abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 oktober 2023 @ 18:37:00 #1
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_211009040

Kortere dagen, kachels aan, de eerste pepernoten liggen alweer even in de winkels. Die-hard Kerstlovers ( O-) ) tellen de dagen naar kerst al weken af. In het kort: kerst komt eraan. *O*

En met Kerst ook de liefste actie van FOK!, de Kerstpakkettenactie O+. Doen jullie (weer) mee?

Voor de vierde keer gaan @KapiteinIglo en @superkimmi de organisatie doen. De OP krijgt een heel andere look. We werken nu met kopjes onder spoilers. Je vindt het volgende onder de verschillende kopjes:

Gevers: Wil je graag iets extra’s doen voor FOK!kers die het moeilijk hebben gehad? Vind jij het leuk om een kerstpakket te geven? Wil je geld doneren en niet hoeven winkelen? Of wil je juist graag winkelen voor een ontvanger, maar heb je zelf geen budget? Al deze smaken zijn gebundeld onder het kopje ‘gevers.’
Ontvangers: Heb jij een lastig jaar gehad? Doordat je bijvoorbeeld moeilijk rondkomt, je met een burn-out of andere klachten thuis zit, een zwaar persoonlijk drama hebt meegemaakt, of om welke reden dan ook wel een steuntje in de rug kan gebruiken. Dan kom jij in aanmerking voor een FOK! kerstpakket. Ga dan naar het kopje ‘ontvangers’ en vul de vragenlijst die je daar ziet in. De rest regelen wij!
FAQ: Hoe duur moet het pakket zijn? Hoe werkt anoniem meedoen? Hoe gaan jullie om met de AVG? Deze en andere vragen vinden jullie onder de FAQ. Mocht je vraag hier niet tussen staan, kan je deze natuurlijk altijd stellen in dit topic, of door de organisatoren een dm te sturen.

De deadline om je aan te melden, zowel als gever als ontvanger, is in principe woensdag 1 november. Dan maken wij de balans op om te kijken of we meer ontvangers, of gevers hebben en kan het zijn dat we nog een laatste oproepje plaatsen. Tussendoor doen we meerdere ‘koppelrondes’, dus als je je eerder aanmeldt, word je mogelijk al voor 1 november gekoppeld.

Verzoekje: Let er alsjeblieft op als je meedoet, dat je goed bereikbaar bent! Lees regelmatig je mail en reageer er ook zo snel mogelijk op. Wij als organisatie ontvangen erg veel e-mails, als je bijvoorbeeld (anoniem) iets wilt vragen aan je ontvanger, zorg dan dat je al je vragen in 1 e-mail aan ons toestuurt. Zo kunnen wij zo efficiënt mogelijk de vragen doorzetten.

SPOILER: De Gevers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: De Ontvangers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ

[ Bericht 3% gewijzigd door KapiteinIglo op 19-10-2023 18:42:51 ]
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_211009059
En hij is open

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 22:25 schreef KapiteinIglo het volgende:
Morgenavond ga ik een overzicht maken van de shoppers / gevers die nog zoeken voor een koppel.

Om te voorkomen dat mensen veel pakketten moeten of gaan shoppen en iedereen een eerlijke kans te geven zich aan te melden voor shoppen :)
Hebben we hier al wat voor? Ik weet niet wat de verhouding inmiddels is namelijk.

Heb nog iemand voor wie ik misschien kan shoppen, maar wil inderdaad ook de anderen de kans geven, dus blijf sowieso reserve voor diegene. Maar wel even handig om te weten hoe of wat
pi_211009068
@PaarsBeestje zoekt in elk geval nog een shopper als ik het goed heb, maar daar blijf ik reserve voor staan
  donderdag 19 oktober 2023 @ 18:44:41 #4
450148 KapiteinIglo
pi_211009121
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 18:38 schreef PS. het volgende:
En hij is open
[..]
Hebben we hier al wat voor? Ik weet niet wat de verhouding inmiddels is namelijk.

Heb nog iemand voor wie ik misschien kan shoppen, maar wil inderdaad ook de anderen de kans geven, dus blijf sowieso reserve voor diegene. Maar wel even handig om te weten hoe of wat
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 18:39 schreef PS. het volgende:
@:PaarsBeestje zoekt in elk geval nog een shopper als ik het goed heb, maar daar blijf ik reserve voor staan
Meld je maar aan als koppel met @PaarsBeestje als dat geregeld is!
Ik wil gewoon voorkomen dat mensen nu al veel pakketten moeten shoppen terwijl er helemaal nog geen sprake is van een mogelijk tekort aan shoppers!
pi_211009253
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 18:44 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
[..]
Meld je maar aan als koppel met @:paarsbeestje als dat geregeld is!
Ik wil gewoon voorkomen dat mensen nu al veel pakketten moeten shoppen terwijl er helemaal nog geen sprake is van een mogelijk tekort aan shoppers!
Ik laat het aan @PaarsBeestje , ze weet dat ik het sowieso kan doen :)
  donderdag 19 oktober 2023 @ 20:56:25 #6
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_211010913
Ik zat nog in een dicht topic? Had deze niet bij mAT staan :o
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 19 oktober 2023 @ 21:10:13 #7
450148 KapiteinIglo
pi_211011059
Hoi!

Ik heb een vraagje aan jullie.

Ik wil @superkimmi eigenlijk opgeven voor een kerstpakket. Want ze heeft echt een schijtjaar achter de rug met post covid en haar standaard medische klachten. En daarnast heb ik haar nog eens extra belast met mijn schijtjaar door arbeidsconflict en hoop gedoe.
Maar we kunnen natuurlijk zelf wel een pakket kopen en dat maakt het zo lastig.

Dus poll:

POLL
pi_211011079
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 18:59 schreef PS. het volgende:

[..]
Ik laat het aan @:paarsbeestje , ze weet dat ik het sowieso kan doen :)
Nou dan hele graag! O+
  Moderator donderdag 19 oktober 2023 @ 21:14:25 #9
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_211011109
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:10 schreef KapiteinIglo het volgende:
Hoi!

Ik wil @:superkimmi eigenlijk opgeven voor een kerstpakket. Want ze heeft echt een schijtjaar achter de rug met post covid en haar standaard medische klachten. En daarnast heb ik haar nog eens extra belast met mijn schijtjaar door arbeidsconflict en hoop gedoe.

Dus poll:

[poll=6280]
Ik denk dat jullie het niet in je hoofd zouden halen om een ander in deze situatie af te wijzen, dus vind het onterecht dat je dat bij jezelf wel zou doen :s) En volgens mij is in dit topic al tegen meerdere mensen gezegd dat het niet alleen om financieel gaat, dus waarom zou dat dan bij jullie wel ineens een criterium zijn ;)

Bovendien vind ik dat ook wel een mooie afsluiter van jullie KPA periode >:O
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 oktober 2023 @ 21:17:04 #10
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211011145
quote:
Hoi!

Ik wil @:superkimmi eigenlijk opgeven voor een kerstpakket. Want ze heeft echt een schijtjaar achter de rug met post covid en haar standaard medische klachten. En daarnast heb ik haar nog eens extra belast met mijn schijtjaar door arbeidsconflict en hoop gedoe.

Dus poll:

[poll=6280]
Jullie hebben beiden 'best wel veel' gedaan voor deze actie door de jaren heen, dus natuurlijk mag het ook wel eens jullie/haar/jouw kant op :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 19 oktober 2023 @ 21:18:23 #11
450148 KapiteinIglo
pi_211011158
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:14 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik denk dat jullie het niet in je hoofd zouden halen om een ander in deze situatie af te wijzen, dus vind het onterecht dat je dat bij jezelf wel zou doen :s) En volgens mij is in dit topic al tegen meerdere mensen gezegd dat het niet alleen om financieel gaat, dus waarom zou dat dan bij jullie wel ineens een criterium zijn ;)

Dat is wel waar, maar het is wel waar maar toch ergens voelt het bezwarend ofzo. En ik wil het ook niet geheim houden voor @superkimmi want dat kan ik niet :P
We besparen jullie natuurlijk de shit maar er is zoveel gebeurd hier in een jaar dat we er een boek over een kunnen schrijven :D
pi_211011169
quote:
17s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:11 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]
Nou dan hele graag! O+
Wil jij je dan opgeven?
pi_211011209
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:19 schreef PS. het volgende:

[..]
Wil jij je dan opgeven?
Ja ga ik morgen eventjes doen. Komt goed!
pi_211011219
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:18 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Dat is wel waar, maar het is wel waar maar toch ergens voelt het bezwarend ofzo. En ik wil het ook niet geheim houden voor @:superkimmi want dat kan ik niet :P
We besparen jullie natuurlijk de shit maar er is zoveel gebeurd hier in een jaar dat we er een boek over een kunnen schrijven :D
Ik zie niet in waarom een pakket voor jullie een probleem zou zijn.
pi_211011253
quote:
Hoi!

Dus poll:

[poll=6280]
Het klinkt alsof jullie beiden een pakket verdienen! Dus ik zou zeggen geef jullie beiden zelfs op!
  Moderator donderdag 19 oktober 2023 @ 21:26:30 #16
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_211011258
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:18 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Dat is wel waar, maar het is wel waar maar toch ergens voelt het bezwarend ofzo. En ik wil het ook niet geheim houden voor @:superkimmi want dat kan ik niet :P
Ohh ik snap het helemaal hoor, ik zou precies hetzelfde hebben :D Maar ik vind het wel stom als andere mensen het doen, en zéker in jullie geval met wat ik hier lees en wat je er nu bij schrijft!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  donderdag 19 oktober 2023 @ 21:34:44 #17
450148 KapiteinIglo
pi_211011374
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:26 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Het klinkt alsof jullie beiden een pakket verdienen! Dus ik zou zeggen geef jullie beiden zelfs op!
Ja dat is prima, maar gewoon als stel dan. Niet twee pakketten in 1 huis. Dan zou ik me honderd % bezwaard voelen.
Maar 1 pakket voor beide kunnen we wel opgeven.
pi_211011472
quote:
Hoi!

Dus poll:

[poll=6280]
Zeker doen.
Na al die jaren inzet verdienen jullie wel meer dan een standaard. kerstpakket.
pi_211011488
quote:
Hoi!

Dus poll:

[poll=6280]
:o :'( O+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 19 oktober 2023 @ 21:41:43 #20
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211011493
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:34 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Ja dat is prima, maar gewoon als stel dan. Niet twee pakketten in 1 huis. Dan zou ik me honderd % bezwaard voelen.
Jullie spelen @RiZu en mij ( en andere potentiële gevers wel mooi in de kaart. Omdat dit jullie laatste jaar als kerstmeisjes is, bestond er vanuit @RiZu al het plan om iets voor jullie terug te doen. :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_211011519
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:41 schreef DJMO het volgende:

[..]
Jullie spelen @:rizu en mij ( en andere potentiële gevers wel mooi in de kaart. Omdat dit jullie laatste jaar als kerstmeisjes is, bestond er vanuit @:rizu al het plan om iets voor jullie terug te doen. :*
Nu ga ik nog harder mijn tranen wegduwen. Ik huil niet, jullie huilen :'(
pi_211011611
quote:
Hoi!

Dus poll:

[poll=6280]
Juist jullie motiveerden mij vorig jaar om mijn gezin wel op te geven, ondanks dat er geen financiële issues speelden maar medische, mentale en overige problematiek. Dus doen, geef jezelf en Kimmi op. Sowieso, met alles wat jullie geven, als iemand het dan verdient om ook een keer te ontvangen zijn jullie het wel!
  donderdag 19 oktober 2023 @ 21:55:20 #23
450148 KapiteinIglo
pi_211011706
:@ ik word er gewoon een beetje verlegen van. Van al deze reacties. Het is ons natuurlijk niet te doen geweest voor waardering, maar het is fijn te horen dat we gewaardeerd worden.

Overigens zal ik aan @Sharuun01 vragen om de koppeling dan op te pakken! Hij weet ook veel van ons incl adres en hij gaat ook de kerstpakkettenactie volgend jaar overnemen met @laziness! Dus wellicht is dit een leuk eerste projectje.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:41 schreef DJMO het volgende:

[..]
Jullie spelen @:rizu en mij ( en andere potentiële gevers wel mooi in de kaart. Omdat dit jullie laatste jaar als kerstmeisjes is, bestond er vanuit @:rizu al het plan om iets voor jullie terug te doen. :*
@DJMO @RiZu stiekemerds :6
Jullie kunnen hun dan evt ook contacten :)
pi_211011907
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:34 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Een pakket voor samen is hartstikke goed toch! Het klinkt gewoon of jullie het hartstikke goed kunnen gebruiken zo’n opkikker! En ik denk dat iedereen het hartstikke leuk zou vinden om voor jullie te mogen shoppen (net als dat ze het voor anderen ook heel leuk zouden vinden).
Iedereen is het even hard gegund, of het nu wel of niet financieel nodig is. Gewoon aanmelden, het is echt anders als dat je zelf een pakket maakt voor haar/elkaar.
Voor elkaar iets kopen kun je altijd doen. Dus ik zou zeggen: aanmelden!
pi_211012204
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:55 schreef KapiteinIglo het volgende:
:@ ik word er gewoon een beetje verlegen van. Van al deze reacties. Het is ons natuurlijk niet te doen geweest voor waardering, maar het is fijn te horen dat we gewaardeerd worden.

Overigens zal ik aan @:sharuun01 vragen om de koppeling dan op te pakken! Hij weet ook veel van ons incl adres en hij gaat ook de kerstpakkettenactie volgend jaar overnemen met @:laziness! Dus wellicht is dit een leuk eerste projectje.
[..]
@:djmo @:rizu stiekemerds :6
Gewoon opgeven, jullie hebben heel veel voor ons gedaan en laten zien hoe het is om met een heel klein gebaar iets heel leuks te doen voor iemand. En als jij je wel bezwaard voelt... je moet toch testen hoe @Sharuun01 @MadMaster en @PS. het gaan doen als zij het stokje gaan overnemen, een beter moment is er niet ;)
  Manager PR/Moderator donderdag 19 oktober 2023 @ 22:37:59 #26
269689 crew  Viv
pi_211012250
@KapiteinIglo
@superkimmi

Ik heb eerder al van meerdere FOK!kers DM's ontvangen, omdat ze iets voor jullie willen organiseren als bedankje voor het organiseren van de Kerstpakkettenactie. Dus nog zonder dat ze wisten dat jullie dit jaar tot de doelgroep van ontvangers gerekend kunnen worden. :)

Dus voel je écht niet bezwaard, het wordt jullie juist gegund van alle kanten. :*
pi_211012299
@DJMO is ook echt zo'n iemand waar als je een film gaat kijken, ze het einde al verklapt heeft voor de film begint
pi_211012352
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:37 schreef Viv het volgende:
@:KapiteinIglo
@:superkimmi

Ik heb eerder al van meerdere FOK!kers DM's ontvangen, omdat ze iets voor jullie willen organiseren als bedankje voor het organiseren van de Kerstpakkettenactie. Dus nog zonder dat ze wisten dat jullie dit jaar tot de doelgroep van ontvangers gerekend kunnen worden. :)

Dus voel je écht niet bezwaard, het wordt jullie juist gegund van alle kanten. :*
O+ O+ :'(
  donderdag 19 oktober 2023 @ 23:00:05 #29
450148 KapiteinIglo
pi_211012485
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:37 schreef Viv het volgende:
@:KapiteinIglo
@:superkimmi

:'( :'(
pi_211012806
Kan er ook een topic gemaakt worden waar @superkimmi en @KapiteinIglo niet in kunnen spieken?
En wat ze dan lekker wel in het topic overzicht kunnen zien })

Grapje natuurlijk, maar natuurlijk verdienen de dames wat :P
You sound reasonable...Time to up my medication.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 23:42:09 #31
450148 KapiteinIglo
pi_211012869
quote:
4s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:33 schreef Rafeiro het volgende:
Kan er ook een topic gemaakt worden waar @:superkimmi en @:KapiteinIglo niet in kunnen spieken?
En wat ze dan lekker wel in het topic overzicht kunnen zien })

Grapje natuurlijk, maar natuurlijk verdienen de dames wat :P
nooo een ban :'(
pi_211012950
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:42 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
nooo een ban :'(
Dat kan niet, jullie hebben nog een hoop te doen :P
pi_211012997
@KapiteinIglo / @superkimmi , of @Viv en @Nizno :

Het oude, dichte topic staat nog bovenaan in het forum bij Aankondigingen.
Ik denk dat dit nieuwe topic daar hoort?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Manager PR/Moderator vrijdag 20 oktober 2023 @ 01:02:20 #34
269689 crew  Viv
pi_211013170
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 00:04 schreef Sally het volgende:
@:kapiteiniglo / @:superkimmi , of @:Viv en @:Nizno :

Het oude, dichte topic staat nog bovenaan in het forum bij Aankondigingen.
Ik denk dat dit nieuwe topic daar hoort?
Het heeft zich vanzelf opgelost, dat vorige topic is uit de aankondiging gevallen (gebeurt automatisch na een paar dagen). :D
pi_211013585
quote:
Hoi!

Dus poll:

[poll=6280]
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:14 schreef Meke het volgende:

[..]

Bovendien vind ik dat ook wel een mooie afsluiter van jullie KPA periode >:O
Dit idd ^O^
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:01:56 #36
450148 KapiteinIglo
pi_211013798
quote:
4s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:53 schreef Rafeiro het volgende:

[..]
Dat kan niet, jullie hebben nog een hoop te doen :P
Ohja. Nu je het zegt :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:02:03 #37
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_211013799
@KapiteinIglo hadden jullie mijn vraag nog gezien en dat s dat een idee?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:12:45 #38
450148 KapiteinIglo
pi_211013845
O
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:02 schreef Ynske het volgende:
@:KapiteinIglo hadden jullie mijn vraag nog gezien en dat s dat een idee?
Over de cadeaubon?
Ik kan hem wel toevoegen nu. Maar 26 mensen vullen deze dan niet meer in. Ik dacht ik pas de vragenlijst na de actie aan als er dingen blijken te ontbreken.
:o
  Manager PR/Moderator vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:18:29 #39
269689 crew  Viv
pi_211013881
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:12 schreef KapiteinIglo het volgende:
O
[..]
Over de cadeaubon?
Ik kan hem wel toevoegen nu. Maar 26 mensen vullen deze dan niet meer in. Ik dacht ik pas de vragenlijst na de actie aan als er dingen blijken te ontbreken.
Nee, haar voorstel om iets te maken voor in een pakket dat verder door een ander samengesteld wordt. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 10:40 schreef Ynske het volgende:
Door de situatie hier kan ik niet echt iets bijdragen.
Maar misschien is het leuk voor in een pakket met een klein kind dat ik iets van een kledingstuk (shirtje, jurkje, broekje) kan maken wat erbij gedaan kan worden.
Zou dat wat zijn?
(Dat bericht heeft 13 likes, dus er is blijkbaar wel animo voor. O+ )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:19:41 #40
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_211013889
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:12 schreef KapiteinIglo het volgende:
O
[..]
Over de cadeaubon?
Nee dat was ik niet, maar inderdaad wat viv zegt of t mogelijk en leuk is om iets toe te voegen aan een pakket
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_211013927
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:55 schreef KapiteinIglo het volgende:

Overigens zal ik aan @:sharuun01 vragen om de koppeling dan op te pakken! Hij weet ook veel van ons incl adres en hij gaat ook de kerstpakkettenactie volgend jaar overnemen met @:laziness! Dus wellicht is dit een leuk eerste projectje.
[..]
@:djmo @:rizu stiekemerds :6
Woah, was het niet de bedoeling dat ik jou aan het werk deed zetten in plaats van omgedraaid? :{
Enne ja natuurlijk super leuk om die koppeling te regelen, kunnen we volgende week al eens goed voor zitten natuurlijk >:O
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:40:37 #42
450148 KapiteinIglo
pi_211013999
@Ynske we koppelen jou aan een gever met kinderen! Dan kan je met diegene afstemmen hoe je het wil regelen.
Ok?
pi_211014831
Ik wil wel zelf ook wat gaan geven en wat gaan shoppen voor andere gevers.
  FOK!mycroftheld vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:21:21 #44
128465 verified  bondage
Ingewikkeld
pi_211015020
Ik wil graag alleen geld doneren en niet winkelen. Had het graag gedaan maar helaas te weinig tijd voor.
pi_211015130
Ik ben in mijn eerste mail mijn username vergeten heb dezelfde mail gister gestuurd met username :@ sorry
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:44:59 #46
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_211015269
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:26 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
* Ireth is spuit 11 :W

Ik sluit me hier volledig bij aan! :Y O+
pi_211015613
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ben in mijn eerste mail mijn username vergeten heb dezelfde mail gister gestuurd met username :@ sorry
Geen probleem, staat al juist in de administratie nu :)
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 21:51:11 #48
450148 KapiteinIglo
pi_211022765
quote:
Tussenstand

46 pakketten weg te geven

23 pakketten met een donateur - shopper constructie
23 pakketten met een gever

In totaal al 31 aanmeldingen voor ontvangers :)

So far so good.
@manny ik heb @heywoodu geregeld om voor je te shoppen is dat ok?

@_UserName_ @PaarsBeestje @qltel hebben jullie al een shopper?

Zijn er nog mensen die eventueel willen shoppen?
pi_211022783
Ik wil evt ook wel shoppen voor iemand naast het pakket dat ik zelf bekostig mocht er niemand willen.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 21:57:31 #50
450148 KapiteinIglo
pi_211022858
De aanmeldingen gaan dus echt lekker!

SPOILER
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 oktober 2023 @ 21:58:36 #51
284411 crew  heywoodu
pi_211022869
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 21:57 schreef KapiteinIglo het volgende:

SPOILER
SPOILER
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 21:59:48 #52
450148 KapiteinIglo
pi_211022881
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 21:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
SPOILER
epischheid wel, een gameboy color O+
pi_211022910
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 21:57 schreef KapiteinIglo het volgende:

SPOILER
Welvaart en welzijn zijn niet hetzelfde ;)
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:07:40 #54
284411 crew  heywoodu
pi_211023001
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 21:59 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
epischheid wel, een gameboy color O+
Nooit gehad, ik was altijd jaloers op mijn basisschoolmattie die altijd álles kreeg :@ Wel machtig veel Pokémon gespeeld op de emulator op de computer door de jaren heen O+
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:10:24 #55
450148 KapiteinIglo
pi_211023029
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:02 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
100% waar. :'(
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:13:39 #56
450148 KapiteinIglo
pi_211023077
Ik ga mijn bericht nog even herhalen.

quote:
Tussenstand

46 pakketten weg te geven

23 pakketten met een donateur - shopper constructie
23 pakketten met een gever

In totaal al 31 aanmeldingen voor ontvangers :)

So far so good.
pi_211023142
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:13 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
En willen ontvangen!! Zoals elk jaar op dit punt: schroom niet, we hebben pakketten genoeg! En zelfs als je de eerste ontvanger bent die over het aantal gevers heengaat, dan wordt ook dat altijd nog gefixt
pi_211023234
quote:
[..]
Ik kan eventueel nog een pakket shoppen
pi_211023481
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:02 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Dit! *O*

Is wel allemaal verouderde spullen, of niet? (ik ben niet van de spelcomputers... :@ )

Dus als diegene wat nieuws aan spellen wil, kan ik me het zeker wel voorstellen!

*O*

Zou leuk zijn als ik gekoppeld word, ik ben wel van de speurtochten en uitdagingen! :+
pi_211023503
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 21:51 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
@:manny ik heb @:heywoodu geregeld om voor je te shoppen is dat ok?

@:_username_ @:paarsbeestje @:qltel hebben jullie al een shopper?

@:_username_ en ik zijn een setje :)

Taggen kan ik niet, maar shoppen gelukkig wel O+
pi_211023548
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:48 schreef Sally het volgende:

[..]
Dit! *O*

Is wel allemaal verouderde spullen, of niet? (ik ben niet van de spelcomputers... :@ )

Dus als diegene wat nieuws aan spellen wil, kan ik me het zeker wel voorstellen!

*O*

Zou leuk zijn als ik gekoppeld word, ik ben wel van de speurtochten en uitdagingen! :+
Er zijn inmiddels nieuwere versies, maar echt oud-oud is het zeker niet.

Kapiteiniglo had het overigens over onze vragenlijst. Want zoals dat dan gaat in dit topic: als je zelf een vragenlijst leest van een ander die dit opschrijft vind je dat helemaal niet gek, maar als je t dan zelf invult voel je je bezwaard ofzo :@

Dus ik hou er ook maar aan vast dat ik al 4 jaar roeptoeter dat iedereen welkom is en niemand zich moet schamen enzo
  Redactie Frontpage vrijdag 20 oktober 2023 @ 23:03:48 #62
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_211023697
quote:

[..]

@:_username_ @:paarsbeestje @:qltel hebben jullie al een shopper?

Ik heb een shopper, @MevrouwCactus :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 23:07:42 #63
450148 KapiteinIglo
pi_211023766
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:28 schreef F_r het volgende:

[..]
Ik kan eventueel nog een pakket shoppen
Wil je @qltel even dmen?
pi_211025212
quote:
[..]
ik heb me opgegeven voor 2 extra pakketten te shoppen, maar geen reacties gehad. Dus als je nog iemand zoekt, ik wil er nog wel 2 shoppen. Verzenden heeft de voorkeur. Langsbrengen alleen in een straal van 25km rondom Maastricht.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 08:41:30 #65
80382 manny
30 is best veel
pi_211025729
quote:

[..]

Zeker. Top!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:15:53 #66
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211026362
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 23:07 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Wil je @:qltel even dmen?
Ik Shop voor qltel. Hij was vergeten om ons aan te melden als koppel.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:22:44 #67
450148 KapiteinIglo
pi_211026410
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 08:41 schreef manny het volgende:

[..]
Zeker. Top!
Ok. Neem je zelf even contact met @heywoodu op voor de financiële administratie?
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:23:20 #68
450148 KapiteinIglo
pi_211026414
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 10:15 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik Shop voor qltel. Hij was vergeten om ons aan te melden als koppel.
Okido. Dan heb je nu 5 pakketten dus?
pi_211026542
Morgen gaan we de eerste koppelingen maken! En dat zijn er waarschijnlijk al heel veel! *O*
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:40:00 #70
450148 KapiteinIglo
pi_211026562
Aan alle (mee)lezers, lurkers en aangemelde ontvangers.
Ik heb de vragenlijst aangepast en een extra vraag toegevoegd of je situatieuitleg naar de gever mag.

Willen jullie dat misschien even invullen?

@_UserName_ wil je de FP ook op de hoogte stellen van dit fantastische feitje?!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:51:10 #71
284411 crew  heywoodu
pi_211026709
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 10:37 schreef superkimmi het volgende:
Morgen gaan we de eerste koppelingen maken! En dat zijn er waarschijnlijk al heel veel! *O*
Ik ben echt veel te nieuwsgierig. Ik denk dat ik vandaag overdag een tijdje ga slapen om de tijd sneller te laten gaan :7
pi_211026726
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 10:40 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik heb de vragenlijst aangepast en een extra vraag toegevoegd of je situatieuitleg naar de gever mag.

@:_username_ wil je de FP ook op de hoogte stellen van dit fantastische feitje?!
:)

Gedaan.

Dan is het nu ook tijd om bij voorbaat alle lieve mensen te bedanken die hieraan meewerken. Ik ben een betere gever dan ontvanger maar heb mijn schroom opzij gezet en heb toegegeven dat ik dit jaar heel goed iets kan gebruiken. Iets waarbij een ander oprecht tijd en aandacht heeft besteed aan iets voor mij. Tijd en aandacht is waardevol want die kun je maar één keer besteden. Dank O+
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:55:11 #73
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_211026749
quote:

@:_username_ wil je de FP ook op de hoogte stellen van dit fantastische feitje?!
Ik heb geen idee hoe dat aan te passen in het formulier, maar van mij mag dat absoluut naar de gever toe!
pi_211026807
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 10:55 schreef Ireth het volgende:

[..]
Ik heb geen idee hoe dat aan te passen in het formulier, maar van mij mag dat absoluut naar de gever toe!
Als je jezelf een kopie van de antwoorden hebt laten sturen, zit in die e-mail een link om antwoorden aan te passen. Als je dat niet hebt gedaan, zou ik het ook niet weten.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:58:47 #75
80382 manny
30 is best veel
pi_211026809
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 10:22 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Ok. Neem je zelf even contact met @:heywoodu op voor de financiële administratie?
Consider it done.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_211026984
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 10:55 schreef Ireth het volgende:

[..]
Hier aangeven is ook prima, of in dm!
pi_211027643
quote:

Moet ik de hele lijst dan opnieuw invullen?
S. 2014
J. 2016
pi_211027670
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Moet ik de hele lijst dan opnieuw invullen?
Nee hoor, maar wel alle vragen opnieuw 'langs' en onderaan op Volgende klikken.

Gebruik wel de link naar jouw formulier, hopelijk heb je op het einde je antwoorden naar "jezelf gestuurd" :)

[ Bericht 16% gewijzigd door Sally op 21-10-2023 12:38:24 ]
pi_211027794
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:32 schreef Sally het volgende:

[..]
Nee hoor, maar wel alle vragen opnieuw 'langs' en onderaan op Volgende klikken.

Gebruik wel de link naar jouw formulier, hopelijk heb je op het einde je antwoorden naar "jezelf gestuurd" :)
Nee niet dus... maar de info maar naar de gever hoor
S. 2014
J. 2016
pi_211027803
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Nee niet dus... maar de info maar naar de gever hoor
dan kan je dat hier aangeven, inderdaad :)
pi_211028682
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 10:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik ben echt veel te nieuwsgierig. Ik denk dat ik vandaag overdag een tijdje ga slapen om de tijd sneller te laten gaan :7

Ja ik dacht vandaag ik zat al heel de tijd mijn mail te checken :')
pi_211028732
quote:

Zal er mee aan de gang gaan, mag sowieso gedeeld, maar wou het toch nog wat aanvullen.
Leuke reminder dat ik nog een minder leuk klusje te doen heb.
SPOILER
  Redactie Frontpage zaterdag 21 oktober 2023 @ 14:34:31 #83
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_211028863
quote:

Hoe kunnen ontvangers die zich al hebben aangemeld dat het beste doen? Dan voeg ik dit er gelijk bij toe.
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
pi_211029562
quote:
88s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 14:34 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Hoe kunnen ontvangers die zich al hebben aangemeld dat het beste doen? Dan voeg ik dit er gelijk bij toe.
Als ze de antwoorden naar zichzelf gestuurd hebben, dan kun je sowieso op die link klikken. Waarschijnlijk werkt het ook gewoon om op de link in de OP te klikken, als je computer het heeft opgeslagen.

Zo niet mag een dm naar kapiteiniglo en/of superkimmi sturen ook, met daarin of je gever de reden mag weten van het opgeven
pi_211029702
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 15:30 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Als ze de antwoorden naar zichzelf gestuurd hebben, dan kun je sowieso op die link klikken. Waarschijnlijk werkt het ook gewoon om op de link in de OP te klikken, als je computer het heeft opgeslagen.

Zo niet mag een dm naar kapiteiniglo en/of superkimmi sturen ook, met daarin of je gever de reden mag weten van het opgeven
Elke Google Forms heeft een unieke link, dus waarschijnlijk werkt de link uit de OP niet (direct).
Maar mss werkt het nog wel, als je een paar letters van de url af haalt, en dat je browser heeft onthouden.

Of je begint in je browser te typen, en je foon/ computer laat zien wat je in je cache hebt:

docs.google.com/ ....

Maar dan moet je dus niet de cookies weggegooid hebben.
pi_211030561
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 23:07 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Wil je @:qltel even dmen?
Die heeft al een shopper
  Redactie Frontpage zaterdag 21 oktober 2023 @ 18:40:13 #87
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_211031051
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 15:30 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Ik zal morgen de aanpassing doen en verduidelijken in de titel!
pi_211031716
Beetje laat, omdat ik nog twijfelde of het zou lukken, maar mocht er nog een shopper nodig zijn, dan houd ik me ook aanbevolen! :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 oktober 2023 @ 22:04:55 #89
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211033766
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 10:23 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Okido. Dan heb je nu 5 pakketten dus?
Ik shop voor Starhopper, devzero, Papabear, qltel en starflyer. En dat is ook wel m'n max dit jaar, tenzij er een noodpakket geshopt moet worden

pi_211033846
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 22:04 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik shop voor Starhopper, devzero, Papabear, qltel en starflyer. En dat is ook wel m'n max dit jaar, tenzij er een noodpakket geshopt moet worden
Beetje afhankelijk op hoeveel pakketten ik uitkom met mijn 2 genereuze donateurs, kan ik evt ook een noodpakket shoppen.

@superkimmi & @KapiteinIglo
pi_211034588
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 22:04 schreef DJMO het volgende:

[..]
Dat is wel heel erg veel, zeker als je ze ook langs wil brengen. Succes ^O^

En als er net als vorig jaar weer een noodpakket/onofficieel donateur nodig is, dan weet je me te vinden
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 oktober 2023 @ 23:02:29 #92
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211034660
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 22:57 schreef devzero het volgende:

[..]
Dat is wel heel erg veel, zeker als je ze ook langs wil brengen. Succes ^O^

En als er net als vorig jaar weer een noodpakket/onofficieel donateur nodig is, dan weet je me te vinden
Vorig jaar heb ik 8 pakketten geshopt dus dit jaar valt het mee ;) en dat je lief bent wist je al :*

Moderator zaterdag 21 oktober 2023 @ 23:36:00 #93
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211035099
Mijn gever mag de situatie weten :Y staat toch al overal op fok dus geen geheim :)

Het is wel heel anders om op deze manier mee te doen. Normaal ben ik heel erg bezig met het pakket van de ander en nu denk ik daaraan als ik in een winkel loop. “Normaal zou ik nu bezig zijn met…” Vreemde gewaarwording.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zaterdag 21 oktober 2023 @ 23:36:29 #94
45833 crew  Fogel
pi_211035107
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 23:36 schreef MaJo het volgende:
Mijn gever mag de situatie weten :Y staat toch al overal op fok dus geen geheim :)

Het is wel heel anders om op deze manier mee te doen. Normaal ben ik heel erg bezig met het pakket van de ander en nu denk ik daaraan als ik in een winkel loop. “Normaal zou ik nu bezig zijn met…” Vreemde gewaarwording.
:*
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 23:44:47 #95
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211035239
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 23:36 schreef MaJo het volgende:

Ik moest aan je denken vandaag. Ik had kaartjes voor de Kerstfair gekocht en wist dat jij daar vorig jaar iets geshopt had voor het Kerstpakket :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator zaterdag 21 oktober 2023 @ 23:52:22 #96
382129 crew  Donna
pi_211035385
Mijn situatie staat ook al in dit topic :Y
  zondag 22 oktober 2023 @ 00:16:45 #97
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211035861
Als ik op het formulier in de op klik krijg ik weer een blanco niet ingevulde lijst.

:@
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 22 oktober 2023 @ 00:17:22 #98
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211035870
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik op het formulier in de op klik krijg ik weer een blanco niet ingevulde lijst.

Het volstaat ook om hier, of in dm naar ons, te laten weten of je gever ook de reden mag weten waarom je je opgeeft :)
  zondag 22 oktober 2023 @ 00:19:21 #99
268260 Dr.Mikey
pi_211035915
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 00:17 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Het volstaat ook om hier, of in dm naar ons, te laten weten of je gever ook de reden mag weten waarom je je opgeeft :)
Ik was al bang dat mijn formulier niet goed was ingevuld de vorige keer.
R.I.P DTS.
pi_211036407
Ik zou me ook graag als ontvanger willen opgeven. Lichtelijk onder dwang, dat wel ;-)
  zondag 22 oktober 2023 @ 00:54:58 #101
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_211036414
-edit verkeerd topic
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_211036415
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:

Had je in je mailbox gekeken?
Want aan het einde kon je "stuur antwoorden naar mezelf" zeggen (schuifje).
Dan kreeg je het in de mailbox :)

Daar staat dan een knop waar je je antwoorden kan bewerken, want dan is het een unieke link.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 22-10-2023 03:00:19 ]
  zondag 22 oktober 2023 @ 01:03:45 #103
268260 Dr.Mikey
pi_211036481
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 00:55 schreef Sally het volgende:

[..]
Had je in je mailbox gekeken?
Want aan het einde kon je "stuur antwoorden naar mezelf" zeggen (schuije).
Dan kreeg je het in de mailbox :)

Daar staat dan een knop waar je je antwoorden kan bewerken, want dan is het een unieke link.
Volgens mij heb ik dat niet aangeklikt maar denk dat het verder wel goed gegaan is.
R.I.P DTS.
  zondag 22 oktober 2023 @ 08:44:14 #104
450148 KapiteinIglo
pi_211037078
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 00:54 schreef Coeus het volgende:
Ik zou me ook graag als ontvanger willen opgeven. Lichtelijk onder dwang, dat wel ;-)
O-) O-) O-)
  zondag 22 oktober 2023 @ 11:02:27 #105
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_211037743
Nog nooit eerder meegedaan maar heb me opgegeven als gever dit jaar

Superleuk initiatief :)
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zondag 22 oktober 2023 @ 13:58:09 #106
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211040047
Voor de mailcheckers die staan te springen om te gaan winkelen:

Helaas, we gaan niet door…

Nee grapje, straks gaan echt de eerste koppelingen eruit! We zijn alleen nu nog niet thuis (feestje gehad gisteravond), dus wordt vanavond.

Nog heel even geduld
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 oktober 2023 @ 13:58:41 #107
284411 crew  heywoodu
pi_211040060
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:58 schreef superkimmi het volgende:

Ik schrok :(

Zit al de hele dag te F5'en :9
pi_211040273
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:58 schreef superkimmi het volgende:

Nee grapje, straks gaan echt de eerste koppelingen eruit! We zijn alleen nu nog niet thuis (feestje gehad gisteravond), dus wordt vanavond.

Nog heel even geduld
Ik schrok ook :D
Net nog even het formulier aangepast :)
Twiddel
  zondag 22 oktober 2023 @ 14:42:24 #109
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211040839
Sorry _O-

Af en toe een flauw grapje moet kunnen toch?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 oktober 2023 @ 14:50:59 #110
284411 crew  heywoodu
pi_211040949
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 14:42 schreef superkimmi het volgende:
Sorry _O-

Af en toe een flauw grapje moet kunnen toch?
Het leven is maar suf zonder flauwe grapjes inderdaad :+
  zondag 22 oktober 2023 @ 15:11:59 #111
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_211041170
Ik was in Duitsland en heb vast wat chocolade gescoord. Nu hopen dat ik niet iemand met chocolaallergie heb. Of wel hahaha dan is t mezelf ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_211041179
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 15:11 schreef J-net het volgende:
Ik was in Duitsland en heb vast wat chocolade gescoord. Nu hopen dat ik niet iemand met chocolaallergie heb. Of wel hahaha dan is t mezelf ;)
:D _O-
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 oktober 2023 @ 15:15:32 #113
284411 crew  heywoodu
pi_211041208
quote:
_O-
  zondag 22 oktober 2023 @ 15:19:52 #114
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211041250
quote:
Hahaha zo doe ik dat ook altijd. Alles kopen wat ik lekker vind, en dan een ontvanger die het allemaal niet mag hebben. Helaas, dan is t voor mij.

Vertellen we er niet bij dat ik zelf de koppeling maak :D |:)
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:30:52 #115
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_211042080
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 15:19 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Hahaha zo doe ik dat ook altijd. Alles kopen wat ik lekker vind, en dan een ontvanger die het allemaal niet mag hebben. Helaas, dan is t voor mij.

Vertellen we er niet bij dat ik zelf de koppeling maak :D |:)
Ga ik tegen KapiteinIglo zeggen hoor :6 _O-
  zondag 22 oktober 2023 @ 18:36:23 #116
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211043154
De eerste koppelingen zijn gemaakt.

Maarrrr we zitten nog in een vd Valk aan de snelweg (hier keihard lopen koppelen voor jullie), dus doorsturen van de vragenlijsten komt straks

Goed nieuws voor de frequente F5’ers @heywoodu en @Magica, jullie zitten in de eerste ronde, dus krijgen straks een vragenlijst binnen!
  Manager PR/Moderator zondag 22 oktober 2023 @ 18:42:43 #117
269689 crew  Viv
pi_211043215
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 18:36 schreef superkimmi het volgende:
De eerste koppelingen zijn gemaakt.
Ik kijken, geen mailtje, Junk-folder dan: ja, toch!
*O*

... was het dat mailtje met
quote:
Wees gerust, je aanmelding is ontvangen en wordt verwerkt!
-O-
  zondag 22 oktober 2023 @ 18:44:31 #118
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211043240
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 18:42 schreef Viv het volgende:

[..]
*O*

[..]
-O-
Jij zit ook bij die eerste selectie, dus krijgt vanavond nog een mailtje :o

We laten het weten als we beginnen met mailen. Vragenlijsten doorsturen op telefoon is echt te riskant voor fouten (met bijv anonieme deelnemers), dus doen we thuis op de pc
  Manager PR/Moderator zondag 22 oktober 2023 @ 18:49:49 #119
269689 crew  Viv
pi_211043304
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 18:44 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Ah top!! O+
quote:
We laten het weten als we beginnen met mailen. Vragenlijsten doorsturen op telefoon is echt te riskant voor fouten (met bijv anonieme deelnemers), dus doen we thuis op de pc
Begrijpelijk hoor, zou ik ook zo aanpakken. :Y
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 oktober 2023 @ 18:53:19 #120
284411 crew  heywoodu
pi_211043330
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 18:44 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Buiten dat ik voor deze ene keer ook nog wel het geduld op wil brengen om jullie even lekker te laten eten. Smakelijk!
pi_211043804
Oeh! Spannend! Ben zo benieuwd voor wie ik mag gaan shoppen. Net al wel een idee gezien voor wat ik misschien wil kopen, maar dat is wel echt afhankelijk van voor wie ik mag gaan shoppen, dus heb het nog even laten staan. En misschien wordt het ook wel iets heel anders wat ik ga halen. Ik zal waarschijnlijk wel weer keuzestress krijgen van wat het allemaal zal worden :P O-)
pi_211044102
TVP!

Ben super benieuwd naar de deelname en deelnemers! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Redactie Frontpage zondag 22 oktober 2023 @ 20:02:09 #123
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_211044269
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 18:42 schreef Viv het volgende:

[..]
*O*

[..]
-O-
Dat is toch een beetje hetzelfde dan als kind een Ferrero Rocher openen om er achter te komen dat er een spruitje in zit :D
  Manager PR/Moderator zondag 22 oktober 2023 @ 20:15:44 #124
269689 crew  Viv
pi_211044450
quote:
88s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:02 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Dat is toch een beetje hetzelfde dan als kind een Ferrero Rocher openen om er achter te komen dat er een spruitje in zit :D
Of toen ik met @Evenstar in New York was, en ik zei: "Ah handig voor straks, daar is de subway".

En hij dacht aan deze:

Maar ik bedoelde deze:

:P
  Redactie Frontpage zondag 22 oktober 2023 @ 20:17:05 #125
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_211044474
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:15 schreef Viv het volgende:

[..]
Of toen ik met @:evenstar in New York was, en ik zei: "Ah handig voor straks, daar is de subway".

En hij dacht aan deze:
[ afbeelding ]

Maar ik bedoelde deze:
[ afbeelding ]

_O- _O-

Maar nu is de vraag, wat was handig? Had je Ferrero Rocher mee..?
  Manager PR/Moderator zondag 22 oktober 2023 @ 20:19:42 #126
269689 crew  Viv
pi_211044516
quote:
88s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:17 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
_O- _O-

Maar nu is de vraag, wat was handig? Had je Ferrero Rocher mee..?
Gelukkig voor mij zat er vlakbij óók een Subway-broodjeszaak, dus huwelijkscrisis afgewend. *;
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 oktober 2023 @ 20:32:59 #127
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_211044730
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:15 schreef Viv het volgende:

[..]
Of toen ik met @:evenstar in New York was, en ik zei: "Ah handig voor straks, daar is de subway".

En hij dacht aan deze:
[ afbeelding ]

Maar ik bedoelde deze:
[ afbeelding ]

-O-
  zondag 22 oktober 2023 @ 21:05:58 #128
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211045519
dum dum dum dummmmmmm

We zijn begonnen met koppelen!
  zondag 22 oktober 2023 @ 21:08:52 #129
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211045594
Let op: we werken nu voor het eerst met het doorsturen van een google forms naar een gever (via wat knip en plak werk), dus het kan zijn dat een vragenlijst hier en daar niet helemaal lekker loopt. Als je echt iets niet terug kan vinden of begrijpt, mag je ons natuurlijk altijd een dm of mail sturen.
pi_211045763
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 21:05 schreef superkimmi het volgende:
dum dum dum dummmmmmm

We zijn begonnen met koppelen!
*O*
F5F5F5
*O*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 oktober 2023 @ 21:17:52 #131
284411 crew  heywoodu
pi_211045826
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 21:15 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
*O*
F5F5F5
*O*
Heel hard wachten tot er een Gmail-icoontje verschijnt!
pi_211045892
Vragen lijst? :D
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 22 oktober 2023 @ 21:21:20 #133
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_211045928
Koppeling 1 binnen *O*
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 22 oktober 2023 @ 21:24:02 #134
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211046014
Eerste shopmail is binnen!

Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 oktober 2023 @ 21:27:07 #135
284411 crew  heywoodu
pi_211046086
Mail voor het shoppakket binnen *O*
  Moderator zondag 22 oktober 2023 @ 21:30:02 #136
382129 crew  Donna
pi_211046169
Ik ben gekoppeld. _O_
pi_211046203
O+
pi_211046501
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 21:30 schreef Donna het volgende:
Ik ben gekoppeld. _O_
Jaaaaa! Gun het jou ook zo Donna O+

Edit; ik ben ook gekoppeld!
Al vind ik dit topic volgen al een prachtig kerstcadeau. O+
  Moderator zondag 22 oktober 2023 @ 21:43:03 #139
447051 crew  Peejtur
pi_211046523
Ik ben ook gekoppeld. Ontvangers weten niet aan wie ze gekoppeld zijn toch?

Ik heb de eerste dingen al klaar liggen :+ *O*
  Moderator zondag 22 oktober 2023 @ 21:44:34 #140
382129 crew  Donna
pi_211046566
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 21:43 schreef Peejtur het volgende:

Nee klopt hoor. Ik weet als ontvanger alleen dat iemand voor mij mag gaan shoppen. Verder weet ik niks. :)
  zondag 22 oktober 2023 @ 21:44:44 #141
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211046571
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 21:43 schreef Peejtur het volgende:

Klopt! Pas als je (bij niet anonieme ontvangers) zelf contact opneemt weten ze wie de gever is.
  Moderator zondag 22 oktober 2023 @ 21:47:00 #142
382129 crew  Donna
pi_211046612
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 21:42 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Jaaaaa! Gun het jou ook zo Donna O+

Edit; ik ben ook gekoppeld!
Al vind ik dit topic volgen al een prachtig kerstcadeau. O+
Dankjewel, insgelijks. Toch iets om naar uit te kijken voor ons. O+

Ik weet niet meer of ik het in m'n Google formulier gezet heb, maar ben ook echt helemaal fan van kerstversiering. Het kan me eigenlijk niet gek genoeg. ~:)
Het kan me sowieso niet gek genoeg. Ik hou van glitters en unicorns en alles.
  zondag 22 oktober 2023 @ 21:48:43 #143
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211046655
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 21:47 schreef Donna het volgende:

[..]

Ik weet niet meer of ik het in m'n Google formulier gezet heb, maar ben ook echt helemaal fan van kerstversiering. Het kan me eigenlijk niet gek genoeg. ~:)
Ja hallo kom je nú mee. Ik eis een herkoppeling. o|O
  Moderator zondag 22 oktober 2023 @ 21:50:14 #144
382129 crew  Donna
pi_211046679
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 21:48 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Ja hallo kom je nú mee. Ik eis een herkoppeling. o|O
Hahahaha. Omdat ik mod van FEE ben had je dat wel aan kunnen zien komen toch? :P :P
  zondag 22 oktober 2023 @ 21:58:24 #145
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_211046859
Ik wacht nog even geduldig af -O-
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_211046868
quote:

[..]

Echt zo makkelijk om voor jou te shoppen lijkt me :D
Ik ben ook gekoppeld, maar wordt iets lastiger als ik zie waar diegene van houdt.
Maar wordt een mooie uitdaging zullen we maar zeggen :P
  Moderator zondag 22 oktober 2023 @ 21:59:55 #147
45833 crew  Fogel
pi_211046888
quote:

[..]

@MizzezAmy ben jij dit? O-)
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 oktober 2023 @ 22:00:43 #148
284411 crew  heywoodu
pi_211046907
quote:
3s.gif Op zondag 22 oktober 2023 21:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Als gever of als ontvanger? Want als ontvanger is de kans dát je gekoppeld wordt echt wel 99,999%, dus dat komt wel goed dan :Y
  zondag 22 oktober 2023 @ 22:01:24 #149
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_211046926
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 22:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Als gever of als ontvanger? Want als ontvanger is de kans dát je gekoppeld wordt echt wel 99,999%, dus dat komt wel goed dan :Y
Gever

Maar komt goed, ik wacht gewoon af
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
  zondag 22 oktober 2023 @ 22:05:34 #150
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211047037
quote:
3s.gif Op zondag 22 oktober 2023 22:01 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]
Gever

Maar komt goed, ik wacht gewoon af
u vraagt, wij draaien
pi_211047062
Voor mij is de eerste koppeling ook binnen *O* dus ik kan al lekker gaan shoppen!
  zondag 22 oktober 2023 @ 22:07:05 #152
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211047073
Belangrijk: in de mail staat de vraag: hoe wil je dat het pakket bezorgd wordt? Als het antwoord is: 'mag beide' betekent dat, dat zowel via de post, als rechtstreeks aan de deur goed is. In principe ook als een ontvanger anoniem wil blijven, dan kan een afspraak via ons geregeld worden.
  zondag 22 oktober 2023 @ 22:11:07 #153
450148 KapiteinIglo
pi_211047165
Superkimmi: oO/ ~O> o|O (ofwel SK loopt me af te matten en hard aan het werk te zetten)

KapiteinIglo: ~:) (speelt gewoon vrolijk kerstvrouw)
  Manager PR/Moderator zondag 22 oktober 2023 @ 22:14:48 #154
269689 crew  Viv
pi_211047272
Wat een hartverwarmende reacties hier. Dit is toch al een prachtig kerstgevoel. En dat 2 maanden voor Kerst. ^O^ _O_
pi_211047420
quote:
3s.gif Op zondag 22 oktober 2023 21:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Idem 🙏
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  zondag 22 oktober 2023 @ 22:27:30 #157
268260 Dr.Mikey
pi_211047518
Gekoppeld ben ben benieuwd.
R.I.P DTS.
  zondag 22 oktober 2023 @ 22:32:22 #158
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211047640
voor vandaag zijn we klaar met koppelen. We hebben al 30 koppels gefixt vanavond! Bij een enkele ontvanger hebben we nog een vraag uitstaan, dus nog niet gekoppeld. Een enkele ontvanger staat nog op de 'wachtlijst' aangezien het voor vrienden en familie is.

Maar zelfs als je die twee categorieën meetelt, hebben we nog 15 gevers 'overschot' op dit moment. Dussss geef je echt echt ECHT op als ontvanger! Laat die arme gevers nou niet in de kou staan. Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor een gever :P
pi_211047683
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 21:59 schreef Fogel het volgende:

[..]
@:mizzezamy ben jij dit? O-)
Huh, nee ik ben niet Donna natuurlijk! Ik deel de liefde voor kerst en glitters wel, maar unicorns niet zo.
Maar bedankt voor de mention, heb me aangemeld als gever, in de hoop dat er nog iemand is met een liefde voor kerst en glitters! :D (maar stiekem geen voorkeur voor ontvanger opgegeven, makkelijk als ik ben :+)
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
  Moderator zondag 22 oktober 2023 @ 22:34:32 #160
45833 crew  Fogel
pi_211047700
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Huh, nee ik ben niet Donna natuurlijk! Ik deel de liefde voor kerst en glitters wel, maar unicorns niet zo.
Maar bedankt voor de mention, heb me aangemeld als gever, in de hoop dat er nog iemand is met een liefde voor kerst en glitters! :D (maar stiekem geen voorkeur voor ontvanger opgegeven, makkelijk als ik ben :+)
O+
  Manager PR/Moderator zondag 22 oktober 2023 @ 22:36:46 #161
269689 crew  Viv
pi_211047769
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 22:32 schreef superkimmi het volgende:
voor vandaag zijn we klaar met koppelen. We hebben al 30 koppels gefixt vanavond!
Wat goed!! *G*

Zowel van alle aanmeldingen als jullie puzzelwerk. ~:)
  zondag 22 oktober 2023 @ 22:42:43 #162
450148 KapiteinIglo
pi_211047938
dan gaan we nu welverdiend een potje Fortniten :)

IEDEREEN EVEN ZIJN ONGEWENSTE EMAIL CHECKEN ALS JE GEEN EMAIL HEBT. UITERAARD IS NOG NIET IEDEREEN GEKOPPELD MAAR WEL AL AARDIG WAT!
  zondag 22 oktober 2023 @ 22:43:30 #163
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211047960
Morgenavond passen we de OP even aan, zodat daar ook een overzichtje komt van aangeboden pakketten, gekoppelde pakketten en later, ontvangen pakketten
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 oktober 2023 @ 22:44:48 #164
284411 crew  heywoodu
pi_211047984
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 22:32 schreef superkimmi het volgende:
voor vandaag zijn we klaar met koppelen. We hebben al 30 koppels gefixt vanavond! Bij een enkele ontvanger hebben we nog een vraag uitstaan, dus nog niet gekoppeld. Een enkele ontvanger staat nog op de 'wachtlijst' aangezien het voor vrienden en familie is.

Maar zelfs als je die twee categorieën meetelt, hebben we nog 15 gevers 'overschot' op dit moment. Dussss geef je echt echt ECHT op als ontvanger! Laat die arme gevers nou niet in de kou staan. Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor een gever :P
Lekker bezig _O_

En inderdaad, als je twijfelt: geef je op! Straks hebben we voor niks het hele jaar het spaarpotje gevuld O-)
pi_211048125
Ik heb ook een mailtje gekregen en heb al een paar toffe ideeën O+
  zondag 22 oktober 2023 @ 22:57:19 #166
450148 KapiteinIglo
pi_211048222
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 22:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dat hoopte we al :)
pi_211048285
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 22:57 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Dat hoopte we al :)
O+ jullie weten ook wel precies wie jullie aan wie moeten koppelen hè ~:)
  Redactie Frontpage zondag 22 oktober 2023 @ 23:16:19 #168
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_211048459
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 22:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
Inderdaad een mooie ontvanger wat mij heeft doen besluiten mijn donatie wat te verhogen. Ooit zat ik aan de andere kant van het verhaal en ben zo blij dat ik nu aan deze kant zit, dat ik net als in mijn werk mensen kan helpen nu ik zelf niet meer zo hulpbehoevend ben. Eigenlijk, is deze actie alleen al een kerstpakket voor mij: het besef wat ik bereikt heb.

Ik heb nog wel een ontvanger in gedachten, maar weet niet of zij een FOK!account hebben. Ik wil ook weer niet dat ze alleen voor deze actie een account aanmaken.
pi_211048543
Yay, gekoppeld :) Voor het eerst een ontvanger die ik helemaal niet “ken”, heb erg veel zin om te gaan shoppen.

De vorige keren was dit hier thuis trouwens steeds mijn persoonlijke projectje - vaak wat lastig te snappen voor niet-Fokkers :+ - maar mijn teerbeminde zei van de week dat hij ook wil helpen en dat ik een boodschappenlijstje kan meegeven, zodat hij spullen kan meenemen met de weekboodschappen O+
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:39:15 #170
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211048660
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:00 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Als we mensen een klein beetje kennen, dan hebben we vaak wel een idee van een mooie match.

quote:
88s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:16 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Inderdaad een mooie ontvanger wat mij heeft doen besluiten mijn donatie wat te verhogen. Ooit zat ik aan de andere kant van het verhaal en ben zo blij dat ik nu aan deze kant zit, dat ik net als in mijn werk mensen kan helpen nu ik zelf niet meer zo hulpbehoevend ben. Eigenlijk, is deze actie alleen al een kerstpakket voor mij: het besef wat ik bereikt heb.

Ik heb nog wel een ontvanger in gedachten, maar weet niet of zij een FOK!account hebben. Ik wil ook weer niet dat ze alleen voor deze actie een account aanmaken.
_O_ _O_
  Moderator zondag 22 oktober 2023 @ 23:45:08 #171
45833 crew  Fogel
pi_211048703
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:00 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Precies dit *G*
Ben blij met mijn ontvanger.
pi_211048756
Is dit het "even melden dat je gekoppeld bent ook al heb je al bevestigd via DM" topic? In dat geval, @DJMO en ik zijn gekoppeld aan een ontvanger en we gaan er weer wat leuks van maken *O*

En @MizzezAmy je bent niet de enige die van glitters houdt :P
  maandag 23 oktober 2023 @ 00:04:35 #173
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_211048798
Ik las in de mail uiterlijk 15 december versturen, betekent dat ik ook al begin december oid mag versturen als dat beter uitkomt? :P

Heb in ieder geval al meteen heel wat ideeën dus kan volgend weekend lekker los *O*
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_211048803
Nooooh, ik vond me zojuist toch al een bril-jant cadeau (al zeg ik het zelf :') ) *O*
  maandag 23 oktober 2023 @ 00:10:57 #175
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211048819
quote:
2s.gif Op maandag 23 oktober 2023 00:04 schreef Lothiriel het volgende:
Ik las in de mail uiterlijk 15 december versturen, betekent dat ik ook al begin december oid mag versturen als dat beter uitkomt? :P

Heb in ieder geval al meteen heel wat ideeën dus kan volgend weekend lekker los *O*
Ja zeker!
pi_211049336
Ik weet al wie mijn gever is dit jaar. Wacht nog op de mail dat ik zelf als gever (met financiële dank aan mijn zus), eindelijk eens wat terug kan betekenen. En eerlijk, het geeft mooie afleiding van de stress en ellende om iets moois samen te stellen voor iemand.
  Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 08:42:36 #177
447051 crew  Peejtur
pi_211049968
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:45 schreef Fogel het volgende:

[..]
Precies dit *G*
Ben blij met mijn ontvanger.
Ik ook. Niet anoniem en een bekendere naam *O*
  Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 08:52:08 #178
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_211050046
Waarom heeft iedereen hier al een ontvanger? :{ }:|
Breitling - Instruments for Professionals
pi_211050124
Gekoppeld *G* ~:)
  maandag 23 oktober 2023 @ 09:31:20 #180
450148 KapiteinIglo
pi_211050356
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 08:42 schreef Peejtur het volgende:

[..]
We proberen echt wel te luisteren naar jullie :@
  maandag 23 oktober 2023 @ 09:32:09 #181
450148 KapiteinIglo
pi_211050366
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 08:52 schreef CoolGuy het volgende:
Waarom heeft iedereen hier al een ontvanger? :{ }:|
Rustaghhh voor jou zoeken we een superdupermegacoole :P
  maandag 23 oktober 2023 @ 10:00:12 #182
35189 Troel
scherp en bot
pi_211050607
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 09:32 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Rustaghhh voor jou zoeken we een superdupermegacoole :P
O wacht, dus alle mensen die al gekoppeld zijn zijn niet superdupermegacool :(

SPOILER
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 10:09:03 #183
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211050685
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 23:44 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik moest aan je denken vandaag. Ik had kaartjes voor de Kerstfair gekocht en wist dat jij daar vorig jaar iets geshopt had voor het Kerstpakket :*
Klopt ja :Y wij zijn er dit jaar ook weer bij op de zaterdag, komen we elkaar wellicht tegen?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 23 oktober 2023 @ 10:10:37 #184
450148 KapiteinIglo
pi_211050693
quote:
7s.gif Op maandag 23 oktober 2023 10:00 schreef Troel het volgende:

[..]
O wacht, dus alle mensen die al gekoppeld zijn zijn niet superdupermegacool :(

SPOILER
jawel. Maarrrr we zoeken iemand voor @CoolGuy :P
Komt goed hahaha
pi_211050967
Heb ook nog niks ontvangen maar wacht gerust af 🥰
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_211051030
Wat een gezelligheid weer. Ik wou dat ik mee kon doen maar er zijn al te weinig ontvangers, bovendien zit mijn jaarlijkse ban er weer aan te komen :)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 23 oktober 2023 @ 11:00:40 #187
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_211051113
Gekoppeld *O*

Zowel voor het pakket van @Whiskers2009 en mij met @Speedfight als shopper als voor het pakket waarvoor @DJMO shopt.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  maandag 23 oktober 2023 @ 11:20:24 #188
450148 KapiteinIglo
pi_211051295
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 10:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat een gezelligheid weer. Ik wou dat ik mee kon doen maar er zijn al te weinig ontvangers, bovendien zit mijn jaarlijkse ban er weer aan te komen :)
Je bent net terug man
pi_211052035
*O*
Lekker bezig KPA team
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 12:50:13 #190
447051 crew  Peejtur
pi_211052206
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 08:42 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Erg fijn! Dank je wel!

En bedankt voor al jullie werk *O*
  maandag 23 oktober 2023 @ 13:33:58 #191
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_211052707
Ik ben trouwens een newbie-gever. Ik ben wel een beetje op zoek naar wat jullie doen/geven etc. En hoe jullie hier je vorderingen bijhouden. Zonder dat je ontvanger natuurlijk al weet dat het voor hem/haar is etc.
pi_211052752
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 11:20 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Je bent net terug man
Hoe weet jij dat? :o

Nou, zo tegen het einde van het jaar smeren ze me altijd een ban van drie maanden aan. Dat is standaard in klb :)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 23 oktober 2023 @ 13:40:16 #193
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211052771
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 13:33 schreef J-net het volgende:
Ik ben trouwens een newbie-gever. Ik ben wel een beetje op zoek naar wat jullie doen/geven etc. En hoe jullie hier je vorderingen bijhouden. Zonder dat je ontvanger natuurlijk al weet dat het voor hem/haar is etc.
De vorige jaren zijn gereekst aan dit topic. Is leuk om eens doorheen te bladeren voor inspiratie!
  maandag 23 oktober 2023 @ 13:42:47 #194
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_211052801
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 13:40 schreef superkimmi het volgende:

[..]
De vorige jaren zijn gereekst aan dit topic. Is leuk om eens doorheen te bladeren voor inspiratie!
Ja was al beetje begonnen met doorklikken en lezen.
Beetje zoekende naar wat ik moet/ga doen. Maar komt vast goed.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 23 oktober 2023 @ 13:53:00 #195
284411 crew  heywoodu
pi_211052917
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 13:33 schreef J-net het volgende:
De lijst van je ontvanger is in elk geval het uitgangspunt, als je daar goed naar gaat kijken sla je de plank in principe al niet mis :)

Op basis van smaken, onderwerpen, dingen die de eventuele kinderen leuk vinden etc kun je er wel andere dingen bij vinden, zeker als je gewoon eens door een winkel gaat wandelen :Y

Verder hangt het natuurlijk ook van je budget af, daar zitten logischerwijze ook verschillen in. Geen idee uiteraard, maar ik kan me indenken dat het duurste pakket misschien wel 4-5 keer zo duur is als het goedkoopste pakket, er is geen 'fout' bedrag ofzo, het belangrijkste is dat je ontvanger een leuk pakket krijgt, of je dat nou linksom of rechtsom hebt gedaan :Y

En buiten budget zitten er ook grote verschillen in creativiteit. Misschien kun jij wel heel leuk dingen in elkaar knutselen, dat kan ik bijvoorbeeld totáál niet, of iets lekkers maken ofzo, ik noem maar wat :P

Er is eigenlijk geen manier waarop je het echt fout kunt doen, zeker niet als je de antwoorden van je ontvanger gewoon in het achterhoofd houdt.
pi_211054931
Ook hier een newbie en heb eigenlijk nog een paar aanvullende vragen voor de ontvanger mag ik die persoon benaderen of de vragen bij de organisatie neerleggen?
  maandag 23 oktober 2023 @ 17:41:06 #197
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211055188
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 17:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ook hier een newbie en heb eigenlijk nog een paar aanvullende vragen voor de ontvanger mag ik die persoon benaderen of de vragen bij de organisatie neerleggen?
Een niet anonieme ontvanger mag je zeker benaderen! Sommige gevers willen dst liever niet vanwege verrassing, maar het mag wel (en scheelt ons werk haha)
pi_211055346
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 17:41 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Een niet anonieme ontvanger mag je zeker benaderen! Sommige gevers willen dst liever niet vanwege verrassing, maar het mag wel (en scheelt ons werk haha)
Top! Ik heb enkel wat praktische vragen namelijk :)
pi_211055837
Worden er nog steeds koppelingen gemaakt of hebben alle ontvangers een gever ondertussen? :)

Ik heb nog niets gehoord en als dat betekent dat iedere ontvanger iemand heeft is dat goed nieuws!
  maandag 23 oktober 2023 @ 18:48:30 #200
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211055878
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 18:45 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Worden er nog steeds koppelingen gemaakt of hebben alle ontvangers een gever ondertussen? :)

Ik heb nog niets gehoord en als dat betekent dat iedere ontvanger iemand heeft is dat goed nieuws!
Alle ontvangers die voor gisteravond hebben gemaild hebben in principe gevers, maar we hadden er nog 2 waar we wat aanvullende vragen hadden. Dus die volgen nog

Maar de inschrijvingen zijn nog niet gesloten en inmiddels zijn er al weer twee aanvragen bij! En dat worden er vast meer. Dus er komen zeker nog nieuwe koppelingen in de loop van de week.
  Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 18:50:46 #201
16180 crew  CoolGuy
pi_211055918
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 18:48 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Alle ontvangers die voor gisteravond hebben gemaild hebben in principe gevers, maar we hadden er nog 2 waar we wat aanvullende vragen hadden. Dus die volgen nog

Maar de inschrijvingen zijn nog niet gesloten en inmiddels zijn er al weer twee aanvragen bij! En dat worden er vast meer. Dus er komen zeker nog nieuwe koppelingen in de loop van de week.
En ik heb nog steeds geen superdupercoole ontvanger schijnbaar. :P
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 23 oktober 2023 @ 18:52:36 #202
284411 crew  heywoodu
pi_211055960
Het voelt altijd een beetje wrang om op meer ontvangers te hopen, want dat meer mensen het nodig hebben is natuurlijk niet per se geweldig :+ maar ik hoop ook nog op een ontvanger, dus gewoon aanmelden met die hap O+

Maar bovenal top om te zien dat tot nu toe elke ontvanger (zo goed als) gekoppeld is *O*
pi_211056316
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 18:52 schreef heywoodu het volgende:
Het voelt altijd een beetje wrang om op meer ontvangers te hopen, want dat meer mensen het nodig hebben is natuurlijk niet per se geweldig :+ maar ik hoop ook nog op een ontvanger, dus gewoon aanmelden met die hap O+

Maar bovenal top om te zien dat tot nu toe elke ontvanger (zo goed als) gekoppeld is *O*
Helaas zijn er in Nederland te veel mensen die het financieel erg zwaar hebben. Het is daarmee vooral een kwestie dat mensen aan zichzelf durven toe te geven dat een pakket ze een klein beetje verlichting kan brengen. Of dat nu vooral financieel of mentaal ingestoken is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 oktober 2023 @ 19:12:36 #204
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211056319
Ik heb mij en mijn kinderen zojuist aangemeld als ontvanger. Moest even wachten tot ik terug was bij m'n pc. Mobiel invullen gaat zo lastig.

Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 19:22:46 #205
16180 crew  CoolGuy
pi_211056463
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 18:52 schreef heywoodu het volgende:

Nou, ik heb liever geen ontvanger, want dat betekent dat het niet nodig is. Maar als het dan nodig is, dan let's go. :)
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 23 oktober 2023 @ 19:24:00 #206
284411 crew  heywoodu
pi_211056473
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 19:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nou, ik heb liever geen ontvanger, want dat betekent dat het niet nodig is. Maar als het dan nodig is, dan let's go. :)
Ja zo bedoelde ik het eigenlijk :P
  Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 19:26:18 #207
16180 crew  CoolGuy
pi_211056509
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 19:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja zo bedoelde ik het eigenlijk :P
Ik snap jou want GMTA dit dat alles.
pi_211057523
Ik kan eigenlijk wel een virtuele knuffel ontvangen -O-
  maandag 23 oktober 2023 @ 20:24:21 #209
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211057736
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 20:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Bij deze: *;
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_211057745
quote:

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 oktober 2023 @ 20:25:12 #211
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211057748
quote:
Die wil ik je best geven hoor :S___D

pi_211058017
Mijn ontvanger is bekend. DJMO is de shopper. Hartstikke leuk! O+

Door het overlijden van mijn vader (ik had hem opgegeven) tijdens de kerstpakkettenactie van vorig jaar had ik niet de behoefte om mij en mijn zoon dit jaar als ontvanger op te geven en besloten om mij alleen als gever met shopper op te geven.
Komende kerst wordt een kerst van 'mixed emotions'. Mijn vader overleed op 16 december en ik ging altijd op kerstavond met hem naar de Kerk, dat vond hij prachtig, maar de laatste paar jaar ging dat niet meer.

Zojuist samen met zoonlief besloten om ons toch ook als ontvangers op te geven, want dat vond hij toch wel heel erg leuk vorig jaar.
Verzoek zojuist ingediend *;
pi_211058019
Grutjes wat een liefde hier, ik word er helemaal verlegen van :o
pi_211058029
quote:
*;
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 oktober 2023 @ 20:53:24 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211058032
quote:
2s.gif Op maandag 23 oktober 2023 20:51 schreef Papabear het volgende:
Mijn vader overleed op 16 december en ik ging altijd op kerstavond met hem naar de Kerk, dat vond hij prachtig, maar de laatste paar jaar ging dat niet meer.
Die traditie kun je toch voortzetten met je moeder en onze zoon? O+

pi_211058033
quote:
2s.gif Op maandag 23 oktober 2023 20:51 schreef Papabear het volgende:
Mijn ontvanger is bekend. DJMO is de shopper. Hartstikke leuk! O+

Door het overlijden van mijn vader (ik had hem opgegeven) tijdens de kerstpakkettenactie van vorig jaar had ik niet de behoefte om mij en mijn zoon dit jaar als ontvanger op te geven en besloten om mij alleen als gever met shopper op te geven.
Komende kerst wordt een kerst van 'mixed emotions'. Mijn vader overleed op 16 december en ik ging altijd op kerstavond met hem naar de Kerk, dat vond hij prachtig, maar de laatste paar jaar ging dat niet meer.

Zojuist samen met zoonlief besloten om ons toch ook als ontvangers op te geven, want dat vond hij toch wel heel erg leuk vorig jaar.
Verzoek zojuist ingediend *;
Is er buiten dat iets wat we voor je kunnen doen?
pi_211058056
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 20:53 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Is er buiten dat iets wat we voor je kunnen doen?
Nee hoor, dank je wel. Wij nuchtere West-Friezen gaan gewoon door :Y)
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 20:53 schreef DJMO het volgende:

[..]
Die traditie kun je toch voortzetten met je moeder en onze zoon? O+
Neuh, moeder ging nooit mee naar de kerk. Die had en heeft daar helemaal niks mee :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 oktober 2023 @ 20:58:40 #218
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211058077
quote:
2s.gif Op maandag 23 oktober 2023 20:56 schreef Papabear het volgende:
Die traditie kun je toch voortzetten met je moeder en onze zoon?
Neuh, moeder ging nooit mee naar de kerk. Die had en heeft daar helemaal niks mee
Als M. een klein beetje kind van z'n moeder is, zal hij het wel prachtig vinden. En dan niet het geloof an sich, maar wel de kerk qua bouwstijl en hoe zo'n dienst wordt opgebouwd.

maandag 23 oktober 2023 @ 21:07:08 #219
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211058159
We gaan pas komend weekend de volgende ronde koppelingen doen. @Sharuun01 heeft namelijk onze gevers even gekaapt voor ‘iets voor ons’ en zo gauw we weer onze eigen gevers terug mogen hebben, is @KapiteinIglo voor werk paar dagen weg.

Dus als je nu nog niemand hebt: zaterdag komt er weer een grote golf aan.
pi_211058289
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 21:07 schreef superkimmi het volgende:
We gaan pas komend weekend de volgende ronde koppelingen doen. @:sharuun01 heeft namelijk onze gevers even gekaapt voor ‘iets voor ons’ en zo gauw we weer onze eigen gevers terug mogen hebben, is @:kapiteiniglo voor werk paar dagen weg.

Dus als je nu nog niemand hebt: zaterdag komt er weer een grote golf aan.
Oh nee! Zit ik hier met mijn lege dozen…zaterdag mag snel komen hoor….
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  maandag 23 oktober 2023 @ 21:27:00 #221
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211058390
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 21:19 schreef Essebes het volgende:

[..]
Oh nee! Zit ik hier met mijn lege dozen…zaterdag mag snel komen hoor….
Sorry -O-
  maandag 23 oktober 2023 @ 21:27:12 #222
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_211058393
quote:
*;
  maandag 23 oktober 2023 @ 21:54:54 #223
450148 KapiteinIglo
pi_211058718
*O* ik ga binnenkort eens langs de Makro voor kerstpakketdozen :o
  maandag 23 oktober 2023 @ 21:55:03 #224
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211058722
Ik heb mezelf na lang nadenken ook opgegeven als ontvanger :@

Dit was en is een heel moeilijk jaar en ik zit echt verlegen om een positieve noot/opkikkertje.
pi_211058735
Ik ben gekoppeld aan een ontvanger. Zeker weten dat deze personen een mooi pakket verdienen.
Ik doe weer samen (doneren en shoppen) met mijn moeder trouwens 😊
  maandag 23 oktober 2023 @ 21:58:46 #226
450148 KapiteinIglo
pi_211058771
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb mezelf na lang nadenken ook opgegeven als ontvanger :@

Dit was en is een heel moeilijk jaar en ik zit echt verlegen om een positieve noot/opkikkertje.
*O* Goedzo!

Dan is het goed dat je je opgegeven hebt
  maandag 23 oktober 2023 @ 21:59:53 #227
450148 KapiteinIglo
pi_211058784
Alleen maar blije koppels tot nu toe.
We beseffen ons dat het vervelend is als je een anoniem persoon krijgt. Maar het is momenteel bijna 50/50 met anonieme aanmeldingen.
  Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 22:01:45 #228
382129 crew  Donna
pi_211058804
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 21:58 schreef Magica het volgende:

[..]
Echt zo makkelijk om voor jou te shoppen lijkt me :D
Ik ben ook gekoppeld, maar wordt iets lastiger als ik zie waar diegene van houdt.
Maar wordt een mooie uitdaging zullen we maar zeggen :P
Haha. Ja ik vind eigenlijk echt alles leuk (en lekker). *)
  Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 22:15:01 #229
441859 crew  Lenny77
pi_211058967
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 18:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
En ik heb nog steeds geen superdupercoole ontvanger schijnbaar. :P
Ik ben superdupercool?? :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 22:33:58 #230
16180 crew  CoolGuy
pi_211059136
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik ben superdupercool?? :@
Ja I know maar heb jij je opgegeven als ontvanger dan?
  Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 22:35:12 #231
441859 crew  Lenny77
pi_211059145
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee, anderen zullen het meer nodig hebben vermoed ik
  Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 22:44:27 #232
45833 crew  Fogel
pi_211059211
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:35 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Aanmelden }:|
  Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 22:45:33 #233
441859 crew  Lenny77
pi_211059224
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:44 schreef Fogel het volgende:

[..]
Aanmelden }:|
:D
  maandag 23 oktober 2023 @ 22:52:49 #234
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211059299
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik wel O-) O-) O-)

;) :P

Al is Lenny77 wel echt O+ O+ O+
Doet me ook een beetje denken aan -helaas overleden- mod Marie(met nog een toevoeging erachter). Was ook Vlaams en ook supertof *O*
  Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 22:53:47 #235
16180 crew  CoolGuy
pi_211059315
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik wel O-) O-) O-)

;) :P
Echt of geintje? :D

Lenny is top maar heeft zich niet opgegeven.
  maandag 23 oktober 2023 @ 22:55:19 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211059339
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Echt of geintje? :D

Ik heb me echt opgegeven :Y (vanavond pas).

Wat me over de streep trok om me op te geven is dat ik ook gever ben dit jaar. Dat geeft me op zich al een positieve boost natuurlijk. Maar het is écht een lastig jaar voor me en ik heb zelf ook echt behoefte aan een positieve noot in dit jaar :@
  Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 22:57:18 #237
45833 crew  Fogel
pi_211059366
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Vooralsnog…
  maandag 23 oktober 2023 @ 23:00:10 #238
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211059392
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:57 schreef Fogel het volgende:

[..]
Vooralsnog…
Moet ze gewoon doen indien ze er behoefte aan heeft inderdaad :Y

Mijn steun heb je @Lenny77 (niet dat die steun nodig is trouwens)!
  Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 23:02:02 #239
16180 crew  CoolGuy
pi_211059413
Nou, maar ik ga niet tussen jullie kiezen dus jullie dwingen me nu tot 2 pakketten.

Goffedomme. Moet m'n shopster ook maar zin in hebben.
  maandag 23 oktober 2023 @ 23:04:58 #240
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211059441
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 23:02 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, maar ik ga niet tussen jullie kiezen dus jullie dwingen me nu tot 2 pakketten.

Held O+

Maar dat hoeft niet hoor :N
Ga maar lekker voor @Lenny77, dat is een toffe dame en die ken je goed!

Voor mij vinden de dames vast ook ook een gever, die waren er vooralsnog meer dan ontvangers ;)
  Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 23:11:47 #241
16180 crew  CoolGuy
pi_211059524
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Held O+

Maar dat hoeft niet hoor :N
Ga maar lekker voor @:Lenny77, dat is een toffe dame en die ken je goed!

Voor mij vinden de dames vast ook ook een gever, die waren er vooralsnog meer dan ontvangers ;)
Nee ik hoef helemaal niks, maar ik heb er ook 0,0 moeite mee. Dus let's do it.

Ehh @Lenny even opgeven en dan @superkimmi doe even administratief regelen als shopster @Monsterkoekie 2 pakketten voor mij wil shoppen.
  maandag 23 oktober 2023 @ 23:14:16 #242
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211059548
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 23:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee ik hoef helemaal niks, maar ik heb er ook 0,0 moeite mee. Dus let's do it.

Ehh @:Lenny even opgeven en dan @:Superkimmi doe even administratief regelen als shopster @:Monsterkoekie 2 pakketten voor mij wil shoppen.
*;
  maandag 23 oktober 2023 @ 23:44:56 #243
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211059812
‘We kunnen nu een berichtje sturen aan alle haters op het forum: ik heb tot nu toe al lekker geslapen.’

Aldus een slaapdronken @KapiteinIglo die wakker werd toen ik net binnenkwam om ook te gaan slapen.

Dus hierbij: dan weten jullie dat. Als er hier haters zitten: lekker puh, ze slaapt lekker.

_O- avonturen met Iglo in de nacht zijn altijd leuk
  maandag 23 oktober 2023 @ 23:46:21 #244
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211059834
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 23:44 schreef superkimmi het volgende:
‘We kunnen nu een berichtje sturen aan alle haters op het forum: ik heb tot nu toe al lekker geslapen.’

Aldus een slaapdronken @:kapiteiniglo die wakker werd toen ik net binnenkwam om ook te gaan slapen.

Dus hierbij: dan weten jullie dat. Als er hier haters zitten: lekker puh, ze slaapt lekker.

Haters? Why?!

Aanvulling: ik ga ook slapen. Truste allen!
  maandag 23 oktober 2023 @ 23:46:45 #245
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_211059838
Jeuj, ik ben ook gekoppeld als ontvanger *O* Kreeg gisteren het berichtje al, maar zag het pas een dik uur na de F1 (een uur later als de live race, vergist in de tijd :@, maar leve het starten vanaf begin *O*.
En ben nu pas klaar met vandaag :X en morgen ook weer drukke dag, watskrburt met maandag en dinsdag als rustige dagen :D. Nah ja, donderdag valt er in ieder geval 1 afspraak uit *O*.

Maar blij ei modus staat weer aan *O*
Zo wel slapend blij ei, maar toch. :P
pi_211059884
quote:
4s.gif Op maandag 23 oktober 2023 23:46 schreef Rafeiro het volgende:
Jeuj, ik ben ook gekoppeld als ontvanger *O* Kreeg gisteren het berichtje al, maar zag het pas een dik uur na de F1 (een uur later als de live race, vergist in de tijd :@, maar leve het starten vanaf begin *O*.
En ben nu pas klaar met vandaag :X en morgen ook weer drukke dag, watskrburt met maandag en dinsdag als rustige dagen :D. Nah ja, donderdag valt er in ieder geval 1 afspraak uit *O*.

Maar blij ei modus staat weer aan *O*
Zo wel slapend blij ei, maar toch. :P
Hahaha - hier tijdens de F1 bericht gezien, lol :D

Jeujjjj *O*
  maandag 23 oktober 2023 @ 23:52:04 #247
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_211059895
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 21:59 schreef KapiteinIglo het volgende:
Alleen maar blije koppels tot nu toe.
We beseffen ons dat het vervelend is als je een anoniem persoon krijgt. Maar het is momenteel bijna 50/50 met anonieme aanmeldingen.
Het enige nadeel aan een anoniempje is dat ik de vragen die ik heb via jullie moet stellen.

Maar ach, dat is overkomelijk
pi_211059914
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:35 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar iedereen zou met plezier een pakket voor je shoppen! Ik ook hoor! (komen er misschien wel wat glitters mee ;))
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 06:47:34 #249
450148 KapiteinIglo
pi_211060799
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Haters? Why?!

Aanvulling: ik ga ook slapen. Truste allen!
Ja die zijn er dus ook niet. Ik zeg allemaal shit als ik slaap en dit was weer een prachtig voorbeeld :')
Alleen @superkimmi dacht ik kwak het even op fok!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 oktober 2023 @ 07:26:39 #250
284411 crew  heywoodu
pi_211060879
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 23:44 schreef superkimmi het volgende:

Aldus een slaapdronken @:kapiteiniglo die wakker werd toen ik net binnenkwam om ook te gaan slapen.

:D
  Manager PR/Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 07:33:27 #251
269689 crew  Viv
pi_211060894
quote:
3s.gif Op maandag 23 oktober 2023 23:52 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]
Het enige nadeel aan een anoniempje is dat ik de vragen die ik heb via jullie moet stellen.
Ik zit nu ook ik het stadium van vragen verzamelen voor onze anonieme ontvanger, zodat ik KapiteinIglo/superkimmi maar één keer hoef lastig te vallen. :D
pi_211060895
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 23:02 schreef CoolGuy het volgende:

Zullen we de kosten delen ouwe sloeber dat je er ben
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 07:35:17 #253
450148 KapiteinIglo
pi_211060903
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 07:33 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik zit nu ook ik het stadium van vragen verzamelen voor onze anonieme ontvanger, zodat ik KapiteinIglo/superkimmi maar één keer hoef lastig te vallen. :D
Held!
Jij snapt het :)

Naja meerdere mails kan uiteraard ook. Maar 26 anonieme ontvangers x vraag x antwoord terugsturen x meermaals = reteveel werk :o
pi_211060905
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 07:35 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Held!
Jij snapt het :)

Naja meerdere mails kan uiteraard ook. Maar 26 anonieme ontvangers x vraag x antwoord terugsturen x meermaals = reteveel werk :o
Tijd voor een Fok gevers/donateurs matching systeem met ingebouwde berichtenuitwisselingsdienst.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 07:39:27 #255
450148 KapiteinIglo
pi_211060917
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 07:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Tijd voor een Fok gevers/donateurs matching systeem met ingebouwde berichtenuitwisselingsdienst.
@Sharuun01 lees je mee?!
Dan kan jij dit mooi maken!
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 07:52:13 #256
16180 crew  CoolGuy
pi_211060977
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 07:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Sure, maar ja, Lenny moet zich nog opgeven en de rest moet ook even in de lucht komen.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 08:01:28 #257
450148 KapiteinIglo
pi_211061021
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 07:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 07:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Sure, maar ja, Lenny moet zich nog opgeven en de rest moet ook even in de lucht komen.
Voorlopig zijn er nog meer gevers dan ontvangers!
O+
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 08:26:13 #258
16180 crew  CoolGuy
pi_211061163
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 08:01 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
[..]
Voorlopig zijn er nog meer gevers dan ontvangers!
O+
Dibs on @Lenny77 (als ze zich opgeeft) en @Whiskers2009!

Werkt zo niet zeker? :{
pi_211061189
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 08:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dibs on @:Lenny77 (als ze zich opgeeft) en @:Whiskers2009!

zeker wel toch, iedereen weet dat dibs roepen gehoorzaamd moet worden
pi_211061195
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 07:39 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
@:sharuun01 lees je mee?!
Dan kan jij dit mooi maken!
Ik weet niet eens hoe ik een TV aan moet maken en dan ga je dit van mij vragen.
Je hebt echt een verkeerd verwachtingspatroon van mij :D
pi_211061211
Ik twijfel.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211061233
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 07:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Mensen moeten gewoon eens werken voor hun …oh wacht
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 08:49:43 #263
16180 crew  CoolGuy
pi_211061306
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 07:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dit kun jij zelf gewoon bouwen toch?
pi_211061357
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 08:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dit kun jij zelf gewoon bouwen toch?
Ik zou het kunnen ja. Maar dan voor volgend jaar.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 08:58:16 #265
16180 crew  CoolGuy
pi_211061364
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 08:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat zei je vrouw ook tegen je gisteravond.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 08:59:00 #266
16180 crew  CoolGuy
pi_211061366
zOMG zulks een leucquen garp!
pi_211061438
quote:

[..]
Noted, dankje Scorpie! super aardig dat je dit wil maken *O*
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 09:14:08 #268
450148 KapiteinIglo
pi_211061469
quote:

[..]
alle hulp is wekom hoor. En niet alles hoeft in een maand. Dus als jij een leuk idee hebt. Zijn wij altijd in voor testen!
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 09:14:36 #269
450148 KapiteinIglo
pi_211061473
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 08:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik twijfel.
Over?
pi_211061480
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 09:14 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Over?
Of ik me opgeef als ontvanger.
pi_211061492
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 09:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Daar kunnen we mee helpen, gewoon doen!
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 24 oktober 2023 @ 09:22:25 #272
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_211061539
quote:

[..]
Doe maar gewoon. Als je twijfelt of je het nodig hebt, dan heb je het nodig.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 oktober 2023 @ 09:26:01 #273
284411 crew  heywoodu
pi_211061570
quote:

[..]
Nu heb je je twijfels gemeld, dus nu moet het.
pi_211061590
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 09:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nu heb je je twijfels gemeld, dus nu moet het.
Dat melden van twijfel heeft me 2 weken gekost :')
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 oktober 2023 @ 09:28:11 #275
284411 crew  heywoodu
pi_211061597
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 09:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Gelukkig kost het invullen van het formulier beduidend minder lang :Y
pi_211061602
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 08:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat zei je vrouw ook tegen je gisteravond.
Zat je weer mee te kijken vieze gluiperd, ga toch eens zelf porno maken met je chick !
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 09:29:28 #277
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211061613
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 09:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Maak een gever blij een geef je op ^O^
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 09:30:00 #278
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_211061616
Zit ik hier te wachten om gekoppeld te worden, gaan er mensen met twee ontvangers aan de haal -O-
Isnieeerlijknie ;(
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_211061620
Als ik vanavond klaar ben met werken en een deel van mn shit verhuizen zal ik even naar het formulier kijken.
pi_211061630
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 09:30 schreef Lonaa het volgende:
Als ik vanavond klaar ben met werken en een deel van mn shit verhuizen zal ik even naar het formulier kijken.
Als je ernaar kijkt vult hij zichzelf niet in hè :*
Doe nou maar gewoon, laat ons je doodknuffelen met Fok liefde !
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 09:32:08 #281
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211061632
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 09:30 schreef Takaiki het volgende:
Zit ik hier te wachten om gekoppeld te worden, gaan er mensen met twee ontvangers aan de haal -O-
Isnieeerlijknie ;(
Gelukkig hebben wij ook nog wat te zeggen :+
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 09:33:21 #282
16180 crew  CoolGuy
pi_211061641
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 09:32 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Gelukkig hebben wij ook nog wat te zeggen :+
:( Heul nie!
pi_211061652
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 09:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
:( Heul nie!
Wat hij zegt !
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 09:36:52 #284
450148 KapiteinIglo
pi_211061673
quote:

[..]
Doen!
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:01:35 #285
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211061828
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 08:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik twijfel.
Gewoon doen! :Y :*
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:03:38 #286
441859 crew  Lenny77
pi_211061842
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 23:53 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Maar iedereen zou met plezier een pakket voor je shoppen! Ik ook hoor! (komen er misschien wel wat glitters mee ;))
Glitters O+
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:08:12 #287
45833 crew  Fogel
pi_211061878
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 10:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Glitters O+
En een doos chips *G*

Gewoon opgeven O+
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:26:38 #288
441859 crew  Lenny77
pi_211062010
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 08:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dibs on @:Lenny77 (als ze zich opgeeft) en @:Whiskers2009!

Ik heb me opgegeven :@
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:26:53 #289
441859 crew  Lenny77
pi_211062013
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 10:08 schreef Fogel het volgende:

[..]
En een doos chips *G*

Gewoon opgeven O+
Chips *O*
pi_211062044
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 10:26 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Chips *O*
Nou, zie: genoeg redenen om je op te geven!

*O* ^O^ *O* ^O^ *O*
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:32:26 #291
441859 crew  Lenny77
pi_211062051
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 10:31 schreef Sally het volgende:

[..]
Nou, zie: genoeg redenen om je op te geven!

*O* ^O^ *O* ^O^ *O*
Chips en glitters zijn altijd goed O+
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:35:10 #292
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211062078
Chips is echt de beste uitvinding ooit
pi_211062108
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 10:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
O+

Dan gewoon opgeven, er zijn nog ontvanger-plekjes over :*

net als @Lonaa :) ^O^
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:38:28 #294
16180 crew  CoolGuy
pi_211062114
quote:

[..]
*O*
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:39:38 #295
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211062124
Wij zijn ook gekoppeld :o :@
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:41:28 #296
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211062144
Dus we hebben onze gevers terug. Begon jullie al te missen.

En kunnen dus, als jullie heel lief zijn vandaag, vanavond nog wel wat koppelingen doen O-)
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:46:34 #297
45833 crew  Fogel
pi_211062182
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 10:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ze hadden hier vorig jaar glitterchips met champagnesmaak rond nieuwjaar! Was wel vies :D
pi_211062187
quote:

[..]
Ah goed zo! *O*

dan kwam mijn volgende post wat laat, maar leuk! ^O^
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:47:20 #299
441859 crew  Lenny77
pi_211062193
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 10:46 schreef Fogel het volgende:

[..]
Ze hadden hier vorig jaar glitterchips met champagnesmaak rond nieuwjaar! Was wel vies :D
Blegh..
De combi hoeft nu ook weer niet :{
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:49:17 #300
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211062216
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 10:46 schreef Fogel het volgende:

[..]
Soms werken dingen als ‘the best of both worlds’ niet. Dan kan je ze beter in hun eigen wereld laten |:)
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:49:30 #301
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211062223
Vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')