quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:57 schreef KapiteinIglo het volgende:
De aanmeldingen gaan dus echt lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]epischheid wel, een gameboy colorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op anoniem
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:57 schreef KapiteinIglo het volgende:
De aanmeldingen gaan dus echt lekker!Welvaart en welzijn zijn niet hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit gehad, ik was altijd jaloers op mijn basisschoolmattie die altijd įlles kreegquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:59 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
epischheid wel, een gameboy color
100% waar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Welvaart en welzijn zijn niet hetzelfde
Zijn er nog mensen die eventueel willen shoppen?quote:Tussenstand
46 pakketten weg te geven
23 pakketten met een donateur - shopper constructie
23 pakketten met een gever
In totaal al 31 aanmeldingen voor ontvangers
So far so good.
En willen ontvangen!! Zoals elk jaar op dit punt: schroom niet, we hebben pakketten genoeg! En zelfs als je de eerste ontvanger bent die over het aantal gevers heengaat, dan wordt ook dat altijd nog gefixtquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:13 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik ga mijn bericht nog even herhalen.
[..]
Zijn er nog mensen die eventueel willen shoppen?
Ik kan eventueel nog een pakket shoppenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:13 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dit!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Welvaart en welzijn zijn niet hetzelfde
@:_username_ en ik zijn een setjequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:51 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
@:manny ik heb @:heywoodu geregeld om voor je te shoppen is dat ok?
@:_username_ @:paarsbeestje @:qltel hebben jullie al een shopper?
Er zijn inmiddels nieuwere versies, maar echt oud-oud is het zeker niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit!![]()
Is wel allemaal verouderde spullen, of niet? (ik ben niet van de spelcomputers...)
Dus als diegene wat nieuws aan spellen wil, kan ik me het zeker wel voorstellen!![]()
Zou leuk zijn als ik gekoppeld word, ik ben wel van de speurtochten en uitdagingen!
Ik heb een shopper, @MevrouwCactusquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:51 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
@:_username_ @:paarsbeestje @:qltel hebben jullie al een shopper?
Wil je @qltel even dmen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:28 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik kan eventueel nog een pakket shoppen
ik heb me opgegeven voor 2 extra pakketten te shoppen, maar geen reacties gehad. Dus als je nog iemand zoekt, ik wil er nog wel 2 shoppen. Verzenden heeft de voorkeur. Langsbrengen alleen in een straal van 25km rondom Maastricht.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:13 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Zeker. Top!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:51 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik Shop voor qltel. Hij was vergeten om ons aan te melden als koppel.quote:
Okido. Dan heb je nu 5 pakketten dus?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik Shop voor qltel. Hij was vergeten om ons aan te melden als koppel.
Ik ben echt veel te nieuwsgierig. Ik denk dat ik vandaag overdag een tijdje ga slapen om de tijd sneller te laten gaanquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:37 schreef superkimmi het volgende:
Morgen gaan we de eerste koppelingen maken! En dat zijn er waarschijnlijk al heel veel!
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:40 schreef KapiteinIglo het volgende:
Aan alle (mee)lezers, lurkers en aangemelde ontvangers.
Ik heb de vragenlijst aangepast en een extra vraag toegevoegd of je situatieuitleg naar de gever mag.
Willen jullie dat misschien even invullen?
@:_username_ wil je de FP ook op de hoogte stellen van dit fantastische feitje?!
Ik heb geen idee hoe dat aan te passen in het formulier, maar van mij mag dat absoluut naar de gever toe!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:40 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik heb de vragenlijst aangepast en een extra vraag toegevoegd of je situatieuitleg naar de gever mag.
@:_username_ wil je de FP ook op de hoogte stellen van dit fantastische feitje?!
Als je jezelf een kopie van de antwoorden hebt laten sturen, zit in die e-mail een link om antwoorden aan te passen. Als je dat niet hebt gedaan, zou ik het ook niet weten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat aan te passen in het formulier, maar van mij mag dat absoluut naar de gever toe!
Consider it done.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:22 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ok. Neem je zelf even contact met @:heywoodu op voor de financiėle administratie?
Hier aangeven is ook prima, of in dm!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat aan te passen in het formulier, maar van mij mag dat absoluut naar de gever toe!
Moet ik de hele lijst dan opnieuw invullen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:40 schreef KapiteinIglo het volgende:
Nee hoor, maar wel alle vragen opnieuw 'langs' en onderaan op Volgende klikken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Moet ik de hele lijst dan opnieuw invullen?
Nee niet dus... maar de info maar naar de gever hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wel alle vragen opnieuw 'langs' en onderaan op Volgende klikken.
Gebruik wel de link naar jouw formulier, hopelijk heb je op het einde je antwoorden naar "jezelf gestuurd"
dan kan je dat hier aangeven, inderdaadquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee niet dus... maar de info maar naar de gever hoor
Ja ik dacht vandaag ik zat al heel de tijd mijn mail te checkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben echt veel te nieuwsgierig. Ik denk dat ik vandaag overdag een tijdje ga slapen om de tijd sneller te laten gaan
Zal er mee aan de gang gaan, mag sowieso gedeeld, maar wou het toch nog wat aanvullen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:40 schreef KapiteinIglo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Hoe kunnen ontvangers die zich al hebben aangemeld dat het beste doen? Dan voeg ik dit er gelijk bij toe.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:40 schreef KapiteinIglo het volgende:
Als ze de antwoorden naar zichzelf gestuurd hebben, dan kun je sowieso op die link klikken. Waarschijnlijk werkt het ook gewoon om op de link in de OP te klikken, als je computer het heeft opgeslagen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hoe kunnen ontvangers die zich al hebben aangemeld dat het beste doen? Dan voeg ik dit er gelijk bij toe.
Elke Google Forms heeft een unieke link, dus waarschijnlijk werkt de link uit de OP niet (direct).quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:30 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Als ze de antwoorden naar zichzelf gestuurd hebben, dan kun je sowieso op die link klikken. Waarschijnlijk werkt het ook gewoon om op de link in de OP te klikken, als je computer het heeft opgeslagen.
Zo niet mag een dm naar kapiteiniglo en/of superkimmi sturen ook, met daarin of je gever de reden mag weten van het opgeven
Ik zal morgen de aanpassing doen en verduidelijken in de titel!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:30 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Als ze de antwoorden naar zichzelf gestuurd hebben, dan kun je sowieso op die link klikken. Waarschijnlijk werkt het ook gewoon om op de link in de OP te klikken, als je computer het heeft opgeslagen.
Zo niet mag een dm naar kapiteiniglo en/of superkimmi sturen ook, met daarin of je gever de reden mag weten van het opgeven
Ik shop voor Starhopper, devzero, Papabear, qltel en starflyer. En dat is ook wel m'n max dit jaar, tenzij er een noodpakket geshopt moet wordenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:23 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Okido. Dan heb je nu 5 pakketten dus?
Beetje afhankelijk op hoeveel pakketten ik uitkom met mijn 2 genereuze donateurs, kan ik evt ook een noodpakket shoppen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik shop voor Starhopper, devzero, Papabear, qltel en starflyer. En dat is ook wel m'n max dit jaar, tenzij er een noodpakket geshopt moet worden
Dat is wel heel erg veel, zeker als je ze ook langs wil brengen. Succesquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik shop voor Starhopper, devzero, Papabear, qltel en starflyer. En dat is ook wel m'n max dit jaar, tenzij er een noodpakket geshopt moet worden
Vorig jaar heb ik 8 pakketten geshopt dus dit jaar valt het meequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg veel, zeker als je ze ook langs wil brengen. Succes
En als er net als vorig jaar weer een noodpakket/onofficieel donateur nodig is, dan weet je me te vinden
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:36 schreef MaJo het volgende:
Mijn gever mag de situatie wetenstaat toch al overal op fok dus geen geheim
Het is wel heel anders om op deze manier mee te doen. Normaal ben ik heel erg bezig met het pakket van de ander en nu denk ik daaraan als ik in een winkel loop. “Normaal zou ik nu bezig zijn met…” Vreemde gewaarwording.
Ik moest aan je denken vandaag. Ik had kaartjes voor de Kerstfair gekocht en wist dat jij daar vorig jaar iets geshopt had voor het Kerstpakketquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:36 schreef MaJo het volgende:
Mijn gever mag de situatie wetenstaat toch al overal op fok dus geen geheim
Het is wel heel anders om op deze manier mee te doen. Normaal ben ik heel erg bezig met het pakket van de ander en nu denk ik daaraan als ik in een winkel loop. “Normaal zou ik nu bezig zijn met…” Vreemde gewaarwording.
Het volstaat ook om hier, of in dm naar ons, te laten weten of je gever ook de reden mag weten waarom je je opgeeftquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik op het formulier in de op klik krijg ik weer een blanco niet ingevulde lijst.
Ik was al bang dat mijn formulier niet goed was ingevuld de vorige keer.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:17 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Het volstaat ook om hier, of in dm naar ons, te laten weten of je gever ook de reden mag weten waarom je je opgeeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |