En de KPA kon het allemaal live zien gebeurenquote:Op donderdag 2 november 2023 14:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga er altijd vanuit dat iedereen het prachtige verhaal kent hoe 2 vreemden vriendinnen werden en toen geliefdenQua naam snap ik het zeker
Ik dus ookquote:Op woensdag 1 november 2023 22:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wacht even, Sharuun is een man?!? Heb altijd gedacht dat het een vrouw was, verbastering van Sharon![]()
Beterschap aan de zieken
Aapie ligt ook naast me met 40 graden koorts. Zelfs nog naar de HAP geweest omdat hij zo beroerd is, ze konden niks vinden. Misschien heeft hij ook wel covid
Hoe is dat eigenlijk gegaan? Ik kan me herinneren dat jullie opeens zeiden elkaar wel erg leuk te vinden maar wie maakte de eerste move? Ik hou van een goeie love storyquote:Op donderdag 2 november 2023 17:26 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
En de KPA kon het allemaal live zien gebeuren
Haha heb je even?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe is dat eigenlijk gegaan? Ik kan me herinneren dat jullie opeens zeiden elkaar wel erg leuk te vinden maar wie maakte de eerste move? Ik hou van een goeie love story
superkimmi in SPL / FOK!STOK door Nederland #284 Leiden (DJMO)quote:Op donderdag 2 november 2023 20:33 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha heb je even?
Heel kort samengevat:
@:kapiteiniglo heeft mij ooit via info op dit forum gevonden op het intranet van de rijksoverheid (werkten allebei voor ander ministerie). Toen hebben we na 2 jaar af en toe skypen, een keer samen geluncht in Den Haag. Eigenlijk daarna lange tijd elkaar weinig gezien en af en toe gesproken.
Fast forward: In coronatijd werden we een beetje elkaars coronabubbel. Woonden niet ver van elkaar en veel van onze familie en vrienden wel. Toen hield Samzz op met de kerstpakkettenactie en vroeg Iglo mij of ik het samen met haar wilde organiseren. Dus in die tijd spraken we elkaar ineens wel heel veel en met onze inmiddels opgebouwde vriendschap ontstond er echt gelijktijdig verliefdheid.
Uiteindelijk heb ik haar voor het eerst gezoend, want mijn super sociale vrouw die mij bij alles uit mijn schulp trekt, is op dat gebied juist heel verlegen.![]()
Oh en ik weet niet of we het hier wel eens officieel hebben uitgesproken. Maar ik heb haar dus voor het eerst gezoend ín het allereerste roadtripweekend. Het legendarische nachtje van der Valk op kamer 666, waarin Iglo haar badkleding vergeten was waardoor we niet naar de Wellness konden. En de volgende dag hebben we met anderhalf uur slaap, nog 2 of 3 pakketten weggebracht, de FOK!stok gehaald en naar de andere kant vh land naar huis gereden. Allemaal op vlinders
Wat een heerlijk verhaalquote:Op donderdag 2 november 2023 20:33 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha heb je even?
Heel kort samengevat:
@:kapiteiniglo heeft mij ooit via info op dit forum gevonden op het intranet van de rijksoverheid (werkten allebei voor ander ministerie). Toen hebben we na 2 jaar af en toe skypen, een keer samen geluncht in Den Haag. Eigenlijk daarna lange tijd elkaar weinig gezien en af en toe gesproken.
Fast forward: In coronatijd werden we een beetje elkaars coronabubbel. Woonden niet ver van elkaar en veel van onze familie en vrienden wel. Toen hield Samzz op met de kerstpakkettenactie en vroeg Iglo mij of ik het samen met haar wilde organiseren. Dus in die tijd spraken we elkaar ineens wel heel veel en met onze inmiddels opgebouwde vriendschap ontstond er echt gelijktijdig verliefdheid.
Uiteindelijk heb ik haar voor het eerst gezoend, want mijn super sociale vrouw die mij bij alles uit mijn schulp trekt, is op dat gebied juist heel verlegen.![]()
Oh en ik weet niet of we het hier wel eens officieel hebben uitgesproken. Maar ik heb haar dus voor het eerst gezoend ín het allereerste roadtripweekend. Het legendarische nachtje van der Valk op kamer 666, waarin Iglo haar badkleding vergeten was waardoor we niet naar de Wellness konden. En de volgende dag hebben we met anderhalf uur slaap, nog 2 of 3 pakketten weggebracht, de FOK!stok gehaald en naar de andere kant vh land naar huis gereden. Allemaal op vlinders
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
superkimmi in SPL / FOK!STOK door Nederland #284 Leiden (DJMO)
Was dat deze verplaatsing toevallig of was dat een latere?
Haha nee het was dus sowieso in november/december (in dit geval eind november). Want het was kerstpakkettenroadtrip.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
superkimmi in SPL / FOK!STOK door Nederland #284 Leiden (DJMO)
Was dat deze verplaatsing toevallig of was dat een latere?
Ja beide waren al uit de kast toen.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat een heerlijk verhaaljullie hadden hiervoor toch niet eerder met een vrouw gedate?
Ha dat badkleding incident kan ik wel herinneren ja
daarna kwam de epische verplaatsing van Hoorn (Groningen) naar Retranchement (Zeeuws Vlaamderenquote:Op donderdag 2 november 2023 20:42 schreef superkimmi het volgende:
[..]
[..]
Haha nee het was dus sowieso in november/december (in dit geval eind november). Want het was kerstpakkettenroadtrip.
29 november denk ik dan. Het was van Drie (onze allereerste FOK!stokplek) naar Nieuwekerk-Schutje
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:42 schreef superkimmi het volgende:
[..]
[..]
Haha nee het was dus sowieso in november/december (in dit geval eind november). Want het was kerstpakkettenroadtrip.
29 november denk ik dan. Het was van Drie (onze allereerste FOK!stokplek) naar Nieuwekerk-Schutje
gevindt: KapiteinIglo in GC / FOK!STOK door Nederland #279 Hulshorst (Light)quote:Op donderdag 2 november 2023 20:46 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
daarna kwam de epische verplaatsing van Hoorn (Groningen) naar Retranchement (Zeeuws Vlaamderen)
Wat een tyfus eind was dat
Ahh echt zo'n feelgoed romantisch kerstverhaal zoquote:Op donderdag 2 november 2023 20:33 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha heb je even?
Heel kort samengevat:
quote:Op donderdag 2 november 2023 21:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahh echt zo'n feelgoed romantisch kerstverhaal zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |