In dat geval: hup Arsenalquote:
quote:Op maandag 15 april 2024 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Raceweek:
[ afbeelding ]
@:Luctor.et.emergo
Mijn cluppie. Ik was als 16jarige in London bij de mooiste FA-cup finale ooit.quote:
quote:
Er is geen officiële opname, enkel met mobieltjes. Deze is wel van goede kwaliteit.quote:Op maandag 15 april 2024 09:06 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Ben al een tijd aan het zoeken vanochtend. Maar waar staat z'n optreden van zaterdag ? En waarom is daar dan geen apart topic over. Dat je het gelijk ziet. Misschien zit ik te lullen hoor. Maar ben groot fan.
Dank je. Ben benieuwd. Net wel genoten van Greys en het interviewquote:Op maandag 15 april 2024 09:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is geen officiële opname, enkel met mobieltjes. Deze is wel van goede kwaliteit.
Doet het wel hoor. Hier Joost in Zweede Pre Party gisterenavond met de remix versie.quote:Op maandag 15 april 2024 09:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Ben benieuwd. Net wel genoten van Greys en het interview
Hij doet het niet.
Sterkte met alles Tongquote:Op maandag 15 april 2024 09:35 schreef tong80 het volgende:
Ik zit weer te janken. De eerste keer dat ik het hoorde brak ik al. Zelf in de lichamelijke shit. Vorig jaar 2 hartaanvallen plus operatie, momenteel kanker. En wachtend op uitslag na 35 bestralingen. Laatste 2 jaar vrienden overleden. Dementerende moeder. En zelf m'n vader nooit gekend. Al voor m'n geboorte verdwenen. Verder staat de wereld in de fik en is straks een fucking rechts extremist minister president. Polarisatie is het woord momenteel. Als je normaal nadenkt word je als woke neergezet. Een bejaarde randdebiel bepaalt de nationale discussie en zit zo vastgeroest in z'n eigen gelijk, dat ik al wist dat de sneue éénkennige zelfverklaarde muziekkenner Joost niks zou gaan vinden. Ik ben zelf 61 en een bietje van de harde punkgitaren. Maar elke keer als ik Joost zie of hoor. Krijg ik hoop. De jeugd deugt godverdomme. Laat je niks wijsmaken door ouwe zeiksnorren die leven in het verleden. Of Joost straks eerste wordt of 8ste, maakt niks uit. Ik put al 2 maanden energie door deze held. Laat je niet klein krijgen. Ik kan er nu weer ff tegen. En zet hem op repeat.
Hebben ze het wel onder controle? Lijkt me naar om dat zo in de buurt te hebben.quote:Op maandag 15 april 2024 13:20 schreef Strani het volgende:
Ondertussen hebben we in de regio een nogal grote actieve bos/bergbrand. Gisteren in de vroege middag begonnen en nog steeds niet uit dus. Kan vanuit m'n apartement ook de blusvliegtuigen water uit de zee zien plukken. Wel interessant om te zien altijd.
Deze neem ik aan?quote:Op maandag 15 april 2024 13:20 schreef Strani het volgende:
Ondertussen hebben we in de regio een nogal grote actieve bos/bergbrand. Gisteren in de vroege middag begonnen en nog steeds niet uit dus. Kan vanuit m'n apartement ook de blusvliegtuigen water uit de zee zien plukken. Wel interessant om te zien altijd.
Nog niet nee. Sterker nog, ik kan nu weer meer rook zien dan een uurtje geleden. Gisteren torende de pluim echt als die van een vulkaan boven de bergen uit.quote:Op maandag 15 april 2024 13:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hebben ze het wel onder controle? Lijkt me naar om dat zo in de buurt te hebben.
Jaquote:Op maandag 15 april 2024 14:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Deze neem ik aan?
https://www.telegraaf.nl/(...)in-oosten-van-spanje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier in de buurt hebben we nu juist zeer overvloedige regen en hagel en zo. Ik kan proberen daar wat van jouw kant op te blazen, misschien dat dat helpt.quote:Op maandag 15 april 2024 13:20 schreef Strani het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2024 14:16 schreef Strani het volgende:
Dit was gisterenmiddag, foto die ik vanuit mijn dorp heb gemaakt:Bosbranden zijn niet best en zéker zo vroeg in het jaar niet. Maar het is wel indrukwekkend om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |