quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Ik was vorig jaar 2 dagen te laat voor m'n vader
Opgeven van familieleden en vrienden mag. Maar geef wel duidelijk in de vragenlijst aan waar het voor is. Want FOK!kers gaan voorquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:15 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou graag m’n moeder opgeven ook; die gaat echt niet goed en ben bang dat het volgend jaar te laat is. Kan dat?
Iedereen bedankt voor hun reactiequote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:58 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer dan een goede reden om je op te geven! Dus niet twijfelen en gewoon doen!
Misschien een kerstpakkettendoos met snacks?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bij haar werkt niets.. geen water, geen NERF, geen gooiende kussens![]()
Maar we gaan wel iets teveel offtopic![]()
Heb wel houten konijnenspeelgoed vermeldquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:28 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Misschien een kerstpakkettendoos met snacks?
Oh, bij mij gaat het wel automagisch...?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:04 schreef Ireth het volgende:
Zijn de topics niet meer gereekst? Ik had um weer niet in mAT??
Misschien had je 'm zelf uitgevinkt, want er is recentelijk niks misgegaan met deze reeks.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:04 schreef Ireth het volgende:
Zijn de topics niet meer gereekst? Ik had um weer niet in mAT??
Zojuist gecheckt, maar nee, stond gewoon "aangevinkt"? Nou ja, ik ga het gewoon extra in de gaten houdenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:36 schreef Viv het volgende:
[..]
Misschien had je 'm zelf uitgevinkt, want er is recentelijk niks misgegaan met deze reeks.
Bijna halloween, het spooktquote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zojuist gecheckt, maar nee, stond gewoon "aangevinkt"? Nou ja, ik ga het gewoon extra in de gaten houden
Wat vreselijk om te horenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Ik was vorig jaar 2 dagen te laat voor m'n vader
Ja.quote:
Dat gaat waarschijnlijk wel lukken hoor. Als we deze zaterdag nog niet voldoende ontvangers hebben, nemen we zeker mee welke gevers zich al hadden aangemeld voor de vorige koppelronde. En daar zit jij bijquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:09 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ja.
Ik begin m een beetje te knijpen, omdat ik straks eind november begin december ook nog eens 10 dagen weg ben.
Ik heb mijn hoop op deze zaterdag gezet, om toch nog voldoende shop tijd te hebben. 😇
Gaan we regelen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:09 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ja.
Ik begin m een beetje te knijpen, omdat ik straks eind november begin december ook nog eens 10 dagen weg ben.
Ik heb mijn hoop op deze zaterdag gezet, om toch nog voldoende shop tijd te hebben. 😇
Gaan jullie naar de KPA-meet?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:21 schreef Takaiki het volgende:
Als ik zaterdag niet gekoppeld word, kan ik zondag nog zelf een slachtoffer maken/uitkiezen![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaan jullie naar de KPA-meet?
Dank!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:20 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Dat gaat waarschijnlijk wel lukken hoor. Als we deze zaterdag nog niet voldoende ontvangers hebben, nemen we zeker mee welke gevers zich al hadden aangemeld voor de vorige koppelronde. En daar zit jij bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |