dit dusquote:Op zondag 14 april 2024 01:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is gewoon vanaf 1948 één grote clusterfuck geweest, dat hele project. En natuurlijk, als land moeten ze nu wel iets doen. Maar wát ze doen hoort niet bij het imago dat ze geprobeerd hebben te creëren.
Ja. Al is het tegelijkertijd ook wel te verklaren.quote:Op zondag 14 april 2024 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua ""interesse"" in oorlogen zijn we idd altijd ietwat selectief
Ja, ik ook. Ik heb ooit met twee biertjes op gereden, maar drink voor de rest nooit meer dan 1 biertje, als ik met de auto ben. En dan zorg ik er ook altijd voor dat er nog 1,5 uur tussen het laatste slokje en het daadwerkelijke rijden zit. Het liefst houd ik het gewoon bij 0,0. Niet dat ik denk dat het veel invloed gaat hebben, maar gewoon voor je eigen gevoel...quote:Op zondag 14 april 2024 01:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan moet je idd niet rijden, met de helft ook niet imo.![]()
(ik ben nogal fanatiek van de 0,0 als je nog moet rijden.)
Waterpolo. Geen idee of ik het vaak verteld heb. Die jongens drinken nogal aardig door en dat kan ik ook, maar vandaag heb ik me eens netjes ingehouden.quote:Je oude sport als in de sport die je vroeger deed? Zo ja, welke sport is dat?
Volgens mij heb ik dat nooit meegekregen (of niet geregistreerd omdat ik niet zo geïnteresseerd ben in sport)
Of is het een typo en ben je bij je ouders sport gaan kijken?![]()
Dat kan natuurlijk ook, zeker na zes bier.
[..]
Zeker. We kunnen als mens niet alle ellende van de wereld volgen want dan worden we helemaal gek. Dus ik vind het ook altijd vrij hypocriet als iemand zich er boos over maakt dat iemand anders selectief is, terwijl ze dat zelf ongetwijfeld ook zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 01:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al is het tegelijkertijd ook wel te verklaren.
Dat seizoen kan ik me ook nog wel herinneren jaquote:Op zondag 14 april 2024 01:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
The Amazing Race! Geweldige opdracht met die watermeloen
Ja, dat was toen al zo zielig. Of het jaar ervoor met Polina Gagarina die zo moest huilen...quote:Op zondag 14 april 2024 01:14 schreef Koen66 het volgende:
ik vermoed dat de Israelische inzending nog vijandiger bejegend gaat worden in Zweden dadelijk dan de reactie op Rusland jaren terug met die tweeling destijds gaat overtreffen
Ja precies. Daarmee wordt vooral dat wij tegen zij heel erg aangewakkerd. Vooral omdat het tegen moslims is. Er wordt altijd gedaan alsof Israël cultureel enorm verwant aan ons is (de laatste jaren vooral ook met die PVV bullshit dat we hier Joods-Christelijke waarden hebben). Terwijl we net zo veel raakvlakken met hen hebben als hun buurland Libanon.quote:Op zondag 14 april 2024 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat de aversie tegen Israël ook zo groot is omdat zeker christelijke landen het doen voorkomen alsof Israël een heel beschaafd land is, maar als je je dan een beetje verdiept zie je dat dat nogal tegenvalt. En dat beginnen steeds meer mensen door te krijgen. Israël houdt echter nog steeds vast aan het narratief dat het verheven is boven alle andere landen in de regio.
Ik heb me daar toen ook echt boos over gemaakt met die tweeling. Dat was toen ik me realiseerde dat het ESF-publiek helemaal niet inclusive is, maar alleen over bepaalde dingen. Jonge meisjes zo behandelen als volwassenen, verschrikkelijk.quote:Op zondag 14 april 2024 01:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat was toen al zo zielig. Of het jaar ervoor met Polina Gagarina die zo moest huilen...
Ja dat laatste is ook weer zoiets ja. Ik dacht eerlijk gezegd dat antisemitisme in Nederland aardig was uitgeroeid (op wat domme spreekkoren van ééncellige hooligans na) maar blijkbaar kunnen mensen het land Israël en dan vooral de politiek niet altijd los zien van Joodse mensen in het algemeen.quote:Op zondag 14 april 2024 01:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja precies. Daarmee wordt vooral dat wij tegen zij heel erg aangewakkerd. Vooral omdat het tegen moslims is. Er wordt altijd gedaan alsof Israël cultureel enorm verwant aan ons is (de laatste jaren vooral ook met die PVV bullshit dat we hier Joods-Christelijke waarden hebben). Terwijl we net zo veel raakvlakken met hen hebben als hun buurland Libanon.
En andersom zie je dan weer veel die het een beetje door de strot drukken van hen kant kiezen als een soort terechte keuze om dan maar antisemitisch te zijn, wat vrij weerzinwekkend is.
Precies. Daarom vind ik andersom ook zelden dat iemand zich hoeft te verontschuldigen als diegene over eigen leed begint terwijl iemand anders iets vreselijks meemaakt of elders er iets ernstigs aan de hand is. Aan het eind van de rit heb je toch echt heel wat meer last van eigen leed dan het van anderen.quote:Op zondag 14 april 2024 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker. We kunnen als mens niet alle ellende van de wereld volgen want dan worden we helemaal gek. Dus ik vind het ook altijd vrij hypocriet als iemand zich er boos over maakt dat iemand anders selectief is, terwijl ze dat zelf ongetwijfeld ook zijn.
Ik heb een keer gereden met een wijntje op, bij het eten nog wel.quote:Op zondag 14 april 2024 01:13 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, ik ook. Ik heb ooit met twee biertjes op gereden, maar drink voor de rest nooit meer dan 1 biertje, als ik met de auto ben. En dan zorg ik er ook altijd voor dat er nog 1,5 uur tussen het laatste slokje en het daadwerkelijke rijden zit. Het liefst houd ik het gewoon bij 0,0. Niet dat ik denk dat het veel invloed gaat hebben, maar gewoon voor je eigen gevoel...
Nu je het zegt stat me er wel iets van bij, maar je hebt het iig niet zó vaak verteld dat ik het ook meteen wist.quote:Waterpolo. Geen idee of ik het vaak verteld heb. Die jongens drinken nogal aardig door en dat kan ik ook, maar vandaag heb ik me eens netjes ingehouden.
De kans op uitfluiten gaat wel groot zijn ja.quote:Op zondag 14 april 2024 01:14 schreef Koen66 het volgende:
ik vermoed dat de Israelische inzending nog vijandiger bejegend gaat worden in Zweden dadelijk dan de reactie op Rusland jaren terug met die tweeling destijds gaat overtreffen
Misschien gaat het beter met?quote:
Ja wel eens. Dat wil zeggen, als het niet als directe reactie is op het leed van iemand anders. Want die gewoonte hebben veel mensen ook, alsof het een competitie is.quote:Op zondag 14 april 2024 01:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. Daarom vind ik andersom ook zelden dat iemand zich hoeft te verontschuldigen als diegene over eigen leed begint terwijl iemand anders iets vreselijks meemaakt of elders er iets ernstigs aan de hand is. Aan het eind van de rit heb je toch echt heel wat meer last van eigen leed dan het van anderen.
Uiteraard moet iemand natuurlijk niet een heel topic bij elkaar gaan klagen dat diegene slecht geslapen heeft als iemand anders ouder is overleden.
werd na bierarrangement gisterenavond afgelopen ochten met iets teveel koppijn wakker, dus vanavond maar ff nietsquote:
Ja maar was dat niet ook omdat je steeds op je stopwatch keek om te zien hoe snel je reacties waren?quote:Op zondag 14 april 2024 01:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
ik merkte wel dat ik echt anders reed. Ik reageerde toch minder snel en zag meer over het hoofd.
Natuurlijk niet, ik ben geen idioot.quote:Op zondag 14 april 2024 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar was dat niet ook omdat je steeds op je stopwatch keek om te zien hoe snel je reacties waren?
Je hebt zicht over de hele kust ?quote:Op zondag 14 april 2024 01:24 schreef Strani het volgende:
Ik kan overigens bevestigen dat vooralsnog geen Iraanse drones de Spaanse oost-kust hebben bereikt.
Ahh ja oké dan is het wel een goede test met gelijke omstandighedenquote:Op zondag 14 april 2024 01:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik ben geen idioot.
Ik zorgde juist dat ik niet steeds op mijn stopwatch kon kijken door mijn ogen dicht te houden.
Mijn tuin is ook nog steeds veilig, wat maar weer bewijst dat mijn systeem werkt.quote:Op zondag 14 april 2024 01:24 schreef Strani het volgende:
Ik kan overigens bevestigen dat vooralsnog geen Iraanse drones de Spaanse oost-kust hebben bereikt.
Nou ja, eigenlijk alleen richting het noorden. Maar ja Murcia... wat kunnen ze daar nou helemaal raken.quote:
Wat dat betreft hebben we geluk dat we niet een generatie ouder zijn, waarbij het nog 'normaal' was om een beetje alcohol te drinken en daarna te gaan rijden. Ik moet er echt niet aan denken om meerdere pilsjes te drinken en dan in de auto te stappen. Al vindt mijn oma me nog steeds een beetje raar dat ik op zondag aan het begin van de middag niet even een pilsje drink, als ik met de auto benquote:Op zondag 14 april 2024 01:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb een keer gereden met een wijntje op, bij het eten nog wel.
Ik merkte niks van het wijntje zelf, maar ik merkte wel dat ik echt anders reed. Ik reageerde toch minder snel en zag meer over het hoofd. (dat laatste weet ik omdat ik mijn moeder bij me had en die wijst me altijd op alles wat ik niet direct zie en dat deed ze deze keer vaker dan gemiddeld.)
Haha, als ik bij ze zit, moet ik echt weer even schakelen voordat ik met hun tempo mee kan drinken. Je raakt het aardig verleert als je stopt met sportenquote:Nu je het zegt stat me er wel iets van bij, maar je hebt het iig niet zó vaak verteld dat ik het ook meteen wist.![]()
Volgens mij drinken veel sporters best aardig door. Ik zat laatst eens in een café waar de plaatselijke rugbyclub even binnen kwam, viel me mee dat er daarna nog bier op voorraad was.
Ja. Ik vind het ESF publiek zoals wij hier met zijn allen het ervaren heel erg prettige mensen. Al vind ik een aantal van de diehards in bepaalde topics ook wel vrij ver gaan (dat ik denk, doe even normaal). Maar bij veel van die wereldwijde die hard fans vind ik het gedrag toch wel erg giftig.quote:Op zondag 14 april 2024 01:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb me daar toen ook echt boos over gemaakt met die tweeling. Dat was toen ik me realiseerde dat het ESF-publiek helemaal niet inclusive is, maar alleen over bepaalde dingen. Jonge meisjes zo behandelen als volwassenen, verschrikkelijk.
Nee nog niet, het was net of ik hier iemand in huis hoorde lopen dus doodsangsten.quote:Op zondag 14 april 2024 01:28 schreef Strani het volgende:
@:Em31 heeft zich ondertussen toch maar afgevraagd wat ze in vredesnaam aan het doen is met haar leven en is naar bed gegaan.
Uitstekend verwoordquote:Op zondag 14 april 2024 01:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het ESF publiek zoals wij hier met zijn allen het ervaren heel erg prettige mensen. Al vind ik een aantal van de diehards in bepaalde topics ook wel vrij ver gaan (dat ik denk, doe even normaal). Maar bij veel van die wereldwijde die hard fans vind ik het gedrag toch wel erg giftig.
Nog even los van dat ik bij veel groepen die zelf enorm lijden onder discriminatie op wat een vlak enorm hun schouders op kunnen halen over mensen die niet in hun groep zitten, maar wel te maken hebben met discriminatie. Ken toch wel wat mensen uit de Lhbtqia+ mensen (en daarnaast wat ik online zie) die er echt geen moer omgeven als mensen racistisch worden bejegend. En andersom mensen die gebukt gaan onder racisme die homorechten dan totaal niet belangrijk vinden. De tolerantie houdt bij dat soort mensen nog weleens op bij de eigen groep.
Heb bij mijn vroegere werk voor een mensenrechtenfestival ook wel gezien dat veel mensenrechtenstrijders helemaal geen fijne mensen zijn. Wat ik ook weer niet heel vreemd vind gezien de strijd die ze moeten voeren, maar toch.
quote:Op zondag 14 april 2024 01:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee nog niet, het was net of ik hier iemand in huis hoorde lopen dus doodsangsten.
Maar volgens mij is het de wind
of een vogel (buiten)
Ik hoor mijn vader nog zeggen "doe me er nog maar een, want ik moet zo rijden".quote:Op zondag 14 april 2024 01:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben we geluk dat we niet een generatie ouder zijn, waarbij het nog 'normaal' was om een beetje alcohol te drinken en daarna te gaan rijden. Ik moet er echt niet aan denken om meerdere pilsjes te drinken en dan in de auto te stappen. Al vindt mijn oma me nog steeds een beetje raar dat ik op zondag aan het begin van de middag niet even een pilsje drink, als ik met de auto ben
Met dezelfde logica zou ik dus nog veel meer kunnen drinken als ik zou beginnen met sporten.quote:[..]
Haha, als ik bij ze zit, moet ik echt weer even schakelen voordat ik met hun tempo mee kan drinken. Je raakt het aardig verleert als je stopt met sporten
Mwah het is misschien een tijdje wat meer onder de radar geweest. Maar antisemitisme is van alle tijden. Best vaak in reacties van mensen, ook wel kennissen, dat ze niet al te frisse gedachtes en opmerkingen over Joden hadden. Weliswaar ging dat dan wel wat subtieler, maar het was er wel. Niet per se meer dan nu. Het verschil is dat het nu wat explicieter is.quote:Op zondag 14 april 2024 01:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat laatste is ook weer zoiets ja. Ik dacht eerlijk gezegd dat antisemitisme in Nederland aardig was uitgeroeid (op wat domme spreekkoren van ééncellige hooligans na) maar blijkbaar kunnen mensen het land Israël en dan vooral de politiek niet altijd los zien van Joodse mensen in het algemeen.
Ik keek net naar de lucht en zag een paar van dezelfde sterrenbeelden als die ze in Israël kunnen zien.quote:Op zondag 14 april 2024 01:27 schreef Strani het volgende:
Ik kijk momenteel uit op dezelfde zee waar Israël aan ligt. Komt wel dichtbij zo
Ja dat zie je helaas nog weleens. 'Maar wat ik heb is ook heel erg hoor, of nog erger'quote:Op zondag 14 april 2024 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja wel eens. Dat wil zeggen, als het niet als directe reactie is op het leed van iemand anders. Want die gewoonte hebben veel mensen ook, alsof het een competitie is.
Strani woont op 450 hoog, dus ja.quote:
Ik kan me nog wel een verjaardag van mijn oma herinneren waarbij al die oude mensen met de auto kwamen en allemaal toch flink wat boerenjongens dronken.. Tja.quote:Op zondag 14 april 2024 01:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoor mijn vader nog zeggen "doe me er nog maar een, want ik moet zo rijden".
Serieus iets wat ik hem heb horen zeggen.
Ja, sporten is toch ergens goed voorquote:Met dezelfde logica zou ik dus nog veel meer kunnen drinken als ik zou beginnen met sporten.
Best een interessante gedachte.
Ja, wellicht is dat dan volledig buiten mijn bubbel gebeurd (in Nederland). Ik vond het zelf ook nooit relevant als iemand Joods was. Nog steeds niet trouwens. Ik heb nooit het gevoel gehad dat het aparte, bijzondere mensen zijn omdat ze toevallig een Joodse achtergrond hadden. Niet in positieve zin, noch in negatieve zin.quote:Op zondag 14 april 2024 01:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah het is misschien een tijdje wat meer onder de radar geweest. Maar antisemitisme is van alle tijden. Best vaak in reacties van mensen, ook wel kennissen, dat ze niet al te frisse gedachtes en opmerkingen over Joden hadden. Weliswaar ging dat dan wel wat subtieler, maar het was er wel. Niet per se meer dan nu. Het verschil is dat het nu wat explicieter is.
Waarbij dat toch vaak niet-moslims zijn, want dat is wel vaak wat er wordt geroepen wordt als het gaat om het groeiende antisemitisme. Niet dat onder moslims zelf al niet enorm veel antisemieten zitten. Maar het is echt niet alleen daar het geval.
Nou ja Murcia lijkt wel heel erg op Murica.quote:Op zondag 14 april 2024 01:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk alleen richting het noorden. Maar ja Murcia... wat kunnen ze daar nou helemaal raken.
quote:Op zondag 14 april 2024 01:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee nog niet, het was net of ik hier iemand in huis hoorde lopen dus doodsangsten.
of een vogel (buiten)
quote:
Ik zou eerder vrezen voor @Straniquote:Op zondag 14 april 2024 01:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
of een vogel (buiten)
Ik zelf ook niet hoor. Maar dat is bij veel mensen wel anders helaas.quote:Op zondag 14 april 2024 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, wellicht is dat dan volledig buiten mijn bubbel gebeurd (in Nederland). Ik vond het zelf ook nooit relevant als iemand Joods was. Nog steeds niet trouwens. Ik heb nooit het gevoel gehad dat het aparte, bijzondere mensen zijn omdat ze toevallig een Joodse achtergrond hadden. Niet in positieve zin, noch in negatieve zin.
Nu ben ik laatst dus weer eens in een sportschool geweest en ik heb al best een paar wijntjes kunnen binnenhouden vanavond, dus er lijkt idd iets in deze theorie te zitten.quote:Op zondag 14 april 2024 01:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een verjaardag van mijn oma herinneren waarbij al die oude mensen met de auto kwamen en allemaal toch flink wat boerenjongens dronken.. Tja.
[..]
Ja, sporten is toch ergens goed voor
Die chronische zelfoverschatting gaat je nog eens een keer de kop kosten.quote:Op zondag 14 april 2024 01:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Alsof ik het zou laten gebeuren dat iemand me kan horen
Ja ik woonde voorheen lang op ongeveer 500 en in Colombia woonde ik op 2600. Ik kan jullie vertellen dat een fysieke vormtest als je net een weekje daarvoor bent aangekomen op die hoogte niet erg gezellig is.quote:Op zondag 14 april 2024 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Das best hoog aan de kust, maar inlands kan het wel ja
Ik scheld Redefine altijd via DM verrot, op verzoek van @H_T die van mening was dat het de sfeer in de SC ten goede zou komen. H_T stuurt me ook vaak berichtjes met leuke scheldwoorden om uit te proberenquote:Op zondag 14 april 2024 01:38 schreef BillDauterive het volgende:
ik houd me voor nu buiten de Israel discussie. Dat komt vast wel een andere keer. Wat me wel opviel was dat deze discussie, naar aanleiding van de oproep tot boycot, gisteren zo netjes en respectvol gevoerd werd hier. Ik werd er gelukkig van.
Dat is voor mij ook een van de grootste redenen om hier te blijven posten. Uiteraard vooral door de gedeelde interesses en de humor. Maar dat hier de meeste mensen nog nadenken over een onderwerp is wel zo prettig.quote:Op zondag 14 april 2024 01:38 schreef BillDauterive het volgende:
ik houd me voor nu buiten de Israel discussie. Dat komt vast wel een andere keer. Wat me wel opviel was dat deze discussie, naar aanleiding van de oproep tot boycot, gisteren zo netjes en respectvol gevoerd werd hier. Ik werd er gelukkig van.
500 is wel te doen ... maar 2600 is wel wat anders ... Wist trouwens niet dat je ook in Colombia was of was dat onder een andere nick?quote:Op zondag 14 april 2024 01:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik woonde voorheen lang op ongeveer 500 en in Colombia woonde ik op 2600. Ik kan jullie vertellen dat een fysieke vormtest als je net een weekje daarvoor bent aangekomen op die hoogte niet erg gezellig is.
Nee zelfde username. Maar wel een tijd geleden hoor. Tussen 2006 en 2012 was ik er veel (ongeveer twee jaar in totaal in die periode). En de laatste keer was in 2015.quote:Op zondag 14 april 2024 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
500 is wel te doen ... maar 2600 is wel wat anders ... Wist trouwens niet dat je ook in Colombia was of was dat onder een andere nick?
wut, abnormale discussies?quote:Op zondag 14 april 2024 01:40 schreef Strani het volgende:
Gelukkig kunnen we hier vrijwel altijd redelijk normaal discussies voeren.
Behalve natuurlijk als iemand het niet eens is met de rest.
Dat vind ik nou juist helemaal niet, ik vind de discussies hier eigenlijk maar vreemd en eensgezind.quote:Op zondag 14 april 2024 01:40 schreef Strani het volgende:
Wat heb jij nou weer voor belachelijke meningquote:Op zondag 14 april 2024 01:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist helemaal niet, ik vind de discussies hier eigenlijk maar vreemd en eensgezind.
Totdat iemand het een keer ergens niet mee eens is, pas dan krijgen we een normale discussie.
Ach, als ik het was zou ik natuurlijk wel lekkere Spaanse hapjes meenemen. Manchego, chorizo, alioli... zo ben ik ook wel weerquote:
Je mot eens stoppen met in de spiegel te kijken als je iets post.quote:Op zondag 14 april 2024 01:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer voor belachelijke meningEcht serieus gast, denk eens na voor je iets post!
Dat laatste komt wel vaak voor als jij er bentquote:Op zondag 14 april 2024 01:40 schreef Strani het volgende:
Oh dat is wel beter dan wat het daadwerkelijk was, namelijk deze op het balkon:quote:Op zondag 14 april 2024 01:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, als ik het was zou ik natuurlijk wel lekkere Spaanse hapjes meenemen. Manchego, chorizo, alioli... zo ben ik ook wel weer
Eens. Dit zijn vooral mensen die het gewoon niks kan schelen dat hun gedrag vroeger óók niet leuk was voor anderen.quote:Op zondag 14 april 2024 01:46 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft het niet nadenken over onderwerpen vind ik gesprekken over grensoverschrijdend gedrag ook zo'n leuke rubriek. Hoeveel mensen steeds maar roepen dat je tegenwoordig niks meer kan/je niks meer kunt zeggen etc. Dat er geen lol meer aan is, dat mensen nergens meer tegen kunnen etc.
Ik zeg dan zelf altijd dat ik mijn dagelijks leven echt totaal geen verschil ervaar in hoe ik nu omga met mensen dan tien/twintig jaar geleden (nou ja, los van dat je door ouder worden altijd wel wat veranderd). Maar ja als je jezelf een beetje fatsoenlijk gedraagt dan merk je er ook niets van. Plus dat in de praktijk iemand een keer over de schreef kan gaan en mensen dat nog steeds wel accepteren. Het hangt er dan wel vanaf hoezeer over de schreef iemand gaat, hoe iemand erop reageert als diegene erop wordt aangesproken (dus niet zoals Johan D) en hoe vaak het gebeurd.
Het aparte is nog wel dat dit meestal mensen zijn die zelf nooit iemand hebben uitgescholden, zich dictatoriaal hebben gedragen of iemand ongewenst heeft aangeraakt (al weet je het natuurlijk nooit helemaal zeker) en bij dergelijk gedrag het ook niet zouden vinden kunnen. Maar opeens als er discussie erover het maar raar vinden dat dit niet meer kan en dan gaan janken over woke etc.
Nou ja, einde rant
Ohquote:Op zondag 14 april 2024 01:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh dat is wel beter dan wat het daadwerkelijk was, namelijk deze op het balkon:
[ afbeelding ]
Die komt weleens vaker langs, maar neemt alleen poep mee.
Ja inderdaad wel mooi, maar schrik me toch vaak kapot (en de vogel zelf ook) als we elkaar zien.quote:Op zondag 14 april 2024 01:49 schreef Strani het volgende:
[..]
OhWel een mooi beestje.
Maar komt goed, lust je ook Spaanse wijn?
Is dat een torenvalkje?quote:Op zondag 14 april 2024 01:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh dat is wel beter dan wat het daadwerkelijk was, namelijk deze op het balkon:
[ afbeelding ]
Die komt weleens vaker langs, maar neemt alleen poep mee.
Jullie hebben een bijzondere relatie lees ikquote:Op zondag 14 april 2024 01:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja inderdaad wel mooi, maar schrik me toch vaak kapot (en de vogel zelf ook) als we elkaar zien.
Nee ik lust niets, helaas.
Ja dat heb je ook nog. Van die dingen die we vroeger ook al niet accepteerden maar nu opeens doen alsof dat wel altijd normaal was. En/of iets wat we vroeger ook al niet oké vonden, maar niks van durfden te zeggen.quote:Op zondag 14 april 2024 01:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens. Dit zijn vooral mensen die het gewoon niks kan schelen dat hun gedrag vroeger óók niet leuk was voor anderen.
Wat zijn dit nou weer voor polariserende posts, dit kan echt niet hoorquote:Op zondag 14 april 2024 01:49 schreef Koen66 het volgende:
OHJA VERREK, ik had De Verraders nog willen kijken
oeps , sorryquote:Op zondag 14 april 2024 01:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou weer voor polariserende posts, dit kan echt niet hoor
te discussieren over de wereldse ellendequote:Op zondag 14 april 2024 01:55 schreef NailQueen het volgende:
Zo. En wat zitten jullie hier uit te spoken.
En de vogelterreur bij Em thuis.quote:Op zondag 14 april 2024 01:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
te discussieren over de wereldse ellende
Er schijnt ergens wat aan de hand te zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 01:55 schreef NailQueen het volgende:
Zo. En wat zitten jullie hier uit te spoken.
Ja! Hij zat een tijdje elke avond te slapen op de rand van een zonnescherm tegen het balkon aan, maar ben ‘m toen toch weg gaan jagen want er lag zoveel poep steeds. Hij zit nu nog weleens overdag op de railing uit te kijken naar de tuin en soms nog weleens ‘s avonds zoals nu.quote:Op zondag 14 april 2024 01:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat een torenvalkje?
Zit die vaker bij jou op het balkon?
Mooie beestjes zijn dat, ook zo goed te herkennen als ze op jacht zijn.
Oké vooruit een paar hapjes dan, vooral kaas graag!quote:Op zondag 14 april 2024 01:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie hebben een bijzondere relatie lees ik
Hélemaal niets?
Komt goed, gezellig!quote:Op zondag 14 april 2024 01:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké vooruit een paar hapjes dan, vooral kaas graag!
Het was pas toen ik het woord nest las dat ik besefte dat je het niet over @Strani had, maar over een vogel.quote:Op zondag 14 april 2024 01:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja! Hij zat een tijdje elke avond te slapen op de rand van een zonnescherm tegen het balkon aan, maar ben ‘m toen toch weg gaan jagen want er lag zoveel poep steeds. Hij zit nu nog weleens overdag op de railing uit te kijken naar de tuin en soms nog weleens ‘s avonds zoals nu.
Hij blijft altijd in de buurt met een paar anderen, volgens mij ook vaak een nest op het dak. Vind het ook altijd mooi om te zien, veel vogels komen ook elk jaar weer terug.
Wow, kon dat ook minder bot?quote:Op zondag 14 april 2024 01:49 schreef Redefine het volgende:
Wil je de boel echt op de kast krijgen, dan is één gifje voldoende voor een klachtnacht.
[ afbeelding ]
Daar zegt de computer ook nee tegenquote:
Ja poep zou je nog wel verwachten van Strani hequote:Op zondag 14 april 2024 01:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was pas toen ik het woord nest las dat ik besefte dat je het niet over @:Strani had, maar over een vogel.
Ok dan ga ik je niet verwarren met een oude Matador...quote:Op zondag 14 april 2024 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zelfde username. Maar wel een tijd geleden hoor. Tussen 2006 en 2012 was ik er veel (ongeveer twee jaar in totaal in die periode). En de laatste keer was in 2015.
Nee maar die heb ik in Colombia wel ontmoetquote:Op zondag 14 april 2024 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan ga ik je niet verwarren met een oude Matador...
Ik ben héél netjesquote:Op zondag 14 april 2024 02:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja poep zou je nog wel verwachten van Strani he
Dat, maar ook 'slapen', 'wegjagen' 'uitkijken naar de tuin' vond ik vrij herkenbaar voor hem.quote:Op zondag 14 april 2024 02:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja poep zou je nog wel verwachten van Strani he
Ik ga hetzelfde doenquote:Op zondag 14 april 2024 02:03 schreef Em31 het volgende:
Nou beste mensen, het is toch tijd om te slapen. Ik wens jullie nog een prachtige avond en welterusten!
Vroeger zag ik ze heel veel als ik onderweg naar Zeeland was, als ik naar mijn vader ging. Dan zag je ze biddend boven een veld of berm hangen. Ik heb het altijd leuke beestjes gevonden.quote:Op zondag 14 april 2024 01:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja! Hij zat een tijdje elke avond te slapen op de rand van een zonnescherm tegen het balkon aan, maar ben ‘m toen toch weg gaan jagen want er lag zoveel poep steeds. Hij zit nu nog weleens overdag op de railing uit te kijken naar de tuin en soms nog weleens ‘s avonds zoals nu.
Hij blijft altijd in de buurt met een paar anderen, volgens mij ook vaak een nest op het dak. Vind het ook altijd mooi om te zien, veel vogels komen ook elk jaar weer terug.
Ja, protestanten blijven bijzonder om in het wild te zienquote:Op zondag 14 april 2024 02:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vroeger zag ik ze heel veel als ik onderweg naar Zeeland was, als ik naar mijn vader ging. Dan zag je ze biddend boven een veld of berm hangen.
"It was hilarious fun, it was mindblowing insulting. It was an interesting evening..."quote:
Wel een flinke draai om de oren gegeven toch?quote:Op zondag 14 april 2024 02:09 schreef Koen66 het volgende:
"pappa, kan ik kunst maken van snoep?""
man man man
kon dat maar (= een tv reclamequote:Op zondag 14 april 2024 02:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel een flinke draai om de oren gegeven toch?
Dit doet me heel erg denken aan een grap van Wim Sonneveld, maar ik kan er zo snel geen filmpje van vinden.quote:Op zondag 14 april 2024 02:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, protestanten blijven bijzonder om in het wild te zien
Oh nou ben wel benieuwdquote:Op zondag 14 april 2024 02:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit doet me heel erg denken aan een grap van Wim Sonneveld, maar ik kan er zo snel geen filmpje van vinden.
Ik ken hem helaas niet goed genoeg om hier zo even neer te zetten.quote:
Ik heb het écht gezien!quote:Op zondag 14 april 2024 02:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik hoop niet dat iedereen nu zit te wachten tot Roger gevonden heeft wat hij denkt dat hij eens gezien of gehoord heeft en waarvan misschien wel helemaal geen video bestaat, want dan kon dit nog wel eens een lege SC worden.
We waren ongerust.quote:Op zondag 14 april 2024 10:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb gisterennacht in deze SC niet eens 'doei' gezegd, toen ik naar bed ging. Foei Billie
Ik ben bang dat je dan lang kunt wachten.quote:Op zondag 14 april 2024 07:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wacht even tot Roger gevonden heeft, wat hij denkt ooit gezien of gehoord heeft.
Dat valt me dan een beetje van jullie tegen.quote:Op zondag 14 april 2024 10:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan lang kunt wachten.
Het valt mij tegen van de rest van de wereld dat niemand daar blijkbaar een opname van heeft geüpload, upgeload, geloadupt, whatever.quote:Op zondag 14 april 2024 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat valt me dan een beetje van jullie tegen.
Perfecte tactiek.quote:Op zondag 14 april 2024 14:25 schreef blackswangreen het volgende:
Ik dacht: Vos waarom blijf je nou zo ver achterin zitten? Dat heeft haar uiteindelijk wel de overwinning opgeleverd, Wiebes heeft haar gewoon helemaal niet gezien
Die weten niet hoe je het correct schrijft, dus daarom doen ze het maar niet.quote:Op zondag 14 april 2024 12:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het valt mij tegen van de rest van de wereld dat niemand daar blijkbaar een opname van heeft geüpload, upgeload, geloadupt, whatever.
Het was een chaos in de studio inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2024 16:44 schreef Redefine het volgende:
Mooi dat Pidcock gewonnen heeft. Maar wat was de regie vandaag slecht zeg
Matthews die de sprint voor plek tien wint heeft niemand gezien.quote:Op zondag 14 april 2024 16:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was een chaos in de studio inderdaad.
Gelukkig hadden we wel meteen een interview met de winnaar Van der Poel, die een mindere dag had en het lekker liet lopenquote:Op zondag 14 april 2024 16:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Matthews die de sprint voor plek tien wint heeft niemand gezien.
Maar daarna wel een interview met de winnaar. Oh nee eerst nog de nummer zeven.quote:Op zondag 14 april 2024 16:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we wel meteen een interview met de winnaar Van der Poel, die een mindere dag had en het lekker liet lopen
Wat koersspanning betreft levert de AGR bijna altijd wel sinds de niet meer op of net na de Cauberg finishen.quote:Op zondag 14 april 2024 17:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Beetje aparte, maar wel leuke koersen vandaag
Regie kon écht niet_____!!!!
Zolang ze maar niet de verkeerde winnaar bekend maken.quote:Op zondag 14 april 2024 17:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat koersspanning betreft levert de AGR bijna altijd wel sinds de niet meer op of net na de Cauberg finishen.
Pidcock vindt dat leukquote:Op zondag 14 april 2024 18:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet de verkeerde winnaar bekend maken.
Ja, het parcours is prima zoals het is. Het blijft tot het einde spannend, zonder dat het kunstmatig spectaculair moet worden gemaakt.quote:Op zondag 14 april 2024 17:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat koersspanning betreft levert de AGR bijna altijd wel sinds de niet meer op of net na de Cauberg finishen.
Waarom word je daar woest van?quote:
In dat geval: hup Arsenalquote:
quote:Op maandag 15 april 2024 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Raceweek:
[ afbeelding ]
@:Luctor.et.emergo
Mijn cluppie. Ik was als 16jarige in London bij de mooiste FA-cup finale ooit.quote:
quote:
Er is geen officiële opname, enkel met mobieltjes. Deze is wel van goede kwaliteit.quote:Op maandag 15 april 2024 09:06 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Ben al een tijd aan het zoeken vanochtend. Maar waar staat z'n optreden van zaterdag ? En waarom is daar dan geen apart topic over. Dat je het gelijk ziet. Misschien zit ik te lullen hoor. Maar ben groot fan.
Dank je. Ben benieuwd. Net wel genoten van Greys en het interviewquote:Op maandag 15 april 2024 09:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is geen officiële opname, enkel met mobieltjes. Deze is wel van goede kwaliteit.
Doet het wel hoor. Hier Joost in Zweede Pre Party gisterenavond met de remix versie.quote:Op maandag 15 april 2024 09:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Ben benieuwd. Net wel genoten van Greys en het interview
Hij doet het niet.
Sterkte met alles Tongquote:Op maandag 15 april 2024 09:35 schreef tong80 het volgende:
Ik zit weer te janken. De eerste keer dat ik het hoorde brak ik al. Zelf in de lichamelijke shit. Vorig jaar 2 hartaanvallen plus operatie, momenteel kanker. En wachtend op uitslag na 35 bestralingen. Laatste 2 jaar vrienden overleden. Dementerende moeder. En zelf m'n vader nooit gekend. Al voor m'n geboorte verdwenen. Verder staat de wereld in de fik en is straks een fucking rechts extremist minister president. Polarisatie is het woord momenteel. Als je normaal nadenkt word je als woke neergezet. Een bejaarde randdebiel bepaalt de nationale discussie en zit zo vastgeroest in z'n eigen gelijk, dat ik al wist dat de sneue éénkennige zelfverklaarde muziekkenner Joost niks zou gaan vinden. Ik ben zelf 61 en een bietje van de harde punkgitaren. Maar elke keer als ik Joost zie of hoor. Krijg ik hoop. De jeugd deugt godverdomme. Laat je niks wijsmaken door ouwe zeiksnorren die leven in het verleden. Of Joost straks eerste wordt of 8ste, maakt niks uit. Ik put al 2 maanden energie door deze held. Laat je niet klein krijgen. Ik kan er nu weer ff tegen. En zet hem op repeat.
Hebben ze het wel onder controle? Lijkt me naar om dat zo in de buurt te hebben.quote:Op maandag 15 april 2024 13:20 schreef Strani het volgende:
Ondertussen hebben we in de regio een nogal grote actieve bos/bergbrand. Gisteren in de vroege middag begonnen en nog steeds niet uit dus. Kan vanuit m'n apartement ook de blusvliegtuigen water uit de zee zien plukken. Wel interessant om te zien altijd.
Deze neem ik aan?quote:Op maandag 15 april 2024 13:20 schreef Strani het volgende:
Ondertussen hebben we in de regio een nogal grote actieve bos/bergbrand. Gisteren in de vroege middag begonnen en nog steeds niet uit dus. Kan vanuit m'n apartement ook de blusvliegtuigen water uit de zee zien plukken. Wel interessant om te zien altijd.
Nog niet nee. Sterker nog, ik kan nu weer meer rook zien dan een uurtje geleden. Gisteren torende de pluim echt als die van een vulkaan boven de bergen uit.quote:Op maandag 15 april 2024 13:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hebben ze het wel onder controle? Lijkt me naar om dat zo in de buurt te hebben.
Jaquote:Op maandag 15 april 2024 14:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Deze neem ik aan?
https://www.telegraaf.nl/(...)in-oosten-van-spanje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier in de buurt hebben we nu juist zeer overvloedige regen en hagel en zo. Ik kan proberen daar wat van jouw kant op te blazen, misschien dat dat helpt.quote:Op maandag 15 april 2024 13:20 schreef Strani het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2024 14:16 schreef Strani het volgende:
Dit was gisterenmiddag, foto die ik vanuit mijn dorp heb gemaakt:Bosbranden zijn niet best en zéker zo vroeg in het jaar niet. Maar het is wel indrukwekkend om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
De sfeer in het algemene topic is weerquote:Op maandag 15 april 2024 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Raceweek:
[ afbeelding ]
@:Luctor.et.emergo
Ik ben niet anders gewendquote:Op maandag 15 april 2024 16:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De sfeer in het algemene topic is weer
Voor de kwaliteit van de SC als geheel lijkt het me goed als je ook uitlegt wat voor gevoel je hierbij beleeft en waarom.quote:Op maandag 15 april 2024 16:11 schreef NailQueen het volgende:
Mmmbop ba duba dop ba du bop ba duba dop ba du bop ba duba dop ba du
Moeilijk uit te leggen maar het is een beetje vergelijkbaar wanneer je je plots zo oya lèlè voeltquote:Op maandag 15 april 2024 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor de kwaliteit van de SC als geheel lijkt het me goed als je ook uitlegt wat voor gevoel je hierbij beleeft en waarom.
Ik krijg enorm warme gevoelens bij dit nummer. Dit was op de radio in de hal van hotel Circus Circus in Las Vegas, toen we daar aankwamen toen we in '97 met mijn ouders op vakantie waren in de VSquote:Op maandag 15 april 2024 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor de kwaliteit van de SC als geheel lijkt het me goed als je ook uitlegt wat voor gevoel je hierbij beleeft en waarom.
Ik las dat we een sprintrace hebben.quote:Op maandag 15 april 2024 16:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De sfeer in het algemene topic is weer
Ja nee dan snap ik wel dat er geen goede stemming heerst!quote:Op maandag 15 april 2024 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik las dat we een sprintrace hebben.
Kijk hier hebben we wat aanquote:Op maandag 15 april 2024 18:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik krijg enorm warme gevoelens bij dit nummer. Dit was op de radio in de hal van hotel Circus Circus in Las Vegas, toen we daar aankwamen toen we in '97 met mijn ouders op vakantie waren in de VSEn ik heb prachtige en warme herinneringen aan die reis.
Nee, precies. Daar zit je niet op te wachten.quote:Op maandag 15 april 2024 18:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja nee dan snap ik wel dat er geen goede stemming heerst!
Bij het ESF zou het ook niet leuk zijn als iedereen maar een half liedje zong, toch?
Ik lees ook allemaal positieve verhalen over die Cordon Blij (quote:Op maandag 15 april 2024 18:12 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij was het @:Meke die er mee kwam. Thanks voor de tip. De vegetarische boomstammetjes zijn prima te doen
Ik hou niet van vleesvervangers die naar vlees zouden moeten smaken, ik heb er nog nooit eentje gehad die ik echt lekker vond, ik kom niet verder dan "wel te doen". Op vega-dagen eet ik nu gewoon geen vlees. Dat kan ook makkelijk, want het is maar 2-3 dagen in de week. Ook geen kaas- of saté"schnitzels" meer, die vond ik eerder nog wel lekker maar daar ben ik op uitgegeten ofzoquote:Op maandag 15 april 2024 19:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik lees ook allemaal positieve verhalen over die Cordon Blij (). Iemand die ook geprobeerd hier? Zit er niet dat erg typische vega slager smaakje aan?
Ohio Players met Rollercoaster of love kwam ooit op de radio terwijl ik het parkeerterrein van een pretpark in Ohio op reedquote:Op maandag 15 april 2024 18:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik krijg enorm warme gevoelens bij dit nummer. Dit was op de radio in de hal van hotel Circus Circus in Las Vegas, toen we daar aankwamen toen we in '97 met mijn ouders op vakantie waren in de VSEn ik heb prachtige en warme herinneringen aan die reis.
quote:Op maandag 15 april 2024 18:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk hier hebben we wat aanBijzonder inderdaad hoe sterk een associatie met muziek kan zijn.
Een paar jaar terug heb ik er in relatief korte tijd een aantal geprobeerd. De Javaanse schijf, kaasschnitzel en champignonburger bevielen me het best, en die proberen ook niet naar vlees te smaken. Sommige van de Vegetarische Slager producten vind ik nog wel goed te doenquote:Op maandag 15 april 2024 19:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hou niet van vleesvervangers die naar vlees zouden moeten smaken, ik heb er nog nooit eentje gehad die ik echt lekker vond, ik kom niet verder dan "wel te doen". Op vega-dagen eet ik nu gewoon geen vlees. Dat kan ook makkelijk, want het is maar 2-3 dagen in de week. Ook geen kaas- of saté"schnitzels" meer, die vond ik eerder nog wel lekker maar daar ben ik op uitgegeten ofzoVandaag bijvoorbeeld hadden we spinazie met gekookte aardappels en ei.
Ik vind die hamburger nog wel lekker op een broodje als je gewoon een lekkere saus maakt en kaas etc. wat het overstemt, maar de rest heeft zo’n typisch smaakje, vooral die ‘kip’, waar ik van gruwel.quote:Op maandag 15 april 2024 19:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hou niet van vleesvervangers die naar vlees zouden moeten smaken, ik heb er nog nooit eentje gehad die ik echt lekker vond, ik kom niet verder dan "wel te doen". Op vega-dagen eet ik nu gewoon geen vlees. Dat kan ook makkelijk, want het is maar 2-3 dagen in de week. Ook geen kaas- of saté"schnitzels" meer, die vond ik eerder nog wel lekker maar daar ben ik op uitgegeten ofzoVandaag bijvoorbeeld hadden we spinazie met gekookte aardappels en ei.
Ja lekker hèquote:Op maandag 15 april 2024 18:12 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij was het @:Meke die er mee kwam. Thanks voor de tip. De vegetarische boomstammetjes zijn prima te doen
quote:Op maandag 15 april 2024 19:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik lees ook allemaal positieve verhalen over die Cordon Blij (). Iemand die ook geprobeerd hier? Zit er niet dat erg typische vega slager smaakje aan?
Snackspert gaf ‘m 5 (!) sterrenquote:Op maandag 15 april 2024 19:48 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heb ik nog nooit eentje met nepham gehad, wel veel van die kaasschnitzels en satéschnitzels, die vind ik altijd wel lekkerZal 'm binnenkort eens meenemen.
Haha dat laatste ging ik ook al op wachten, Vegetarische Slager is echt megaduurquote:Op maandag 15 april 2024 19:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Snackspert gaf ‘m 5 (!) sterren
https://www.instagram.com(...)MWxnYXllbzA2dmQzcQ==
Misschien moet ik ‘m maar gewoon meenemen, volgende keer bij 1+1 gratis ofzo.
Ja die vind ik ook lekker!quote:Op maandag 15 april 2024 19:54 schreef Redefine het volgende:
Qua vleesvervangers vind ik deze nog steeds het beste:
[ afbeelding ]
Probleem van veel vega burgers etc. is dat ze teveel zout bevatten. En in toch ook wel veel gevallen eigenlijk weinig voedzame ingrediënten.quote:Op maandag 15 april 2024 19:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook lekker!
En deze, maar die kwam als allerslechtste uit de test toen ze een keer voedingswaarden gingen testen![]()
[ afbeelding ]
Deze heb ik tijdens mijn studentenjaren zo vaak gegeten dat ik ‘m niet meer kon zien.quote:Op maandag 15 april 2024 19:54 schreef Redefine het volgende:
Qua vleesvervangers vind ik deze nog steeds het beste:
[ afbeelding ]
Bestonden ze toen alquote:Op maandag 15 april 2024 20:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze heb ik tijdens mijn studentenjaren zo vaak gegeten dat ik ‘m niet meer kon zien.Misschien toch weer eens proberen want was inderdaad wel lekker.
Die bleef wel eeuwig jong tot haar dood aan toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik kan er wel een paar zo opnoemen. Bijvoorbeeld Walk of Life van de Dire Straits, daarbij heb ik nog een hele sterke associatie van dat ik als 11-jarige in België was met m'n ouders en broer, in een houten huisje zonder electriciteit (heel bijzonder), en dat er een zwaar onweer losbarstte waar ik nogal bang voor was. En toen had ik dit liedje heel hard op de (gele Sony) walkmanquote:Op maandag 15 april 2024 19:19 schreef Arizona het volgende:
[..]Klopt. Andersom is het voor mij een stuk lastiger trouwens, als je me zou vragen: welke liedjes roepen speciale gevoelens op, dan zou ik heel diep moeten nadenken. Maar als je een bepaald liedje hoort (of zoals net, leest
) dan komt er wel meteen een herinnering op.
quote:Op maandag 15 april 2024 20:09 schreef Redefine het volgende:
Over de dood gesproken, vanochtend een bericht van een collega gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YOLOquote:Op maandag 15 april 2024 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Jongen je speelt wel met je gezondheid hè
quote:Op maandag 15 april 2024 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Friezen bestaan niet heb ik afgelopen week geleerdquote:Op maandag 15 april 2024 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja in jouw geval ook niet heel lang op deze manier
De Friese mafia is al onderweg.
Zekerquote:Op maandag 15 april 2024 20:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Friezen bestaan niet heb ik afgelopen week geleerd![]()
Oh nee dat zat anders in elkaarNet pas Even tot hier gekeken, die hadden dat mooi meegenomen. Was sowieso een erg sterke aflevering
Het zijn inderdaad altijd weer die blokkeerfriezen die het topic platleggenquote:Op maandag 15 april 2024 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker
Ik vind het trouwens eigenlijk wel mooi dat er nou eens wat meer tegenstand komt op de terreur van @:Em31Wellicht kunnen we samenwerken, samen sterk!
WAAROM like jij dat?quote:Op maandag 15 april 2024 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Jongen je speelt wel met je gezondheid hè
Terreurquote:Op maandag 15 april 2024 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker
Ik vind het trouwens eigenlijk wel mooi dat er nou eens wat meer tegenstand komt op de terreur van @:Em31Wellicht kunnen we samenwerken, samen sterk!
Ben je naar de kapper geweest?quote:Op maandag 15 april 2024 20:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Terreurals je denkt dat dit al terreur is.
[ afbeelding ]
Staat je goed!quote:
Fijne van Terra vind ik wel dat ze vrijwel overal vitamine B12 aan toevoegen (aan deze dan toevallig niet, wel aan de wortel pompoen burgerquote:Op maandag 15 april 2024 19:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook lekker!
En deze, maar die kwam als allerslechtste uit de test toen ze een keer voedingswaarden gingen testen![]()
[ afbeelding ]
Die was erg leuk ja. En dan in één take opgenomen wat.quote:Op maandag 15 april 2024 23:07 schreef H_T het volgende:
De NPO-samenvatting van Even tot hier vind ik behoorlijk leuk
Het is weer herfst deze week.quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Flinke woei en regen weer vandaag.
Alvast een goeie reis en veel plezier gewenstquote:Op dinsdag 16 april 2024 09:13 schreef Redefine het volgende:
Gelukkig zit ik vanaf zondag in Portugal. Daar is de verwachting dat het de hele week perfect weer wordt als ik er ben
Leukquote:Op dinsdag 16 april 2024 09:13 schreef Redefine het volgende:
Gelukkig zit ik vanaf zondag in Portugal. Daar is de verwachting dat het de hele week perfect weer wordt als ik er ben
Je komt neem ik aan wel even op de koffie? Zelfde schiereiland!quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:13 schreef Redefine het volgende:
Dank jequote:Op dinsdag 16 april 2024 09:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Alvast een goeie reis en veel plezier gewenst
Lissabon en omgeving. En daarna Porto en omgeving.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:10 schreef Meke het volgende:
[..]
LeukWat staat er allemaal op de planning?
Ja zal wel even een zijstap maken naar de Spaanse oostkustquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Je komt neem ik aan wel even op de koffie? Zelfde schiereiland!
Ja denk maar niet dat het me niet is opgevallen dat als jullie naar deze kant van Europa gaan, de afstand altijd nog ruim groot genoeg is om niet te hoeven meetenquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja zal wel even een zijstap maken naar de Spaanse oostkust
Perfect weer, dus lekker herfstachtig zoals het nu hier is?quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:13 schreef Redefine het volgende:
Gelachen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Perfect weer, dus lekker herfstachtig zoals het nu hier is?
We zijn allemaal bang om van jou te verliezen met darten. Dus daarom komen we niet langs.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja denk maar niet dat het me niet is opgevallen dat als jullie naar deze kant van Europa gaan, de afstand altijd nog ruim groot genoeg is om niet te hoeven meeten
Ja hé het moet wel van twee kanten komen. Wij komen naar Spanje, jij naar waar wij verblijven.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja denk maar niet dat het me niet is opgevallen dat als jullie naar deze kant van Europa gaan, de afstand altijd nog ruim groot genoeg is om niet te hoeven meeten
Strani heeft al eens een invasie gepleegdquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja hé het moet wel van twee kanten komen. Wij komen naar Spanje, jij naar waar wij verblijven.
oeh, spannend.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zit met zenuwen te wachten op mijn telefonische afspraak met het ziekenhuis
Is het al achter de rug?quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zit met zenuwen te wachten op mijn telefonische afspraak met het ziekenhuis
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:57 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
[..]
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 6,5 week weer naar Spanje!quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:30 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:25 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Zo voelde ik me vorige weekquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:21 schreef Arizona het volgende:
Ik ben snipverkouden, rillerig en heb keelpijn. Was daardoor een pittig dagje op kantoor![]()
Zojuist lekker een enorm hete douche genomen en ik lig nu lekker warm op de bank met mijn stoov kussen in mijn rug en de kat op mijn buik
Gelukkig voor de kat niet andersom.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:21 schreef Arizona het volgende:
Ik ben snipverkouden, rillerig en heb keelpijn. Was daardoor een pittig dagje op kantoor![]()
Zojuist lekker een enorm hete douche genomen en ik lig nu lekker warm op de bank met mijn stoov kussen in mijn rug en de kat op mijn buik
Beterschapquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:21 schreef Arizona het volgende:
iddquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:12 schreef H_T het volgende:
Ik ben de laatste tijd aan het kijken naar een nieuwe computer, want de mijne is inmiddels toch wel erg oud. Wat zijn videokaarten duur geworden zeg
Nou game ik op het moment niet veel op mijn pc, maar nieuwe onboard graphics zijn minder goed dan mijn 10 jaar oude videokaart. Vind ik ook raar. Dus onboard gebruiken en een videokaart uitstellen is ook niet echt een goed ideequote:
Vond jij het ook rood?quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
Lekker vroeg rood bij Barcelona, kan het toch nog leuk worden
quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:00 schreef Strani het volgende:
Nou, dat was genieten. Verder ook heel gezellig hier trouwens
Hoeveel cm teveel is eraf gehaald?quote:
Ah ik zal eens kijken, je weet maar nooitquote:Op woensdag 17 april 2024 08:43 schreef H_T het volgende:
3FM zegt ook dat er vanaf 10:00 nog wat Olympische tickets in de verkoop gaan
Malle Fransen, daar ligt toch helemaal geen strand?quote:Op woensdag 17 april 2024 09:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
beachvolleybal onder de Eiffeltoren![]()
Ik hád tenniskaartjes kunnen kopen maar New Mexico heeft helemaal geen vakantiedagen meer over, bedacht ik me laterquote:Op woensdag 17 april 2024 10:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Malle Fransen, daar ligt toch helemaal geen strand?
Dan zijn we in Nederland net zo gekquote:Op woensdag 17 april 2024 10:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Malle Fransen, daar ligt toch helemaal geen strand?
Ik wil dit oooook voor een Olympische Spelen hier in Nederlandquote:Op woensdag 17 april 2024 11:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dan zijn we in Nederland net zo gek
[ afbeelding ]
Ik vind echt dat jullie land ernstig aan het afglijden isquote:Op woensdag 17 april 2024 08:39 schreef H_T het volgende:
@:Strani het woord tussenjas werd net gebruikt op 3FM
Ik was net buiten en de tussenjas met sjaal was anders gewoon perfect vandaag!quote:Op woensdag 17 april 2024 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind echt dat jullie land ernstig aan het afglijden is
Nee. Maar wat je wel kan doen is emigreren naar een land waar de kans een stuk groter isquote:Op woensdag 17 april 2024 12:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wil dit oooook voor een Olympische Spelen hier in Nederland![]()
Gaan we het ooit meemaken?
Je bent nu wel heel negatief over 3FMquote:Op woensdag 17 april 2024 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind echt dat jullie land ernstig aan het afglijden is
Dus een sjaal is dan wel weer nodig?quote:Op woensdag 17 april 2024 12:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik was net buiten en de tussenjas met sjaal was anders gewoon perfect vandaag!
Nou ja als zij meewerken aan de verdoemenis van Nederland dmv dit soort acties snap ik wel dat niemand meer naar ze luistert. Nou ja, behalve jij dan.quote:
Tevens trollpost, een FOK!ster komt nooit buitenquote:Op woensdag 17 april 2024 12:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik droeg mijn winterjas en geen sjaal, was ook prima te doen!quote:Op woensdag 17 april 2024 12:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hier zie je dan toch dat wij van een andere generatie zijn want dat was ook meteen mijn eerste gedachte, waarom dan geen winterjas zonder sjaalquote:Op woensdag 17 april 2024 12:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik droeg mijn winterjas en geen sjaal, was ook prima te doen!
Ennnn tot zover.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:38 schreef Arizona het volgende:
Nu schijnt hier trouwens de zon, mocht ik vanmiddag weer naar buiten gaan, dan zou ik ook mijn tussenjas pakken!
Jaja je maakt wat mee hier.
Ik ga denk ik toch iets meer met moderne de tijd mee!quote:
Ik heb eigenlijk maar 1 jas, voor het hele jaar.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:48 schreef Arizona het volgende:
Maar serieus, ik heb nooit de combinatie tussenjas met sjaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |