Ah, leukquote:
Ik een puber en prepuber is daar ook interesse in bij iemand?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb nog een erg mooi, groot, lief en erg stout konijn in de aanbieding
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:14 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik een puber en prepuber is daar ook interesse in bij iemand?
Opgepakt…quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:09 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:viv @:nizno of gastmod ik heb een TR gemacht.
Heeft een beetje haast
quote:LIEVE GEVERS EN ONTVANGERS EN SHOPPERS EN ALLE ANDERE BELANGSTELLENDEN
ALS IEMAND ZICH ALS NIET ANONIEM OPGEEFT IN DE ACTIE, DAN IS DAT VAN TOEPASSING OP DE KOPPELING. HET IS NIET DE BEDOELING DAT JE MENSEN HIER “OUT” IN HET TOPIC.
GEEN TAGS OF NAMEN VAN JE KOPPEL NOEMEN HIER TENZIJ NADRUKKELIJK TOESTEMMING VAN DE ANDER, MAAR BETER GEWOON NIET.
PRIVACY IS VAN HET GROOTSTE BELANG IN DIT TOPIC EN DUS DOE IK EEN BEROEP OP JULLIE INTEGRITEIT DEELNEMERS NIET TE NOEMEN HIER.
![]()
![]()
Jaja, wel alleen eten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaan jullie naar de KPA-meet?
Tof, veel plezier alvast en vooral: smakelijk!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jaja, wel alleen eten.
Beestjes kijken vantevoren wordt wat krap helaas, dus gaan we zondag op ons gemak naar het diner
Dank jequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tof, veel plezier alvast en vooral: smakelijk!![]()
Wij gaan in de dierentuin uitzoeken wat we in de avond willen etenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jaja, wel alleen eten.
Beestjes kijken vantevoren wordt wat krap helaas, dus gaan we zondag op ons gemak naar het diner
Ja hier een pan voor aanbieden doe ik maar niet, daar krijg je gedoe van.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:14 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik een puber en prepuber is daar ook interesse in bij iemand?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:09 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:viv @:nizno of gastmod ik heb een TR gemacht.
Heeft een beetje haast
Dank je!quote:
Kangaroo schijnt ook lekker te zijn!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:35 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Wij gaan in de dierentuin uitzoeken wat we in de avond willen eten![]()
Team FHF is nog steeds het beste modteam hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:38 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Dank je!
En ik had die post van gisteren over het hoofd gezien.![]()
[Modbreak]Mocht je jouw ontvanger niet kunnen bereiken via DM/PM (omdat anoniem of geen gehoor), stuur dan een mailtje naar de organisatie.[/Modbreak]
Oww dat schijnt niet alleen maar dat is het ook, heerlijk!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:46 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Kangaroo schijnt ook lekker te zijn!
Omg jij bent echt zo niet meer welkom dit weekend. Terwijl wij liggen te slapen neem jij onze konijnen nog te grazenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:18 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Oww dat schijnt niet alleen maar dat is het ook, heerlijk!
Maar dat kan ik bij de exotische slager hier in de buurt makkelijk krijgen dus ik zat aan iets aparts te denken, Giraffe, Zebra oid Struisvogel wil ik ook ooit nog eens proberen, maar daar is ook aan te komen.
Daarom dierentuin, kunnen we uitzoeken![]()
@:Superkimmi kun jij regelen dat @:kapiteinIglo gaat jagen voor ons? wij wijzen aan zij gaat er met een speer en bijl achteraan zoals ze dat vroeger ook deden? (kunnen we dat filmen en op YT zetten, lopen we binnen)
Denken dat ik een jager benquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:18 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Oww dat schijnt niet alleen maar dat is het ook, heerlijk!
Maar dat kan ik bij de exotische slager hier in de buurt makkelijk krijgen dus ik zat aan iets aparts te denken, Giraffe, Zebra oid Struisvogel wil ik ook ooit nog eens proberen, maar daar is ook aan te komen.
Daarom dierentuin, kunnen we uitzoeken![]()
@:Superkimmi kun jij regelen dat @:kapiteinIglo gaat jagen voor ons? wij wijzen aan zij gaat er met een speer en bijl achteraan zoals ze dat vroeger ook deden? (kunnen we dat filmen en op YT zetten, lopen we binnen)
Nee dat zou ik niet doen, ik neem morgen Ribeye mee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:32 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Omg jij bent echt zo niet meer welkom dit weekend. Terwijl wij liggen te slapen neem jij onze konijnen nog te grazen
Ja om van te houdenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:51 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Nee dat zou ik niet doen, ik neem morgen Ribeye mee.
Jullie konijnen zijn veilig!
En konijnen is alleen die aangeboden worden zoals die van @:Lenny77
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook aan het shoppen geweest. @Rob vraagt zich af of zijn huis als distributie centrum moet dienen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Sommige gevers zijn ook ontvangersquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:30 schreef J-net het volgende:
Aan de hand van het lijstje van mijn ontvanger, heb ik er voor gekozen er een paar dingen uit te halen. Ik ga het enigzins thematiseren. In de hoop dat die persoon het leuk vind.
Je zou bijna een topic (besloten) voor gevers willen hebben
Die zijn al door iemand opgegevenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:12 schreef Ynske het volgende:
Mocht er nog een pakket over zijn, kunnen we er dan niet ook een naar Danny en Knorretje en Alicia doen?
Jullie inzet is, ook dit jaar, weer super!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 12:15 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik wilde even laten weten dat ik blij ben met alle deelnemers aan de KPA. Of je nou gever, donateur, ontvanger, shopper, moderator, gastmod, lezer, lurker of mentale ondersteuning via andere kanalen bent. Jullie maken allemaal de KPA ieder jaar weer tot een succes.
Bedankt![]()
Wat is FOK! toch geweldig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:25 schreef superkimmi het volgende:
En we hebben nog altijd ontvangers tekort trouwens. Dus als je met deze batch mee wil, geef je de komende 2 uur op!
Klopt, we moeten de extraatjes die zijn aangeboden nog bekijkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:19 schreef Ynske het volgende:
Klopt t dat je mij aan niemand toegevoegd hebt? Klein(e) kind(eren) kleren?
Mss nog de OP updaten?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:54 schreef superkimmi het volgende:
We hebben als het goed is nu alle ontvangers gekoppeld aan een gever.
Goede tip. Doe ik uiterlijk maandag. Morgen KPA meerquote:
Ja, koppeling goed ontvangen! Let’s go!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:54 schreef superkimmi het volgende:
We hebben als het goed is nu alle ontvangers gekoppeld aan een gever. check je dm als ontvanger of dit klopt!
Als je als gever nu nog geen bericht hebt gehad, ben je een van de onfortuinlijke 5 gevers waar we nog geen ontvanger voor hebben.
Dus opgeven als ontvanger kan nog steeds. Heel graag zelfs! Ik weet dat er sowieso nog 1 ontvanger aan komt dit weekend
Met zo'n naam is t pakket samenstellen wel makkelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:02 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik heb ons -na jaren afwezigheid- ook weer aangemeld als ontvanger
Allesch Poes!quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Met zo'n naam is t pakket samenstellen wel makkelijk
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:01 schreef DJMO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook aan het shoppen geweest. @:Rob vraagt zich af of zijn huis als distributie centrum moet dienen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Met zo'n naam is t pakket samenstellen wel makkelijk
Komt ze weer met haar schattigheidquote:
Nee! Je shopper is als het goed is gemaild. Van jou hebben we geen mailadres.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:54 schreef CoolGuy het volgende:
Klopt het dat ik nog steeds geen match heb?
Sorry kan je de vraag nog een keer herhalen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil super graag gaan shoppen, maar op mijn gestelde vragen van een week geleden is helaas nog geen antwoord.
Kan iemand die al wat jaren ervaring heeft mij even een pb sturen, dan kan ik even wat overleggen over algemene aankleding van het pakket.
Dat kan kloppen, want in al mijn adressen zit mijn naam, dus daar doe ik niet aan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:03 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Nee! Je shopper is als het goed is gemaild. Van jou hebben we geen mailadres.
Nee!quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:54 schreef CoolGuy het volgende:
Klopt het dat ik nog steeds geen match heb?
Ja en wij e-mailen de vragenlijsten. Dat is de procedure zoals we die nu voeren. Volgend jaar kan alles anders zijn, maar als we af moeten wijken voor alle mensen die iets bijzonders te wensen hebben. Dan heb ik naast mijn fulltime baan een 80urige KPA baan erbij.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, want in al mijn adressen zit mijn naam, dus daar doe ik niet aan.
Maar ik heb DM en PM.
Is al gedaanquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:08 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ja en wij e-mailen de vragenlijsten. Dat is de procedure zoals we die nu voeren. Volgend jaar kan alles anders zijn, maar als we af moeten wijken voor alle mensen die iets bijzonders te wensen hebben. Dan heb ik naast mijn fulltime baan een 80urige KPA baan erbij.
Kan je het regelen met je shopper?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:35 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
Zei er iemand poes in doos? Die heb ik ook in de aanbieding.Aaaaah een fluffertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
Zei er iemand poes in doos? Die heb ik ook in de aanbieding.Is ook gewoon bovenop de appels gaan liggen zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Katten
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Altijd. De andere gaat ook altijd bovenop de planten in de tuin liggen. En ze zijn best wel groot dus geen licht gewichtenquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is ook gewoon bovenop de appels gaan liggen zo te zien
Katten![]()
Dat lijkt me minder prettig voor de planten inderdaad. Of valt het mee en "veren" ze terug?quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:59 schreef F_r het volgende:
[..]
Altijd. De andere gaat ook altijd bovenop de planten in de tuin liggen. En ze zijn best wel groot dus geen licht gewichten
Niet echt. Nu is alles gesnoeid daar was hij met niet mee eensquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me minder prettig voor de planten inderdaad. Of valt het mee en "veren" ze terug?
Ik zal de mail opnieuw sturenquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:03 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Sorry kan je de vraag nog een keer herhalen?
[ afbeelding ]
Zei er iemand poes in doos? Die heb ik ook in de aanbieding.Dibs op de kat 😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op anoniem
Hahaha Kapiteiniglo heet ook Dibbes, in online games. Omdat haar konijn ook zo heette.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:24 schreef F_r het volgende:
[..]
Toevallig hij heet dibbes. Het moet zo zijn denk ik.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:31 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahaha Kapiteiniglo heet ook Dibbes, in online games. Omdat haar konijn ook zo heette.
Dus nu helemaal dibs op dibbes
Ze is geen ouwe dibbes, in elk geval..quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:31 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahaha Kapiteiniglo heet ook Dibbes, in online games. Omdat haar konijn ook zo heette.
Dus nu helemaal dibs op dibbes
Ah wat was ze mooiquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:07 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Coons![]()
Instagram: belikenoortje
Mijn overleden coon
quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:07 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Coons![]()
Instagram: belikenoortje
Mijn overleden coon
Die leeft helaas niet meer. Dit is Pleun. Tja een grote kater met die naam ik heb het niet bedacht. We hebben nu alleen nog maar herplaatsers. En vanaf nu maar ontopic gaan. Anders krijg ik nog een ban.quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:21 schreef Viv het volgende:
[error] Let op! De deadline om je aan te melden is woensdag 1 november. [/error]
[validation] Let op! Jezelf melden in dit topic of via DM/PM is géén aanmelding! [/validation]
[warning] Gevers melden zich aan via fok.kerst@gmail.com [/warning]
[success] Ontvangers melden zich aan via deze vragenlijst [/success]
[info] Zie de openingspost voor alle verdere instructies! [/info]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:25 schreef flipsen het volgende:
Aangemeld als gever via email, heb verder geen voorkeur hoor. Samenstellen gaat niet lukken, beetje lastig vanuit Argentinië
Nee dat klopt niet hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:58 schreef summer2bird het volgende:
Wow nog 21 pakketten beschikbaar
Geef je op mensen
Toppie dat er nu evenveel gevers/donateurs/shoppers als ontvangers zijn!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:03 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet hoor.
De OP is niet bijgewerkt en we zijn ziek.
Dus we gaan de OP niet updaten. Maar het is gelijk. Er zijn geen pakketten over op dit moment.
Oh. Maar mooi dat alles nu gelijk isquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:03 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet hoor.
De OP is niet bijgewerkt en we zijn ziek.
Dus we gaan de OP niet updaten. Maar het is gelijk. Er zijn geen pakketten over op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |