quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Ik was vorig jaar 2 dagen te laat voor m'n vader
Opgeven van familieleden en vrienden mag. Maar geef wel duidelijk in de vragenlijst aan waar het voor is. Want FOK!kers gaan voorquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:15 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou graag m’n moeder opgeven ook; die gaat echt niet goed en ben bang dat het volgend jaar te laat is. Kan dat?
Iedereen bedankt voor hun reactiequote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:58 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer dan een goede reden om je op te geven! Dus niet twijfelen en gewoon doen!
Misschien een kerstpakkettendoos met snacks?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bij haar werkt niets.. geen water, geen NERF, geen gooiende kussens![]()
Maar we gaan wel iets teveel offtopic![]()
Heb wel houten konijnenspeelgoed vermeldquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:28 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Misschien een kerstpakkettendoos met snacks?
Oh, bij mij gaat het wel automagisch...?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:04 schreef Ireth het volgende:
Zijn de topics niet meer gereekst? Ik had um weer niet in mAT??
Misschien had je 'm zelf uitgevinkt, want er is recentelijk niks misgegaan met deze reeks.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:04 schreef Ireth het volgende:
Zijn de topics niet meer gereekst? Ik had um weer niet in mAT??
Zojuist gecheckt, maar nee, stond gewoon "aangevinkt"? Nou ja, ik ga het gewoon extra in de gaten houdenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:36 schreef Viv het volgende:
[..]
Misschien had je 'm zelf uitgevinkt, want er is recentelijk niks misgegaan met deze reeks.
Bijna halloween, het spooktquote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zojuist gecheckt, maar nee, stond gewoon "aangevinkt"? Nou ja, ik ga het gewoon extra in de gaten houden
Wat vreselijk om te horenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Ik was vorig jaar 2 dagen te laat voor m'n vader
Ja.quote:
Dat gaat waarschijnlijk wel lukken hoor. Als we deze zaterdag nog niet voldoende ontvangers hebben, nemen we zeker mee welke gevers zich al hadden aangemeld voor de vorige koppelronde. En daar zit jij bijquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:09 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ja.
Ik begin m een beetje te knijpen, omdat ik straks eind november begin december ook nog eens 10 dagen weg ben.
Ik heb mijn hoop op deze zaterdag gezet, om toch nog voldoende shop tijd te hebben. 😇
Gaan we regelen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:09 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ja.
Ik begin m een beetje te knijpen, omdat ik straks eind november begin december ook nog eens 10 dagen weg ben.
Ik heb mijn hoop op deze zaterdag gezet, om toch nog voldoende shop tijd te hebben. 😇
Gaan jullie naar de KPA-meet?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:21 schreef Takaiki het volgende:
Als ik zaterdag niet gekoppeld word, kan ik zondag nog zelf een slachtoffer maken/uitkiezen![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaan jullie naar de KPA-meet?
Dank!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:20 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Dat gaat waarschijnlijk wel lukken hoor. Als we deze zaterdag nog niet voldoende ontvangers hebben, nemen we zeker mee welke gevers zich al hadden aangemeld voor de vorige koppelronde. En daar zit jij bij
Ah, leukquote:
Ik een puber en prepuber is daar ook interesse in bij iemand?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb nog een erg mooi, groot, lief en erg stout konijn in de aanbieding
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:14 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik een puber en prepuber is daar ook interesse in bij iemand?
Opgepakt…quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:09 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:viv @:nizno of gastmod ik heb een TR gemacht.
Heeft een beetje haast
quote:LIEVE GEVERS EN ONTVANGERS EN SHOPPERS EN ALLE ANDERE BELANGSTELLENDEN
ALS IEMAND ZICH ALS NIET ANONIEM OPGEEFT IN DE ACTIE, DAN IS DAT VAN TOEPASSING OP DE KOPPELING. HET IS NIET DE BEDOELING DAT JE MENSEN HIER “OUT” IN HET TOPIC.
GEEN TAGS OF NAMEN VAN JE KOPPEL NOEMEN HIER TENZIJ NADRUKKELIJK TOESTEMMING VAN DE ANDER, MAAR BETER GEWOON NIET.
PRIVACY IS VAN HET GROOTSTE BELANG IN DIT TOPIC EN DUS DOE IK EEN BEROEP OP JULLIE INTEGRITEIT DEELNEMERS NIET TE NOEMEN HIER.
![]()
![]()
Jaja, wel alleen eten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaan jullie naar de KPA-meet?
Tof, veel plezier alvast en vooral: smakelijk!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jaja, wel alleen eten.
Beestjes kijken vantevoren wordt wat krap helaas, dus gaan we zondag op ons gemak naar het diner
Dank jequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tof, veel plezier alvast en vooral: smakelijk!![]()
Wij gaan in de dierentuin uitzoeken wat we in de avond willen etenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jaja, wel alleen eten.
Beestjes kijken vantevoren wordt wat krap helaas, dus gaan we zondag op ons gemak naar het diner
Ja hier een pan voor aanbieden doe ik maar niet, daar krijg je gedoe van.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:14 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik een puber en prepuber is daar ook interesse in bij iemand?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:09 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:viv @:nizno of gastmod ik heb een TR gemacht.
Heeft een beetje haast
Dank je!quote:
Kangaroo schijnt ook lekker te zijn!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:35 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Wij gaan in de dierentuin uitzoeken wat we in de avond willen eten![]()
Team FHF is nog steeds het beste modteam hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:38 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Dank je!
En ik had die post van gisteren over het hoofd gezien.![]()
[Modbreak]Mocht je jouw ontvanger niet kunnen bereiken via DM/PM (omdat anoniem of geen gehoor), stuur dan een mailtje naar de organisatie.[/Modbreak]
Oww dat schijnt niet alleen maar dat is het ook, heerlijk!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:46 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Kangaroo schijnt ook lekker te zijn!
Omg jij bent echt zo niet meer welkom dit weekend. Terwijl wij liggen te slapen neem jij onze konijnen nog te grazenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:18 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Oww dat schijnt niet alleen maar dat is het ook, heerlijk!
Maar dat kan ik bij de exotische slager hier in de buurt makkelijk krijgen dus ik zat aan iets aparts te denken, Giraffe, Zebra oid Struisvogel wil ik ook ooit nog eens proberen, maar daar is ook aan te komen.
Daarom dierentuin, kunnen we uitzoeken![]()
@:Superkimmi kun jij regelen dat @:kapiteinIglo gaat jagen voor ons? wij wijzen aan zij gaat er met een speer en bijl achteraan zoals ze dat vroeger ook deden? (kunnen we dat filmen en op YT zetten, lopen we binnen)
Denken dat ik een jager benquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:18 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Oww dat schijnt niet alleen maar dat is het ook, heerlijk!
Maar dat kan ik bij de exotische slager hier in de buurt makkelijk krijgen dus ik zat aan iets aparts te denken, Giraffe, Zebra oid Struisvogel wil ik ook ooit nog eens proberen, maar daar is ook aan te komen.
Daarom dierentuin, kunnen we uitzoeken![]()
@:Superkimmi kun jij regelen dat @:kapiteinIglo gaat jagen voor ons? wij wijzen aan zij gaat er met een speer en bijl achteraan zoals ze dat vroeger ook deden? (kunnen we dat filmen en op YT zetten, lopen we binnen)
Nee dat zou ik niet doen, ik neem morgen Ribeye mee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:32 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Omg jij bent echt zo niet meer welkom dit weekend. Terwijl wij liggen te slapen neem jij onze konijnen nog te grazen
Ja om van te houdenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:51 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Nee dat zou ik niet doen, ik neem morgen Ribeye mee.
Jullie konijnen zijn veilig!
En konijnen is alleen die aangeboden worden zoals die van @:Lenny77
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook aan het shoppen geweest. @Rob vraagt zich af of zijn huis als distributie centrum moet dienen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Sommige gevers zijn ook ontvangersquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:30 schreef J-net het volgende:
Aan de hand van het lijstje van mijn ontvanger, heb ik er voor gekozen er een paar dingen uit te halen. Ik ga het enigzins thematiseren. In de hoop dat die persoon het leuk vind.
Je zou bijna een topic (besloten) voor gevers willen hebben
Die zijn al door iemand opgegevenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:12 schreef Ynske het volgende:
Mocht er nog een pakket over zijn, kunnen we er dan niet ook een naar Danny en Knorretje en Alicia doen?
Jullie inzet is, ook dit jaar, weer super!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 12:15 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik wilde even laten weten dat ik blij ben met alle deelnemers aan de KPA. Of je nou gever, donateur, ontvanger, shopper, moderator, gastmod, lezer, lurker of mentale ondersteuning via andere kanalen bent. Jullie maken allemaal de KPA ieder jaar weer tot een succes.
Bedankt![]()
Wat is FOK! toch geweldig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:25 schreef superkimmi het volgende:
En we hebben nog altijd ontvangers tekort trouwens. Dus als je met deze batch mee wil, geef je de komende 2 uur op!
Klopt, we moeten de extraatjes die zijn aangeboden nog bekijkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:19 schreef Ynske het volgende:
Klopt t dat je mij aan niemand toegevoegd hebt? Klein(e) kind(eren) kleren?
Mss nog de OP updaten?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:54 schreef superkimmi het volgende:
We hebben als het goed is nu alle ontvangers gekoppeld aan een gever.
Goede tip. Doe ik uiterlijk maandag. Morgen KPA meerquote:
Ja, koppeling goed ontvangen! Let’s go!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:54 schreef superkimmi het volgende:
We hebben als het goed is nu alle ontvangers gekoppeld aan een gever. check je dm als ontvanger of dit klopt!
Als je als gever nu nog geen bericht hebt gehad, ben je een van de onfortuinlijke 5 gevers waar we nog geen ontvanger voor hebben.
Dus opgeven als ontvanger kan nog steeds. Heel graag zelfs! Ik weet dat er sowieso nog 1 ontvanger aan komt dit weekend
Met zo'n naam is t pakket samenstellen wel makkelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:02 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik heb ons -na jaren afwezigheid- ook weer aangemeld als ontvanger
Allesch Poes!quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Met zo'n naam is t pakket samenstellen wel makkelijk
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:01 schreef DJMO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook aan het shoppen geweest. @:Rob vraagt zich af of zijn huis als distributie centrum moet dienen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Met zo'n naam is t pakket samenstellen wel makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |