in het circuskanon te komen en zo een escalatie te voorkomen van de koude oorlog!
Het woord apelazarusquote:Op vrijdag 19 april 2024 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat is precies de smoes die ik ook vaak gebruik als ik apelazarus in een vreemde outfit thuiskom.
Wat een toeval.
Zet em op vandaag!quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Slapen![]()
Vannacht weer vroeg eruit.
Ja die van Strani kende ik ook nog niet, maar ik ga wel proberen hem erin te houden.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:50 schreef H_T het volgende:
Ik vind katjelam ook mooi. Strani's 'helemaal lampje' was nieuw voor mij
Hij is niet geweest maar het is oké want ik denk dat er uiteindelijk toch iets van 35 mensen op af zijn gekomen, ging geweldigquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien dat ik Epiales nog wel even jouw kant op stuur, die brengt altijd wel wat leven in de brouwerij.
Nee klopt, hij ging liever op zoek of er nog ergens een paar Spartanen te vinden waren die hij kon verraden.quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is niet geweest maar het is oké want ik denk dat er uiteindelijk toch iets van 35 mensen op af zijn gekomen, ging geweldig
Ben wel kapot nu en wacht op de bus naar huis.
En heb je lekker geslapen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:47 schreef BillDauterive het volgende:
Net ging ik naar de markt en kom ik een buurvrouw tegen. "Goedemorgen. Lekker geslapen?" vraagt ze. Wel fijn dat iemand dat weer eens aan me vraagt, maar achteraf vraag ik me af of ik er zo verlept uitzag, dat ze doorhad dat ik nog geen uur wakker was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |