Ik ga vandaag even zitten voor het formulier.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:41 schreef superkimmi het volgende:
He psst, twijfel je om je op te geven? Doe het nou eens! We hebben nog altijd een flink overschot aan gevers. En dat wordt alleen maar groter want we krijgen meer nieuwe gevers dan ontvangers![]()
En koppelen is vanavond niet meer gelukt. Was iets te enthousiast in de planning, moet morgen Iglo om 06:00 wegbrengen voor haar werktripje
Nou, dan hup! Gewoon opgevenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik twijfel nog....
Veel medisch gedoe gehad dit jaar en vanwege dat gedoe kunnen we ook geen gewone kerst (of welk ander feestje) met familie vieren.
Maar financieel is het niet nodig.
Financieel is maar één van de redenen om je op te kunnen geven als ontvanger.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik twijfel nog....
Veel medisch gedoe gehad dit jaar en vanwege dat gedoe kunnen we ook geen gewone kerst (of welk ander feestje) met familie vieren.
Ik zit financieel goed, maar zit er mentaal echt helemaal door heen. Durf het niet overspannen of een burn out te noemen want dat kan toch niet als thuisblijfmoeder...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik twijfel nog....
Gewoon doenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik twijfel nog....
Zo even teruggebladerd... en gequote voor jequote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik twijfel nog....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------quote:quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:13 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik ga mijn bericht nog even herhalen.
[..]
Zijn er nog mensen die eventueel willen shoppen?---------------------------quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:18 schreef superkimmi het volgende:
[..]
En willen ontvangen!! Zoals elk jaar op dit punt: schroom niet, we hebben pakketten genoeg! En zelfs als je de eerste ontvanger bent die over het aantal gevers heengaat, dan wordt ook dat altijd nog gefixt-------------------quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:32 schreef superkimmi het volgende:
voor vandaag zijn we klaar met koppelen. We hebben al 30 koppels gefixt vanavond! Bij een enkele ontvanger hebben we nog een vraag uitstaan, dus nog niet gekoppeld. Een enkele ontvanger staat nog op de 'wachtlijst' aangezien het voor vrienden en familie is.
Maar zelfs als je die twee categorieën meetelt, hebben we nog 15 gevers 'overschot' op dit moment. Dussss geef je echt echt ECHT op als ontvanger! Laat die arme gevers nou niet in de kou staan. Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor een gever-----------------------quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Maak een gever blij een geef je op
[deze user twijfelt....]quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:15 schreef [url= https://forum.fok.nl/user/profile/] ####### het volgende:
[..]
Of ik me opgeef als ontvanger.quote:-------------------quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:01 schreef [url= https://forum.fok.nl/user/profile/] ######## het volgende:
[..]
Gewoon doen!
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, zie: genoeg redenen om je op te geven!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, dan hup! Gewoon opgeven![]()
@:superkimmi - waar was die post van je gebleven, dat het niet alleen om financiële penarie gaat...?
Of was die van @:KapiteinIglo ?
quote:8. Wat is een goede reden om aan te melden?
Je hebt het financieel niet breed en ziet als een berg op tegen de kerstdagen omdat die dan helemaal niet leuk zijn.
Maar ook redenen als psychische en fysieke klachten zijn prima reden om je aan te melden. Er is namelijk altijd wel iemand in de wereld die het slechter heeft dan jij. Maar dat geeft jou niet minder recht op een leuke kerst of een mooi moment in december.
Ja. Dan krijg je een dm. En klopt, want we koppelen er meerdere tegelijk en bij het vorige rondje had je je nig niet aangemeld.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Krijg je als ontvanger eigenlijk ook een bericht als je gekoppeld bent? En staat daar dan ook in wie de gever (en de shopper indien van toepassing) zijn?
Of is het afwachten of de gever en/of de shopper contact met je zoeken? Danwel of de gever en de shopper een kaartje bij je pakket doen waarin ze zichzelf bekend maken?
Misschien stomme vragen, maar zowel het gever zijn als het ontvanger zijn is a firtst
Ik heb i.i.g. (nog) geen bericht ontvangen.
Dank voor de info!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:41 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja. Dan krijg je een dm. En klopt, want we koppelen er meerdere tegelijk en bij het vorige rondje had je je nig niet aangemeld.
Misschien dat ik morgen wat koppelingen kan doen in mijn eentje (@:kapiteiniglo heeft me 2 volle dagen in de steek gelaten), maar anders wordt het zaterdag. Dan gaan alle ontvangers die tot dan toe hebben aangemeld sowieso weer mee
Misschien een stomme vraag maar gaan we als ontvangers nu ook al zelf kiezen wie de gevers worden? Voelt een beetje raar...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank voor de info!
Het koppelen heeft wat mij betreft geen haast hoor, zaterdag is prima!![]()
Of je koppelt mij en @:Lenny77 gewoon aan @:Coolguy & @:Scorpie en hoppa: weer 2 koppelingen gedaan!![]()
![]()
Even teruglezenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag maar gaan we als ontvangers nu ook al zelf kiezen wie de gevers worden? Voelt een beetje raar...
Gelukkig zitten wij daar nog tussen. We maken wel eens een uitzondering (maar dan vooral van gever naar ontvanger, met hele speciale redenen achter de schermen). Maar we gaan zeker geen twee ontvangers toekennen aan één gever als er een overschot aan gevers isquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag maar gaan we als ontvangers nu ook al zelf kiezen wie de gevers worden? Voelt een beetje raar...
Natuurlijk. Het was allemaal geinen. Ook @CoolGuy gaf aan dat hij dat gewoon aan jullie overlaatquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:11 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Gelukkig zitten wij daar nog tussen. We maken wel eens een uitzondering (maar dan vooral van gever naar ontvanger, met hele speciale redenen achter de schermen). Maar we gaan zeker geen twee ontvangers toekennen aan één gever als er een overschot aan gevers is
Ik nam het ook niet heel serieus hoor, maar aangezien er naar gevraagd werd, dacht ik handig om even toe te lichtenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het was allemaal geinen. Ook @:Coolguy gaf aan dat hij dat gewoon aan jullie overlaat
Ik grapte gewoon door op dat eerdere geintje als laatste alinea. Alles erboven was wél serieus (dat ik je bedankte voor de info + dat koppelen prima tot zaterdag kan wachten).
Helder!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:20 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik nam het ook niet heel serieus hoor, maar aangezien er naar gevraagd werd, dacht ik handig om even toe te lichten
Hahahahaquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:01 schreef Viv het volgende:
Als er staat:
[..]
Is dat dan een cadeautip?![]()
[ afbeelding ]
Gewaagde uitspraak hier.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:07 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahahahaomg als dit cadeautje zo op onze stoep zou staan dan zou ik denk ik smelten van geluk
Boodschappen en cadeautjesquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:51 schreef Jentin het volgende:
In de ingevulde vragenlijst die ik kreeg staat ‘Type pakket: combinatiepakket.’
Ik kan me wel vaag herinneren daar iets over gelezen te hebben, maar niet meer 1)waar en/of 2) wat precies. Daarom even hier: wat is een combinatiepakket?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |