Sommige gevers zijn ook ontvangersquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:30 schreef J-net het volgende:
Aan de hand van het lijstje van mijn ontvanger, heb ik er voor gekozen er een paar dingen uit te halen. Ik ga het enigzins thematiseren. In de hoop dat die persoon het leuk vind.
Je zou bijna een topic (besloten) voor gevers willen hebben
Die zijn al door iemand opgegevenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:12 schreef Ynske het volgende:
Mocht er nog een pakket over zijn, kunnen we er dan niet ook een naar Danny en Knorretje en Alicia doen?
Jullie inzet is, ook dit jaar, weer super!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 12:15 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik wilde even laten weten dat ik blij ben met alle deelnemers aan de KPA. Of je nou gever, donateur, ontvanger, shopper, moderator, gastmod, lezer, lurker of mentale ondersteuning via andere kanalen bent. Jullie maken allemaal de KPA ieder jaar weer tot een succes.
Bedankt![]()
Wat is FOK! toch geweldig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:25 schreef superkimmi het volgende:
En we hebben nog altijd ontvangers tekort trouwens. Dus als je met deze batch mee wil, geef je de komende 2 uur op!
Klopt, we moeten de extraatjes die zijn aangeboden nog bekijkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:19 schreef Ynske het volgende:
Klopt t dat je mij aan niemand toegevoegd hebt? Klein(e) kind(eren) kleren?
Mss nog de OP updaten?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:54 schreef superkimmi het volgende:
We hebben als het goed is nu alle ontvangers gekoppeld aan een gever.
Goede tip. Doe ik uiterlijk maandag. Morgen KPA meerquote:
Ja, koppeling goed ontvangen! Let’s go!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:54 schreef superkimmi het volgende:
We hebben als het goed is nu alle ontvangers gekoppeld aan een gever. check je dm als ontvanger of dit klopt!
Als je als gever nu nog geen bericht hebt gehad, ben je een van de onfortuinlijke 5 gevers waar we nog geen ontvanger voor hebben.
Dus opgeven als ontvanger kan nog steeds. Heel graag zelfs! Ik weet dat er sowieso nog 1 ontvanger aan komt dit weekend
Met zo'n naam is t pakket samenstellen wel makkelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:02 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik heb ons -na jaren afwezigheid- ook weer aangemeld als ontvanger
Allesch Poes!quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Met zo'n naam is t pakket samenstellen wel makkelijk
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:01 schreef DJMO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook aan het shoppen geweest. @:Rob vraagt zich af of zijn huis als distributie centrum moet dienen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Met zo'n naam is t pakket samenstellen wel makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |