quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:37 schreef Viv het volgende:
@:KapiteinIglo
@:superkimmi
Ik heb eerder al van meerdere FOK!kers DM's ontvangen, omdat ze iets voor jullie willen organiseren als bedankje voor het organiseren van de Kerstpakkettenactie. Dus nog zonder dat ze wisten dat jullie dit jaar tot de doelgroep van ontvangers gerekend kunnen worden.![]()
Dus voel je écht niet bezwaard, het wordt jullie juist gegund van alle kanten.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:37 schreef Viv het volgende:
@:KapiteinIglo
@:superkimmi
Ik heb eerder al van meerdere FOK!kers DM's ontvangen, omdat ze iets voor jullie willen organiseren als bedankje voor het organiseren van de Kerstpakkettenactie. Dus nog zonder dat ze wisten dat jullie dit jaar tot de doelgroep van ontvangers gerekend kunnen worden.![]()
Dus voel je écht niet bezwaard, het wordt jullie juist gegund van alle kanten.
nooo een banquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:33 schreef Rafeiro het volgende:
Kan er ook een topic gemaakt worden waar @:superkimmi en @:KapiteinIglo niet in kunnen spieken?
En wat ze dan lekker wel in het topic overzicht kunnen zien![]()
Grapje natuurlijk, maar natuurlijk verdienen de dames wat
Dat kan niet, jullie hebben nog een hoop te doenquote:
Het heeft zich vanzelf opgelost, dat vorige topic is uit de aankondiging gevallen (gebeurt automatisch na een paar dagen).quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:04 schreef Sally het volgende:
@:kapiteiniglo / @:superkimmi , of @:Viv en @:Nizno :
Het oude, dichte topic staat nog bovenaan in het forum bij Aankondigingen.
Ik denk dat dit nieuwe topic daar hoort?
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:10 schreef KapiteinIglo het volgende:
Hoi!
Ik heb een vraagje aan jullie.
Ik wil @:superkimmi eigenlijk opgeven voor een kerstpakket. Want ze heeft echt een schijtjaar achter de rug met post covid en haar standaard medische klachten. En daarnast heb ik haar nog eens extra belast met mijn schijtjaar door arbeidsconflict en hoop gedoe.
Maar we kunnen natuurlijk zelf wel een pakket kopen en dat maakt het zo lastig.
Dus poll:
[poll=6280]
Dit iddquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie het niet in je hoofd zouden halen om een ander in deze situatie af te wijzen, dus vind het onterecht dat je dat bij jezelf wel zou doenEn volgens mij is in dit topic al tegen meerdere mensen gezegd dat het niet alleen om financieel gaat, dus waarom zou dat dan bij jullie wel ineens een criterium zijn
![]()
Bovendien vind ik dat ook wel een mooie afsluiter van jullie KPA periode
Ohja. Nu je het zegtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat kan niet, jullie hebben nog een hoop te doen
Over de cadeaubon?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:02 schreef Ynske het volgende:
@:KapiteinIglo hadden jullie mijn vraag nog gezien en dat s dat een idee?
Nee, haar voorstel om iets te maken voor in een pakket dat verder door een ander samengesteld wordt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:12 schreef KapiteinIglo het volgende:
O
[..]
Over de cadeaubon?
Ik kan hem wel toevoegen nu. Maar 26 mensen vullen deze dan niet meer in. Ik dacht ik pas de vragenlijst na de actie aan als er dingen blijken te ontbreken.
(Dat bericht heeft 13 likes, dus er is blijkbaar wel animo voor.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:40 schreef Ynske het volgende:
Door de situatie hier kan ik niet echt iets bijdragen.
Maar misschien is het leuk voor in een pakket met een klein kind dat ik iets van een kledingstuk (shirtje, jurkje, broekje) kan maken wat erbij gedaan kan worden.
Zou dat wat zijn?
Nee dat was ik niet, maar inderdaad wat viv zegt of t mogelijk en leuk is om iets toe te voegen aan een pakketquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:12 schreef KapiteinIglo het volgende:
O
[..]
Over de cadeaubon?
Ik kan hem wel toevoegen nu. Maar 26 mensen vullen deze dan niet meer in. Ik dacht ik pas de vragenlijst na de actie aan als er dingen blijken te ontbreken.
Woah, was het niet de bedoeling dat ik jou aan het werk deed zetten in plaats van omgedraaid?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:55 schreef KapiteinIglo het volgende:
ik word er gewoon een beetje verlegen van. Van al deze reacties. Het is ons natuurlijk niet te doen geweest voor waardering, maar het is fijn te horen dat we gewaardeerd worden.
Overigens zal ik aan @:sharuun01 vragen om de koppeling dan op te pakken! Hij weet ook veel van ons incl adres en hij gaat ook de kerstpakkettenactie volgend jaar overnemen met @:laziness! Dus wellicht is dit een leuk eerste projectje.
[..]
@:djmo @:rizu stiekemerds![]()
Jullie kunnen hun dan evt ook contacten
* Ireth is spuit 11quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:26 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Het klinkt alsof jullie beiden een pakket verdienen! Dus ik zou zeggen geef jullie beiden zelfs op!
Geen probleem, staat al juist in de administratie nuquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ben in mijn eerste mail mijn username vergeten heb dezelfde mail gister gestuurd met usernamesorry
@manny ik heb @heywoodu geregeld om voor je te shoppen is dat ok?quote:Tussenstand
46 pakketten weg te geven
23 pakketten met een donateur - shopper constructie
23 pakketten met een gever
In totaal al 31 aanmeldingen voor ontvangers
So far so good.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op anoniem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |