Als mensen hierdoor ineens positief gaan zijn over fucking Iran dan zit er ook wel een steekje los hoor.quote:Op zondag 14 april 2024 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Moeilijk te voorspellen inderdaad maar qua marketing komt deze aanval van Iran best op een goed moment.
Wat in deze situatie dan weer Israël is met die ambassade. Probleem in deze situaties is dat het geen schoolpleingevecht is waar twee elkaar een paar tikken uitdelen en er hooguit wat pleisters aan te pas moeten komen, maar er duizenden mensen moeten vrezen voor hun levensquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, want zij waren begonnen.
Nou ja dat zal sowieso wel gebeuren. Maar ik bedoelde dus de marketing van Israël hè.quote:Op zondag 14 april 2024 00:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als mensen hierdoor ineens positief gaan zijn over fucking Iran dan zit er ook wel een steekje los hoor.
Dat zal denk ik ook niet de gedachte zijn daar in Iranquote:Op zondag 14 april 2024 00:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als mensen hierdoor ineens positief gaan zijn over fucking Iran dan zit er ook wel een steekje los hoor.
Bijna modpowerwaardig, zo blauw.quote:Op zondag 14 april 2024 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij is Billy helemaal lampje hoor![]()
Ach ja, idioten (of trolls) heb je altijd.quote:Op zondag 14 april 2024 00:52 schreef Redefine het volgende:
Ondertussen zie ik een user die veelal in ESF komt (niet zo heel vaak in de SC gelukkig) de meest weerzinwekkende drek verspreiden in het Israël/Iran topicDezelfde user waar van de week de terechte trigger over was. Als ik diegene tegenkom tijdens het ESF in een van de topics gaat die linea recta naar mijn block lijst. Zijn reacties zijn normaliter al in meer van de helft vrij absurd (maar dan gaat het nog over het ESF), maar dit kan gewoon echt niet
Ja, nee. Ik zou nu niet rijden inderdaad, maar ik heb slechts 6 biertjes op (vanaf 7 uur vanavond).quote:
Oh excuus, dacht de marketing van Iran. Dacht al welke marketing.quote:Op zondag 14 april 2024 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja dat zal sowieso wel gebeuren. Maar ik bedoelde dus de marketing van Israël hè.
Qua reacties heb ik hem altijd een trol gevonden binnen ESF. Maar dat verschil dat die wel een echte fan is, de meeste trollen die we voorbij zien komen zijn juist nogal anti ESF. Maar het toejuichen dat er doden vallen, omdat je een hekel hebt aan Israël gaat mij wel vrij ver.quote:Op zondag 14 april 2024 00:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach ja, idioten (of trolls) heb je altijd.
quote:Op zondag 14 april 2024 00:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh excuus, dacht de marketing van Iran. Dacht al welke marketing.
Ik zag het ook ja. Knettergek.quote:Op zondag 14 april 2024 00:52 schreef Redefine het volgende:
Ondertussen zie ik een user die veelal in ESF komt (niet zo heel vaak in de SC gelukkig) de meest weerzinwekkende drek verspreiden in het Israël/Iran topicDezelfde user waar van de week de terechte trigger over was. Als ik diegene tegenkom tijdens het ESF in een van de topics gaat die linea recta naar mijn block lijst. Zijn reacties zijn normaliter al in meer van de helft vrij absurd (maar dan gaat het nog over het ESF), maar dit kan gewoon echt niet
quote:Op zondag 14 april 2024 00:56 schreef Strani het volgende:
[..]Nou ja ik denk dat dit de aandacht van de internationale pers voor Surhuisterveen wel wat afleidt
Het valt allemaal prima uit te leggen, maar niet op een humane/ethische manier.quote:Op zondag 14 april 2024 00:56 schreef Em31 het volgende:
Je zal trouwens in Oekraïne wonen en nu zien dat Amerika en Engeland die drones meteen uit de lucht schieten. Godver zeg.
ik ben het nietquote:Op zondag 14 april 2024 00:52 schreef Redefine het volgende:
Moet toch wel gezegd worden dat dat echt wel een indrukwekkend systeem is hoor.quote:Op zondag 14 april 2024 00:55 schreef Strani het volgende:
Nou, de Iron Dome doet z'n werk zo te zien weer behoorlijk.
Absoluut. Als ze die energie nou eens zouden stoppen in een écht bekend merk wat we kunnen boycotten, zou dat heel mooi zijnquote:Op zondag 14 april 2024 00:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet toch wel gezegd worden dat dat echt wel een indrukwekkend systeem is hoor.
Klopt, het voelt oneerlijk. Kan me niet voorstellen hoe dat daar moet voelen.quote:Op zondag 14 april 2024 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Het valt allemaal prima uit te leggen, maar niet op een humane/ethische manier.
Lijkt jou ook wel wat voor in de tuin?quote:Op zondag 14 april 2024 00:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet toch wel gezegd worden dat dat echt wel een indrukwekkend systeem is hoor.
Nee en sowieso ook dat de internationale aandacht heel snel naar Israël/Palestina is gegaan toen dat begon. Oekraïne is helaas alweer oud nieuws.quote:Op zondag 14 april 2024 00:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klopt, het voelt oneerlijk. Kan me niet voorstellen hoe dat daar moet voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |