Malle Fransen, daar ligt toch helemaal geen strand?quote:Op woensdag 17 april 2024 09:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
beachvolleybal onder de Eiffeltoren![]()
Ik hád tenniskaartjes kunnen kopen maar New Mexico heeft helemaal geen vakantiedagen meer over, bedacht ik me laterquote:Op woensdag 17 april 2024 10:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Malle Fransen, daar ligt toch helemaal geen strand?
Dan zijn we in Nederland net zo gekquote:Op woensdag 17 april 2024 10:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Malle Fransen, daar ligt toch helemaal geen strand?
Ik wil dit oooook voor een Olympische Spelen hier in Nederlandquote:Op woensdag 17 april 2024 11:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dan zijn we in Nederland net zo gek
[ afbeelding ]
Ik vind echt dat jullie land ernstig aan het afglijden isquote:Op woensdag 17 april 2024 08:39 schreef H_T het volgende:
@:Strani het woord tussenjas werd net gebruikt op 3FM
Ik was net buiten en de tussenjas met sjaal was anders gewoon perfect vandaag!quote:Op woensdag 17 april 2024 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind echt dat jullie land ernstig aan het afglijden is
Nee. Maar wat je wel kan doen is emigreren naar een land waar de kans een stuk groter isquote:Op woensdag 17 april 2024 12:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wil dit oooook voor een Olympische Spelen hier in Nederland![]()
Gaan we het ooit meemaken?
Je bent nu wel heel negatief over 3FMquote:Op woensdag 17 april 2024 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind echt dat jullie land ernstig aan het afglijden is
Dus een sjaal is dan wel weer nodig?quote:Op woensdag 17 april 2024 12:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik was net buiten en de tussenjas met sjaal was anders gewoon perfect vandaag!
Nou ja als zij meewerken aan de verdoemenis van Nederland dmv dit soort acties snap ik wel dat niemand meer naar ze luistert. Nou ja, behalve jij dan.quote:
Tevens trollpost, een FOK!ster komt nooit buitenquote:Op woensdag 17 april 2024 12:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik droeg mijn winterjas en geen sjaal, was ook prima te doen!quote:Op woensdag 17 april 2024 12:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hier zie je dan toch dat wij van een andere generatie zijn want dat was ook meteen mijn eerste gedachte, waarom dan geen winterjas zonder sjaalquote:Op woensdag 17 april 2024 12:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik droeg mijn winterjas en geen sjaal, was ook prima te doen!
Ennnn tot zover.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:38 schreef Arizona het volgende:
Nu schijnt hier trouwens de zon, mocht ik vanmiddag weer naar buiten gaan, dan zou ik ook mijn tussenjas pakken!
Jaja je maakt wat mee hier.
Ik heb eigenlijk maar 1 jas, voor het hele jaar.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:48 schreef Arizona het volgende:
Maar serieus, ik heb nooit de combinatie tussenjas met sjaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |