Die was erg leuk ja. En dan in één take opgenomen wat.quote:Op maandag 15 april 2024 23:07 schreef H_T het volgende:
De NPO-samenvatting van Even tot hier vind ik behoorlijk leuk
Het is weer herfst deze week.quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Flinke woei en regen weer vandaag.
Alvast een goeie reis en veel plezier gewenstquote:Op dinsdag 16 april 2024 09:13 schreef Redefine het volgende:
Gelukkig zit ik vanaf zondag in Portugal. Daar is de verwachting dat het de hele week perfect weer wordt als ik er ben
Leukquote:Op dinsdag 16 april 2024 09:13 schreef Redefine het volgende:
Gelukkig zit ik vanaf zondag in Portugal. Daar is de verwachting dat het de hele week perfect weer wordt als ik er ben
Je komt neem ik aan wel even op de koffie? Zelfde schiereiland!quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:13 schreef Redefine het volgende:
Dank jequote:Op dinsdag 16 april 2024 09:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Alvast een goeie reis en veel plezier gewenst
Lissabon en omgeving. En daarna Porto en omgeving.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:10 schreef Meke het volgende:
[..]
LeukWat staat er allemaal op de planning?
Ja zal wel even een zijstap maken naar de Spaanse oostkustquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Je komt neem ik aan wel even op de koffie? Zelfde schiereiland!
Ja denk maar niet dat het me niet is opgevallen dat als jullie naar deze kant van Europa gaan, de afstand altijd nog ruim groot genoeg is om niet te hoeven meetenquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja zal wel even een zijstap maken naar de Spaanse oostkust
Perfect weer, dus lekker herfstachtig zoals het nu hier is?quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:13 schreef Redefine het volgende:
Gelachen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Perfect weer, dus lekker herfstachtig zoals het nu hier is?
We zijn allemaal bang om van jou te verliezen met darten. Dus daarom komen we niet langs.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja denk maar niet dat het me niet is opgevallen dat als jullie naar deze kant van Europa gaan, de afstand altijd nog ruim groot genoeg is om niet te hoeven meeten
Ja hé het moet wel van twee kanten komen. Wij komen naar Spanje, jij naar waar wij verblijven.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja denk maar niet dat het me niet is opgevallen dat als jullie naar deze kant van Europa gaan, de afstand altijd nog ruim groot genoeg is om niet te hoeven meeten
Strani heeft al eens een invasie gepleegdquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja hé het moet wel van twee kanten komen. Wij komen naar Spanje, jij naar waar wij verblijven.
oeh, spannend.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zit met zenuwen te wachten op mijn telefonische afspraak met het ziekenhuis
Is het al achter de rug?quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zit met zenuwen te wachten op mijn telefonische afspraak met het ziekenhuis
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |