"It was hilarious fun, it was mindblowing insulting. It was an interesting evening..."quote:
Wel een flinke draai om de oren gegeven toch?quote:Op zondag 14 april 2024 02:09 schreef Koen66 het volgende:
"pappa, kan ik kunst maken van snoep?""
man man man
kon dat maar (= een tv reclamequote:Op zondag 14 april 2024 02:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel een flinke draai om de oren gegeven toch?
Dit doet me heel erg denken aan een grap van Wim Sonneveld, maar ik kan er zo snel geen filmpje van vinden.quote:Op zondag 14 april 2024 02:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, protestanten blijven bijzonder om in het wild te zien
Oh nou ben wel benieuwdquote:Op zondag 14 april 2024 02:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit doet me heel erg denken aan een grap van Wim Sonneveld, maar ik kan er zo snel geen filmpje van vinden.
Ik ken hem helaas niet goed genoeg om hier zo even neer te zetten.quote:
Ik heb het écht gezien!quote:Op zondag 14 april 2024 02:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik hoop niet dat iedereen nu zit te wachten tot Roger gevonden heeft wat hij denkt dat hij eens gezien of gehoord heeft en waarvan misschien wel helemaal geen video bestaat, want dan kon dit nog wel eens een lege SC worden.
We waren ongerust.quote:Op zondag 14 april 2024 10:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb gisterennacht in deze SC niet eens 'doei' gezegd, toen ik naar bed ging. Foei Billie
Ik ben bang dat je dan lang kunt wachten.quote:Op zondag 14 april 2024 07:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wacht even tot Roger gevonden heeft, wat hij denkt ooit gezien of gehoord heeft.
Dat valt me dan een beetje van jullie tegen.quote:Op zondag 14 april 2024 10:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan lang kunt wachten.
Het valt mij tegen van de rest van de wereld dat niemand daar blijkbaar een opname van heeft geüpload, upgeload, geloadupt, whatever.quote:Op zondag 14 april 2024 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat valt me dan een beetje van jullie tegen.
Perfecte tactiek.quote:Op zondag 14 april 2024 14:25 schreef blackswangreen het volgende:
Ik dacht: Vos waarom blijf je nou zo ver achterin zitten? Dat heeft haar uiteindelijk wel de overwinning opgeleverd, Wiebes heeft haar gewoon helemaal niet gezien
Die weten niet hoe je het correct schrijft, dus daarom doen ze het maar niet.quote:Op zondag 14 april 2024 12:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het valt mij tegen van de rest van de wereld dat niemand daar blijkbaar een opname van heeft geüpload, upgeload, geloadupt, whatever.
Het was een chaos in de studio inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2024 16:44 schreef Redefine het volgende:
Mooi dat Pidcock gewonnen heeft. Maar wat was de regie vandaag slecht zeg
Matthews die de sprint voor plek tien wint heeft niemand gezien.quote:Op zondag 14 april 2024 16:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was een chaos in de studio inderdaad.
Gelukkig hadden we wel meteen een interview met de winnaar Van der Poel, die een mindere dag had en het lekker liet lopenquote:Op zondag 14 april 2024 16:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Matthews die de sprint voor plek tien wint heeft niemand gezien.
Maar daarna wel een interview met de winnaar. Oh nee eerst nog de nummer zeven.quote:Op zondag 14 april 2024 16:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we wel meteen een interview met de winnaar Van der Poel, die een mindere dag had en het lekker liet lopen
Wat koersspanning betreft levert de AGR bijna altijd wel sinds de niet meer op of net na de Cauberg finishen.quote:Op zondag 14 april 2024 17:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Beetje aparte, maar wel leuke koersen vandaag
Regie kon écht niet_____!!!!
Zolang ze maar niet de verkeerde winnaar bekend maken.quote:Op zondag 14 april 2024 17:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat koersspanning betreft levert de AGR bijna altijd wel sinds de niet meer op of net na de Cauberg finishen.
Pidcock vindt dat leukquote:Op zondag 14 april 2024 18:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet de verkeerde winnaar bekend maken.
Ja, het parcours is prima zoals het is. Het blijft tot het einde spannend, zonder dat het kunstmatig spectaculair moet worden gemaakt.quote:Op zondag 14 april 2024 17:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat koersspanning betreft levert de AGR bijna altijd wel sinds de niet meer op of net na de Cauberg finishen.
Waarom word je daar woest van?quote:
In dat geval: hup Arsenalquote:
quote:Op maandag 15 april 2024 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Raceweek:
[ afbeelding ]
@:Luctor.et.emergo
Mijn cluppie. Ik was als 16jarige in London bij de mooiste FA-cup finale ooit.quote:
quote:
Er is geen officiële opname, enkel met mobieltjes. Deze is wel van goede kwaliteit.quote:Op maandag 15 april 2024 09:06 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Ben al een tijd aan het zoeken vanochtend. Maar waar staat z'n optreden van zaterdag ? En waarom is daar dan geen apart topic over. Dat je het gelijk ziet. Misschien zit ik te lullen hoor. Maar ben groot fan.
Dank je. Ben benieuwd. Net wel genoten van Greys en het interviewquote:Op maandag 15 april 2024 09:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is geen officiële opname, enkel met mobieltjes. Deze is wel van goede kwaliteit.
Doet het wel hoor. Hier Joost in Zweede Pre Party gisterenavond met de remix versie.quote:Op maandag 15 april 2024 09:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Ben benieuwd. Net wel genoten van Greys en het interview
Hij doet het niet.
Sterkte met alles Tongquote:Op maandag 15 april 2024 09:35 schreef tong80 het volgende:
Ik zit weer te janken. De eerste keer dat ik het hoorde brak ik al. Zelf in de lichamelijke shit. Vorig jaar 2 hartaanvallen plus operatie, momenteel kanker. En wachtend op uitslag na 35 bestralingen. Laatste 2 jaar vrienden overleden. Dementerende moeder. En zelf m'n vader nooit gekend. Al voor m'n geboorte verdwenen. Verder staat de wereld in de fik en is straks een fucking rechts extremist minister president. Polarisatie is het woord momenteel. Als je normaal nadenkt word je als woke neergezet. Een bejaarde randdebiel bepaalt de nationale discussie en zit zo vastgeroest in z'n eigen gelijk, dat ik al wist dat de sneue éénkennige zelfverklaarde muziekkenner Joost niks zou gaan vinden. Ik ben zelf 61 en een bietje van de harde punkgitaren. Maar elke keer als ik Joost zie of hoor. Krijg ik hoop. De jeugd deugt godverdomme. Laat je niks wijsmaken door ouwe zeiksnorren die leven in het verleden. Of Joost straks eerste wordt of 8ste, maakt niks uit. Ik put al 2 maanden energie door deze held. Laat je niet klein krijgen. Ik kan er nu weer ff tegen. En zet hem op repeat.
Hebben ze het wel onder controle? Lijkt me naar om dat zo in de buurt te hebben.quote:Op maandag 15 april 2024 13:20 schreef Strani het volgende:
Ondertussen hebben we in de regio een nogal grote actieve bos/bergbrand. Gisteren in de vroege middag begonnen en nog steeds niet uit dus. Kan vanuit m'n apartement ook de blusvliegtuigen water uit de zee zien plukken. Wel interessant om te zien altijd.
Deze neem ik aan?quote:Op maandag 15 april 2024 13:20 schreef Strani het volgende:
Ondertussen hebben we in de regio een nogal grote actieve bos/bergbrand. Gisteren in de vroege middag begonnen en nog steeds niet uit dus. Kan vanuit m'n apartement ook de blusvliegtuigen water uit de zee zien plukken. Wel interessant om te zien altijd.
Nog niet nee. Sterker nog, ik kan nu weer meer rook zien dan een uurtje geleden. Gisteren torende de pluim echt als die van een vulkaan boven de bergen uit.quote:Op maandag 15 april 2024 13:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hebben ze het wel onder controle? Lijkt me naar om dat zo in de buurt te hebben.
Jaquote:Op maandag 15 april 2024 14:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Deze neem ik aan?
https://www.telegraaf.nl/(...)in-oosten-van-spanje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier in de buurt hebben we nu juist zeer overvloedige regen en hagel en zo. Ik kan proberen daar wat van jouw kant op te blazen, misschien dat dat helpt.quote:Op maandag 15 april 2024 13:20 schreef Strani het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2024 14:16 schreef Strani het volgende:
Dit was gisterenmiddag, foto die ik vanuit mijn dorp heb gemaakt:Bosbranden zijn niet best en zéker zo vroeg in het jaar niet. Maar het is wel indrukwekkend om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De sfeer in het algemene topic is weerquote:Op maandag 15 april 2024 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Raceweek:
[ afbeelding ]
@:Luctor.et.emergo
Ik ben niet anders gewendquote:Op maandag 15 april 2024 16:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De sfeer in het algemene topic is weer
Voor de kwaliteit van de SC als geheel lijkt het me goed als je ook uitlegt wat voor gevoel je hierbij beleeft en waarom.quote:Op maandag 15 april 2024 16:11 schreef NailQueen het volgende:
Mmmbop ba duba dop ba du bop ba duba dop ba du bop ba duba dop ba du
Moeilijk uit te leggen maar het is een beetje vergelijkbaar wanneer je je plots zo oya lèlè voeltquote:Op maandag 15 april 2024 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor de kwaliteit van de SC als geheel lijkt het me goed als je ook uitlegt wat voor gevoel je hierbij beleeft en waarom.
Ik krijg enorm warme gevoelens bij dit nummer. Dit was op de radio in de hal van hotel Circus Circus in Las Vegas, toen we daar aankwamen toen we in '97 met mijn ouders op vakantie waren in de VSquote:Op maandag 15 april 2024 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor de kwaliteit van de SC als geheel lijkt het me goed als je ook uitlegt wat voor gevoel je hierbij beleeft en waarom.
Ik las dat we een sprintrace hebben.quote:Op maandag 15 april 2024 16:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De sfeer in het algemene topic is weer
Ja nee dan snap ik wel dat er geen goede stemming heerst!quote:Op maandag 15 april 2024 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik las dat we een sprintrace hebben.
Kijk hier hebben we wat aanquote:Op maandag 15 april 2024 18:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik krijg enorm warme gevoelens bij dit nummer. Dit was op de radio in de hal van hotel Circus Circus in Las Vegas, toen we daar aankwamen toen we in '97 met mijn ouders op vakantie waren in de VSEn ik heb prachtige en warme herinneringen aan die reis.
Nee, precies. Daar zit je niet op te wachten.quote:Op maandag 15 april 2024 18:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja nee dan snap ik wel dat er geen goede stemming heerst!
Bij het ESF zou het ook niet leuk zijn als iedereen maar een half liedje zong, toch?
Ik lees ook allemaal positieve verhalen over die Cordon Blij (quote:Op maandag 15 april 2024 18:12 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij was het @:Meke die er mee kwam. Thanks voor de tip. De vegetarische boomstammetjes zijn prima te doen
Ik hou niet van vleesvervangers die naar vlees zouden moeten smaken, ik heb er nog nooit eentje gehad die ik echt lekker vond, ik kom niet verder dan "wel te doen". Op vega-dagen eet ik nu gewoon geen vlees. Dat kan ook makkelijk, want het is maar 2-3 dagen in de week. Ook geen kaas- of saté"schnitzels" meer, die vond ik eerder nog wel lekker maar daar ben ik op uitgegeten ofzoquote:Op maandag 15 april 2024 19:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik lees ook allemaal positieve verhalen over die Cordon Blij (). Iemand die ook geprobeerd hier? Zit er niet dat erg typische vega slager smaakje aan?
Ohio Players met Rollercoaster of love kwam ooit op de radio terwijl ik het parkeerterrein van een pretpark in Ohio op reedquote:Op maandag 15 april 2024 18:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik krijg enorm warme gevoelens bij dit nummer. Dit was op de radio in de hal van hotel Circus Circus in Las Vegas, toen we daar aankwamen toen we in '97 met mijn ouders op vakantie waren in de VSEn ik heb prachtige en warme herinneringen aan die reis.
quote:Op maandag 15 april 2024 18:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk hier hebben we wat aanBijzonder inderdaad hoe sterk een associatie met muziek kan zijn.
Een paar jaar terug heb ik er in relatief korte tijd een aantal geprobeerd. De Javaanse schijf, kaasschnitzel en champignonburger bevielen me het best, en die proberen ook niet naar vlees te smaken. Sommige van de Vegetarische Slager producten vind ik nog wel goed te doenquote:Op maandag 15 april 2024 19:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hou niet van vleesvervangers die naar vlees zouden moeten smaken, ik heb er nog nooit eentje gehad die ik echt lekker vond, ik kom niet verder dan "wel te doen". Op vega-dagen eet ik nu gewoon geen vlees. Dat kan ook makkelijk, want het is maar 2-3 dagen in de week. Ook geen kaas- of saté"schnitzels" meer, die vond ik eerder nog wel lekker maar daar ben ik op uitgegeten ofzoVandaag bijvoorbeeld hadden we spinazie met gekookte aardappels en ei.
Ik vind die hamburger nog wel lekker op een broodje als je gewoon een lekkere saus maakt en kaas etc. wat het overstemt, maar de rest heeft zo’n typisch smaakje, vooral die ‘kip’, waar ik van gruwel.quote:Op maandag 15 april 2024 19:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hou niet van vleesvervangers die naar vlees zouden moeten smaken, ik heb er nog nooit eentje gehad die ik echt lekker vond, ik kom niet verder dan "wel te doen". Op vega-dagen eet ik nu gewoon geen vlees. Dat kan ook makkelijk, want het is maar 2-3 dagen in de week. Ook geen kaas- of saté"schnitzels" meer, die vond ik eerder nog wel lekker maar daar ben ik op uitgegeten ofzoVandaag bijvoorbeeld hadden we spinazie met gekookte aardappels en ei.
Ja lekker hèquote:Op maandag 15 april 2024 18:12 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij was het @:Meke die er mee kwam. Thanks voor de tip. De vegetarische boomstammetjes zijn prima te doen
quote:Op maandag 15 april 2024 19:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik lees ook allemaal positieve verhalen over die Cordon Blij (). Iemand die ook geprobeerd hier? Zit er niet dat erg typische vega slager smaakje aan?
Snackspert gaf ‘m 5 (!) sterrenquote:Op maandag 15 april 2024 19:48 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heb ik nog nooit eentje met nepham gehad, wel veel van die kaasschnitzels en satéschnitzels, die vind ik altijd wel lekkerZal 'm binnenkort eens meenemen.
Haha dat laatste ging ik ook al op wachten, Vegetarische Slager is echt megaduurquote:Op maandag 15 april 2024 19:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Snackspert gaf ‘m 5 (!) sterren
https://www.instagram.com(...)MWxnYXllbzA2dmQzcQ==
Misschien moet ik ‘m maar gewoon meenemen, volgende keer bij 1+1 gratis ofzo.
Ja die vind ik ook lekker!quote:Op maandag 15 april 2024 19:54 schreef Redefine het volgende:
Qua vleesvervangers vind ik deze nog steeds het beste:
[ afbeelding ]
Probleem van veel vega burgers etc. is dat ze teveel zout bevatten. En in toch ook wel veel gevallen eigenlijk weinig voedzame ingrediënten.quote:Op maandag 15 april 2024 19:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook lekker!
En deze, maar die kwam als allerslechtste uit de test toen ze een keer voedingswaarden gingen testen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |