quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:07 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Coons![]()
Instagram: belikenoortje
Mijn overleden coon
Die leeft helaas niet meer. Dit is Pleun. Tja een grote kater met die naam ik heb het niet bedacht. We hebben nu alleen nog maar herplaatsers. En vanaf nu maar ontopic gaan. Anders krijg ik nog een ban.quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:21 schreef Viv het volgende:
[error] Let op! De deadline om je aan te melden is woensdag 1 november. [/error]
[validation] Let op! Jezelf melden in dit topic of via DM/PM is géén aanmelding! [/validation]
[warning] Gevers melden zich aan via fok.kerst@gmail.com [/warning]
[success] Ontvangers melden zich aan via deze vragenlijst [/success]
[info] Zie de openingspost voor alle verdere instructies! [/info]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:25 schreef flipsen het volgende:
Aangemeld als gever via email, heb verder geen voorkeur hoor. Samenstellen gaat niet lukken, beetje lastig vanuit Argentinië
Nee dat klopt niet hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:58 schreef summer2bird het volgende:
Wow nog 21 pakketten beschikbaar
Geef je op mensen
Toppie dat er nu evenveel gevers/donateurs/shoppers als ontvangers zijn!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:03 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet hoor.
De OP is niet bijgewerkt en we zijn ziek.
Dus we gaan de OP niet updaten. Maar het is gelijk. Er zijn geen pakketten over op dit moment.
Oh. Maar mooi dat alles nu gelijk isquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:03 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet hoor.
De OP is niet bijgewerkt en we zijn ziek.
Dus we gaan de OP niet updaten. Maar het is gelijk. Er zijn geen pakketten over op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |