Ja en post je dan anders of juist wel omdat het anders te snel gaat?quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het voordeel van races in de ochtend is dat lekker rustig is op het F1 subforum. Als de race 's middags of 's avonds is het veel drukker.
Moet je daar ook verplicht 50 cent geven?quote:Op zondag 21 april 2024 00:28 schreef Strani het volgende:
Trouwens een voordeel van wonen in een toeristische regio dat er altijd wel een hotel in de buurt is voor als je moet plassen. Gewoon doen alsof je er moet zijn en niemand die je iets vraagt.
Nou is het in Spanje trouwens ook per wet verplicht dat horeca je toegang geeft tot het toilet, ook als je geen klant bent.
Nee dat zie je ook eigenlijk nooit hier. Niet in de horeca tenminste.quote:Op zondag 21 april 2024 00:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Moet je daar ook verplicht 50 cent geven?
Is dat dan een gierig nederlands iets?quote:Op zondag 21 april 2024 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat zie je ook eigenlijk nooit hier. Niet in de horeca tenminste.
Ik heb het in Parijs ook gezien en het zal best op meer plekken voorkomen, maar zeker niet overal nee.quote:Op zondag 21 april 2024 00:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is dat dan een gierig nederlands iets?
no me acuerdo ...... vroeger vast wel eens gedaanquote:Op zondag 21 april 2024 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het in Parijs ook gezien en het zal best op meer plekken voorkomen, maar zeker niet overal nee.
Ik weet eigenlijk niet hoe dat hier wettelijk zit, toch eens uitzoeken.quote:Op zondag 21 april 2024 00:28 schreef Strani het volgende:
Trouwens een voordeel van wonen in een toeristische regio dat er altijd wel een hotel in de buurt is voor als je moet plassen. Gewoon doen alsof je er moet zijn en niemand die je iets vraagt.
Nou is het in Spanje trouwens ook per wet verplicht dat horeca je toegang geeft tot het toilet, ook als je geen klant bent.
Die stond ook vaak bij houseparties bij de uitgang. Ze deelden ook vaak lollies uitquote:Op zondag 21 april 2024 00:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vlakbij het uitgaansgebied stond een bus waar je kon bekeren tot christelijke geloof na avondje stappen
Ka, dat woord stond op de busquote:
Ik post daar zoals ik daar normaal doe. Maakt niet uit hoe druk daar is.quote:Op zondag 21 april 2024 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en post je dan anders of juist wel omdat het anders te snel gaat?
'Wij hebben elke week een party in het house van God'quote:Op zondag 21 april 2024 07:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die stond ook vaak bij houseparties bij de uitgang. Ze deelden ook vaak lollies uit
Immer wieder Sonntagsquote:Op zondag 21 april 2024 08:50 schreef H_T het volgende:
[..]
'Wij hebben elke week een party in het house van God'
Veel plezierquote:Op zondag 21 april 2024 11:41 schreef Redefine het volgende:
Ben nu een het wachten bij de gate om te kunnen boarden. Het is wel erg druk op Schiphol. Stuk drukker dan de afgelopen jaar of het jaar ervoor. Waarschijnlijk gaat iedereen op zoek naar wat warmte
Gewoon op steam.quote:Met een hoge mate van vrijheid in de zanddoos gameplay
Goeie reis!quote:Op zondag 21 april 2024 11:41 schreef Redefine het volgende:
Ben nu een het wachten bij de gate om te kunnen boarden. Het is wel erg druk op Schiphol. Stuk drukker dan de afgelopen jaar of het jaar ervoor. Waarschijnlijk gaat iedereen op zoek naar wat warmte
Zonde dat ze gameplay niet vertaald hebben als spelspeelquote:
Gemiste kans.quote:Op zondag 21 april 2024 11:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Zonde dat ze gameplay niet vertaald hebben als spelspeel
Ja, dat vind ik dus ook.quote:Op zondag 21 april 2024 11:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Zonde dat ze gameplay niet vertaald hebben als spelspeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |