En dat terwijl Brabanders vaak beweren dat ze zo gezellig zijnquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, helaas heeft iedereen daar altijd ruzie met iedereen.
Misschien dat ik Epiales nog wel even jouw kant op stuur, die brengt altijd wel wat leven in de brouwerij.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jammer, dat zijn toch meteen twee personen minder
Zoals Theo Maassen al zei: Op het Stratumseind heb je kans op de bakkus geslagen te worden. Maar dat gaat dan wel heel gemoedelijkquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:14 schreef H_T het volgende:
[..]
En dat terwijl Brabanders vaak beweren dat ze zo gezellig zijn
Als ze de komende vier wedstrijden nog verliezen dan eindigen met minder punten dan waarmee ze zijn begonnen.quote:
Wat zitten je tenen leuk!quote:
Minder punten dan James Newman.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze de komende vier wedstrijden nog verliezen dan eindigen met minder punten dan waarmee ze zijn begonnen.
Toevallig is vandaag hun nieuwe single uitgekomen. Het zou me niets verbazen als ze dit naar Sanremo hadden opgestuurd. Voor ESF is het helaas te forgettablequote:Op vrijdag 19 april 2024 13:08 schreef Em31 het volgende:
Bekend nummer deze week bij De Mol![]()
[ afbeelding ]
Wat een toeval, ik ga zo juist géén James Bond kijken en in plaats van te kiezen kijk ik ze gewoon allemaal niet.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:42 schreef H_T het volgende:
Ik ga zo een James Bond kijken. Moet alleen nog even kiezen welke
Daar ben je waarschijnlijk ook nog sneller mee klaar dan ik met alleen Octopussyquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat een toeval, ik ga zo juist géén James Bond kijken en in plaats van te kiezen kijk ik ze gewoon allemaal niet.
Ik heb zin in een ESF avondje. Ik ga zo 2021 terugkijken. Wie van ons zou als eerste klaar zijn?quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:42 schreef H_T het volgende:
Ik ga zo een James Bond kijken. Moet alleen nog even kiezen welke
Ik ben al begonnen met de film dus ik heb een voorsprongquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb zin in een ESF avondje. Ik ga zo 2021 terugkijken. Wie van ons zou als eerste klaar zijn?
Dat denk ik wel, ik was eigenlijk al klaar direct na dat gepost te hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar ben je waarschijnlijk ook nog sneller mee klaar dan ik met alleen Octopussy
En de film is nog steeds bezig!quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, ik was eigenlijk al klaar direct na dat gepost te hebben.
Ongelooflijk, zo lang erover doen om een vodka martini te bestellen.quote:
Het zou zomaar kunnen dat ie dat de hele film lang niet gedaan heeftquote:Op vrijdag 19 april 2024 22:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ongelooflijk, zo lang erover doen om een vodka martini te bestellen.
Heb je nu al alle films gezien?quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:00 schreef H_T het volgende:
@:Nailqueen de film is klaar! Waar ben jij met de show?
Nee joh! Dit was er maar eentje, maar die duurde me ook al lang zatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |