SPOILER: De GeversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De OntvangersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Overzicht pakkettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve gevers, ontvangers, shoppers en alle andere belangstellenden.
Als iemand zich als niet anoniem opgeeft in de actie, dan is dat van toepassing op de koppeling. Het is niet de bedoeling dat je mensen hier 'out' in het topic.
Geen tags of namen van je koppel noemen hier tenzij nadrukkelijk toestemming van de ander, maar beter gewoon niet.
Privacy is van het grootste belang in dit topic en dus doet de organisatie een beroep op jullie integriteit.
Deelnemers niet te noemen hier.
Mocht je jouw ontvanger niet kunnen bereiken via DM/PM (omdat anoniem of geen gehoor), stuur dan een mailtje naar de organisatie.
[ Bericht 1% gewijzigd door Nizno op 27-10-2023 15:54:12 ]life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
quote:![]()
Hier ook! Ben al bezig
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nog de updates in dit topic...?
Gevers/donateurs en Ontvangers?
Koppelingen?
Aantallen willen we zien!
Ja dit wilde ik morgen doen. Deze periode met koppelen is altijd mega veel werk. Dus ik dacht doe ik morgen na volgende ronde koppelenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:01 schreef Sally het volgende:
Nog de updates in dit topic...?
Gevers/donateurs en Ontvangers?
Koppelingen?
Aantallen willen we zien!life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
De digitale munten vliegen al door het internet, de voorbereiding zijn begonnen.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Top!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:18 schreef manny het volgende:
De digitale munten vliegen al door het internet, de voorbereiding zijn begonnen.![]()
![]()
Mijn gijzel periode is over![]()
Onder dwang heb ik ze de touwtjes weer in handen gegeven maar ze zijn wel 1 gever kwijt moehahaha![]()
![]()
Show us da moneehhquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:09 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja dit wilde ik morgen doen. Deze periode met koppelen is altijd mega veel werk. Dus ik dacht doe ik morgen na volgende ronde koppelen
of gewoon de emoticons met koppelingen![]()
![]()
Ja het worden waarschijnlijk emoticons. Maar dan wel in spoiler om de OP niet te lang te makenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:21 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Show us da moneehh
of gewoon de emoticons met koppelingenlife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Dat zie ik eerlijk gezegd niet zitten naast mijn eigen pakket en mijn fulltime baanquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee ik hoef helemaal niks, maar ik heb er ook 0,0 moeite mee. Dus let's do it.
Ehh @:Lenny even opgeven en dan @:Superkimmi doe even administratief regelen als shopster @:Monsterkoekie 2 pakketten voor mij wil shoppen.
[ Bericht 5% gewijzigd door Viv op 24-10-2023 20:58:00 ]![]()
Ik heb ook al twee dingen besteldquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:18 schreef manny het volgende:
De digitale munten vliegen al door het internet, de voorbereiding zijn begonnen.![]()
Nog nooit zo snel geweest. Ja nu is salaris net binnen hè![]()
![]()
Gekke vraag misschien, niet fout bedoelt.
Als je je aanbiedt om een pakket te maken, waarom dan niet zelf een pakket samenstellen?
(in zijn algemeen)
[ Bericht 27% gewijzigd door Viv op 24-10-2023 20:58:51 ]![]()
Omdat sommige mensen wél graag shoppen en creatief willen en kunnen zijn, maar niet de financiele middelen om een pakket te bekostigen. En omdat sommige mensen wel de poen hebben maar niet over de tijd, zin of creativiteit beschikken om iets samen te stellen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:27 schreef Ponsai het volgende:
Gekke vraag misschien, niet fout bedoelt.
Als je je aanbiedt om een pakket te maken, waarom dan niet zelf een pakket samenstellen?
(in zijn algemeen)
[ Bericht 5% gewijzigd door Viv op 25-10-2023 00:03:08 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Heel brutaal ik ben een gever voor iemand en ik zou heel graag iets willen rondbreien maar als ik dat goed wil rondmaken zou ik eigenlijk wat ruimer budget moeten hebben zou er misschien iemand het budget willen aanvullen? Nadere info is via dm verkrijgbaar omdat ik oriënterend ben op de mogelijkheden..![]()
He psst, twijfel je om je op te geven? Doe het nou eens! We hebben nog altijd een flink overschot aan gevers. En dat wordt alleen maar groter want we krijgen meer nieuwe gevers dan ontvangers![]()
En koppelen is vanavond niet meer gelukt. Was iets te enthousiast in de planning, moet morgen Iglo om 06:00 wegbrengen voor haar werktripjelife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Ik dm je wel even. We hebben namelijk gevers met een wat lager budget, maar ook een grote donateur van losse bedragen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heel brutaal ik ben een gever voor iemand en ik zou heel graag iets willen rondbreien maar als ik dat goed wil rondmaken zou ik eigenlijk wat ruimer budget moeten hebben zou er misschien iemand het budget willen aanvullen? Nadere info is via dm verkrijgbaar omdat ik oriënterend ben op de mogelijkheden..life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Haha nou dan is dat toch slim!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:57 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik heb ook al twee dingen besteld![]()
Nog nooit zo snel geweest. Ja nu is salaris net binnen hè
Wij hebben al geshopt toen we in orlando waren… september dit jaar
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Ik heb die dubieuze opmerking weggehaald en de reacties (op de reacties) ook. Zet de volgende keer maar een TR in plaats van in het topic te reageren, dan blijft het hier wel zo gezellig.![]()
![]()
Ik begrijp het. En ook weer nietquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:14 schreef Viv het volgende:
Ik heb die dubieuze opmerking weggehaald en de reacties (op de reacties) ook. Zet de volgende keer maar een TR in plaats van in het topic te reageren, dan blijft het hier wel zo gezellig.![]()
Want zo is er geen interactie en kun je iemand ook nooit een andere blik op de situatie/een ander perpectief geven natuurlijk.
[ Bericht 1% gewijzigd door Whiskers2009 op 25-10-2023 00:38:02 ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
De persoon in kwestie die het gelezen had, heeft ook onze reacties gelezen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik begrijp het. En ook weer niet![]()
Want zo is er geen interactie en kun je iemand ook nooit een andere blik op de situatie/aner perpectief geven natuurlijk.
Ik vind het zelf wel voldoende zo.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik dus niet. Maar meningen mogen verschillenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:36 schreef Sally het volgende:
[..]
De persoon in kwestie die het gelezen had, heeft ook onze reacties gelezen.
Ik vind het zelf wel voldoende zo.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Tijd om te gaan slapen (voor mij dan), truste allen!
En morgen (vandaag) verder in het positieve
Ik ga vandaag even zitten voor het formulier.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:41 schreef superkimmi het volgende:
He psst, twijfel je om je op te geven? Doe het nou eens! We hebben nog altijd een flink overschot aan gevers. En dat wordt alleen maar groter want we krijgen meer nieuwe gevers dan ontvangers![]()
En koppelen is vanavond niet meer gelukt. Was iets te enthousiast in de planning, moet morgen Iglo om 06:00 wegbrengen voor haar werktripjeWilde dat gisteren maar deze week is, opnieuw, een beetje chaotisch. Als het goed is ben ik vanmiddag helemaal verhuist en is er iets meer...ruimte. Of behoefte om even ergens mee bezig te zijn.
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Ik heb eindelijk het veelgevraagde overzicht in de OP gezet (onder de spoiler: Overzicht pakketten). Zoals jullie kunnen zien zitten we op een record van 51 aangeboden pakketten!
We hebben nu 40 ontvangers, dus: meld je aan!
Schroom ook niet om FOK!kers die dit topic nog niet kennen, de weg te wijzen
life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Ik twijfel nog....
Veel medisch gedoe gehad dit jaar en vanwege dat gedoe kunnen we ook geen gewone kerst (of welk ander feestje) met familie vieren.
Maar financieel is het niet nodig.![]()
Nou, dan hup! Gewoon opgevenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik twijfel nog....
Veel medisch gedoe gehad dit jaar en vanwege dat gedoe kunnen we ook geen gewone kerst (of welk ander feestje) met familie vieren.
@superkimmi - waar was die post van je gebleven, dat het niet alleen om financiële penarie gaat...?
Of was die van @KapiteinIglo ?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Financieel is maar één van de redenen om je op te kunnen geven als ontvanger.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik twijfel nog....
![]()
Ik zit financieel goed, maar zit er mentaal echt helemaal door heen. Durf het niet overspannen of een burn out te noemen want dat kan toch niet als thuisblijfmoeder...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik twijfel nog....
Maar financieel is het niet nodig.
Maar ik heb mezelf op gegeven. Want kerst is kut terwijl ik altijd zo uitkijk naar de kerst.
Dus geef je op. Gun jezelf dat. Echt doen hoor.![]()
![]()
Krijg je als ontvanger eigenlijk ook een bericht als je gekoppeld bent? En staat daar dan ook in wie de gever (en de shopper indien van toepassing) zijn?
Of is het afwachten of de gever en/of de shopper contact met je zoeken? Danwel of de gever en de shopper een kaartje bij je pakket doen waarin ze zichzelf bekend maken?
Misschien stomme vragen, maar zowel het gever zijn als het ontvanger zijn is a first
Ik heb i.i.g. (nog) geen bericht ontvangen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 25-10-2023 18:45:15 ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Gewoon doenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik twijfel nog....
Het gaat niet alleen om financiële nood.
Het gaat óók om een echt even een opkikkertje nodig hebbenIets tofs in moelijke tijden.
Dus nogmaals: gewoon doen
Zo even teruggebladerd... en gequote voor jequote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik twijfel nog....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------quote:quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:13 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik ga mijn bericht nog even herhalen.
[..]
Zijn er nog mensen die eventueel willen shoppen?---------------------------quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:18 schreef superkimmi het volgende:
[..]
En willen ontvangen!! Zoals elk jaar op dit punt: schroom niet, we hebben pakketten genoeg! En zelfs als je de eerste ontvanger bent die over het aantal gevers heengaat, dan wordt ook dat altijd nog gefixt-------------------quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:32 schreef superkimmi het volgende:
voor vandaag zijn we klaar met koppelen. We hebben al 30 koppels gefixt vanavond! Bij een enkele ontvanger hebben we nog een vraag uitstaan, dus nog niet gekoppeld. Een enkele ontvanger staat nog op de 'wachtlijst' aangezien het voor vrienden en familie is.
Maar zelfs als je die twee categorieën meetelt, hebben we nog 15 gevers 'overschot' op dit moment. Dussss geef je echt echt ECHT op als ontvanger! Laat die arme gevers nou niet in de kou staan. Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor een gever-----------------------quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Maak een gever blij een geef je op
[deze user twijfelt....]quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:15 schreef [url= https://forum.fok.nl/user/profile/] ####### het volgende:
[..]
Of ik me opgeef als ontvanger.quote:-------------------quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:01 schreef [url= https://forum.fok.nl/user/profile/] ######## het volgende:
[..]
Gewoon doen!
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, zie: genoeg redenen om je op te geven!
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Sally op 25-10-2023 18:57:39 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, dan hup! Gewoon opgeven![]()
@:superkimmi - waar was die post van je gebleven, dat het niet alleen om financiële penarie gaat...?
Of was die van @:KapiteinIglo ?quote:8. Wat is een goede reden om aan te melden?
Je hebt het financieel niet breed en ziet als een berg op tegen de kerstdagen omdat die dan helemaal niet leuk zijn.
Maar ook redenen als psychische en fysieke klachten zijn prima reden om je aan te melden. Er is namelijk altijd wel iemand in de wereld die het slechter heeft dan jij. Maar dat geeft jou niet minder recht op een leuke kerst of een mooi moment in december.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Ja. Dan krijg je een dm. En klopt, want we koppelen er meerdere tegelijk en bij het vorige rondje had je je nig niet aangemeld.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Krijg je als ontvanger eigenlijk ook een bericht als je gekoppeld bent? En staat daar dan ook in wie de gever (en de shopper indien van toepassing) zijn?
Of is het afwachten of de gever en/of de shopper contact met je zoeken? Danwel of de gever en de shopper een kaartje bij je pakket doen waarin ze zichzelf bekend maken?
Misschien stomme vragen, maar zowel het gever zijn als het ontvanger zijn is a firtst
Ik heb i.i.g. (nog) geen bericht ontvangen.
Misschien dat ik morgen wat koppelingen kan doen in mijn eentje (@KapiteinIglo heeft me 2 volle dagen in de steek gelaten), maar anders wordt het zaterdag. Dan gaan alle ontvangers die tot dan toe hebben aangemeld sowieso weer mee
Dank voor de info!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:41 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja. Dan krijg je een dm. En klopt, want we koppelen er meerdere tegelijk en bij het vorige rondje had je je nig niet aangemeld.
Misschien dat ik morgen wat koppelingen kan doen in mijn eentje (@:kapiteiniglo heeft me 2 volle dagen in de steek gelaten), maar anders wordt het zaterdag. Dan gaan alle ontvangers die tot dan toe hebben aangemeld sowieso weer mee
Het koppelen heeft wat mij betreft geen haast hoor, zaterdag is prima!![]()
Of je koppelt mij en @Lenny77 gewoon aan @CoolGuy & @Scorpie en hoppa: weer 2 koppelingen gedaan!![]()
![]()
Misschien een stomme vraag maar gaan we als ontvangers nu ook al zelf kiezen wie de gevers worden? Voelt een beetje raar...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank voor de info!
Het koppelen heeft wat mij betreft geen haast hoor, zaterdag is prima!![]()
Of je koppelt mij en @:Lenny77 gewoon aan @:Coolguy & @:Scorpie en hoppa: weer 2 koppelingen gedaan!![]()
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Even teruglezenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag maar gaan we als ontvangers nu ook al zelf kiezen wie de gevers worden? Voelt een beetje raar...Het was juist de gever die de ontvangers (en een medegever) koos
![]()
En allemaal niet direct serieus.
En ik bedoel ook iets met![]()
![]()
he? En dan met name met
en
![]()
Gelukkig zitten wij daar nog tussen. We maken wel eens een uitzondering (maar dan vooral van gever naar ontvanger, met hele speciale redenen achter de schermen). Maar we gaan zeker geen twee ontvangers toekennen aan één gever als er een overschot aan gevers isquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag maar gaan we als ontvangers nu ook al zelf kiezen wie de gevers worden? Voelt een beetje raar...life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Natuurlijk. Het was allemaal geinen. Ook @CoolGuy gaf aan dat hij dat gewoon aan jullie overlaatquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:11 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Gelukkig zitten wij daar nog tussen. We maken wel eens een uitzondering (maar dan vooral van gever naar ontvanger, met hele speciale redenen achter de schermen). Maar we gaan zeker geen twee ontvangers toekennen aan één gever als er een overschot aan gevers is
Ik grapte gewoon door op dat eerdere geintje als laatste alinea. Alles erboven was wél serieus (dat ik je bedankte voor de info + dat koppelen prima tot zaterdag kan wachten)."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik nam het ook niet heel serieus hoor, maar aangezien er naar gevraagd werd, dacht ik handig om even toe te lichtenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het was allemaal geinen. Ook @:Coolguy gaf aan dat hij dat gewoon aan jullie overlaat
Ik grapte gewoon door op dat eerdere geintje als laatste alinea. Alles erboven was wél serieus (dat ik je bedankte voor de info + dat koppelen prima tot zaterdag kan wachten).
Helder!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:20 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik nam het ook niet heel serieus hoor, maar aangezien er naar gevraagd werd, dacht ik handig om even toe te lichten
Hahahahaquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:01 schreef Viv het volgende:
Als er staat:
[..]
Is dat dan een cadeautip?![]()
[ afbeelding ]omg als dit cadeautje zo op onze stoep zou staan dan zou ik denk ik smelten van geluk
In de ingevulde vragenlijst die ik kreeg staat ‘Type pakket: combinatiepakket.’
Ik kan me wel vaag herinneren daar iets over gelezen te hebben, maar niet meer 1)waar en/of 2) wat precies. Daarom even hier: wat is een combinatiepakket?![]()
Gewaagde uitspraak hier.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:07 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahahahaomg als dit cadeautje zo op onze stoep zou staan dan zou ik denk ik smelten van geluk
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Boodschappen en cadeautjesquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:51 schreef Jentin het volgende:
Ik kan me wel vaag herinneren daar iets over gelezen te hebben, maar niet meer 1)waar en/of 2) wat precies. Daarom even hier: wat is een combinatiepakket?
Zo uit mijn hoofd een combinatie tussen optie 1 en 2quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:51 schreef Jentin het volgende:
Ik kan me wel vaag herinneren daar iets over gelezen te hebben, maar niet meer 1)waar en/of 2) wat precies. Daarom even hier: wat is een combinatiepakket?
Maar iets zinvoller:
Bij sommige ontvangers zit de nadruk op "bruikbare" dingen en bij andere op "leuke" dingen.
Beide zijn natuurlijk heel leuk, lief etc. Maar elke situatie is anders.
In mijn geval heb ik gekozen voor combinatie om het de gever lekker moeilijk te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Etenswaren + cadeautjesquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:51 schreef Jentin het volgende:
Ik kan me wel vaag herinneren daar iets over gelezen te hebben, maar niet meer 1)waar en/of 2) wat precies. Daarom even hier: wat is een combinatiepakket?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:07 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahahahaomg als dit cadeautje zo op onze stoep zou staan dan zou ik denk ik smelten van geluk
![]()
@KapiteinIglo, shhh! niets zeggen![]()
Ik heb nog een erg mooi, groot, lief en erg stout konijn in de aanbiedingquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:01 schreef Viv het volgende:
Als er staat:
[..]
Is dat dan een cadeautip?![]()
[ afbeelding ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae![]()
Dit vind ik ook lastig, financieel zit het wel goed. Maar het mentale gedeelte… dus heb me nu toch ook opgegeven… mede door dat berichtje van twijfel je nog? Ik geef zelf ook een pakket, dat doet me ook altijd goedquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik twijfel nog....
Dat lijkt me meer dan een goede reden om je op te geven! Dus niet twijfelen en gewoon doen!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik twijfel nog....
En ik een pan, ik zie een matchquote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb nog een erg mooi, groot, lief en erg stout konijn in de aanbieding![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:59 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
En ik een pan, ik zie een match![]()
![]()
Ze is liefHorum omnium fortissimi sunt Belgae![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Oefquote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:59 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
En ik een pan, ik zie een match
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Iedere boomer belde en wilde zijn grap terugquote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:59 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
En ik een pan, ik zie een matchlife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:03 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Iedere boomer belde en wilde zijn grap terughij was te makkelijk en te leuk om te laten liggen
En Stout had ik uit betrouwbare bronnen vernomenquote:![]()
![]()
Ja maar beiden kanquote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:18 schreef Sharuun01 het volgende:
En Stout had ik uit betrouwbare bronnen vernomen![]()
Erg lief in de omgang, erg stout met alle meubels, kabels en plintenHorum omnium fortissimi sunt Belgae![]()
Maar dat is dan erg makkelijk op te lossen lijkt me.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar beiden kan![]()
Erg lief in de omgang, erg stout met alle meubels, kabels en plinten
Een echt buiten konijn!
en anders mijn aanbod staat nog steeds, het is immers bijna kerst![]()
![]()
Ja maar ik heb niet genoeg buiten en ze is een free roamer.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:23 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Maar dat is dan erg makkelijk op te lossen lijkt me.
Een echt buiten konijn!
en anders mijn aanbod staat nog steeds, het is immers bijna kerst
Nou.. ze zal best de 6kg aantikken maar nee... dit is geen eet-konijn
heywoodu
![]()
Ik vind dat de Kerstpakkettenactie wel een lugubere twist krijgt zo. Geef je je eindelijk op, ben je ineens je konijn kwijt
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Nog niet nee, rauw konijn kan ik niet aanradenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb niet genoeg buiten en ze is een free roamer.
Nou.. ze zal best de 6kg aantikken maar nee... dit is geen eet-konijn![]()
hmm ja niet genoeg buiten ruimte is inderdaad wel lastig dan, werkt een plantenspuit niet zoals mensen dat bij katten proberen en falen?![]()
Bij haar werkt niets.. geen water, geen NERF, geen gooiende kussensquote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:26 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Nog niet nee, rauw konijn kan ik niet aanraden![]()
hmm ja niet genoeg buiten ruimte is inderdaad wel lastig dan, werkt een plantenspuit niet zoals mensen dat bij katten proberen en falen?![]()
Maar we gaan wel iets teveel offtopic![]()
je vind mijn pan een slecht idee maar je hebt wel met een NERF gun achter je konijn aangezetenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bij haar werkt niets.. geen water, geen NERF, geen gooiende kussens![]()
Maar we gaan wel iets teveel offtopic![]()
![]()
Uhmm owja topichaaay
![]()
Insmeren met groene zeep, zo afgeleerdquote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar we gaan wel iets teveel offtopic
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Mental image van een konijn dat ingesmeerd is met groene zeep.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
Insmeren met groene zeep, zo afgeleerd![]()
![]()
Ik heb m’n eerste shoppings gedaan![]()
Jammer dat de tweede koppeling er nog niet was, anders had ik mooi voor twee kunnen shoppen nu ik in de stad ben.
Maar dat komt dan wel weer een andere keer![]()
![]()
Ik zou graag m’n moeder opgeven ook; die gaat echt niet goed en ben bang dat het volgend jaar te laat is. Kan dat?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:15 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou graag m’n moeder opgeven ook; die gaat echt niet goed en ben bang dat het volgend jaar te laat is. Kan dat?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me een goed plan. Ik was vorig jaar 2 dagen te laat voor m'n vaderquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:15 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou graag m’n moeder opgeven ook; die gaat echt niet goed en ben bang dat het volgend jaar te laat is. Kan dat?![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Ik was vorig jaar 2 dagen te laat voor m'n vader![]()
Veel sterkte alsnogHorum omnium fortissimi sunt Belgae![]()
Opgeven van familieleden en vrienden mag. Maar geef wel duidelijk in de vragenlijst aan waar het voor is. Want FOK!kers gaan voorquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:15 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou graag m’n moeder opgeven ook; die gaat echt niet goed en ben bang dat het volgend jaar te laat is. Kan dat?life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Zaterdag gaan we de volgende batch koppelen. Dan hebben nog steeds niet alle gevers een pakket met de huidige tussenstand, maar wel het grootste deel!
@Sharuun01 is namelijk zaterdag hier en dan bellen we @laziness
Dan kunnen zij namelijk meekijken hoe we koppelen (en zelf besluiten hoe het beter kan waarschijnlijk) voor volgend jaar
Iedereen bedankt voor hun reactiequote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:58 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer dan een goede reden om je op te geven! Dus niet twijfelen en gewoon doen!jullie zijn lief!
En dit topic helpt wel echt om de kerstsfeer te verspreiden![]()
![]()
Misschien een kerstpakkettendoos met snacks?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar we gaan wel iets teveel offtopic
- Svp geen namen noemen van deelnemers in posts -
[ Bericht 91% gewijzigd door MadMaster op 27-10-2023 12:17:05 ]![]()
Heb wel houten konijnenspeelgoed vermeldquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:28 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Misschien een kerstpakkettendoos met snacks?
Zijn de topics niet meer gereekst? Ik had um weer niet in mAT??Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Oh, bij mij gaat het wel automagisch...?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:04 schreef Ireth het volgende:
Zijn de topics niet meer gereekst? Ik had um weer niet in mAT??Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Er staat, als beginnetje, al een kleine tas met lekkers in de bijkeuken klaar en de eerste cadeaux zijn onderwegesHelemaal in de stemming
![]()
![]()
Misschien had je 'm zelf uitgevinkt, want er is recentelijk niks misgegaan met deze reeks.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:04 schreef Ireth het volgende:
Zijn de topics niet meer gereekst? Ik had um weer niet in mAT??![]()
![]()
Zojuist gecheckt, maar nee, stond gewoon "aangevinkt"? Nou ja, ik ga het gewoon extra in de gaten houdenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:36 schreef Viv het volgende:
[..]
Misschien had je 'm zelf uitgevinkt, want er is recentelijk niks misgegaan met deze reeks.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Bijna halloween, het spooktquote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zojuist gecheckt, maar nee, stond gewoon "aangevinkt"? Nou ja, ik ga het gewoon extra in de gaten houden
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik help ook nog even achter de schermen hier, met wat pakketen bezorgen en etc.
[ Bericht 77% gewijzigd door kree op 27-10-2023 00:42:10 ]Do what you love, love what you do!![]()
Dit is wel het meest lieve topic ooit via fok uitgevonden. haha.Do what you love, love what you do!![]()
Wat vreselijk om te horenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Ik was vorig jaar 2 dagen te laat voor m'n vader![]()
![]()
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ja.quote:
Ik begin m een beetje te knijpen, omdat ik straks eind november begin december ook nog eens 10 dagen weg ben.
Ik heb mijn hoop op deze zaterdag gezet, om toch nog voldoende shop tijd te hebben. 😇De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)![]()
Dat gaat waarschijnlijk wel lukken hoor. Als we deze zaterdag nog niet voldoende ontvangers hebben, nemen we zeker mee welke gevers zich al hadden aangemeld voor de vorige koppelronde. En daar zit jij bijquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:09 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ja.
Ik begin m een beetje te knijpen, omdat ik straks eind november begin december ook nog eens 10 dagen weg ben.
Ik heb mijn hoop op deze zaterdag gezet, om toch nog voldoende shop tijd te hebben. 😇
Als ik zaterdag niet gekoppeld word, kan ik zondag nog zelf een slachtoffer maken/uitkiezen![]()
![]()
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug![]()
Gaan we regelen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:09 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb mijn hoop op deze zaterdag gezet, om toch nog voldoende shop tijd te hebben. 😇Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Gaan jullie naar de KPA-meet?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:21 schreef Takaiki het volgende:
Als ik zaterdag niet gekoppeld word, kan ik zondag nog zelf een slachtoffer maken/uitkiezen![]()
Jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaan jullie naar de KPA-meet?Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Dank!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:20 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Dat gaat waarschijnlijk wel lukken hoor. Als we deze zaterdag nog niet voldoende ontvangers hebben, nemen we zeker mee welke gevers zich al hadden aangemeld voor de vorige koppelronde. En daar zit jij bijDe wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)![]()
Ah, leukquote:![]()
Wij kunnen niet
Ik een puber en prepuber is daar ook interesse in bij iemand?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb nog een erg mooi, groot, lief en erg stout konijn in de aanbieding![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:14 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik een puber en prepuber is daar ook interesse in bij iemand?ik pas
Opgepakt…quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:09 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:viv @:nizno of gastmod ik heb een TR gemacht.
Heeft een beetje haast![]()
quote:LIEVE GEVERS EN ONTVANGERS EN SHOPPERS EN ALLE ANDERE BELANGSTELLENDEN
ALS IEMAND ZICH ALS NIET ANONIEM OPGEEFT IN DE ACTIE, DAN IS DAT VAN TOEPASSING OP DE KOPPELING. HET IS NIET DE BEDOELING DAT JE MENSEN HIER “OUT” IN HET TOPIC.
GEEN TAGS OF NAMEN VAN JE KOPPEL NOEMEN HIER TENZIJ NADRUKKELIJK TOESTEMMING VAN DE ANDER, MAAR BETER GEWOON NIET.
PRIVACY IS VAN HET GROOTSTE BELANG IN DIT TOPIC EN DUS DOE IK EEN BEROEP OP JULLIE INTEGRITEIT DEELNEMERS NIET TE NOEMEN HIER.
![]()
![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door KapiteinIglo op 27-10-2023 12:26:41 ]Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Jaja, wel alleen eten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaan jullie naar de KPA-meet?
Beestjes kijken vantevoren wordt wat krap helaas, dus gaan we zondag op ons gemak naar het diner
Tof, veel plezier alvast en vooral: smakelijk!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jaja, wel alleen eten.
Beestjes kijken vantevoren wordt wat krap helaas, dus gaan we zondag op ons gemak naar het diner![]()
Dank jequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tof, veel plezier alvast en vooral: smakelijk!![]()
Wij gaan in de dierentuin uitzoeken wat we in de avond willen etenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jaja, wel alleen eten.
Beestjes kijken vantevoren wordt wat krap helaas, dus gaan we zondag op ons gemak naar het diner![]()
![]()
![]()
Ja hier een pan voor aanbieden doe ik maar niet, daar krijg je gedoe van.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:14 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik een puber en prepuber is daar ook interesse in bij iemand?
ik pas ook, wel veel succes met een oplossing vinden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:09 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:viv @:nizno of gastmod ik heb een TR gemacht.
Heeft een beetje haastDank je!quote:
En ik had die post van gisteren over het hoofd gezien.
Mocht je jouw ontvanger niet kunnen bereiken via DM/PM (omdat anoniem of geen gehoor), stuur dan een mailtje naar de organisatie.![]()
![]()
Kangaroo schijnt ook lekker te zijn!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:35 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Wij gaan in de dierentuin uitzoeken wat we in de avond willen eten![]()
![]()
Team FHF is nog steeds het beste modteam hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:38 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Dank je!
En ik had die post van gisteren over het hoofd gezien.![]()
[Modbreak]Mocht je jouw ontvanger niet kunnen bereiken via DM/PM (omdat anoniem of geen gehoor), stuur dan een mailtje naar de organisatie.[/Modbreak]
Oww dat schijnt niet alleen maar dat is het ook, heerlijk!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:46 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Kangaroo schijnt ook lekker te zijn!
Maar dat kan ik bij de exotische slager hier in de buurt makkelijk krijgen dus ik zat aan iets aparts te denken, Giraffe, Zebra oid Struisvogel wil ik ook ooit nog eens proberen, maar daar is ook aan te komen.
Daarom dierentuin, kunnen we uitzoeken![]()
@superkimmi kun jij regelen dat @KapiteinIglo gaat jagen voor ons? wij wijzen aan zij gaat er met een speer en bijl achteraan zoals ze dat vroeger ook deden? (kunnen we dat filmen en op YT zetten, lopen we binnen)![]()
Omg jij bent echt zo niet meer welkom dit weekend. Terwijl wij liggen te slapen neem jij onze konijnen nog te grazenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:18 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Oww dat schijnt niet alleen maar dat is het ook, heerlijk!
Maar dat kan ik bij de exotische slager hier in de buurt makkelijk krijgen dus ik zat aan iets aparts te denken, Giraffe, Zebra oid Struisvogel wil ik ook ooit nog eens proberen, maar daar is ook aan te komen.
@:Superkimmi kun jij regelen dat @:kapiteinIglo gaat jagen voor ons? wij wijzen aan zij gaat er met een speer en bijl achteraan zoals ze dat vroeger ook deden? (kunnen we dat filmen en op YT zetten, lopen we binnen)
Denken dat ik een jager benquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:18 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Oww dat schijnt niet alleen maar dat is het ook, heerlijk!
@:Superkimmi kun jij regelen dat @:kapiteinIglo gaat jagen voor ons? wij wijzen aan zij gaat er met een speer en bijl achteraan zoals ze dat vroeger ook deden? (kunnen we dat filmen en op YT zetten, lopen we binnen)![]()
Ik ben een dierenliefhebber!Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Nee dat zou ik niet doen, ik neem morgen Ribeye mee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:32 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Omg jij bent echt zo niet meer welkom dit weekend. Terwijl wij liggen te slapen neem jij onze konijnen nog te grazen
Jullie konijnen zijn veilig!
En konijnen is alleen die aangeboden worden zoals die van @Lenny77![]()
Ja om van te houdenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:51 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Nee dat zou ik niet doen, ik neem morgen Ribeye mee.
Jullie konijnen zijn veilig!
En konijnen is alleen die aangeboden worden zoals die van @:Lenny77![]()
Niet om op te eten
Ik heb de hoofdletters van @KapiteinIglo even omgezet in gewone minder schreeuwende tekst en de aanvulling van @Viv er bij geplaats in de OP.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook aan het shoppen geweest. @Rob vraagt zich af of zijn huis als distributie centrum moet dienen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Aan de hand van het lijstje van mijn ontvanger, heb ik er voor gekozen er een paar dingen uit te halen. Ik ga het enigzins thematiseren. In de hoop dat die persoon het leuk vind.
Je zou bijna een topic (besloten) voor gevers willen hebben
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Sommige gevers zijn ook ontvangersquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:30 schreef J-net het volgende:
Aan de hand van het lijstje van mijn ontvanger, heb ik er voor gekozen er een paar dingen uit te halen. Ik ga het enigzins thematiseren. In de hoop dat die persoon het leuk vind.
Je zou bijna een topic (besloten) voor gevers willen hebben
Ja wist ik. Die gewoon eruit bannen 😂~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Mocht er nog een pakket over zijn, kunnen we er dan niet ook een naar Danny en Knorretje en Alicia doen?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Die zijn al door iemand opgegevenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:12 schreef Ynske het volgende:
Mocht er nog een pakket over zijn, kunnen we er dan niet ook een naar Danny en Knorretje en Alicia doen?
Ik wilde even laten weten dat ik blij ben met alle deelnemers aan de KPA. Of je nou gever, donateur, ontvanger, shopper, moderator, gastmod, lezer, lurker of mentale ondersteuning via andere kanalen bent. Jullie maken allemaal de KPA ieder jaar weer tot een succes.
Bedankt![]()
@KapiteinIglo en ik hebben alvast 1 koppeling gemaakt voor we vanmiddag losgaan (vanaf 16:00): namelijk onszelf. Want we hadden zelf nog niet eens een pakket
En we hebben nog altijd ontvangers tekort trouwens. Dus als je met deze batch mee wil, geef je de komende 2 uur op!
Jullie inzet is, ook dit jaar, weer super!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 12:15 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik wilde even laten weten dat ik blij ben met alle deelnemers aan de KPA. Of je nou gever, donateur, ontvanger, shopper, moderator, gastmod, lezer, lurker of mentale ondersteuning via andere kanalen bent. Jullie maken allemaal de KPA ieder jaar weer tot een succes.
Bedankt
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)![]()
Wat is FOK! toch geweldig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:25 schreef superkimmi het volgende:
En we hebben nog altijd ontvangers tekort trouwens. Dus als je met deze batch mee wil, geef je de komende 2 uur op!
Als er elders kerstpakketten uitgedeeld zouden worden, zijn de pakketten niet aan te slepen.
Hier hebben we moeite om genoeg ontvangers te vinden en zijn er veel donateurs.. Het geeft toch echt weer een beetje hoop in de mensheid.![]()
We hebben als het goed is nu alle ontvangers gekoppeld aan een gever. check je dm als ontvanger of dit klopt!
Als je als gever nu nog geen bericht hebt gehad, ben je een van de onfortuinlijke 5 gevers waar we nog geen ontvanger voor hebben.
Dus opgeven als ontvanger kan nog steeds. Heel graag zelfs! Ik weet dat er sowieso nog 1 ontvanger aan komt dit weekend
Klopt t dat je mij aan niemand toegevoegd hebt? Klein(e) kind(eren) kleren?Today is life -
Dale Carnegie![]()
![]()
Ik heb een déjà vu
Klopt, we moeten de extraatjes die zijn aangeboden nog bekijkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:19 schreef Ynske het volgende:
Klopt t dat je mij aan niemand toegevoegd hebt? Klein(e) kind(eren) kleren?life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Ik ben ook gekoppeld
Jullie hebben me wel een uitdaging gegeven, maar dat gaat goed komen
Mss nog de OP updaten?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:54 schreef superkimmi het volgende:
We hebben als het goed is nu alle ontvangers gekoppeld aan een gever.
Goede tip. Doe ik uiterlijk maandag. Morgen KPA meerquote:
Ja, koppeling goed ontvangen! Let’s go!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:54 schreef superkimmi het volgende:
We hebben als het goed is nu alle ontvangers gekoppeld aan een gever. check je dm als ontvanger of dit klopt!
Als je als gever nu nog geen bericht hebt gehad, ben je een van de onfortuinlijke 5 gevers waar we nog geen ontvanger voor hebben.
Dus opgeven als ontvanger kan nog steeds. Heel graag zelfs! Ik weet dat er sowieso nog 1 ontvanger aan komt dit weekend
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)![]()
Ik heb ons -na jaren afwezigheid- ook weer aangemeld als ontvanger
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story![]()
Met zo'n naam is t pakket samenstellen wel makkelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:02 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik heb ons -na jaren afwezigheid- ook weer aangemeld als ontvanger![]()
![]()
Allesch Poes!quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Met zo'n naam is t pakket samenstellen wel makkelijk
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:01 schreef DJMO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook aan het shoppen geweest. @:Rob vraagt zich af of zijn huis als distributie centrum moet dienen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Met zo'n naam is t pakket samenstellen wel makkelijk![]()
![]()
Komt ze weer met haar schattigheidquote:
Ik wil super graag gaan shoppen, maar op mijn gestelde vragen van een week geleden is helaas nog geen antwoord.
Kan iemand die al wat jaren ervaring heeft mij even een pb sturen, dan kan ik even wat overleggen over algemene aankleding van het pakket.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee! Je shopper is als het goed is gemaild. Van jou hebben we geen mailadres.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:54 schreef CoolGuy het volgende:
Klopt het dat ik nog steeds geen match heb?life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Sorry kan je de vraag nog een keer herhalen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil super graag gaan shoppen, maar op mijn gestelde vragen van een week geleden is helaas nog geen antwoord.
Kan iemand die al wat jaren ervaring heeft mij even een pb sturen, dan kan ik even wat overleggen over algemene aankleding van het pakket.life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Dat kan kloppen, want in al mijn adressen zit mijn naam, dus daar doe ik niet aan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:03 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Nee! Je shopper is als het goed is gemaild. Van jou hebben we geen mailadres.
Maar ik heb DM en PM.Breitling - Instruments for Professionals![]()
Nee!quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:54 schreef CoolGuy het volgende:
Klopt het dat ik nog steeds geen match heb?![]()
Ja en wij e-mailen de vragenlijsten. Dat is de procedure zoals we die nu voeren. Volgend jaar kan alles anders zijn, maar als we af moeten wijken voor alle mensen die iets bijzonders te wensen hebben. Dan heb ik naast mijn fulltime baan een 80urige KPA baan erbij.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, want in al mijn adressen zit mijn naam, dus daar doe ik niet aan.
Maar ik heb DM en PM.
Kan je het regelen met je shopper?Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Is al gedaanquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:08 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ja en wij e-mailen de vragenlijsten. Dat is de procedure zoals we die nu voeren. Volgend jaar kan alles anders zijn, maar als we af moeten wijken voor alle mensen die iets bijzonders te wensen hebben. Dan heb ik naast mijn fulltime baan een 80urige KPA baan erbij.
Kan je het regelen met je shopper?![]()
![]()
![]()
Zei er iemand poes in doos? Die heb ik ook in de aanbieding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:35 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
Zei er iemand poes in doos? Die heb ik ook in de aanbieding.Aaaaah een fluffertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zei er iemand poes in doos? Die heb ik ook in de aanbieding.Is ook gewoon bovenop de appels gaan liggen zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Katten
Altijd. De andere gaat ook altijd bovenop de planten in de tuin liggen. En ze zijn best wel groot dus geen licht gewichtenquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is ook gewoon bovenop de appels gaan liggen zo te zien
Katten![]()
![]()
Dat lijkt me minder prettig voor de planten inderdaad. Of valt het mee en "veren" ze terug?quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:59 schreef F_r het volgende:
[..]
Altijd. De andere gaat ook altijd bovenop de planten in de tuin liggen. En ze zijn best wel groot dus geen licht gewichten"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Niet echt. Nu is alles gesnoeid daar was hij met niet mee eensquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me minder prettig voor de planten inderdaad. Of valt het mee en "veren" ze terug?![]()
Ik zal de mail opnieuw sturenquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:03 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Sorry kan je de vraag nog een keer herhalen?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
[ afbeelding ]
Zei er iemand poes in doos? Die heb ik ook in de aanbieding.Dibs op de kat 😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Hahaha Kapiteiniglo heet ook Dibbes, in online games. Omdat haar konijn ook zo heette.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:24 schreef F_r het volgende:
[..]
Toevallig hij heet dibbes. Het moet zo zijn denk ik.
Dus nu helemaal dibs op dibbeslife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:31 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahaha Kapiteiniglo heet ook Dibbes, in online games. Omdat haar konijn ook zo heette.
Dus nu helemaal dibs op dibbes
Deze hebben we ook nog![]()
Ze is geen ouwe dibbes, in elk geval..quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:31 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahaha Kapiteiniglo heet ook Dibbes, in online games. Omdat haar konijn ook zo heette.
Dus nu helemaal dibs op dibbes![]()
![]()
Coonsquote:![]()
Instagram: belikenoortje
Mijn overleden coon
Ah wat was ze mooiquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:07 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Coons![]()
Mijn overleden coonnu geen coon meer?
![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:07 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Coons![]()
Mijn overleden coon![]()
![]()
Die leeft helaas niet meer. Dit is Pleun. Tja een grote kater met die naam ik heb het niet bedacht. We hebben nu alleen nog maar herplaatsers. En vanaf nu maar ontopic gaan. Anders krijg ik nog een ban.quote:![]()
Ik ga het doen. Vrienden (buren) van ons opgeven. Een stel met 3 kinderen waarvan een ADHD, de ander autisme, de moeder die in de traumaverwerking zit momenteel en tevens heeft de vader autisme. Geestelijk en financieel hebben zij het zwaar, vallen overal tussen. Moeder kan niet werken maar heeft geen wia wajong of wat dan ook en vader kan niet fulltime werken omdat hij voor een deel moet zorgdragen voor de moeder.
Het zijn schatten van buren (en kinderen, onze bonuskinderen), heb er even over getwijfeld maar als ik lees dat vrienden/familie ook opgegeven mag worden.. Dan ga ik er voor.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
En ingevuld, zo ben je ineens donateur, gever en ontvanger! Nog iets meer dan een dag, dan is het volgende maand al zo ver!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Woensdag koppelen we de laatste batch. Het aantal ontvangers/gevers begint aardig uit te middelen.
en ik zal morgen ff de op updatenlife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Oh en nog even iets anders belangrijks: als je je niet hebt opgegeven via de mail (als gever), of via de vragenlijst (als ontvanger), dan rekenen we er niet op dat je mee doet. Aangezien we regelmatig mensen krijgen die via DM proberen aan te melden en er dan vanuit gaan dat ze meedoen. We krijgen zeker 50 dms per week en regelmatig enkel een van ons, dus dat je dan tussen wal en schip valt kan snel gebeuren.life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Let op! De deadline om je aan te melden is woensdag 1 november.Let op! Jezelf melden in dit topic of via DM/PM is géén aanmelding!Gevers melden zich aan via fok.kerst@gmail.comOntvangers melden zich aan via deze vragenlijstZie de openingspost voor alle verdere instructies!![]()
Kleurtjes!!!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heb het bericht op de FP ook nog een schopje gegeven als laatste kans
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:21 schreef Viv het volgende:
[error] Let op! De deadline om je aan te melden is woensdag 1 november. [/error]
[validation] Let op! Jezelf melden in dit topic of via DM/PM is géén aanmelding! [/validation]
[warning] Gevers melden zich aan via fok.kerst@gmail.com [/warning]
[success] Ontvangers melden zich aan via deze vragenlijst [/success]
[info] Zie de openingspost voor alle verdere instructies! [/info]![]()
![]()
Wat een topperIk moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Aangemeld als gever via email, heb verder geen voorkeur hoor. Samenstellen gaat niet lukken, beetje lastig vanuit Argentinië
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:25 schreef flipsen het volgende:
Aangemeld als gever via email, heb verder geen voorkeur hoor. Samenstellen gaat niet lukken, beetje lastig vanuit Argentinië![]()
Dan zoek je dus nog een Shopper![]()
Mss zijn er nog Shoppers in het bestand van @superkimmi / @KapiteinIglo ?
Of bied iemand hier zich nog aan?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
We kunnen inderdaad nog wel wat shoppers gebruiken! We hebben namelijk nog meer donateurs klaarstaan zonder shopperlife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Nee dat klopt niet hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:58 schreef summer2bird het volgende:
Wow nog 21 pakketten beschikbaar
Geef je op mensen
De OP is niet bijgewerkt en we zijn ziek.
Dus we gaan de OP niet updaten. Maar het is gelijk. Er zijn geen pakketten over op dit moment.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Toppie dat er nu evenveel gevers/donateurs/shoppers als ontvangers zijn!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:03 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet hoor.
Dus we gaan de OP niet updaten. Maar het is gelijk. Er zijn geen pakketten over op dit moment.
Ziek lekker uitKomt wel een keer.
Als je het zoals nu even met een tussendoor update doet, blijven we een beetje op de hoogte!
Beterschap!![]()
Oh. Maar mooi dat alles nu gelijk isquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:03 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet hoor.
Dus we gaan de OP niet updaten. Maar het is gelijk. Er zijn geen pakketten over op dit moment.![]()
Beterschap
Twiddel![]()
Beterschap meiden!
(ik heb mijn 1e cadeautje ook weer gekocht dus ik ben ook gematcht)'Please don't sit on my imaginaire friend'![]()
Als de nood aan de man mag je altijd DM en.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:48 schreef superkimmi het volgende:
We kunnen inderdaad nog wel wat shoppers gebruiken! We hebben namelijk nog meer donateurs klaarstaan zonder shopperIk heb er één en ik ben er trots op
En bij deze heb ik mij, op de valreep, nog aangemeld als ontvanger
God is a kid with an ant farm - John Constantine![]()
Morgen naar mijn jongste zoon, op doorreis even bij de op=op voordeelshop stoppen. Vorig jaar hadden ze daar perfect glanzend inpakpapier liggen. Hopelijk nu weer, want dan neem ik direct een rolletje of 10 mee ofzo denk ik. Vorig jaar had ik tekort
Ik dacht dat er een collectieve haat bestond jegens glanzend inpakpapier?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:15 schreef DJMO het volgende:
Morgen naar mijn jongste zoon, op doorreis even bij de op=op voordeelshop stoppen. Vorig jaar hadden ze daar perfect glanzend inpakpapier liggen. Hopelijk nu weer, want dan neem ik direct een rolletje of 10 mee ofzo denk ik. Vorig jaar had ik tekortOf heb je een goede plak-hack ontdekt?
Dat was het papier van de action volgens mij, daar had ik ook ruzie mee inderdaad! Maar van deze had ik totaal geen lastquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:19 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een collectieve haat bestond jegens glanzend inpakpapier?Of heb je een goede plak-hack ontdekt?
(en anders heb ik nogal flink stevige ducktape liggen
)
Ahh mysterie opgelostquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat was het papier van de action volgens mij, daar had ik ook ruzie mee inderdaad! Maar van deze had ik totaal geen last(en anders heb ik nogal flink stevige ducktape liggen
)
Nee, dat ging over inpakpapier met glitters.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:19 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een collectieve haat bestond jegens glanzend inpakpapier?Of heb je een goede plak-hack ontdekt?
Dat schijnt totaal niet te plakken, moet je dubbelzijdig plakband aan de binnenkant doen of zo.
![]()
Oh ja dat was het!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee, dat ging over inpakpapier met glitters.Dat schijnt totaal niet te plakken, moet je dubbelzijdig plakband aan de binnenkant doen of zo.
Wat een gedoe.. Maar toch blijven de inpakcreaties hier altijd leuk om naar te kijken
Ik loop de vragenlijst door en besef dat ik niet goed kan zien (niet met zekerheid in ieder geval) of mijn ontvanger een man of vrouw is 🤪
Ik start alvast een vragenlijstje, want er komen mij vast genoeg andere vragen op voor de ontvanger.
Leuk om hier weer mee aan de slag te mogen gaan
(Roos Vonk)![]()
We hebben covid en zijn allebei goed ziek.
Vrees niet, de laatste koppelingen moeten nog gemaakt worden dus als je nog een maol verwacht en niks hebt gekregen. Dan krijg je vanzelf bericht als we weer wat opgeknapt zijn.
Oh jee...quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:48 schreef KapiteinIglo het volgende:
We hebben covid en zijn allebei goed ziek.
Vrees niet, de laatste koppelingen moeten nog gemaakt worden dus als je nog een maol verwacht en niks hebt gekregen. Dan krijg je vanzelf bericht als we weer wat opgeknapt zijn.
![]()
Opgelopen op de meet...?
![]()
Extra veel beterschap!![]()
![]()
(virtuele knuffff dan maar...
)
Oeh, beterschap! Maar liever nu, dan tijdens een bezoek aan een pretpark
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Waarschijnlijk van @Sharuun01 , hij bleef bij ons slapen vanaf zaterdag en werd zaterdagavond al wat beroerd. Maar je kan die arme jongen ook niet wegsturenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh jee...Opgelopen op de meet...?
![]()
Extra veel beterschap!![]()
![]()
(virtuele knuffff dan maar...
)
heywoodu
![]()
Ik zou normaal gesproken heel graag mijn schoonmoeder opgeven (eigenlijk gewoon arm, al jaren mentale problemen, vorige maand van haar motor gereden en daarbij onder meer beide armen gebroken, metalen plaatje blijkt nu verkeerd te zitten met vermoedelijke beperking in de arm als resultaat, uiteraard nog heftiger mentale problemen daardoor, etc etc etc). Maar ja, mijn schoonouders wonen in Brazilië, dus dat is gewoon niet praktisch. Als ze in Nederland hadden gewoond zou ik het al lang hebben gedaan.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Oh jeetje... ook beterschap aan @Sharuun01 !!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:29 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van @:sharuun01 , hij bleef bij ons slapen vanaf zaterdag en werd zaterdagavond al wat beroerd. Maar je kan die arme jongen ook niet wegsturen
Jeetje, wat een verhaal, hopelijk komt het toch goed.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:30 schreef heywoodu het volgende:
Ik zou normaal gesproken heel graag mijn schoonmoeder opgeven (eigenlijk gewoon arm, al jaren mentale problemen, vorige maand van haar motor gereden en daarbij onder meer beide armen gebroken, metalen plaatje blijkt nu verkeerd te zitten met vermoedelijke beperking in de arm als resultaat, uiteraard nog heftiger mentale problemen daardoor, etc etc etc). Maar ja, mijn schoonouders wonen in Brazilië, dus dat is gewoon niet praktisch. Als ze in Nederland hadden gewoond zou ik het al lang hebben gedaan.
En beterschap Sharuun!![]()
heywoodu
![]()
Oei, beterschap aan alle zieken![]()
Ik post dit voor de zekerheid met een mondkapje op.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
@Sharuun01 lekker bezig pikquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:29 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van @:sharuun01 , hij bleef bij ons slapen vanaf zaterdag en werd zaterdagavond al wat beroerd. Maar je kan die arme jongen ook niet wegsturen![]()
Beterschap allemaal. Ik heb vorige week zondag m'n spuitje weer gehad![]()
![]()
![]()
we hebben letterlijk twee weken terug griepvaccin gehad en week daarvoor dus verkouden geweest ofzo.
Nu weer covid. Schiet niet echt op zo.
Maar we komen er wel.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Ik dacht, even kijken wat de verzendkosten zijn naar brazielië. Maar voor 140 euro bezorgkosten kan ik beter zelf op en neer vliegen dan post.nll te spekkenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:30 schreef heywoodu het volgende:
Ik zou normaal gesproken heel graag mijn schoonmoeder opgeven (eigenlijk gewoon arm, al jaren mentale problemen, vorige maand van haar motor gereden en daarbij onder meer beide armen gebroken, metalen plaatje blijkt nu verkeerd te zitten met vermoedelijke beperking in de arm als resultaat, uiteraard nog heftiger mentale problemen daardoor, etc etc etc). Maar ja, mijn schoonouders wonen in Brazilië, dus dat is gewoon niet praktisch. Als ze in Nederland hadden gewoond zou ik het al lang hebben gedaan.
Even bij DHL gekeken... die vragen 300 euro (give or take) voor pakket van 20 kg...quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik dacht, even kijken wat de verzendkosten zijn naar brazielië. Maar voor 140 euro bezorgkosten kan ik beter zelf op en neer vliegen dan post.nll te spekken
Misschien een heel erg out-of-the-box idee, maar je zou eens aan @flipsen kunnen vragen of hij wil shoppen en wat de verzendkosten zijn vanuit Argentinië?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:30 schreef heywoodu het volgende:
Ik zou normaal gesproken heel graag mijn schoonmoeder opgeven (eigenlijk gewoon arm, al jaren mentale problemen, vorige maand van haar motor gereden en daarbij onder meer beide armen gebroken, metalen plaatje blijkt nu verkeerd te zitten met vermoedelijke beperking in de arm als resultaat, uiteraard nog heftiger mentale problemen daardoor, etc etc etc). Maar ja, mijn schoonouders wonen in Brazilië, dus dat is gewoon niet praktisch. Als ze in Nederland hadden gewoond zou ik het al lang hebben gedaan.![]()
Wow, dat lijkt me eigenlijk wel de ultieme FHF-gedachtequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Misschien een heel erg out-of-the-box idee, maar je zou eens aan @:flipsen kunnen vragen of hij wil shoppen en wat de verzendkosten zijn vanuit Argentinië?
(mits flipsen dat wil en kan)
Veel beterschap dames!
Nu je het over covid hebt, vermoedelijk heb ik het ook. Ik ben ook al een aantal dagen erg beroerd. Ik heb er niet eens bij stil gestaan dat dat ook nog bestaat. Morgen maar een testje doen.
Maar even ontopic: @Bami en ik zijn ook gekoppeld aan een ontvanger!
Binnenkort even een lijstje maken en dan kan het shoppen beginnen!
Maar eerst dus nog even beter worden![]()
![]()
Kun jij wellicht iets betekenen voor @heywoodu (eigenlijk zijn schoonmoeder). Argentinië is een stuk dichter bij Brazilië dan Nederland...quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:16 schreef flipsen het volgende:
Oeh, beterschap! Maar liever nu, dan tijdens een bezoek aan een pretpark
Of is het alsnog erg duur?
EDIT Spuit elf.."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
De wil is er zeker wel, maar het kunnen, daar zal het op vastlopen vrees ik. Ik ga morgen even kijken naar (on)mogelijkheden.
@heywoodu Waar in Brazilië wonen je schoonouders ergens?
[ Bericht 20% gewijzigd door flipsen op 01-11-2023 03:24:40 ]Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Misschien is er iets te regelen met een winkel daar. Dan zijn er geen verzendkosten. Of cadeaubonnen van winkels daar. Ik weet niet of jij de taal spreekt en ze daar goede vrienden hebben die willen shoppen als ze geld krijgen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:30 schreef heywoodu het volgende:
Ik zou normaal gesproken heel graag mijn schoonmoeder opgeven (eigenlijk gewoon arm, al jaren mentale problemen, vorige maand van haar motor gereden en daarbij onder meer beide armen gebroken, metalen plaatje blijkt nu verkeerd te zitten met vermoedelijke beperking in de arm als resultaat, uiteraard nog heftiger mentale problemen daardoor, etc etc etc). Maar ja, mijn schoonouders wonen in Brazilië, dus dat is gewoon niet praktisch. Als ze in Nederland hadden gewoond zou ik het al lang hebben gedaan.![]()
Als mensen onderling iets willen regelen voor een kerstpakket voor de schoonouders van @heywoodu in Brazilië prima. Maar @superkimmi en ik moeten al 60 pakketten regelen, grote wensen donateur en andere dingen.
Wij denken dat Braziliaanse familie van Fok!kers misschien een beetje z’n doel voorbij schiet. En we gaan ons er dus niet mee bezig houden.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
heywoodu
![]()
Nee joh, groot gelijk! Ik wilde het vooral even kwijt, maar precies dit is waarom ik er bij schreef dat ik het gedaan zou hebben als ze in Nederland woonden, maar nu zeker niet. De reacties hebben me wel op wat ideeën gebracht om te kijken wat ik zelf kan regelen, dus dat is heel fijn en daar gaan we een dezer dagen samen eens voor zitten, maar gewoon buiten de officiële KPA om natuurlijkquote:Op woensdag 1 november 2023 08:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
Als mensen onderling iets willen regelen voor een kerstpakket voor de schoonouders van @:heywoodu in Brazilië prima. Maar @:superkimmi en ik moeten al 60 pakketten regelen, grote wensen donateur en andere dingen.
Wij denken dat Braziliaanse familie van Fok!kers misschien een beetje z’n doel voorbij schiet. En we gaan ons er dus niet mee bezig houden.
Dat is fijn, kpa is een mooie inspiratiebronquote:Op woensdag 1 november 2023 08:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, groot gelijk! Ik wilde het vooral even kwijt, maar precies dit is waarom ik er bij schreef dat ik het gedaan zou hebben als ze in Nederland woonden, maar nu zeker niet. De reacties hebben me wel op wat ideeën gebracht om te kijken wat ik zelf kan regelen, dus dat is heel fijn en daar gaan we een dezer dagen samen eens voor zitten, maar gewoon buiten de officiële KPA om natuurlijk
Ik kon ook niet weg, ik werd door Elton tegengehouden, die had kroeltjes nodig.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:29 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van @:sharuun01 , hij bleef bij ons slapen vanaf zaterdag en werd zaterdagavond al wat beroerd. Maar je kan die arme jongen ook niet wegsturen
Hopelijk gaat het bij jullie ook net zo snel als dat het bij mij deed, had gisteren alleen nog maar de naweeën van het ziek zijn, en nu eigenlijk ook nog een beetje.
Wel heeft het werk me naar huis gestuurd maar die snap ik ook, we hebben een grote go live Maandag waarbij we all hands on deck hebben dus ik mag niemand aansteken![]()
![]()
Goedzo! vasthouden!quote:
bij mij was het echt alsof er een lichtswitch omgezet werd, zo van het ene op het andere moment snotverkouden en redelijk beroerd![]()
Idemquote:Op woensdag 1 november 2023 13:50 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Goedzo! vasthouden!
bij mij was het echt alsof er een lichtswitch omgezet werd, zo van het ene op het andere moment snotverkouden en redelijk beroerd
Alleen niet redelijk maar echt flink beroerd met koorts en alles.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Had je niet ook nog wat van vorig jaar?quote:Op woensdag 1 november 2023 15:45 schreef DJMO het volgende:
Beterschap iedereen!
[ afbeelding ]
Ik heb ne ingehouden met 8 rollenIk moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Was verwaarloosbaar. Enkele losse stukjes, dus ik was blij dat de winkel deze weer op voorraad had. Echt heel fijn spul om mee te werken.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:39 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Had je niet ook nog wat van vorig jaar?Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh haha heb je goed ingeschat dan vorig jaarquote:Op woensdag 1 november 2023 16:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was verwaarloosbaar. Enkele losse stukjes, dus ik was blij dat de winkel deze weer op voorraad had. Echt heel fijn spul om mee te werken.![]()
Ik heb nog wel wat rollen liggen en ga er nog wel wat bijhalen bij mijn favoriete winkel 😂 (TKmaxx)Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Vorig jaar had ik dus in eerste instantie te weinigquote:Op woensdag 1 november 2023 16:52 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Oh haha heb je goed ingeschat dan vorig jaar![]()
Ik heb nog wel wat rollen liggen en ga er nog wel wat bijhalen bij mijn favoriete winkel 😂 (TKmaxx)ben toen wezen bijhalen. Ik zei vanmiddag al tegen @Rob dat ik bang was dat dit wss ook te weinig zal zijn. Dus over twee weken zal ik wel weer bij die winkel staan
voor 59 cent per rol kan het er af
Ik had vandaag twee briljante ingevingen voor mijn pakket!
Aan de ontvangers voor wie ik mag shoppen: jullie gaan iedere dag de hele dag met mij mee in gedachtenWaar ik ook kom, ik denk aan jullie.
![]()
Wacht even, Sharuun is een man?!? Heb altijd gedacht dat het een vrouw was, verbastering van Sharonquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:29 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van @:sharuun01 , hij bleef bij ons slapen vanaf zaterdag en werd zaterdagavond al wat beroerd. Maar je kan die arme jongen ook niet wegsturen![]()
Beterschap aan de zieken
Aapie ligt ook naast me met 40 graden koorts. Zelfs nog naar de HAP geweest omdat hij zo beroerd is, ze konden niks vinden. Misschien heeft hij ook wel covid
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Beterschap allen
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Zo werkt het voor mij ook.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
Aan de ontvangers voor wie ik mag shoppen: jullie gaan iedere dag de hele dag met mij mee in gedachtenWaar ik ook kom, ik denk aan jullie.
Daarom shop ik ook altijd maar één pakket, anders wordt het te vol in mijn hoofd.
![]()
![]()
De deadline is verstreken!![]()
Het is niet meer mogelijk om je aan te melden voor de FHF Kerstpakkettenactie van 2023, tenzij de organisatie anders aangeeft.![]()
Het grote aftellen is dus begonnen,
winkels afstruinen, inpakken en voorpret,
wordt omgezet in een kerstpakket.
Wie heeft wat verzonnen?
Opvulmateriaal en knisperend papier,
hier en daar en kerstdier.
Niet iedereen voelt zich 100%,
maar de resultaten worden ongekend.
Kilometers rijden om te bezorgen,
maar ook zijn er mensen verborgen.
En wat er mis gaat met de post,
wordt zo snel mogelijk opgelost.
Nog een kleine maand of twee,
dan gaan de pakketten met de arreslee.
De laatste voor Superkimmie en Kapiteiniglo,
it's chistmastime, Ho! Ho! Ho!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 1 november 2023 23:58 schreef Viv het volgende:
[..]
Zo werkt het voor mij ook.Daarom shop ik ook altijd maar één pakket, anders wordt het te vol in mijn hoofd.
![]()
Ik koop nooit de eerste keer al gelijk iets, maar maak foto’s en zet dan thuis dingen op lijstjes. Pas als ik vind dat het lijstje klopt, ga ik iets kopen.
Behalve als ik iets megatofs tegen het lijf loop…![]()
Ik heb al een volle tas geshopt en ik kan ook niet meer normaal door een winkel. Ik sta regelmatig in de Appie ofzo nog even de vragenlijst te checken![]()
![]()
Ik maak eerst een Excel sheet met lijstje, ook om het beschikbare budget zo optimaal mogelijk te kunnen verdelen.quote:Op donderdag 2 november 2023 07:30 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen![]()
Ik koop nooit de eerste keer al gelijk iets, maar maak foto’s en zet dan thuis dingen op lijstjes. Pas als ik vind dat het lijstje klopt, ga ik iets kopen.
Behalve als ik iets megatofs tegen het lijf loop…![]()
Ik probeer altijd een mix te geven van Kerst en niet-Kerst, dingen die op gaan (eten, drinken, kaars, zeepje) en dingen die blijven. En ik doe er altijd een mok in, bijvoorbeeld.![]()
![]()
Ditquote:Op donderdag 2 november 2023 07:39 schreef Jentin het volgende:
Ik heb al een volle tas geshopt en ik kan ook niet meer normaal door een winkel. Ik sta regelmatig in de Appie ofzo nog even de vragenlijst te checkenik heb alle lijstjes uitgeprint en in m'n rugzak gestopt. Met meer dan regelmaat haal ik die uit m'n tas om even te controleren of iets wat ik tegenkom in een winkel, op één van die lijstjes staat.
En ook dit. In mijn pakketten zit altijd een gegraveerd glas bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:00 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik maak eerst een Excel sheet met lijstje, ook om het beschikbare budget zo optimaal mogelijk te kunnen verdelen.![]()
Ik probeer altijd een mix te geven van Kerst en niet-Kerst, dingen die op gaan (eten, drinken, kaars, zeepje) en dingen die blijven. En ik doe er altijd een mok in, bijvoorbeeld.Ik heb er één en ik ben er trots op
Hoe komen jullie aan zo’n grote doos? Ik kan wel kerstpakket dozen kopen maar dat zijn gelijk enorme aantallen.
Hier ook al lekker aan t shoppen!![]()
oww beterschap Majo! hopelijk gaat het snel weer goed met hem.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wacht even, Sharuun is een man?!? Heb altijd gedacht dat het een vrouw was, verbastering van Sharon![]()
Beterschap aan de zieken
Aapie ligt ook naast me met 40 graden koorts. Zelfs nog naar de HAP geweest omdat hij zo beroerd is, ze konden niks vinden. Misschien heeft hij ook wel covid
Enne inderdaad ik ben een mansorry to burst your bubble
Nu is het eigenlijk extra jammer dat de dierentuin niet door ging, dan hadden we deze shock daar kunnen zien en ervaren![]()
![]()
Makro verkocht ze per stuk paar jaar terug.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:50 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Hoe komen jullie aan zo’n grote doos? Ik kan wel kerstpakket dozen kopen maar dat zijn gelijk enorme aantallen.
Hier ook al lekker aan t shoppen!Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Vragenlijst is dicht en kan niet meer ingevuld worden!quote:Op donderdag 2 november 2023 00:04 schreef Viv het volgende:
[Success]De deadline is verstreken!![]()
Het is niet meer mogelijk om je aan te melden voor de FHF Kerstpakkettenactie van 2023, tenzij de organisatie anders aangeeft. [/Success]
We hebben 61 aanmeldingen, waarvan er dacht ik 3 afvallen, dus 58 pakketten!
Voorlopig nog steeds te ziek om de laatste koppels te maken dus jullie moeten nog even wachten.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Haha wel fijn dat het nu een keer jouw gebeurd, ipv @kapiteiniglo. Elk jaar denkt wel iemand dat zij een man is namelijk.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:51 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
oww beterschap Majo! hopelijk gaat het snel weer goed met hem.
Nu is het eigenlijk extra jammer dat de dierentuin niet door ging, dan hadden we deze shock daar kunnen zien en ervaren
Zo gaan al mijn verkoudheden: ene moment niks, binnen een uur neus dicht en keelpijnquote:Op woensdag 1 november 2023 13:50 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Goedzo! vasthouden!
bij mij was het echt alsof er een lichtswitch omgezet werd, zo van het ene op het andere moment snotverkouden en redelijk beroerd
En in de loop van de dag wordt die switch nog wel eens uit-aan-uit-aan gegooid
Bij mij altijd eerst keelpijn. Dat was nu ook zo.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:25 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zo gaan al mijn verkoudheden: ene moment niks, binnen een uur neus dicht en keelpijn
En in de loop van de dag wordt die switch nog wel eens uit-aan-uit-aan gegooid
Alleen daarna ging de keelpijn weg en kwam de algehele misère inzetten![]()
@Sharuun01 bedanktIk moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Graag gedaan! Ik zal de volgende keer zorgen dat ik het weer mee neem.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:39 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Bij mij altijd eerst keelpijn. Dat was nu ook zo.
Alleen daarna ging de keelpijn weg en kwam de algehele misère inzetten![]()
@:sharuun01 bedankt
Maar niet in December terug doen he, dat is niet leuk![]()
![]()
Ik heb mijn online lijst even uitgewerkt en heb die bij de hand. Zodat ik dingen kan kopem die erbij horen.
En ga voor een thema. En daaromheen nog andere dingen.
Hoop zo dat de krijger het leuk vindt
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Ik zal het wel laten iddquote:Op donderdag 2 november 2023 10:06 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Graag gedaan! Ik zal de volgende keer zorgen dat ik het weer mee neem.
Maar niet in December terug doen he, dat is niet leukIk moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Mokquote:Op donderdag 2 november 2023 08:00 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik maak eerst een Excel sheet met lijstje, ook om het beschikbare budget zo optimaal mogelijk te kunnen verdelen.![]()
Ik probeer altijd een mix te geven van Kerst en niet-Kerst, dingen die op gaan (eten, drinken, kaars, zeepje) en dingen die blijven. En ik doe er altijd een mok in, bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 2 november 2023 10:33 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
De mok zit er bij mij ook vaak in![]()
Je drinkt nooit meer zomaar een koffie dan
Hier heb je er ook per stuk: https://www.allesvoorverswinkels.nl/kerstdozenquote:Op donderdag 2 november 2023 08:50 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Hier ook al lekker aan t shoppen!![]()
Wij proberen er vaak ook wel iets persoonlijks in te doen.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Je drinkt nooit meer zomaar een koffie dan
Soms heel makkelijk. Zo vroeg een ontvanger een keer een speciaal kerstornamentje juist zodat ze elke keer kon terugdenken aan de actie
Ja dat zat ik ook te denken, live was de shock nog leuker geweestquote:Op donderdag 2 november 2023 08:51 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
oww beterschap Majo! hopelijk gaat het snel weer goed met hem.
Nu is het eigenlijk extra jammer dat de dierentuin niet door ging, dan hadden we deze shock daar kunnen zien en ervarenMaar ik ben toch blij dat ik je niet gezien heb zondag, liever even geen covid
Al zal ik vast wel weer aangestoken worden door Aapie
Oh echt?quote:Op donderdag 2 november 2023 08:57 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha wel fijn dat het nu een keer jouw gebeurd, ipv @:kapiteiniglo. Elk jaar denkt wel iemand dat zij een man is namelijk.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik was ook wat verrast! Bij Kapitein Iglo denk ik aan een stoere zeebonk met een baard en een pijp..quote:![]()
![]()
Ik aan een enge opa die kindertjes lokt met vissticksquote:Op donderdag 2 november 2023 13:53 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik was ook wat verrast! Bij Kapitein Iglo denk ik aan een stoere zeebonk met een baard en een pijp..![]()
Beterschap dames en hopelijk snel een mail!K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Ik ga er altijd vanuit dat iedereen het prachtige verhaal kent hoe 2 vreemden vriendinnen werden en toen geliefdenquote:Op donderdag 2 november 2023 13:53 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik was ook wat verrast! Bij Kapitein Iglo denk ik aan een stoere zeebonk met een baard en een pijp..Qua naam snap ik het zeker
En de KPA kon het allemaal live zien gebeurenquote:Op donderdag 2 november 2023 14:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga er altijd vanuit dat iedereen het prachtige verhaal kent hoe 2 vreemden vriendinnen werden en toen geliefdenQua naam snap ik het zeker
Ik dus ookquote:Op woensdag 1 november 2023 22:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wacht even, Sharuun is een man?!? Heb altijd gedacht dat het een vrouw was, verbastering van Sharon![]()
Beterschap aan de zieken
Aapie ligt ook naast me met 40 graden koorts. Zelfs nog naar de HAP geweest omdat hij zo beroerd is, ze konden niks vinden. Misschien heeft hij ook wel covid![]()
Beterschap allemaal!!Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
BeterschapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hoe is dat eigenlijk gegaan? Ik kan me herinneren dat jullie opeens zeiden elkaar wel erg leuk te vinden maar wie maakte de eerste move? Ik hou van een goeie love storyquote:Op donderdag 2 november 2023 17:26 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
En de KPA kon het allemaal live zien gebeuren
Haha heb je even?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe is dat eigenlijk gegaan? Ik kan me herinneren dat jullie opeens zeiden elkaar wel erg leuk te vinden maar wie maakte de eerste move? Ik hou van een goeie love story
Heel kort samengevat:
@KapiteinIglo heeft mij ooit via info op dit forum gevonden op het intranet van de rijksoverheid (werkten allebei voor ander ministerie). Toen hebben we na 2 jaar af en toe skypen, een keer samen geluncht in Den Haag. Eigenlijk daarna lange tijd elkaar weinig gezien en af en toe gesproken.
Fast forward: In coronatijd werden we een beetje elkaars coronabubbel. Woonden niet ver van elkaar en veel van onze familie en vrienden wel. Toen hield Samzz op met de kerstpakkettenactie en vroeg Iglo mij of ik het samen met haar wilde organiseren. Dus in die tijd spraken we elkaar ineens wel heel veel en met onze inmiddels opgebouwde vriendschap ontstond er echt gelijktijdig verliefdheid.
Uiteindelijk heb ik haar voor het eerst gezoend, want mijn super sociale vrouw die mij bij alles uit mijn schulp trekt, is op dat gebied juist heel verlegen.![]()
Oh en ik weet niet of we het hier wel eens officieel hebben uitgesproken. Maar ik heb haar dus voor het eerst gezoend ín het allereerste roadtripweekend. Het legendarische nachtje van der Valk op kamer 666, waarin Iglo haar badkleding vergeten was waardoor we niet naar de Wellness konden. En de volgende dag hebben we met anderhalf uur slaap, nog 2 of 3 pakketten weggebracht, de FOK!stok gehaald en naar de andere kant vh land naar huis gereden. Allemaal op vlinders
superkimmi in SPL / FOK!STOK door Nederland #284 Leiden (DJMO)quote:Op donderdag 2 november 2023 20:33 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha heb je even?
Heel kort samengevat:
@:kapiteiniglo heeft mij ooit via info op dit forum gevonden op het intranet van de rijksoverheid (werkten allebei voor ander ministerie). Toen hebben we na 2 jaar af en toe skypen, een keer samen geluncht in Den Haag. Eigenlijk daarna lange tijd elkaar weinig gezien en af en toe gesproken.
Fast forward: In coronatijd werden we een beetje elkaars coronabubbel. Woonden niet ver van elkaar en veel van onze familie en vrienden wel. Toen hield Samzz op met de kerstpakkettenactie en vroeg Iglo mij of ik het samen met haar wilde organiseren. Dus in die tijd spraken we elkaar ineens wel heel veel en met onze inmiddels opgebouwde vriendschap ontstond er echt gelijktijdig verliefdheid.
Uiteindelijk heb ik haar voor het eerst gezoend, want mijn super sociale vrouw die mij bij alles uit mijn schulp trekt, is op dat gebied juist heel verlegen.![]()
Oh en ik weet niet of we het hier wel eens officieel hebben uitgesproken. Maar ik heb haar dus voor het eerst gezoend ín het allereerste roadtripweekend. Het legendarische nachtje van der Valk op kamer 666, waarin Iglo haar badkleding vergeten was waardoor we niet naar de Wellness konden. En de volgende dag hebben we met anderhalf uur slaap, nog 2 of 3 pakketten weggebracht, de FOK!stok gehaald en naar de andere kant vh land naar huis gereden. Allemaal op vlinders
Was dat deze verplaatsing toevallig of was dat een latere?Ik heb er één en ik ben er trots op
Wat een heerlijk verhaalquote:Op donderdag 2 november 2023 20:33 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha heb je even?
Heel kort samengevat:
@:kapiteiniglo heeft mij ooit via info op dit forum gevonden op het intranet van de rijksoverheid (werkten allebei voor ander ministerie). Toen hebben we na 2 jaar af en toe skypen, een keer samen geluncht in Den Haag. Eigenlijk daarna lange tijd elkaar weinig gezien en af en toe gesproken.
Oh en ik weet niet of we het hier wel eens officieel hebben uitgesproken. Maar ik heb haar dus voor het eerst gezoend ín het allereerste roadtripweekend. Het legendarische nachtje van der Valk op kamer 666, waarin Iglo haar badkleding vergeten was waardoor we niet naar de Wellness konden. En de volgende dag hebben we met anderhalf uur slaap, nog 2 of 3 pakketten weggebracht, de FOK!stok gehaald en naar de andere kant vh land naar huis gereden. Allemaal op vlindersjullie hadden hiervoor toch niet eerder met een vrouw gedate?
Ha dat badkleding incident kan ik wel herinneren ja
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
superkimmi in SPL / FOK!STOK door Nederland #284 Leiden (DJMO)
Was dat deze verplaatsing toevallig of was dat een latere?Haha nee het was dus sowieso in november/december (in dit geval eind november). Want het was kerstpakkettenroadtrip.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
superkimmi in SPL / FOK!STOK door Nederland #284 Leiden (DJMO)
Was dat deze verplaatsing toevallig of was dat een latere?
29 november denk ik dan. Het was van Drie (onze allereerste FOK!stokplek) naar Nieuwekerk-Schutjelife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Ja beide waren al uit de kast toen.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat een heerlijk verhaaljullie hadden hiervoor toch niet eerder met een vrouw gedate?
Ha dat badkleding incident kan ik wel herinneren ja
Maar hadden wel mannelijke partners gehad in de tussentijd.
daarna kwam de epische verplaatsing van Hoorn (Groningen) naar Retranchement (Zeeuws Vlaamderenquote:Op donderdag 2 november 2023 20:42 schreef superkimmi het volgende:
[..]
[..]
Haha nee het was dus sowieso in november/december (in dit geval eind november). Want het was kerstpakkettenroadtrip.
29 november denk ik dan. Het was van Drie (onze allereerste FOK!stokplek) naar Nieuwekerk-Schutje)
Wat een tyfus eind was dat
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:42 schreef superkimmi het volgende:
[..]
[..]
Haha nee het was dus sowieso in november/december (in dit geval eind november). Want het was kerstpakkettenroadtrip.
29 november denk ik dan. Het was van Drie (onze allereerste FOK!stokplek) naar Nieuwekerk-Schutjegevindt: KapiteinIglo in GC / FOK!STOK door Nederland #279 Hulshorst (Light)quote:Op donderdag 2 november 2023 20:46 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
daarna kwam de epische verplaatsing van Hoorn (Groningen) naar Retranchement (Zeeuws Vlaamderen)
Wat een tyfus eind was dat
En retranchement weet ik nog goedDie had ik gelokaliseerd omdat er een rood/witte wandelsticker op een lantaarnpaal zat, maar hij was op streetview niet te vinden. Toch ben ik 'm toen met Rob gaan halen. Idd een tysfus end
(maar wat voelde ik me gelukkig samen in de auto
)
Ahh echt zo'n feelgoed romantisch kerstverhaal zoquote:Op donderdag 2 november 2023 20:33 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha heb je even?
Heel kort samengevat:
Oh en ik weet niet of we het hier wel eens officieel hebben uitgesproken. Maar ik heb haar dus voor het eerst gezoend ín het allereerste roadtripweekend. Het legendarische nachtje van der Valk op kamer 666, waarin Iglo haar badkleding vergeten was waardoor we niet naar de Wellness konden. En de volgende dag hebben we met anderhalf uur slaap, nog 2 of 3 pakketten weggebracht, de FOK!stok gehaald en naar de andere kant vh land naar huis gereden. Allemaal op vlinders![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
quote:Op donderdag 2 november 2023 21:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahh echt zo'n feelgoed romantisch kerstverhaal zo![]()
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: