Yes. Dat was ik. Om dit te voorkomen heb ik me aangemeld als donateur deze keer. Dus laat maar weten als er iemand wil shoppen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:24 schreef Viv het volgende:
[..]
Er was toen een kerstpakket vanuit Noorwegen kwijtgeraakt, of in het verkeerde land uitgekomen of zo.Van @:manny toch?
Mijn pakket vanuit Zweden kwam wél goed aan, maar had inderdaad wat extra sponsoring qua verzendkosten.
Ik snap je gevoel dat je voorheen had, zit daar zelf ook mee. Wie weet misschien eens....quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:51 schreef NitraatPoep het volgende:
Sorry, ik moet hier echt even reageren. Ik heb een paar jaar geleden mezelf over mijn schaamte heen gezet en me aangemeld als ontvanger, en het was echt een geweldig leuke, opbeurende ervaring. Ik ben nu in een positie dat ik geen ontvanger hoef te zijn, maar helaas ook nog geen gever kan zijn, maar ik wilde wel even mijn ervaring delen voor alle mensen die meelezen en misschien ook vanwege schaamte/angst niet opgegeven hebben; doe het gewoon, ja, je hebt het verdiend, deze mensen doen dit juist voor die lach op jouw gezicht.
En dankjewel aan de organisatie en alllllle mensen die elk jaar weer meedoen
Eens gaat de zon onder. NU loopt de actie. Doe het gewoonquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:25 schreef sleepingbeauty het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel dat je voorheen had, zit daar zelf ook mee. Wie weet misschien eens....
Er zit hier echt geen enkele gever die denkt "ah shit, moet ik voor JOU iets geven?", integendeel, iedereen geeft zich juist op omdat ze het leuk vinden iemand blij te maken, wie dat dan ook moge zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:25 schreef sleepingbeauty het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel dat je voorheen had, zit daar zelf ook mee. Wie weet misschien eens....
Stel niet uit tot "eens" wat je vandaag kunt doen. Je snapt het gevoel en zit er zelf ook mee, geef je dus op!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:25 schreef sleepingbeauty het volgende:
[..]
Daar is het laatste woord nog niet over gezegd, maar bottomline: FOK!kers zelf gaan voor. Dus als er nou echt een hoop pakketten overblijven, dan kunnen bekenden van ook, maar niet in de eerste plaats. Al is het maar omdat iedereen wel iemand kent die het goed kan gebruikenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:27 schreef Bami het volgende:
Hoe stonden we ookalweer tegenover vrienden/familie van fokkers opgeven?
En toch denk ik dat heel veel mensen dat denken. Het overkomt de bestenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"ah shit, moet ik voor JOU iets geven?"
Ik DM je evenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik wil eventueel nog wel voor 1 iemand shoppen als niemand anders kan. alleen dat is dan wel mijn max.
Laat maar even weten
Haha ja in ons eerste jaar hadden we iemand die dezelfde had als jaar daarvoor, wat natuurlijk puur toeval was, dat wisten we niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:35 schreef Essebes het volgende:
Mmmm, hoe meer ik erover nadenk… de kans wordt natuurlijk steeds groter dat ik dit jaar aan iemand wordt gekoppeld die al eens eerder aan mij gekoppeld is geweest. 🤪
Hebben we dat eens aan de hand gehad?
Wow, goed geregeld hoor meiden!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha ja in ons eerste jaar hadden we iemand die dezelfde had als jaar daarvoor, wat natuurlijk puur toeval was, dat wisten we niet.
Maar wij houden sinds wij organiseren bij wie aan wie gekoppeld is geweest, dus je hebt sowieso niet iemand die je de afgelopen 3x gehad hebt
Ik heb de namen even niet paraat, maar er zijn volgens mij nog best wat donateurs beschikbaar!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
Zoals ieder jaar vind ik het ontzettend leuk om voor deze actie te shoppen. Mocht er nog een donateur zijn die iemand hiervoor zoekt, dan help ik je graag
Als jij wil shoppen, dan wil ik wel donateur zijn voor jou.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
Zoals ieder jaar vind ik het ontzettend leuk om voor deze actie te shoppen. Mocht er nog een donateur zijn die iemand hiervoor zoekt, dan help ik je graag
Ik ben inderdaad nog op zoek naar een shopperquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
Tof, dan vorm ik graag met jou een setje!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Als jij wil shoppen, dan wil ik wel donateur zijn voor jou.
Die @Shii , twee paketten namens haar…quote:Op donderdag 19 oktober 2023 07:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Tof, dan vorm ik graag met jou een setje!
[..]
En met jou ook. Twee pakketten lukt prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |