Dan kies ik voor Denemarken/Legoland.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:59 schreef H_T het volgende:
Mijn nieuwsgierig theezakje wil weten 'Waar wil je het liefst naartoe op reis?'
Als ik het beperk tot de landen waar ik nog niet geweest ben, ben ik het meest benieuwd naar Japan
Roadtrip door Amerika.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:59 schreef H_T het volgende:
Als ik het beperk tot de landen waar ik nog niet geweest ben, ben ik het meest benieuwd naar Japan
Doen! Leuk parkquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kies ik voor Denemarken/Legoland.
Edit: Of nee, Polen, Energylandia.
En welke route dan globaal?quote:
Energylandia. De Deense Legoland ben ik niet geweest. De Engelse wel, maar dat is toch duidelijk voor een jonger publiekquote:
Leuk, veel plezier! En goed oppassen dat niet overal zand in komtquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:34 schreef Strani het volgende:
Vanavond organiseer ik samen met iemand anders een beach picnic/party, ben benieuwd. Zo'n 25 mensen hebben zich via de verschillende media aangemeld dus alleen zitten zullen we niet
Ik ga m'n best doen maar dat is toch vaak een lastige opgavequote:Op vrijdag 19 april 2024 15:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier! En goed oppassen dat niet overal zand in komt
Ik was laatst aan het tellen in hoeveel Europese landen ik ben geweest en ik kwam tot 11, dus eentje waar ik nog niet ben geweest, Tsjechie bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:59 schreef H_T het volgende:
Sorry, maar ik kom toch niet. Paar vermoeiende dagen achter de rug en ik wil vanavond eigenlijk alleen maar een glas wijn en een simpele film of serie of zo. Veel plezier met de rest iig.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:34 schreef Strani het volgende:
Vanavond organiseer ik samen met iemand anders een beach picnic/party, ben benieuwd. Zo'n 25 mensen hebben zich via de verschillende media aangemeld dus alleen zitten zullen we niet
Japan lijkt mij ook erg interessant.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:59 schreef H_T het volgende:
Staat wel leuk op teletekst.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
18 punten in mindering brengen bij een club die er maar 17 heeft vind ik wel knap trouwens.
Voor een club als Vitesse hoop je niet dat dit het begin van het einde is...quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:00 schreef Fred_B het volgende:
Voor het voetbal is trouwens wel jammer dat clubs als Groningen, Vitesse, Willem II, NAC, Roda JC en ADO zo kwakkelen.
Ik hoop nog steeds dat NAC weer eens teurg keert in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:00 schreef Fred_B het volgende:
Voor het voetbal is trouwens wel jammer dat clubs als Groningen, Vitesse, Willem II, NAC, Roda JC en ADO zo kwakkelen.
Ze moeten in elk geval flink terug in de begroting, dus een directe promotie is onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor een club als Vitesse hoop je niet dat dit het begin van het einde is...
Ja, helaas heeft iedereen daar altijd ruzie met iedereen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat NAC weer eens teurg keert in de Eredivisie.
Oh jammer, dat zijn toch meteen twee personen minderquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kom toch niet. Paar vermoeiende dagen achter de rug en ik wil vanavond eigenlijk alleen maar een glas wijn en een simpele film of serie of zo. Veel plezier met de rest iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |