Op naar Saudi-Arabië voor de Winterspelen!quote:Op woensdag 17 april 2024 12:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee. Maar wat je wel kan doen is emigreren naar een land waar de kans een stuk groter is
Ik heb nog steeds moeite met dit te bevattenquote:Op woensdag 17 april 2024 12:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Op naar Saudi-Arabië voor de Winterspelen!
Het weer is hier gewoon verwarrend Strani. Vorige week had ik m’n tussenjas aan met sjaal en was het veel te warm, net liep ik in dezelfde outfit in de stad en zou ik eerst sjaal in de auto laten, maar was het ineens veel frisser. Een kwartier later ook nog een dikke hagelbui en kwam ik doorweekt bij de auto aan.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus een sjaal is dan wel weer nodig?Het wordt steeds verwarrender!
Tja hier is het de hele week nog niet onder de 20 geweest overdag dus ook de zomerjas is momenteel niet nodig.
Het is wel echt zonde dat we nu weer amper boven de 12 graden uitkomen. Ik was zo blij dat ik zonder jas de deur uit kon vorige week.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het weer is hier gewoon verwarrend Strani. Vorige week had ik m’n tussenjas aan met sjaal en was het veel te warm, net liep ik in dezelfde outfit in de stad en zou ik eerst sjaal in de auto laten, maar was het ineens veel frisser. Een kwartier later ook nog een dikke hagelbui en kwam ik doorweekt bij de auto aan.
Wat voor jas we morgen aan moeten? Wie zal het zeggen???!!!!
Morgen?? Wat we over een úúr aan moeten qua jas is nog een groot vraagteken!quote:Op woensdag 17 april 2024 12:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het weer is hier gewoon verwarrend Strani. Vorige week had ik m’n tussenjas aan met sjaal en was het veel te warm, net liep ik in dezelfde outfit in de stad en zou ik eerst sjaal in de auto laten, maar was het ineens veel frisser. Een kwartier later ook nog een dikke hagelbui en kwam ik doorweekt bij de auto aan.
Ja, niks aan zo. Ik vind het ook niet gek dat ik snipverkouden ben. Al die schommelingen in temperatuur, vochtigheid en alles, bah.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is wel echt zonde dat we nu weer amper boven de 12 graden uitkomen. Ik was zo blij dat ik zonder jas de deur uit kon vorige week.
Ja je hebt gelijk jaquote:Op woensdag 17 april 2024 13:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Morgen?? Wat we over een úúr aan moeten qua jas is nog een groot vraagteken!
Ik heb dat heel vaak na de zomer, als het mooie weer opeens omslaat in wisselvalligheid. Ik ben dan bijna structureel een weekje ziek, zwak en misselijk.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, niks aan zo. Ik vind het ook niet gek dat ik snipverkouden ben. Al die schommelingen in temperatuur, vochtigheid en alles, bah.
Ja wij proberen het hier in Spanje ook al 30 jaar binnen te halen...quote:Op woensdag 17 april 2024 12:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Op naar Saudi-Arabië voor de Winterspelen!
Ja maar daarom zeg ik ook, hoe kan je zo leven?? Geen wonder dat we hier zo veel Nederlandse vluchtelingen hebben.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Slechts 3.5 dag voor het topic ja, ik hou het amper nog bij!quote:Op woensdag 17 april 2024 13:18 schreef BillDauterive het volgende:
Hebben we er nu alweer een topic doorheen gejast? Dat gaat rap.
Tussengejast?quote:Op woensdag 17 april 2024 13:18 schreef BillDauterive het volgende:
Hebben we er nu alweer een topic doorheen gejast? Dat gaat rap.
En dáárom hebben wij dus tussenjassen. Onze hoop in bange dagen!quote:Op woensdag 17 april 2024 13:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar daarom zeg ik ook, hoe kan je zo leven?? Geen wonder dat we hier zo veel Nederlandse vluchtelingen hebben.
Nog 3 weken en het is er 1 binnen een uurquote:Op woensdag 17 april 2024 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Slechts 3.5 dag voor het topic ja, ik hou het amper nog bij!
Ja en daarna zit de helft van dit topic weer in een zwart gat en is het tot september gemiddeld 1 post per drie uur.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nog 3 weken en het is er 1 binnen een uur
Ik verheug me er echt op. Nog 1,5 week werken, dan naar Londen, dan 2x 2 daagjes werken en dan lekker lang ESF weekendquote:Op woensdag 17 april 2024 13:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nog 3 weken en het is er 1 binnen een uur
Ik probeer gewoon wat meer uit mijn belastingcenten te halenquote:Op woensdag 17 april 2024 12:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja als zij meewerken aan de verdoemenis van Nederland dmv dit soort acties snap ik wel dat niemand meer naar ze luistert. Nou ja, behalve jij dan.
Is wel zoquote:Op woensdag 17 april 2024 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en daarna zit de helft van dit topic weer in een zwart gat en is het tot september gemiddeld 1 post per drie uur.
Londen, Tenerife, je treft het maar weer!quote:Op woensdag 17 april 2024 13:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik verheug me er echt op. Nog 1,5 week werken, dan naar Londen, dan 2x 2 daagjes werken en dan lekker lang ESF weekend
Het is een slowchat, geen fastchat.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Slechts 3.5 dag voor het topic ja, ik hou het amper nog bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |