Ah, leukquote:
Ik een puber en prepuber is daar ook interesse in bij iemand?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb nog een erg mooi, groot, lief en erg stout konijn in de aanbieding
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:14 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik een puber en prepuber is daar ook interesse in bij iemand?
Opgepakt…quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:09 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:viv @:nizno of gastmod ik heb een TR gemacht.
Heeft een beetje haast
quote:LIEVE GEVERS EN ONTVANGERS EN SHOPPERS EN ALLE ANDERE BELANGSTELLENDEN
ALS IEMAND ZICH ALS NIET ANONIEM OPGEEFT IN DE ACTIE, DAN IS DAT VAN TOEPASSING OP DE KOPPELING. HET IS NIET DE BEDOELING DAT JE MENSEN HIER “OUT” IN HET TOPIC.
GEEN TAGS OF NAMEN VAN JE KOPPEL NOEMEN HIER TENZIJ NADRUKKELIJK TOESTEMMING VAN DE ANDER, MAAR BETER GEWOON NIET.
PRIVACY IS VAN HET GROOTSTE BELANG IN DIT TOPIC EN DUS DOE IK EEN BEROEP OP JULLIE INTEGRITEIT DEELNEMERS NIET TE NOEMEN HIER.
![]()
![]()
Jaja, wel alleen eten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaan jullie naar de KPA-meet?
Tof, veel plezier alvast en vooral: smakelijk!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jaja, wel alleen eten.
Beestjes kijken vantevoren wordt wat krap helaas, dus gaan we zondag op ons gemak naar het diner
Dank jequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tof, veel plezier alvast en vooral: smakelijk!![]()
Wij gaan in de dierentuin uitzoeken wat we in de avond willen etenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jaja, wel alleen eten.
Beestjes kijken vantevoren wordt wat krap helaas, dus gaan we zondag op ons gemak naar het diner
Ja hier een pan voor aanbieden doe ik maar niet, daar krijg je gedoe van.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:14 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik een puber en prepuber is daar ook interesse in bij iemand?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:09 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:viv @:nizno of gastmod ik heb een TR gemacht.
Heeft een beetje haast
Dank je!quote:
Kangaroo schijnt ook lekker te zijn!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:35 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Wij gaan in de dierentuin uitzoeken wat we in de avond willen eten![]()
Team FHF is nog steeds het beste modteam hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:38 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Dank je!
En ik had die post van gisteren over het hoofd gezien.![]()
[Modbreak]Mocht je jouw ontvanger niet kunnen bereiken via DM/PM (omdat anoniem of geen gehoor), stuur dan een mailtje naar de organisatie.[/Modbreak]
Oww dat schijnt niet alleen maar dat is het ook, heerlijk!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:46 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Kangaroo schijnt ook lekker te zijn!
Omg jij bent echt zo niet meer welkom dit weekend. Terwijl wij liggen te slapen neem jij onze konijnen nog te grazenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:18 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Oww dat schijnt niet alleen maar dat is het ook, heerlijk!
Maar dat kan ik bij de exotische slager hier in de buurt makkelijk krijgen dus ik zat aan iets aparts te denken, Giraffe, Zebra oid Struisvogel wil ik ook ooit nog eens proberen, maar daar is ook aan te komen.
Daarom dierentuin, kunnen we uitzoeken![]()
@:Superkimmi kun jij regelen dat @:kapiteinIglo gaat jagen voor ons? wij wijzen aan zij gaat er met een speer en bijl achteraan zoals ze dat vroeger ook deden? (kunnen we dat filmen en op YT zetten, lopen we binnen)
Denken dat ik een jager benquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:18 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Oww dat schijnt niet alleen maar dat is het ook, heerlijk!
Maar dat kan ik bij de exotische slager hier in de buurt makkelijk krijgen dus ik zat aan iets aparts te denken, Giraffe, Zebra oid Struisvogel wil ik ook ooit nog eens proberen, maar daar is ook aan te komen.
Daarom dierentuin, kunnen we uitzoeken![]()
@:Superkimmi kun jij regelen dat @:kapiteinIglo gaat jagen voor ons? wij wijzen aan zij gaat er met een speer en bijl achteraan zoals ze dat vroeger ook deden? (kunnen we dat filmen en op YT zetten, lopen we binnen)
Nee dat zou ik niet doen, ik neem morgen Ribeye mee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:32 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Omg jij bent echt zo niet meer welkom dit weekend. Terwijl wij liggen te slapen neem jij onze konijnen nog te grazen
Ja om van te houdenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:51 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Nee dat zou ik niet doen, ik neem morgen Ribeye mee.
Jullie konijnen zijn veilig!
En konijnen is alleen die aangeboden worden zoals die van @:Lenny77
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook aan het shoppen geweest. @Rob vraagt zich af of zijn huis als distributie centrum moet dienen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |