Is dit niet dezelfde tagquote:Op donderdag 19 oktober 2023 07:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Tof, dan vorm ik graag met jou een setje!
[..]
En met jou ook. Twee pakketten lukt prima
Ja zo werkt dat hier dus ookquote:Op donderdag 19 oktober 2023 07:53 schreef Viv het volgende:
Ik doe altijd maar één pakket.![]()
Heb net een lijntje uitgegooid naar de anonieme donateur waar ik al drie keer eerder voor geshopt heb.
Dit jaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 07:51 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik denk dat @:mevrouwcactus eigenlijk ook @:_UserName_ had willen taggen inderdaad.
Dan shop ik ook graag voor jouquote:Op donderdag 19 oktober 2023 05:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad nog op zoek naar een shopper
Ja nu niet meer neequote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:17 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat hier dus ook![]()
Ik heb ook al twee pakketten om precies die reden. Al is @:sharuun01 niet echt anoniem
@Whiskers2009 had toch wat geregeld al? Of vergis ik me nou..?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:25 schreef Starflyer het volgende:
Ik zie dat ik weer te laat ben
Zijn er nog mensen die willen shoppen?
We doen een pakket samen en ik doe ook nog een pakket alleenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:28 schreef Sally het volgende:
[..]
@:Whiskers2009 had toch wat geregeld al? Of vergis ik me nou..?
Ah!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
We doen een pakket samen en ik doe ook nog een pakket alleen
Als je niemand kan vinden? Kan ik er nog wel een bij hebben.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:25 schreef Starflyer het volgende:
Ik zie dat ik weer te laat ben
Zijn er nog mensen die willen shoppen?
Wat lief en leuk gebaar!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:40 schreef Ynske het volgende:
Door de situatie hier kan ik niet echt iets bijdragen.
Maar misschien is het leuk voor in een pakket met een klein kind dat ik iets van een kledingstuk (shirtje, jurkje, broekje) kan maken wat erbij gedaan kan worden.
Zou dat wat zijn?
Die doet weer mee!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 07:53 schreef Viv het volgende:
Ik doe altijd maar één pakket.![]()
Heb net een lijntje uitgegooid naar de anonieme donateur waar ik al drie keer eerder voor geshopt heb.
Ik wil nog wel een pakket extra shoppen naast het pakket dat ik zelf doe. Als ik dan toch aan het shoppen ben kan ik ook voor twee shoppen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wij zoeken nog wel een shopper, gaat ons zelf helaas echt niet lukken. Ben al blij dat ik nu zelf de hond weer kan uitlaten en boodschappen kan doen.
Leuk!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 07:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Tof, dan vorm ik graag met jou een setje!
Top! Dankjewel dat je wil shoppen namens mij!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:27 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dan shop ik ook graag voor jou![]()
Twee pakketten, leuk om te doen!
Jazeker! Vandaag weer twee nieuwe.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:48 schreef heywoodu het volgende:
Vraagje: ik zie nog steeds nieuwe shoppers, donateurs, gevers en dergelijken, maar neemt achter de schermen het aantal ontvangers ook nog toe? Dat die zich vaak niet melden snap ik, maar gewoon even uit nieuwsgierigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |