abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 november 2023 @ 08:20:23 #256
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211163758
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 07:39 schreef Jentin het volgende:
Ik heb al een volle tas geshopt en ik kan ook niet meer normaal door een winkel. Ik sta regelmatig in de Appie ofzo nog even de vragenlijst te checken :+
Dit _O- ik heb alle lijstjes uitgeprint en in m'n rugzak gestopt. Met meer dan regelmaat haal ik die uit m'n tas om even te controleren of iets wat ik tegenkom in een winkel, op één van die lijstjes staat.

quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 08:00 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik maak eerst een Excel sheet met lijstje, ook om het beschikbare budget zo optimaal mogelijk te kunnen verdelen. 8-)

Ik probeer altijd een mix te geven van Kerst en niet-Kerst, dingen die op gaan (eten, drinken, kaars, zeepje) en dingen die blijven. En ik doe er altijd een mok in, bijvoorbeeld. O+
En ook dit. In mijn pakketten zit altijd een gegraveerd glas bijvoorbeeld.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_211163969
Hoe komen jullie aan zo’n grote doos? Ik kan wel kerstpakket dozen kopen maar dat zijn gelijk enorme aantallen.

Hier ook al lekker aan t shoppen!
pi_211163973
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 22:13 schreef MaJo het volgende:

[..]
Wacht even, Sharuun is een man?!? Heb altijd gedacht dat het een vrouw was, verbastering van Sharon _O-

Beterschap aan de zieken :*

Aapie ligt ook naast me met 40 graden koorts. Zelfs nog naar de HAP geweest omdat hij zo beroerd is, ze konden niks vinden. Misschien heeft hij ook wel covid :o
oww beterschap Majo! hopelijk gaat het snel weer goed met hem.

Enne inderdaad ik ben een man :D sorry to burst your bubble :D
Nu is het eigenlijk extra jammer dat de dierentuin niet door ging, dan hadden we deze shock daar kunnen zien en ervaren :D
pi_211163979
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 08:50 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Hoe komen jullie aan zo’n grote doos? Ik kan wel kerstpakket dozen kopen maar dat zijn gelijk enorme aantallen.

Makro verkocht ze per stuk paar jaar terug.
Op anoniem
pi_211163992
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 00:04 schreef Viv het volgende:
[Success]De deadline is verstreken! ~:)
Het is niet meer mogelijk om je aan te melden voor de FHF Kerstpakkettenactie van 2023, tenzij de organisatie anders aangeeft. [/Success]
Vragenlijst is dicht en kan niet meer ingevuld worden!
We hebben 61 aanmeldingen, waarvan er dacht ik 3 afvallen, dus 58 pakketten!

Voorlopig nog steeds te ziek om de laatste koppels te maken dus jullie moeten nog even wachten.
Op anoniem
pi_211164018
quote:
18s.gif Op donderdag 2 november 2023 08:51 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]

Nu is het eigenlijk extra jammer dat de dierentuin niet door ging, dan hadden we deze shock daar kunnen zien en ervaren :D
Haha wel fijn dat het nu een keer jouw gebeurd, ipv @kapiteiniglo. Elk jaar denkt wel iemand dat zij een man is namelijk. :D
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 2 november 2023 @ 09:25:50 #262
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_211164248
quote:
18s.gif Op woensdag 1 november 2023 13:50 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]
Goedzo! vasthouden!
bij mij was het echt alsof er een lichtswitch omgezet werd, zo van het ene op het andere moment snotverkouden en redelijk beroerd
Zo gaan al mijn verkoudheden: ene moment niks, binnen een uur neus dicht en keelpijn :+
En in de loop van de dag wordt die switch nog wel eens uit-aan-uit-aan gegooid _O-
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_211164403
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 09:25 schreef Takaiki het volgende:

[..]
Zo gaan al mijn verkoudheden: ene moment niks, binnen een uur neus dicht en keelpijn :+
En in de loop van de dag wordt die switch nog wel eens uit-aan-uit-aan gegooid _O-
Bij mij altijd eerst keelpijn. Dat was nu ook zo.
Alleen daarna ging de keelpijn weg en kwam de algehele misère inzetten :'(

@Sharuun01 bedankt
Op anoniem
pi_211164659
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 09:39 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Bij mij altijd eerst keelpijn. Dat was nu ook zo.
Alleen daarna ging de keelpijn weg en kwam de algehele misère inzetten :'(

@:sharuun01 bedankt
Graag gedaan! Ik zal de volgende keer zorgen dat ik het weer mee neem.
Maar niet in December terug doen he, dat is niet leuk -O-
  donderdag 2 november 2023 @ 10:08:43 #265
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_211164681
Ik heb mijn online lijst even uitgewerkt en heb die bij de hand. Zodat ik dingen kan kopem die erbij horen.
En ga voor een thema. En daaromheen nog andere dingen.
Hoop zo dat de krijger het leuk vindt :)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_211164870
quote:
18s.gif Op donderdag 2 november 2023 10:06 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]
Graag gedaan! Ik zal de volgende keer zorgen dat ik het weer mee neem.
Maar niet in December terug doen he, dat is niet leuk -O-
Ik zal het wel laten idd
Op anoniem
  Moderator donderdag 2 november 2023 @ 10:32:07 #267
441859 crew  Lenny77
pi_211164876
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 08:00 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik maak eerst een Excel sheet met lijstje, ook om het beschikbare budget zo optimaal mogelijk te kunnen verdelen. 8-)

Ik probeer altijd een mix te geven van Kerst en niet-Kerst, dingen die op gaan (eten, drinken, kaars, zeepje) en dingen die blijven. En ik doe er altijd een mok in, bijvoorbeeld. O+
Mok _O_
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_211164891
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 10:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Mok _O_
De mok zit er bij mij ook vaak in :D
Op anoniem
  Moderator donderdag 2 november 2023 @ 10:34:58 #269
441859 crew  Lenny77
pi_211164905
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 10:33 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
De mok zit er bij mij ook vaak in :D
O+
Je drinkt nooit meer zomaar een koffie dan O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_211164923
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 08:50 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

Hier heb je er ook per stuk: https://www.allesvoorverswinkels.nl/kerstdozen
pi_211165732
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 10:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
O+
Je drinkt nooit meer zomaar een koffie dan O+
Wij proberen er vaak ook wel iets persoonlijks in te doen.
Soms heel makkelijk. Zo vroeg een ontvanger een keer een speciaal kerstornamentje juist zodat ze elke keer kon terugdenken aan de actie O+
  Moderator donderdag 2 november 2023 @ 12:57:16 #272
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211166781
quote:
18s.gif Op donderdag 2 november 2023 08:51 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]

Ja dat zat ik ook te denken, live was de shock nog leuker geweest :D Maar ik ben toch blij dat ik je niet gezien heb zondag, liever even geen covid :P Al zal ik vast wel weer aangestoken worden door Aapie -O-

quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 08:57 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Haha wel fijn dat het nu een keer jouw gebeurd, ipv @:kapiteiniglo. Elk jaar denkt wel iemand dat zij een man is namelijk. :D
Oh echt? :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 2 november 2023 @ 13:53:39 #273
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_211167478
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 12:57 schreef MaJo het volgende:

[..]
Oh echt? :D
Ik was ook wat verrast! Bij Kapitein Iglo denk ik aan een stoere zeebonk met een baard en een pijp.. (8>
  donderdag 2 november 2023 @ 13:57:17 #274
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211167530
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 13:53 schreef qltel het volgende:

[..]
Ik was ook wat verrast! Bij Kapitein Iglo denk ik aan een stoere zeebonk met een baard en een pijp.. (8>
Ik aan een enge opa die kindertjes lokt met vissticks _O-

Beterschap dames en hopelijk snel een mail!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator donderdag 2 november 2023 @ 14:12:10 #275
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211167741
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 13:53 schreef qltel het volgende:

[..]
Ik ga er altijd vanuit dat iedereen het prachtige verhaal kent hoe 2 vreemden vriendinnen werden en toen geliefden :S___D Qua naam snap ik het zeker :Y
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_211167752

Jullie zijn echt te lief O+ :@

Na echt een hele slechte avond van Iglo en slechte nacht van mij, lijkt het nu een klein beetje de goede kant op te gaan.
pi_211169814
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:12 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik ga er altijd vanuit dat iedereen het prachtige verhaal kent hoe 2 vreemden vriendinnen werden en toen geliefden :S___D Qua naam snap ik het zeker :Y
En de KPA kon het allemaal live zien gebeuren :o
Op anoniem
  donderdag 2 november 2023 @ 19:05:09 #278
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_211170940
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 22:13 schreef MaJo het volgende:

[..]
Wacht even, Sharuun is een man?!? Heb altijd gedacht dat het een vrouw was, verbastering van Sharon _O-

Beterschap aan de zieken :*

Aapie ligt ook naast me met 40 graden koorts. Zelfs nog naar de HAP geweest omdat hij zo beroerd is, ze konden niks vinden. Misschien heeft hij ook wel covid :o
Ik dus ook :o

Beterschap allemaal!!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 2 november 2023 @ 19:32:53 #279
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211171445
Beterschap
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator donderdag 2 november 2023 @ 20:25:51 #280
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211172714
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:26 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
En de KPA kon het allemaal live zien gebeuren :o
Hoe is dat eigenlijk gegaan? Ik kan me herinneren dat jullie opeens zeiden elkaar wel erg leuk te vinden maar wie maakte de eerste move? Ik hou van een goeie love story O+
pi_211172866
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:25 schreef MaJo het volgende:

[..]
Hoe is dat eigenlijk gegaan? Ik kan me herinneren dat jullie opeens zeiden elkaar wel erg leuk te vinden maar wie maakte de eerste move? Ik hou van een goeie love story O+
Haha heb je even?

Heel kort samengevat:

@KapiteinIglo heeft mij ooit via info op dit forum gevonden op het intranet van de rijksoverheid (werkten allebei voor ander ministerie). Toen hebben we na 2 jaar af en toe skypen, een keer samen geluncht in Den Haag. Eigenlijk daarna lange tijd elkaar weinig gezien en af en toe gesproken.

Fast forward: In coronatijd werden we een beetje elkaars coronabubbel. Woonden niet ver van elkaar en veel van onze familie en vrienden wel. Toen hield Samzz op met de kerstpakkettenactie en vroeg Iglo mij of ik het samen met haar wilde organiseren. Dus in die tijd spraken we elkaar ineens wel heel veel en met onze inmiddels opgebouwde vriendschap ontstond er echt gelijktijdig verliefdheid.

Uiteindelijk heb ik haar voor het eerst gezoend, want mijn super sociale vrouw die mij bij alles uit mijn schulp trekt, is op dat gebied juist heel verlegen. :@

Oh en ik weet niet of we het hier wel eens officieel hebben uitgesproken. Maar ik heb haar dus voor het eerst gezoend ín het allereerste roadtripweekend. Het legendarische nachtje van der Valk op kamer 666, waarin Iglo haar badkleding vergeten was waardoor we niet naar de Wellness konden. En de volgende dag hebben we met anderhalf uur slaap, nog 2 of 3 pakketten weggebracht, de FOK!stok gehaald en naar de andere kant vh land naar huis gereden. Allemaal op vlinders O-)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 november 2023 @ 20:40:19 #282
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211173008
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:33 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Haha heb je even?

Heel kort samengevat:

@:kapiteiniglo heeft mij ooit via info op dit forum gevonden op het intranet van de rijksoverheid (werkten allebei voor ander ministerie). Toen hebben we na 2 jaar af en toe skypen, een keer samen geluncht in Den Haag. Eigenlijk daarna lange tijd elkaar weinig gezien en af en toe gesproken.

Fast forward: In coronatijd werden we een beetje elkaars coronabubbel. Woonden niet ver van elkaar en veel van onze familie en vrienden wel. Toen hield Samzz op met de kerstpakkettenactie en vroeg Iglo mij of ik het samen met haar wilde organiseren. Dus in die tijd spraken we elkaar ineens wel heel veel en met onze inmiddels opgebouwde vriendschap ontstond er echt gelijktijdig verliefdheid.

Uiteindelijk heb ik haar voor het eerst gezoend, want mijn super sociale vrouw die mij bij alles uit mijn schulp trekt, is op dat gebied juist heel verlegen. :@

Oh en ik weet niet of we het hier wel eens officieel hebben uitgesproken. Maar ik heb haar dus voor het eerst gezoend ín het allereerste roadtripweekend. Het legendarische nachtje van der Valk op kamer 666, waarin Iglo haar badkleding vergeten was waardoor we niet naar de Wellness konden. En de volgende dag hebben we met anderhalf uur slaap, nog 2 of 3 pakketten weggebracht, de FOK!stok gehaald en naar de andere kant vh land naar huis gereden. Allemaal op vlinders O-)
superkimmi in SPL / FOK!STOK door Nederland #284 Leiden (DJMO)
Was dat deze verplaatsing toevallig of was dat een latere?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Moderator donderdag 2 november 2023 @ 20:40:55 #283
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211173018
quote:

[..]
Haha heb je even?

Heel kort samengevat:

@:kapiteiniglo heeft mij ooit via info op dit forum gevonden op het intranet van de rijksoverheid (werkten allebei voor ander ministerie). Toen hebben we na 2 jaar af en toe skypen, een keer samen geluncht in Den Haag. Eigenlijk daarna lange tijd elkaar weinig gezien en af en toe gesproken.

Wat een heerlijk verhaal O+ jullie hadden hiervoor toch niet eerder met een vrouw gedate?

Ha dat badkleding incident kan ik wel herinneren ja _O-
pi_211173046
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:40 schreef DJMO het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:40 schreef DJMO het volgende:

[..]
Haha nee het was dus sowieso in november/december (in dit geval eind november). Want het was kerstpakkettenroadtrip.

29 november denk ik dan. Het was van Drie (onze allereerste FOK!stokplek) naar Nieuwekerk-Schutje
pi_211173063
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:40 schreef MaJo het volgende:

[..]
Wat een heerlijk verhaal O+ jullie hadden hiervoor toch niet eerder met een vrouw gedate?

Ha dat badkleding incident kan ik wel herinneren ja _O-
Ja beide waren al uit de kast toen.
Maar hadden wel mannelijke partners gehad in de tussentijd.

:D
Op anoniem
pi_211173132
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:42 schreef superkimmi het volgende:

[..]
[..]
Haha nee het was dus sowieso in november/december (in dit geval eind november). Want het was kerstpakkettenroadtrip.

29 november denk ik dan. Het was van Drie (onze allereerste FOK!stokplek) naar Nieuwekerk-Schutje
daarna kwam de epische verplaatsing van Hoorn (Groningen) naar Retranchement (Zeeuws Vlaamderen :') )
Wat een tyfus eind was dat :o
Op anoniem
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 november 2023 @ 20:48:42 #287
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211173163
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:42 schreef superkimmi het volgende:

[..]
[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:46 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
daarna kwam de epische verplaatsing van Hoorn (Groningen) naar Retranchement (Zeeuws Vlaamderen :') )
Wat een tyfus eind was dat :o
gevindt: KapiteinIglo in GC / FOK!STOK door Nederland #279 Hulshorst (Light)

En retranchement weet ik nog goed _O- Die had ik gelokaliseerd omdat er een rood/witte wandelsticker op een lantaarnpaal zat, maar hij was op streetview niet te vinden. Toch ben ik 'm toen met Rob gaan halen. Idd een tysfus end :D (maar wat voelde ik me gelukkig samen in de auto :@ )

Moderator donderdag 2 november 2023 @ 21:14:17 #288
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_211173568
quote:

[..]
Haha heb je even?

Heel kort samengevat:

Ahh echt zo'n feelgoed romantisch kerstverhaal zo ~:) O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_211173916
En
Op anoniem
pi_211173917
Dicht
Op anoniem
pi_211173919
Ja
Op anoniem
pi_211173925
Ok
Op anoniem