O zo irritantquote:Op donderdag 18 april 2024 10:27 schreef Fred_B het volgende:
Ik had een hele vuilniszak vol oude kleren om in de kledingcontainer te gooien vanochtend. Alles netjes ingepakt, en met een klein ommetje op weg naar de bushalte kon ik dat dan mooi kwijt.
Ware het niet dat die hele container ergens in de voorbije weken is weggehaald. Dus toen zat ik bepakt en bezakt in de bus. Gelukkig was er in de grote stad (Leuven dus) nog wel een alternatief te vinden. /liefdagboek
Hooguit een twijfelgevalletje. Ik had iemand die in Volendam geboren was, maar toen die 8 maanden oud was naar Friesland verhuisd was, en zich nu een echte Fries vindt. Is dat dan een jas of slechts een tussenjas?quote:Op donderdag 18 april 2024 10:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
O zo irritant![]()
Om een beetje ontopic te blijven: Zat er toevallig ook een tussenjas in de zak?
Op donderdag 18 april 2024 10:24 schreef Fred_B het volgende:Dat deed je vast expres zo!quote:[ afbeelding ] Op donderdag 18 april 2024 10:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb mijn fout inmiddels gefixt
[/quote
Wel netjes dat je die zak niet in de bus 'vergeet'. Ik moet eigenlijk ook weer eens wat oude spullen in zo'n bak gooienquote:Op donderdag 18 april 2024 10:27 schreef Fred_B het volgende:
Ik had een hele vuilniszak vol oude kleren om in de kledingcontainer te gooien vanochtend. Alles netjes ingepakt, en met een klein ommetje op weg naar de bushalte kon ik dat dan mooi kwijt.
Ware het niet dat die hele container ergens in de voorbije weken is weggehaald. Dus toen zat ik bepakt en bezakt in de bus. Gelukkig was er in de grote stad (Leuven dus) nog wel een alternatief te vinden. /liefdagboek
Allemaal vriendschappelijk, Chufi!quote:Op donderdag 18 april 2024 01:34 schreef chufi het volgende:
Ben je niet wat te oud voor zo'n jong prinsesje ? Niet dat ik het je gun of zo..
JA IK VIND DIT OOK STOMquote:Op woensdag 17 april 2024 13:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, niks aan zo. Ik vind het ook niet gek dat ik snipverkouden ben. Al die schommelingen in temperatuur, vochtigheid en alles, bah.
Verdoriequote:Op donderdag 18 april 2024 13:24 schreef Meke het volgende:
[..]
JA IK VIND DIT OOK STOM![]()
Mijn huid is ook helemaal kapot hierdoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Heel fijn!! Ik zal dat zelf ook weer eens gebruiken, want sinds ik aan kickboksen doe, heb ik last van kleine plekjes zwemmerseczeem. :/quote:Op donderdag 18 april 2024 13:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
VerdorieVervelend is dat!
Mijn huid gaat erg goed, zodra ik ook maar iets van jeukplekjes of eczeemachtige dingen of roodheid of irritatie merk, smeer ik met Cetomacrogol. Tip van @:billdauterive destijd en dat helpt bij mij enorm goed! Dank nog Billy
Ik had je nick eerst met streepje ertussen geplaatstquote:Op donderdag 18 april 2024 18:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel fijn!! Ik zal dat zelf ook weer eens gebruiken, want sinds ik aan kickboksen doe, heb ik last van kleine plekjes zwemmerseczeem. :/
(ik kreeg geen mention, omdat je me pas tagde in je edit)
Mijn kantoordag was ook drama wat dat betreft. Weinig voor elkaar gekregen maar wel doodmoe thuisgekomen. Morgen lekker nog even thuiswerken en dan weekend!quote:Op donderdag 18 april 2024 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kantoordagen zijn totaal niet productief.
Ik ga morgen ook thuiswerken, maar eerst een avondje darten kijkenquote:Op donderdag 18 april 2024 18:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn kantoordag was ook drama wat dat betreft. Weinig voor elkaar gekregen maar wel doodmoe thuisgekomen. Morgen lekker nog even thuiswerken en dan weekend!
Hier hetzelfde.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn kantoordag was ook drama wat dat betreft. Weinig voor elkaar gekregen maar wel doodmoe thuisgekomen. Morgen lekker nog even thuiswerken en dan weekend!
In Spanje hebben ze een week nodig om een zwembad schoon te maken?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:22 schreef Strani het volgende:
Goed nieuws. Het zwembad van mijn gebouw heeft weer water.
Het stond een weekje zonder water in verband met schoonmaak. Maar we kunnen er weer tegenaan.
quote:Op donderdag 18 april 2024 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Spanje hebben ze een week nodig om een zwembad schoon te maken?
Dat is een flink zwembad.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:strani woont rechts beneden.
Ik denk meer dat de urgentie vrij laag was want behalve een paar gestoorde toeristen gebruikt niemand de zwembaden tot juni of zo.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Spanje hebben ze een week nodig om een zwembad schoon te maken?
Je zal maar even rustig aan zee willen zitten en dan eerst om dat hele zwembad heen moeten lopen. Zwaar leven.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog een keer heen en weer zwemmen voordat we het bad uit gaan!quote:Op donderdag 18 april 2024 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zou het eerste zwembad met een veerpont moeten zijn inderdaad.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zal maar even rustig aan zee willen zitten en dan eerst om dat hele zwembad heen moeten lopen. Zwaar leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |