Wel een flinke draai om de oren gegeven toch?quote:Op zondag 14 april 2024 02:09 schreef Koen66 het volgende:
"pappa, kan ik kunst maken van snoep?""
man man man
kon dat maar (= een tv reclamequote:Op zondag 14 april 2024 02:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel een flinke draai om de oren gegeven toch?
Dit doet me heel erg denken aan een grap van Wim Sonneveld, maar ik kan er zo snel geen filmpje van vinden.quote:Op zondag 14 april 2024 02:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, protestanten blijven bijzonder om in het wild te zien
Oh nou ben wel benieuwdquote:Op zondag 14 april 2024 02:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit doet me heel erg denken aan een grap van Wim Sonneveld, maar ik kan er zo snel geen filmpje van vinden.
Ik ken hem helaas niet goed genoeg om hier zo even neer te zetten.quote:
Ik heb het écht gezien!quote:Op zondag 14 april 2024 02:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik hoop niet dat iedereen nu zit te wachten tot Roger gevonden heeft wat hij denkt dat hij eens gezien of gehoord heeft en waarvan misschien wel helemaal geen video bestaat, want dan kon dit nog wel eens een lege SC worden.
We waren ongerust.quote:Op zondag 14 april 2024 10:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb gisterennacht in deze SC niet eens 'doei' gezegd, toen ik naar bed ging. Foei Billie
Ik ben bang dat je dan lang kunt wachten.quote:Op zondag 14 april 2024 07:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wacht even tot Roger gevonden heeft, wat hij denkt ooit gezien of gehoord heeft.
Dat valt me dan een beetje van jullie tegen.quote:Op zondag 14 april 2024 10:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan lang kunt wachten.
Het valt mij tegen van de rest van de wereld dat niemand daar blijkbaar een opname van heeft geüpload, upgeload, geloadupt, whatever.quote:Op zondag 14 april 2024 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat valt me dan een beetje van jullie tegen.
Perfecte tactiek.quote:Op zondag 14 april 2024 14:25 schreef blackswangreen het volgende:
Ik dacht: Vos waarom blijf je nou zo ver achterin zitten? Dat heeft haar uiteindelijk wel de overwinning opgeleverd, Wiebes heeft haar gewoon helemaal niet gezien
Die weten niet hoe je het correct schrijft, dus daarom doen ze het maar niet.quote:Op zondag 14 april 2024 12:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het valt mij tegen van de rest van de wereld dat niemand daar blijkbaar een opname van heeft geüpload, upgeload, geloadupt, whatever.
Het was een chaos in de studio inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2024 16:44 schreef Redefine het volgende:
Mooi dat Pidcock gewonnen heeft. Maar wat was de regie vandaag slecht zeg
Matthews die de sprint voor plek tien wint heeft niemand gezien.quote:Op zondag 14 april 2024 16:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was een chaos in de studio inderdaad.
Gelukkig hadden we wel meteen een interview met de winnaar Van der Poel, die een mindere dag had en het lekker liet lopenquote:Op zondag 14 april 2024 16:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Matthews die de sprint voor plek tien wint heeft niemand gezien.
Maar daarna wel een interview met de winnaar. Oh nee eerst nog de nummer zeven.quote:Op zondag 14 april 2024 16:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we wel meteen een interview met de winnaar Van der Poel, die een mindere dag had en het lekker liet lopen
Wat koersspanning betreft levert de AGR bijna altijd wel sinds de niet meer op of net na de Cauberg finishen.quote:Op zondag 14 april 2024 17:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Beetje aparte, maar wel leuke koersen vandaag
Regie kon écht niet_____!!!!
Zolang ze maar niet de verkeerde winnaar bekend maken.quote:Op zondag 14 april 2024 17:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat koersspanning betreft levert de AGR bijna altijd wel sinds de niet meer op of net na de Cauberg finishen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |