en NWS mijd ik over het algemeenquote:Op zondag 14 april 2024 01:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij komt ook vrij regelmatig in de SC he, dus kun je het al niet zijn
Ja, we willen wel gewoon eerst even slapen natuurlijk.quote:Extra uitzendingen NOS Journaal
Vanwege de Iraanse aanval op Israël zendt de NOS zondagochtend extra uitzendingen uit vanaf 9.00, meldt de omroep. Ook zondagnacht zond de omroep een extra journaal uit.
Gewoon rustig zitten, ademhalen en meegaan in het steeds absurder worden van onze nachtelijke postsquote:Op zondag 14 april 2024 01:02 schreef Em31 het volgende:
Het is 1 uur, wat zijn dit voor tijden. Ik ben niet bekend met het leven op dit tijdstip.
apart inderdaad, uurtje terug stond RTL nog op en ik verwachtte eigenlijk wel een extra journaalquote:Op zondag 14 april 2024 01:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, we willen wel gewoon eerst even slapen natuurlijk.
Ja inderdaad. Maar dat blijft altijd wel het bijzonder met Israël. Die hebben echt een status aparte wat dat betreft. En dat is ook wel waarom de aversie tegen het land ook zo groot is. Waarbij het dan wel weer absurd is dat mensen daardoor het maar normaal vinden dat er aanslagen op Israël worden gepleegd.quote:Op zondag 14 april 2024 00:56 schreef Em31 het volgende:
Je zal trouwens in Oekraïne wonen en nu zien dat Amerika en Engeland die drones meteen uit de lucht schieten. Godver zeg.
dat dus. Maar we volgen als blinde paarden de USA mening.quote:Op zondag 14 april 2024 01:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar dat blijft altijd wel het bijzonder met Israël. Die hebben echt een status aparte wat dat betreft. En dat is ook wel waarom de aversie tegen het land ook zo groot is. Waarbij het dan wel weer absurd is dat mensen daardoor het maar normaal vinden dat er aanslagen op Israël worden gepleegd.
Waarbij in dit geval Iran ook nog eens een status aparte heeft, maar dan de andere kant. Als grootste axis of evil lid. Saudi-Arabië, Egypte en Pakistan leiden gewoon actief terroristen op, maar nee Iran is het grootste kwaad ter wereld...
Dan moet je idd niet rijden, met de helft ook niet imo.quote:Op zondag 14 april 2024 00:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, nee. Ik zou nu niet rijden inderdaad, maar ik heb slechts 6 biertjes op (vanaf 7 uur vanavond).
Je oude sport als in de sport die je vroeger deed? Zo ja, welke sport is dat?quote:Ik ging bij mijn oude sport kijken en dat is altijd rond etenstijd. Omdat ik nog niet gegeten had, besloot ik eens een keer wijs te zijn, dus extreem rustig aan te doen met het bier. En dat is gelukt. Inmiddels heb ik wel gegeten trouwens.
quote:Ik heb voor het eerst van mijn leven een pizza van New York Pizza op. Wat een zooi is dat zeg.
En laten we het maar niet hebben over de andere oorlogen in de wereld die nauwelijks aandacht krijgen...quote:Op zondag 14 april 2024 01:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee en sowieso ook dat de internationale aandacht heel snel naar Israël/Palestina is gegaan toen dat begon. Oekraïne is helaas alweer oud nieuws.
qua ""interesse"" in oorlogen zijn we idd altijd ietwat selectiefquote:Op zondag 14 april 2024 01:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
En laten we het maar niet hebben over de andere oorlogen in de wereld die nauwelijks aandacht krijgen...
Ik denk dat de aversie tegen Israël ook zo groot is omdat zeker christelijke landen het doen voorkomen alsof Israël een heel beschaafd land is, maar als je je dan een beetje verdiept zie je dat dat nogal tegenvalt. En dat beginnen steeds meer mensen door te krijgen. Israël houdt echter nog steeds vast aan het narratief dat het verheven is boven alle andere landen in de regio.quote:Op zondag 14 april 2024 01:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar dat blijft altijd wel het bijzonder met Israël. Die hebben echt een status aparte wat dat betreft. En dat is ook wel waarom de aversie tegen het land ook zo groot is. Waarbij het dan wel weer absurd is dat mensen daardoor het maar normaal vinden dat er aanslagen op Israël worden gepleegd.
Waarbij in dit geval Iran ook nog eens een status aparte heeft, maar dan de andere kant. Als grootste axis of evil lid. Saudi-Arabië, Egypte en Pakistan leiden gewoon actief terroristen op, maar nee Iran is het grootste kwaad ter wereld...
Saudi-Arabië is wel echt de meester in iedereen manipuleren. En zó makkelijk ook, ze moeten zich daar echt doodlachen.quote:Op zondag 14 april 2024 01:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat 'my heritage' oid hebben ze heel wat energie (en marketinggeld) in gestopt, dat kunnen we boycotten.quote:Op zondag 14 april 2024 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut. Als ze die energie nou eens zouden stoppen in een écht bekend merk wat we kunnen boycotten, zou dat heel mooi zijn
Oh ja, dat is ook zoiets wanneer mensen (altijd online, eigenlijk) heel boos doen omdat één of andere beroemdheid geen aandacht geeft aan een bepaalde oorlog. Maar als je die mensen zelf dan vraagt naar een ándere oorlog hebben ze ook geen idee.quote:Op zondag 14 april 2024 01:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
En laten we het maar niet hebben over de andere oorlogen in de wereld die nauwelijks aandacht krijgen...
Ik heb al een prima systeem in de tuin.quote:
ik snap Israel aan de ene kant best wel, als ze niet keihard optreden tegen al die vijandige omringende moslimlanden waren ze allang van de kaart geveegd.quote:Op zondag 14 april 2024 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat de aversie tegen Israël ook zo groot is omdat zeker christelijke landen het doen voorkomen alsof Israël een heel beschaafd land is, maar als je je dan een beetje verdiept zie je dat dat nogal tegenvalt. En dat beginnen steeds meer mensen door te krijgen. Israël houdt echter nog steeds vast aan het narratief dat het verheven is boven alle andere landen in de regio.
Maarja, de rest van de wereld ook hoor.quote:Op zondag 14 april 2024 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua ""interesse"" in oorlogen zijn we idd altijd ietwat selectief
quote:Op zondag 14 april 2024 01:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb al een prima systeem in de tuin.
Het is gewoon vanaf 1948 één grote clusterfuck geweest, dat hele project. En natuurlijk, als land moeten ze nu wel iets doen. Maar wát ze doen hoort niet bij het imago dat ze geprobeerd hebben te creëren.quote:Op zondag 14 april 2024 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik snap Israel aan de ene kant best wel, als ze niet keihard optreden tegen al die vijandige omringende moslimlanden waren ze allang van de kaart geveegd.
Maar voor een volk dat zelf zoveel geleden heeft zou een ander toontje ook niet misstaan
En dat allemaal door onderstaande. Des te meer reden om van fossiele brandstoffen af te stappen (kan uiteraard niet zo snel, maar toch).quote:Op zondag 14 april 2024 01:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Saudi-Arabië is wel echt de meester in iedereen manipuleren. En zó makkelijk ook, ze moeten zich daar echt doodlachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |