Ik dacht dat er een collectieve haat bestond jegens glanzend inpakpapier?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:15 schreef DJMO het volgende:
Morgen naar mijn jongste zoon, op doorreis even bij de op=op voordeelshop stoppen. Vorig jaar hadden ze daar perfect glanzend inpakpapier liggen. Hopelijk nu weer, want dan neem ik direct een rolletje of 10 mee ofzo denk ik. Vorig jaar had ik tekort
Dat was het papier van de action volgens mij, daar had ik ook ruzie mee inderdaad! Maar van deze had ik totaal geen lastquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:19 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een collectieve haat bestond jegens glanzend inpakpapier?Of heb je een goede plak-hack ontdekt?
Ahh mysterie opgelostquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat was het papier van de action volgens mij, daar had ik ook ruzie mee inderdaad! Maar van deze had ik totaal geen last(en anders heb ik nogal flink stevige ducktape liggen
)
Nee, dat ging over inpakpapier met glitters.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:19 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een collectieve haat bestond jegens glanzend inpakpapier?Of heb je een goede plak-hack ontdekt?
Oh ja dat was het!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee, dat ging over inpakpapier met glitters.Dat schijnt totaal niet te plakken, moet je dubbelzijdig plakband aan de binnenkant doen of zo.
Oh jee...quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:48 schreef KapiteinIglo het volgende:
We hebben covid en zijn allebei goed ziek.
Vrees niet, de laatste koppelingen moeten nog gemaakt worden dus als je nog een maol verwacht en niks hebt gekregen. Dan krijg je vanzelf bericht als we weer wat opgeknapt zijn.
![]()
Waarschijnlijk van @Sharuun01 , hij bleef bij ons slapen vanaf zaterdag en werd zaterdagavond al wat beroerd. Maar je kan die arme jongen ook niet wegsturenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh jee...Opgelopen op de meet...?
![]()
Extra veel beterschap!![]()
![]()
(virtuele knuffff dan maar...
)
Oh jeetje... ook beterschap aan @Sharuun01 !!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:29 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van @:sharuun01 , hij bleef bij ons slapen vanaf zaterdag en werd zaterdagavond al wat beroerd. Maar je kan die arme jongen ook niet wegsturen
Jeetje, wat een verhaal, hopelijk komt het toch goed.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:30 schreef heywoodu het volgende:
Ik zou normaal gesproken heel graag mijn schoonmoeder opgeven (eigenlijk gewoon arm, al jaren mentale problemen, vorige maand van haar motor gereden en daarbij onder meer beide armen gebroken, metalen plaatje blijkt nu verkeerd te zitten met vermoedelijke beperking in de arm als resultaat, uiteraard nog heftiger mentale problemen daardoor, etc etc etc). Maar ja, mijn schoonouders wonen in Brazilië, dus dat is gewoon niet praktisch. Als ze in Nederland hadden gewoond zou ik het al lang hebben gedaan.
@Sharuun01 lekker bezig pikquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:29 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van @:sharuun01 , hij bleef bij ons slapen vanaf zaterdag en werd zaterdagavond al wat beroerd. Maar je kan die arme jongen ook niet wegsturen
Ik dacht, even kijken wat de verzendkosten zijn naar brazielië. Maar voor 140 euro bezorgkosten kan ik beter zelf op en neer vliegen dan post.nll te spekkenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:30 schreef heywoodu het volgende:
Ik zou normaal gesproken heel graag mijn schoonmoeder opgeven (eigenlijk gewoon arm, al jaren mentale problemen, vorige maand van haar motor gereden en daarbij onder meer beide armen gebroken, metalen plaatje blijkt nu verkeerd te zitten met vermoedelijke beperking in de arm als resultaat, uiteraard nog heftiger mentale problemen daardoor, etc etc etc). Maar ja, mijn schoonouders wonen in Brazilië, dus dat is gewoon niet praktisch. Als ze in Nederland hadden gewoond zou ik het al lang hebben gedaan.
Even bij DHL gekeken... die vragen 300 euro (give or take) voor pakket van 20 kg...quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik dacht, even kijken wat de verzendkosten zijn naar brazielië. Maar voor 140 euro bezorgkosten kan ik beter zelf op en neer vliegen dan post.nll te spekken
Misschien een heel erg out-of-the-box idee, maar je zou eens aan @flipsen kunnen vragen of hij wil shoppen en wat de verzendkosten zijn vanuit Argentinië?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:30 schreef heywoodu het volgende:
Wow, dat lijkt me eigenlijk wel de ultieme FHF-gedachtequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Misschien een heel erg out-of-the-box idee, maar je zou eens aan @:flipsen kunnen vragen of hij wil shoppen en wat de verzendkosten zijn vanuit Argentinië?
Kun jij wellicht iets betekenen voor @heywoodu (eigenlijk zijn schoonmoeder). Argentinië is een stuk dichter bij Brazilië dan Nederland...quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:16 schreef flipsen het volgende:
Oeh, beterschap! Maar liever nu, dan tijdens een bezoek aan een pretpark
Misschien is er iets te regelen met een winkel daar. Dan zijn er geen verzendkosten. Of cadeaubonnen van winkels daar. Ik weet niet of jij de taal spreekt en ze daar goede vrienden hebben die willen shoppen als ze geld krijgen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:30 schreef heywoodu het volgende:
Nee joh, groot gelijk! Ik wilde het vooral even kwijt, maar precies dit is waarom ik er bij schreef dat ik het gedaan zou hebben als ze in Nederland woonden, maar nu zeker niet. De reacties hebben me wel op wat ideeën gebracht om te kijken wat ik zelf kan regelen, dus dat is heel fijn en daar gaan we een dezer dagen samen eens voor zitten, maar gewoon buiten de officiële KPA om natuurlijkquote:Op woensdag 1 november 2023 08:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
Als mensen onderling iets willen regelen voor een kerstpakket voor de schoonouders van @:heywoodu in Brazilië prima. Maar @:superkimmi en ik moeten al 60 pakketten regelen, grote wensen donateur en andere dingen.
Wij denken dat Braziliaanse familie van Fok!kers misschien een beetje z’n doel voorbij schiet. En we gaan ons er dus niet mee bezig houden.
Dat is fijn, kpa is een mooie inspiratiebronquote:Op woensdag 1 november 2023 08:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, groot gelijk! Ik wilde het vooral even kwijt, maar precies dit is waarom ik er bij schreef dat ik het gedaan zou hebben als ze in Nederland woonden, maar nu zeker niet. De reacties hebben me wel op wat ideeën gebracht om te kijken wat ik zelf kan regelen, dus dat is heel fijn en daar gaan we een dezer dagen samen eens voor zitten, maar gewoon buiten de officiële KPA om natuurlijk
Ik kon ook niet weg, ik werd door Elton tegengehouden, die had kroeltjes nodig.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:29 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Goedzo! vasthouden!quote:
Idemquote:Op woensdag 1 november 2023 13:50 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Goedzo! vasthouden!
bij mij was het echt alsof er een lichtswitch omgezet werd, zo van het ene op het andere moment snotverkouden en redelijk beroerd
Had je niet ook nog wat van vorig jaar?quote:Op woensdag 1 november 2023 15:45 schreef DJMO het volgende:
Beterschap iedereen!
[ afbeelding ]
Ik heb ne ingehouden met 8 rollen
Was verwaarloosbaar. Enkele losse stukjes, dus ik was blij dat de winkel deze weer op voorraad had. Echt heel fijn spul om mee te werken.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:39 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Had je niet ook nog wat van vorig jaar?
Oh haha heb je goed ingeschat dan vorig jaarquote:Op woensdag 1 november 2023 16:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was verwaarloosbaar. Enkele losse stukjes, dus ik was blij dat de winkel deze weer op voorraad had. Echt heel fijn spul om mee te werken.
Vorig jaar had ik dus in eerste instantie te weinigquote:Op woensdag 1 november 2023 16:52 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Oh haha heb je goed ingeschat dan vorig jaar![]()
Ik heb nog wel wat rollen liggen en ga er nog wel wat bijhalen bij mijn favoriete winkel 😂 (TKmaxx)
Wacht even, Sharuun is een man?!? Heb altijd gedacht dat het een vrouw was, verbastering van Sharonquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:29 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Zo werkt het voor mij ook.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
Aan de ontvangers voor wie ik mag shoppen: jullie gaan iedere dag de hele dag met mij mee in gedachtenWaar ik ook kom, ik denk aan jullie.
Dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 1 november 2023 23:58 schreef Viv het volgende:
[..]
Zo werkt het voor mij ook.Daarom shop ik ook altijd maar één pakket, anders wordt het te vol in mijn hoofd.
Ik maak eerst een Excel sheet met lijstje, ook om het beschikbare budget zo optimaal mogelijk te kunnen verdelen.quote:Op donderdag 2 november 2023 07:30 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen![]()
Ik koop nooit de eerste keer al gelijk iets, maar maak foto’s en zet dan thuis dingen op lijstjes. Pas als ik vind dat het lijstje klopt, ga ik iets kopen.
Behalve als ik iets megatofs tegen het lijf loop…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |