Deze heb ik tijdens mijn studentenjaren zo vaak gegeten dat ik ‘m niet meer kon zien.quote:Op maandag 15 april 2024 19:54 schreef Redefine het volgende:
Qua vleesvervangers vind ik deze nog steeds het beste:
[ afbeelding ]
Bestonden ze toen alquote:Op maandag 15 april 2024 20:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze heb ik tijdens mijn studentenjaren zo vaak gegeten dat ik ‘m niet meer kon zien.Misschien toch weer eens proberen want was inderdaad wel lekker.
Die bleef wel eeuwig jong tot haar dood aan toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik kan er wel een paar zo opnoemen. Bijvoorbeeld Walk of Life van de Dire Straits, daarbij heb ik nog een hele sterke associatie van dat ik als 11-jarige in België was met m'n ouders en broer, in een houten huisje zonder electriciteit (heel bijzonder), en dat er een zwaar onweer losbarstte waar ik nogal bang voor was. En toen had ik dit liedje heel hard op de (gele Sony) walkmanquote:Op maandag 15 april 2024 19:19 schreef Arizona het volgende:
[..]Klopt. Andersom is het voor mij een stuk lastiger trouwens, als je me zou vragen: welke liedjes roepen speciale gevoelens op, dan zou ik heel diep moeten nadenken. Maar als je een bepaald liedje hoort (of zoals net, leest
) dan komt er wel meteen een herinnering op.
quote:Op maandag 15 april 2024 20:09 schreef Redefine het volgende:
Over de dood gesproken, vanochtend een bericht van een collega gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YOLOquote:Op maandag 15 april 2024 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Jongen je speelt wel met je gezondheid hè
quote:Op maandag 15 april 2024 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Friezen bestaan niet heb ik afgelopen week geleerdquote:Op maandag 15 april 2024 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja in jouw geval ook niet heel lang op deze manier
De Friese mafia is al onderweg.
Zekerquote:Op maandag 15 april 2024 20:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Friezen bestaan niet heb ik afgelopen week geleerd![]()
Oh nee dat zat anders in elkaarNet pas Even tot hier gekeken, die hadden dat mooi meegenomen. Was sowieso een erg sterke aflevering
Het zijn inderdaad altijd weer die blokkeerfriezen die het topic platleggenquote:Op maandag 15 april 2024 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker
Ik vind het trouwens eigenlijk wel mooi dat er nou eens wat meer tegenstand komt op de terreur van @:Em31Wellicht kunnen we samenwerken, samen sterk!
WAAROM like jij dat?quote:Op maandag 15 april 2024 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Jongen je speelt wel met je gezondheid hè
Terreurquote:Op maandag 15 april 2024 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker
Ik vind het trouwens eigenlijk wel mooi dat er nou eens wat meer tegenstand komt op de terreur van @:Em31Wellicht kunnen we samenwerken, samen sterk!
Ben je naar de kapper geweest?quote:Op maandag 15 april 2024 20:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Terreurals je denkt dat dit al terreur is.
[ afbeelding ]
Staat je goed!quote:
Fijne van Terra vind ik wel dat ze vrijwel overal vitamine B12 aan toevoegen (aan deze dan toevallig niet, wel aan de wortel pompoen burgerquote:Op maandag 15 april 2024 19:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook lekker!
En deze, maar die kwam als allerslechtste uit de test toen ze een keer voedingswaarden gingen testen![]()
[ afbeelding ]
Die was erg leuk ja. En dan in één take opgenomen wat.quote:Op maandag 15 april 2024 23:07 schreef H_T het volgende:
De NPO-samenvatting van Even tot hier vind ik behoorlijk leuk
Het is weer herfst deze week.quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Flinke woei en regen weer vandaag.
Alvast een goeie reis en veel plezier gewenstquote:Op dinsdag 16 april 2024 09:13 schreef Redefine het volgende:
Gelukkig zit ik vanaf zondag in Portugal. Daar is de verwachting dat het de hele week perfect weer wordt als ik er ben
Leukquote:Op dinsdag 16 april 2024 09:13 schreef Redefine het volgende:
Gelukkig zit ik vanaf zondag in Portugal. Daar is de verwachting dat het de hele week perfect weer wordt als ik er ben
Je komt neem ik aan wel even op de koffie? Zelfde schiereiland!quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:13 schreef Redefine het volgende:
Dank jequote:Op dinsdag 16 april 2024 09:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Alvast een goeie reis en veel plezier gewenst
Lissabon en omgeving. En daarna Porto en omgeving.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:10 schreef Meke het volgende:
[..]
LeukWat staat er allemaal op de planning?
Ja zal wel even een zijstap maken naar de Spaanse oostkustquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Je komt neem ik aan wel even op de koffie? Zelfde schiereiland!
Ja denk maar niet dat het me niet is opgevallen dat als jullie naar deze kant van Europa gaan, de afstand altijd nog ruim groot genoeg is om niet te hoeven meetenquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja zal wel even een zijstap maken naar de Spaanse oostkust
Perfect weer, dus lekker herfstachtig zoals het nu hier is?quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:13 schreef Redefine het volgende:
Gelachen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Perfect weer, dus lekker herfstachtig zoals het nu hier is?
We zijn allemaal bang om van jou te verliezen met darten. Dus daarom komen we niet langs.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja denk maar niet dat het me niet is opgevallen dat als jullie naar deze kant van Europa gaan, de afstand altijd nog ruim groot genoeg is om niet te hoeven meeten
Ja hé het moet wel van twee kanten komen. Wij komen naar Spanje, jij naar waar wij verblijven.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja denk maar niet dat het me niet is opgevallen dat als jullie naar deze kant van Europa gaan, de afstand altijd nog ruim groot genoeg is om niet te hoeven meeten
Strani heeft al eens een invasie gepleegdquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja hé het moet wel van twee kanten komen. Wij komen naar Spanje, jij naar waar wij verblijven.
oeh, spannend.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zit met zenuwen te wachten op mijn telefonische afspraak met het ziekenhuis
Is het al achter de rug?quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zit met zenuwen te wachten op mijn telefonische afspraak met het ziekenhuis
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:57 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
[..]
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 6,5 week weer naar Spanje!quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:30 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:25 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Zo voelde ik me vorige weekquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:21 schreef Arizona het volgende:
Ik ben snipverkouden, rillerig en heb keelpijn. Was daardoor een pittig dagje op kantoor![]()
Zojuist lekker een enorm hete douche genomen en ik lig nu lekker warm op de bank met mijn stoov kussen in mijn rug en de kat op mijn buik
Gelukkig voor de kat niet andersom.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:21 schreef Arizona het volgende:
Ik ben snipverkouden, rillerig en heb keelpijn. Was daardoor een pittig dagje op kantoor![]()
Zojuist lekker een enorm hete douche genomen en ik lig nu lekker warm op de bank met mijn stoov kussen in mijn rug en de kat op mijn buik
Beterschapquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:21 schreef Arizona het volgende:
iddquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:12 schreef H_T het volgende:
Ik ben de laatste tijd aan het kijken naar een nieuwe computer, want de mijne is inmiddels toch wel erg oud. Wat zijn videokaarten duur geworden zeg
Nou game ik op het moment niet veel op mijn pc, maar nieuwe onboard graphics zijn minder goed dan mijn 10 jaar oude videokaart. Vind ik ook raar. Dus onboard gebruiken en een videokaart uitstellen is ook niet echt een goed ideequote:
Vond jij het ook rood?quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
Lekker vroeg rood bij Barcelona, kan het toch nog leuk worden
quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:00 schreef Strani het volgende:
Nou, dat was genieten. Verder ook heel gezellig hier trouwens
Hoeveel cm teveel is eraf gehaald?quote:
Ah ik zal eens kijken, je weet maar nooitquote:Op woensdag 17 april 2024 08:43 schreef H_T het volgende:
3FM zegt ook dat er vanaf 10:00 nog wat Olympische tickets in de verkoop gaan
Malle Fransen, daar ligt toch helemaal geen strand?quote:Op woensdag 17 april 2024 09:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
beachvolleybal onder de Eiffeltoren![]()
Ik hád tenniskaartjes kunnen kopen maar New Mexico heeft helemaal geen vakantiedagen meer over, bedacht ik me laterquote:Op woensdag 17 april 2024 10:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Malle Fransen, daar ligt toch helemaal geen strand?
Dan zijn we in Nederland net zo gekquote:Op woensdag 17 april 2024 10:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Malle Fransen, daar ligt toch helemaal geen strand?
Ik wil dit oooook voor een Olympische Spelen hier in Nederlandquote:Op woensdag 17 april 2024 11:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dan zijn we in Nederland net zo gek
[ afbeelding ]
Ik vind echt dat jullie land ernstig aan het afglijden isquote:Op woensdag 17 april 2024 08:39 schreef H_T het volgende:
@:Strani het woord tussenjas werd net gebruikt op 3FM
Ik was net buiten en de tussenjas met sjaal was anders gewoon perfect vandaag!quote:Op woensdag 17 april 2024 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind echt dat jullie land ernstig aan het afglijden is
Nee. Maar wat je wel kan doen is emigreren naar een land waar de kans een stuk groter isquote:Op woensdag 17 april 2024 12:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wil dit oooook voor een Olympische Spelen hier in Nederland![]()
Gaan we het ooit meemaken?
Je bent nu wel heel negatief over 3FMquote:Op woensdag 17 april 2024 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind echt dat jullie land ernstig aan het afglijden is
Dus een sjaal is dan wel weer nodig?quote:Op woensdag 17 april 2024 12:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik was net buiten en de tussenjas met sjaal was anders gewoon perfect vandaag!
Nou ja als zij meewerken aan de verdoemenis van Nederland dmv dit soort acties snap ik wel dat niemand meer naar ze luistert. Nou ja, behalve jij dan.quote:
Tevens trollpost, een FOK!ster komt nooit buitenquote:Op woensdag 17 april 2024 12:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik droeg mijn winterjas en geen sjaal, was ook prima te doen!quote:Op woensdag 17 april 2024 12:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hier zie je dan toch dat wij van een andere generatie zijn want dat was ook meteen mijn eerste gedachte, waarom dan geen winterjas zonder sjaalquote:Op woensdag 17 april 2024 12:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik droeg mijn winterjas en geen sjaal, was ook prima te doen!
Ennnn tot zover.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:38 schreef Arizona het volgende:
Nu schijnt hier trouwens de zon, mocht ik vanmiddag weer naar buiten gaan, dan zou ik ook mijn tussenjas pakken!
Jaja je maakt wat mee hier.
Ik heb eigenlijk maar 1 jas, voor het hele jaar.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:48 schreef Arizona het volgende:
Maar serieus, ik heb nooit de combinatie tussenjas met sjaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |