Ja die vind ik ook lekker!quote:Op maandag 15 april 2024 19:54 schreef Redefine het volgende:
Qua vleesvervangers vind ik deze nog steeds het beste:
[ afbeelding ]
Probleem van veel vega burgers etc. is dat ze teveel zout bevatten. En in toch ook wel veel gevallen eigenlijk weinig voedzame ingrediënten.quote:Op maandag 15 april 2024 19:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook lekker!
En deze, maar die kwam als allerslechtste uit de test toen ze een keer voedingswaarden gingen testen![]()
[ afbeelding ]
Deze heb ik tijdens mijn studentenjaren zo vaak gegeten dat ik ‘m niet meer kon zien.quote:Op maandag 15 april 2024 19:54 schreef Redefine het volgende:
Qua vleesvervangers vind ik deze nog steeds het beste:
[ afbeelding ]
Bestonden ze toen alquote:Op maandag 15 april 2024 20:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze heb ik tijdens mijn studentenjaren zo vaak gegeten dat ik ‘m niet meer kon zien.Misschien toch weer eens proberen want was inderdaad wel lekker.
Die bleef wel eeuwig jong tot haar dood aan toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik kan er wel een paar zo opnoemen. Bijvoorbeeld Walk of Life van de Dire Straits, daarbij heb ik nog een hele sterke associatie van dat ik als 11-jarige in België was met m'n ouders en broer, in een houten huisje zonder electriciteit (heel bijzonder), en dat er een zwaar onweer losbarstte waar ik nogal bang voor was. En toen had ik dit liedje heel hard op de (gele Sony) walkmanquote:Op maandag 15 april 2024 19:19 schreef Arizona het volgende:
[..]Klopt. Andersom is het voor mij een stuk lastiger trouwens, als je me zou vragen: welke liedjes roepen speciale gevoelens op, dan zou ik heel diep moeten nadenken. Maar als je een bepaald liedje hoort (of zoals net, leest
) dan komt er wel meteen een herinnering op.
quote:Op maandag 15 april 2024 20:09 schreef Redefine het volgende:
Over de dood gesproken, vanochtend een bericht van een collega gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YOLOquote:Op maandag 15 april 2024 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Jongen je speelt wel met je gezondheid hè
quote:Op maandag 15 april 2024 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Friezen bestaan niet heb ik afgelopen week geleerdquote:Op maandag 15 april 2024 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja in jouw geval ook niet heel lang op deze manier
De Friese mafia is al onderweg.
Zekerquote:Op maandag 15 april 2024 20:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Friezen bestaan niet heb ik afgelopen week geleerd![]()
Oh nee dat zat anders in elkaarNet pas Even tot hier gekeken, die hadden dat mooi meegenomen. Was sowieso een erg sterke aflevering
Het zijn inderdaad altijd weer die blokkeerfriezen die het topic platleggenquote:Op maandag 15 april 2024 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker
Ik vind het trouwens eigenlijk wel mooi dat er nou eens wat meer tegenstand komt op de terreur van @:Em31Wellicht kunnen we samenwerken, samen sterk!
WAAROM like jij dat?quote:Op maandag 15 april 2024 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Jongen je speelt wel met je gezondheid hè
Terreurquote:Op maandag 15 april 2024 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker
Ik vind het trouwens eigenlijk wel mooi dat er nou eens wat meer tegenstand komt op de terreur van @:Em31Wellicht kunnen we samenwerken, samen sterk!
Ben je naar de kapper geweest?quote:Op maandag 15 april 2024 20:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Terreurals je denkt dat dit al terreur is.
[ afbeelding ]
Staat je goed!quote:
Fijne van Terra vind ik wel dat ze vrijwel overal vitamine B12 aan toevoegen (aan deze dan toevallig niet, wel aan de wortel pompoen burgerquote:Op maandag 15 april 2024 19:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook lekker!
En deze, maar die kwam als allerslechtste uit de test toen ze een keer voedingswaarden gingen testen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |