abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210981984
Fok!ers zijn lief O+
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:34:59 #202
284411 crew  heywoodu
pi_210982237
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 09:51 schreef ZombieQueen het volgende:
Het voelt ergens heel erg verkeerd en ik schaam me zelfs een beetje.
Volgens mij een heel erg veelvoorkomend (en ook best wel begrijpelijk) gevoel, maar nog véél meer dan dat: stiekem een totaal onnodig gevoel, deze hele actie is júist bedoeld voor mensen die het om wat voor reden dan ook kunnen gebruiken, dus net als alle andere ontvangers ben je enorm welkom om je te melden voor hopelijk - ondanks vervelende omstandigheden - toch een hele mooie Kerst O+
pi_210982290
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 09:51 schreef DJMO het volgende:
Ik shop iig voor drie donateurs, maar kan er nog wel meer bij hebben hoor!
Ohh ik kijk weer uit naar jouw reisavonturen! O+
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_210982556
Ik heb de knoop doorgehakt, heb met opgegeven als gever. Waar ik de vorige twee jaar alleen als donateur mee deed heb ik dit jaar wel genoeg tijd om zelf te shoppen. En ook m’n kinderen zijn enthousiast om mee te helpen!
pi_210982615
Voor de eerste keer kunnen wij ons opgeven als donateur.
Vannelle en ikzelf op het moment ook zijn niet goed ter been, dus we zoeken dan een shopper.
Ookal is er hier van alles aan de hand en gebeurd dit jaar oa waardoor we onszelf zouden willen opgeven, we gunnen het een ander nog meer.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 oktober 2023 @ 11:27:31 #206
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210982627
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 10:41 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Ohh ik kijk weer uit naar jouw reisavonturen! O+
Ik ook. Heb me kostelijk vermaakt vorig jaar met al die verbaasde blikken in de trein als ze m'n steekwagen met daarop die kerstdoos zagen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 11:46:56 #207
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_210982791
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 11:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Voor de eerste keer kunnen wij ons opgeven als donateur.
Vannelle en ikzelf op het moment ook zijn niet goed ter been, dus we zoeken dan een shopper.
Ookal is er hier van alles aan de hand en gebeurd dit jaar oa waardoor we onszelf zouden willen opgeven, we gunnen het een ander nog meer.
Het één sluit het ander niet uit....

En verder supertof om te zien dat jullie dit jaar kunnen geven O+
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 17 oktober 2023 @ 12:23:40 #208
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_210983061
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 11:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Als je jezelf wilt opgeven, doe dat dan! Er zijn vaak pakketten teveel. Als er van alles aan de hand is, is het juist een goede reden om je op te geven. En waarom zou je niet tegelijkertijd donateur en ontvanger kunnen zijn? Gewoon doen dus!
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:41:11 #209
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210983745
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 11:27 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik ook. Heb me kostelijk vermaakt vorig jaar met al die verbaasde blikken in de trein als ze m'n steekwagen met daarop die kerstdoos zagen.
Ga je een verslag bijhouden?
What can change the nature of a man?
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:11:26 #210
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_210984015
Zin in! heb mij opgegeven! (als gever)
Heb paar jaar terug ook zoiets via een andere organisatie voor Sinterklaas gedaan voor gezinnen die minder bedeeld waren. Maar daar hoorde je nooit iets terug. Hoop hier wel op een berichtje van degene die het krijgt dan :)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:59:21 #211
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210985129
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:41 schreef Coco het volgende:

[..]
Vorig jaar postte ik hier losse updates :Y
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_210985469
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:41 schreef Coco het volgende:

[..]
Was vorig jaar gewoon in de topics. Zoals t hoort idd
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_210987222
@DJMO je zou een boek moeten gaan schrijven. "De FOK kerstpakket-avonturen van DJMO". Dat zou nog wel eens een hit kunnen worden ;)
pi_210987249
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 19:53 schreef Deepcage het volgende:
@:Djmo je zou een boek moeten gaan schrijven. "De FOK kerstpakket-avonturen van DJMO". Dat zou nog wel eens een hit kunnen worden ;)
Nope.@superkimmi en kapiteiniglo zouden een boek moeten schrijven.
Wij zijn begonnen met de roadtrips, hebben hele topics.
Dit voelt een beetje als diefstal van ons kindje “roadtrips”.
Op anoniem
pi_210987272
Ik heb dit topic vandaag eens even bekeken. Ik vind het leuk om hieraan in 2023 deel te nemen als gever, maar ik zou dan graag samen met iemand anders één mooi pakket willen geven. Is er misschien nog iemand uit de regio midden-Brabant (Tilburg - Den Bosch - Breda) die samen met mij één pakket zou willen schenken? Ik zou het leuk vinden om dan van je te horen!
C'est une chanson simple que je te donne
Aussi facile qu'elle est tendre
Tu sais ce sont parfois les mots très simples
Les plus difficiles à entendre
pi_210987275
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 19:55 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Nope.@:superkimmi en kapiteiniglo zouden een boek moeten schrijven.
Schrijf er dan gewoon allebei eentje ;)
pi_210987289
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 19:57 schreef Deepcage het volgende:

[..]
Schrijf er dan gewoon allebei eentje ;)
Mwah.
Ik ga lekker volgend jaar stoppen met de kerstpakkettenactie :)
Op anoniem
pi_210987290
Ik kan nog wel een extra pakket shoppen, dus als je als donateur nog een shopper zoekt, joe!
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 19:59:02 #219
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_210987296
Hoi lieve kerstpakkettenactiedeelnemers. We willen graag jullie mening over 2 aanmeldingen:

- iemand heeft een account aangemaakt, zich aangemeld, maar op FOK! nog nooit wat gepost. Kloon zou kunnen, maar dan zou je toch juist hier posten? Aanmelding wel of niet meenemen?
- iemand meld zich aan in Frankrijk, met ook alleen een adres in Frankrijk (we hebben eerder aanmeldingen gehad uit Duitsland maar altijd inclusief indien nodig een NL adres). Wel of niet als aanmelding meenemen? En zo wel, hoe doen we dat dan met verzendkosten? Stel we koppelen zo iemand aan een gever die een pakket van 50 euro kan samenstellen. Dan gaat er minimaal 23,75 (dpd) naar verzendkosten. En waar trek je de (letterlijke) grens?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_210987389
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 19:59 schreef superkimmi het volgende:
Hoi lieve kerstpakkettenactiedeelnemers. We willen graag jullie mening over 2 aanmeldingen:

- iemand heeft een account aangemaakt, zich aangemeld, maar op FOK! nog nooit wat gepost. Kloon zou kunnen, maar dan zou je toch juist hier posten? Aanmelding wel of niet meenemen?
- iemand meld zich aan in Frankrijk, met ook alleen een adres in Frankrijk (we hebben eerder aanmeldingen gehad uit Duitsland maar altijd inclusief indien nodig een NL adres). Wel of niet als aanmelding meenemen? En zo wel, hoe doen we dat dan met verzendkosten? Stel we koppelen zo iemand aan een gever die een pakket van 50 euro kan samenstellen. Dan gaat er minimaal 23,75 (dpd) naar verzendkosten. En waar trek je de (letterlijke) grens?
Bij 1 sowieso niet meenemen lijkt mij?
Die in Frankrijk misschien vragen of er ook een Nederlands adres mogelijk is?
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:08:20 #221
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210987471
Wij hebben een shopper voor i.i.g. ons gezamenlijke pakket _O_ *O* O+

@Speedfight Supertof dat je voor ons wil gaan shoppen! :*

@Starflyer zal z.s.m. de e-mail m.b.t de gevers-shoppercombi verzenden @superkimmi @KapiteinIglo
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_210987478
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wij hebben een shopper voor i.i.g. ons gezamenlijke pakket _O_ *O*

@:Speedfight Supertof dat je voor ons wil gaan shoppen! :*

@:Starflyer zal z.s.m. de e-mail m.b.t de gevers-shoppercombi verzenden @:superkimmi @:Kapteiniglo
Mail is binnen *O*
Op anoniem
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:09:16 #223
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210987493
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:08 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Mail is binnen *O*
Nog sneller dan ik verwacht had _O_ *O* O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_210987567
De eerste vind ik lastig, als het een kloon is, dan oké, maar dat had ie ook kunnen melden denk ik. Als we deze meenemen gaan er misschien meer op deze manier volgen, die je dan ook toe moet laten. Naar mijn idee gaat het dan het fokkers helpen fokkers idee voorbij.

Over de tweede, misschien is het een idee om met een aantal gevers een kleine bijdrage aan de verzendkosten bij te dragen voor de gene die het pakket naar Frankrijk op moet sturen. Bij het lastig om iemand daardoor uit te moeten sluiten.

Aan de andere kant, als er dan meer aanmeldingen uit het buitenland (wellicht nog verder) komen, dan wordt het uiteindelijk ook wel weer een dure grap ;)

Ik ben wel bereid bijvoorbeeld om een kleine bijdrage te doen voor een verzending naar het buitenland. Maar voor het hele pakket zou ik het zonde van het budget vinden.
pi_210987629
quote:

Zou dit dan diegene zonder FOK!account kunnen zijn waar iemand anders over sprak, die hem/haar een pakket gunde, waarvan jullie (of: men) eerder zei om een account aan te maken?
Of mss inderdaad een kloon van iemand die liever niet heeft dat bekend is dat hij/zij een pakket aanvraagt.
Omdat hij/zij zich schaamt.

Zelf ben ik geneigd te zeggen om deze aanvraag wel door te laten, maar een wat meer bescheiden pakket toe te wijzen.

quote:
Verzendkosten gaan best oplopen ja... zou vragen naar mogelijkheid van NL adres (komen ze nog met kerst naar NL naar hun familie??)

Je kan ook vragen aan een gever of die bereid is zoveel verzendkosten te betalen - mijn 2 donateurs zijn echt gruwelijk genereus geweest :o (ik schrok echt van de bedragen...! :X :@ )
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Manager PR/Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:22:31 #226
269689 crew  Viv
pi_210987775
quote:

Deze aanmelding zou ik niet meenemen.

Als iemand dit in FHF doet voor de bestek/pannenzegels van Albert Heijn, wil ik het wel door de vingers zien dat iemand mogelijk/waarschijnlijk nog geen FOK!ker was, maar een kerstpakket is wel wat anders. Zie ook: Viv in FHF / [FHF Feedback] Nieuwe ronde, nieuwe kansen
quote:
Deze aanmelding zou ik wel meenemen, en daar een gever bij zoeken die het okay vindt. Ik was zelf afgelopen editie ook kampioen hoge verzendkosten maken. O-)
pi_210987845
quote:

In beide gevallen zou je eigenlijk meer informatie willen om een betere keuze te kunnen maken. Ik kan me alleen ook voorstellen dat jullie er liever niet aan beginnen om extra navraag te doen. Het kan een hoop tijd gaan kosten als dit vaker gebeurt en bovendien treedt het in het basisidee dat je deze actie op basis van vertrouwen wil organiseren.

Een tussenoplossing: Als beide personen hier meelezen en het dilemma begrijpen, geef ik in overweging dat ze zelf per mail wat meer informatie aan jullie geven.
  Moderator / Colorchick dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:35:33 #228
382129 crew  Donna
pi_210987980
Ik kan geen donatie doen voor een groot pakket en ik denk dat het lastig wordt om 5 of 6 mensen te vinden voor een kleine donatie en dan nog een shopper te vinden, maar ik vind het dan wel leuk om ¤15 te doneren voor verzendkosten naar Frankrijk.
pi_210988261
quote:

1e zou ik sowieso niet doen, als diegene zich op wil geven zou hij/zij/het even door de zure appel moeten heen bijten en zich bij jullie bekend maken, en natuurlijk de gever. Dit kan immers ook gewoon anoniem zonder dat er een account in dit topic bekend wordt gemaakt. Kan me voorstellen dat het lastig kan zijn voor sommigen, zeker als ze misschien wat langer meelopen op dit forum, maar deze actie is toch wel echt gemaakt voor FOK!kers.

Voor de 2e zou je misschien een oproep kunnen doen in een apart topic of er een FOK!ker in Frankrijk woont, en zou willen shoppen, als je daar natuurlijk ook een donateur aan koppelt, mocht dat lukken, kun je vast voor 1 november wel meedelen of dat lukt of niet.
pi_210988314
Nog een keer opgegeven *G* , ditmaal voor @Bami waar ik voor ga shoppen.

Dat is wel makkelijk, blijf ik ook niet met een halve rol inpakpapier en stro zitten. Het stro moet nodig uit het konijnenhok.
pi_210988439
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:35 schreef Donna het volgende:
Ik kan geen donatie doen voor een groot pakket en ik denk dat het lastig wordt om 5 of 6 mensen te vinden voor een kleine donatie en dan nog een shopper te vinden, maar ik vind het dan wel leuk om ¤15 te doneren voor verzendkosten naar Frankrijk.
Dit is een mooie oplossing, dan betaald de verzender van het pakket niet meer dan dat er een pakket in nl verstuurd wordt. Ik zou evt nog ¤5 of ¤7 willen bijdoneren mocht het toch hoger uitvallen.

Of met deze constructie ben ik ook wel bereid het pakket te shoppen voor de persoon in Frankrijk hoor.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 21:05:47 #232
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_210988480
Thanks! Voorlopig laten we de ‘nieuweling’ dan even zitten en nemen we de Franse aanmelding mee.

We kunnen alvast meegeven dat we dit jaar wederom budget hebben voor speciale wensen. *O* ~:) wellicht kunnen we daar ook nog de duurdere verzendkosten voor bepaalde pakketten uit betalen :s)
pi_210988528
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 21:05 schreef superkimmi het volgende:
Thanks! Voorlopig laten we de ‘nieuweling’ dan even zitten en nemen we de Franse aanmelding mee.

We kunnen alvast meegeven dat we dit jaar wederom budget hebben voor speciale wensen. *O* ~:) wellicht kunnen we daar ook nog de duurdere verzendkosten voor bepaalde pakketten uit betalen :s)
Oui oui oui, baguette
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 17 oktober 2023 @ 21:08:48 #234
284411 crew  heywoodu
pi_210988530
quote:

Geval 1: om te beginnen eens vragen of hij/zij wellicht door een FOK!ker hiervan op de hoogte is gebracht en zich daarom aan heeft gemeld? Dan zou het wellicht prettiger zijn dan iemand die überhaupt nul komma nul connectie met FOK! heeft...

Geval 2: ook hier zou ik eerst wat terugvragen voor je een ja of nee stuurt, met name of er misschien wel een adres in Nederland mogelijk is. Misschien heeft 'ie dat wel (familie ofzo), maar er niet aan gedacht dat mee te sturen :P

Edit: ik zie dat ik weer eens lekker op tijd ben |:)
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 17 oktober 2023 @ 21:10:24 #235
284411 crew  heywoodu
pi_210988558
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 19:55 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Nope.@:superkimmi en kapiteiniglo zouden een boek moeten schrijven.
De KPA roadtrip OG's, de foto's van honderdmiljoen kerstpakketten in de auto zijn een van de hoogtepunten van het jaar _O_
pi_210988561
Als er nog pakketten nodig zijn dan ben ik graag bereid om te doneren. Zelf dusdanige gezondheidstoestanden dat ik zelf niet kan shoppen dus als er nog een shopper is die zich uit wil leven dan hoor ik het graag.
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 21:11:16 #237
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_210988574
quote:

Als het een kloon van een veelposter is kun je 'm meenemen. Als iemand gewoon zich heeft geregistreerd hier als daadwerkelijk nieuwe user puur om een gratis pakket te scoren, dan niet.

Wat betreft die verzendkosten. Je bedoeld dat dan eigenlijk van het pakket af gaat oftewel, dan krijg je dus een pakket van 50 euro maar de inhoud is 'maar' 26,25 euro?

Stel nou dat die verzendkosten een probleem zijn om geregeld te krijgen.... @Scorpie, zullen wij dat dan pakken met z'n 2en?
Breitling - Instruments for Professionals
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 17 oktober 2023 @ 21:12:51 #238
284411 crew  heywoodu
pi_210988596
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:22 schreef Viv het volgende:

[..]
Deze aanmelding zou ik niet meenemen.

Als iemand dit in FHF doet voor de bestek/pannenzegels van Albert Heijn, wil ik het wel door de vingers zien dat iemand mogelijk/waarschijnlijk nog geen FOK!ker was, maar een kerstpakket is wel wat anders. Zie ook: Viv in FHF / [FHF Feedback] Nieuwe ronde, nieuwe kansen
[..]
Deze aanmelding zou ik wel meenemen, en daar een gever bij zoeken die het okay vindt. Ik was zelf afgelopen editie ook kampioen hoge verzendkosten maken. O-)
Hadden we vorig jaar ook niet iemand in Noorwegen (@Fogel?) die ongeveer 298 kerstpakketten aan verzendkosten had?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210988624
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 21:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hadden we vorig jaar ook niet iemand in Noorwegen (@:Fogel?) die ongeveer 298 kerstpakketten aan verzendkosten had?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die ongeveer 298 kerstpakketten aan verzendkosten

Koekoek, nooit geweten dat er zoveel pakketten werden uitgedeeld :o
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 21:16:37 #240
45833 crew  Fogel
pi_210988658
quote:

[..]
Hadden we vorig jaar ook niet iemand in Noorwegen (@:Fogel?) die ongeveer 298 kerstpakketten aan verzendkosten had?

SPOILER
Neuh, dat was @Viv maar zou zomaar kunnen dat ergens iemand iets aan verzendkostenvergoeding :+ heeft gehad
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 17 oktober 2023 @ 21:19:17 #241
284411 crew  heywoodu
pi_210988696
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 21:14 schreef PS. het volgende:

[..]
die ongeveer 298 kerstpakketten aan verzendkosten

Koekoek, nooit geweten dat er zoveel pakketten werden uitgedeeld :o
Ja niet letterlijk :+
pi_210988718
Ik ga me zéker weer aanmelden als gever. Ik ga niet shoppen, dat is nog wat te gevoelig allemaal.
Als ontvanger twijfel ik nog heel erg. Vorig jaar overleed mijn vader tijdens de actie op 16 december, toen ik ook voor hem een pakket had aangevraagd (en toegezegd), maar dat liep helemaal de mist in. Hij overleed opeens heel plotseling na een lang ziekbed.
Was een zeer vage Kerstperiode voor de hele familie.
Maar toch bood het allemaal heel veel troost, dat maakt deze actie ook zo mooi O+

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2023 21:22:27 ]
  Manager PR/Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 21:24:25 #243
269689 crew  Viv
pi_210988771
quote:

[..]

Er was toen een kerstpakket vanuit Noorwegen kwijtgeraakt, of in het verkeerde land uitgekomen of zo. :o Van @manny toch?

Mijn pakket vanuit Zweden kwam wél goed aan, maar had inderdaad wat extra sponsoring qua verzendkosten. O+
pi_210988888
Wie wil voor mij shoppen? Dan kan ik dat doorgeven :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 oktober 2023 @ 21:35:58 #245
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210988984
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 21:30 schreef Papabear het volgende:
Wie wil voor mij shoppen? Dan kan ik dat doorgeven :)
Si.

pi_210989030
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 21:35 schreef DJMO het volgende:

[..]
Si.
O+
pi_210989125
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 21:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
Als er nog pakketten nodig zijn dan ben ik graag bereid om te doneren. Zelf dusdanige gezondheidstoestanden dat ik zelf niet kan shoppen dus als er nog een shopper is die zich uit wil leven dan hoor ik het graag.
Ik wil eventueel nog wel voor 1 iemand shoppen als niemand anders kan. alleen dat is dan wel mijn max.

Laat maar even weten :)
pi_210989457
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 21:35 schreef DJMO het volgende:

[..]
Si.
Mail gestuurd als gever ~:)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2023 22:04:24 ]
pi_210989816
Morgenavond ga ik een overzicht maken van de shoppers / gevers die nog zoeken voor een koppel.

Om te voorkomen dat mensen veel pakketten moeten of gaan shoppen en iedereen een eerlijke kans te geven zich aan te melden voor shoppen :)
Op anoniem
pi_210990072
~:) foutje
Op anoniem
  woensdag 18 oktober 2023 @ 06:52:28 #251
80382 manny
30 is best veel
pi_210992133
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 21:24 schreef Viv het volgende:

[..]
Er was toen een kerstpakket vanuit Noorwegen kwijtgeraakt, of in het verkeerde land uitgekomen of zo. :o Van @:manny toch?

Mijn pakket vanuit Zweden kwam wél goed aan, maar had inderdaad wat extra sponsoring qua verzendkosten. O+
Yes. Dat was ik. Om dit te voorkomen heb ik me aangemeld als donateur deze keer. Dus laat maar weten als er iemand wil shoppen.

Tevens: dat pakket is uiteindelijk via Polen weer bij mij thuis terug gekomen. Maar met wat hulp van andere Fok!ers en goed contact met degene die de "ontvanger" had aangemeld is het allemaal goed gekomen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  woensdag 18 oktober 2023 @ 12:51:06 #252
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_210994864
Sorry, ik moet hier echt even reageren. Ik heb een paar jaar geleden mezelf over mijn schaamte heen gezet en me aangemeld als ontvanger, en het was echt een geweldig leuke, opbeurende ervaring. Ik ben nu in een positie dat ik geen ontvanger hoef te zijn, maar helaas ook nog geen gever kan zijn, maar ik wilde wel even mijn ervaring delen voor alle mensen die meelezen en misschien ook vanwege schaamte/angst niet opgegeven hebben; doe het gewoon, ja, je hebt het verdiend, deze mensen doen dit juist voor die lach op jouw gezicht.

En dankjewel aan de organisatie en alllllle mensen die elk jaar weer meedoen
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_210995242
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 12:51 schreef NitraatPoep het volgende:
Sorry, ik moet hier echt even reageren. Ik heb een paar jaar geleden mezelf over mijn schaamte heen gezet en me aangemeld als ontvanger, en het was echt een geweldig leuke, opbeurende ervaring. Ik ben nu in een positie dat ik geen ontvanger hoef te zijn, maar helaas ook nog geen gever kan zijn, maar ik wilde wel even mijn ervaring delen voor alle mensen die meelezen en misschien ook vanwege schaamte/angst niet opgegeven hebben; doe het gewoon, ja, je hebt het verdiend, deze mensen doen dit juist voor die lach op jouw gezicht.

En dankjewel aan de organisatie en alllllle mensen die elk jaar weer meedoen
Ik snap je gevoel dat je voorheen had, zit daar zelf ook mee. Wie weet misschien eens....
I'm not online, it's just your imagination
  woensdag 18 oktober 2023 @ 13:35:41 #254
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_210995348
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 13:25 schreef sleepingbeauty het volgende:

[..]
Ik snap je gevoel dat je voorheen had, zit daar zelf ook mee. Wie weet misschien eens....
Eens gaat de zon onder. NU loopt de actie. Doe het gewoon :)
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 oktober 2023 @ 13:40:54 #255
284411 crew  heywoodu
pi_210995408
quote:

[..]
Er zit hier echt geen enkele gever die denkt "ah shit, moet ik voor JOU iets geven?", integendeel, iedereen geeft zich juist op omdat ze het leuk vinden iemand blij te maken, wie dat dan ook moge zijn *O*

En het gebeurt volgens mij nog wel eens dat er eigenlijk een ontvanger te weinig is, dus je zou niet alleen jezelf, maar ook de actie enorm helpen als je je als ontvanger opgeeft :7
  woensdag 18 oktober 2023 @ 14:13:26 #256
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_210995764
Net als het argument: ik gun het een ander meer.

Dat is superlief, maar klopt niet. Het is namelijk niet zo omdat jij een pakket aanvraagt, dat die ander geen pakket krijgt. We hebben eigenlijk nooit een tekort aan gevers
pi_210996041
Duidelijk dus, @sleepingbeauty for president!
of zullen we maar beginnen met aanmelden als ontvanger in deze actie
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 18 oktober 2023 @ 15:26:17 #258
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_210996526
quote:

[..]
Stel niet uit tot "eens" wat je vandaag kunt doen. Je snapt het gevoel en zit er zelf ook mee, geef je dus op!
pi_210996539
Hoe stonden we ookalweer tegenover vrienden/familie van fokkers opgeven?
  woensdag 18 oktober 2023 @ 15:34:54 #260
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_210996608
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 15:27 schreef Bami het volgende:
Hoe stonden we ookalweer tegenover vrienden/familie van fokkers opgeven?
Daar is het laatste woord nog niet over gezegd, maar bottomline: FOK!kers zelf gaan voor. Dus als er nou echt een hoop pakketten overblijven, dan kunnen bekenden van ook, maar niet in de eerste plaats. Al is het maar omdat iedereen wel iemand kent die het goed kan gebruiken
  Redactie Frontpage woensdag 18 oktober 2023 @ 15:38:22 #261
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_210996638
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 13:40 schreef heywoodu het volgende:

[..]
"ah shit, moet ik voor JOU iets geven?"
En toch denk ik dat heel veel mensen dat denken. Het overkomt de besten O-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210997517
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 21:43 schreef PS. het volgende:

[..]
Ik wil eventueel nog wel voor 1 iemand shoppen als niemand anders kan. alleen dat is dan wel mijn max.

Laat maar even weten :)
Ik DM je even O+
pi_210998237
Dit blijft echt een topactie! Ik heb mezelf of vooral eigenlijk mijn kinderen toch weer opgegeven als ontvanger, over 2 jaar zijn we uit bewindvoering en kan ik hopenlijk eindelijk iets terugdoen, Ik gun mijn kinderen een mooie feestmaand, ze hoeven nog geen deel te zijn van de financiële ellende die er is, al begrijpen ze wel dat er voor sommige dingen zoals pretparken of uit eten nu gewoon geen geld is, en dat pakken ze goed op, picknicken was vd zomer ook heel tof ;)

Anyway ik lul weer veel te lang, ik had geloof ik aangevinkt dat ik anoniem wilde zijn vanwege schaamte maar mijn kinderen hoeven zich nergens voor te schamen... en aan t eind van de lijn ik ook niet denk ik, ik doe er alles aan om het beter te maken voor ze O+

Ik vind jullie allemaal kanjers, in een tijd waarin de wereld zo ziek en ellendig is zijn jullie dat streepje goud!
S. 2014
J. 2016
  woensdag 18 oktober 2023 @ 18:29:29 #264
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_210998350
Ik heb mij op aanvraag opgegeven :@
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_210998401
Mmmm, hoe meer ik erover nadenk… de kans wordt natuurlijk steeds groter dat ik dit jaar aan iemand wordt gekoppeld die al eens eerder aan mij gekoppeld is geweest. 🤪

Hebben we dat eens aan de hand gehad?
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  woensdag 18 oktober 2023 @ 20:06:47 #266
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_210999724
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 18:35 schreef Essebes het volgende:
Mmmm, hoe meer ik erover nadenk… de kans wordt natuurlijk steeds groter dat ik dit jaar aan iemand wordt gekoppeld die al eens eerder aan mij gekoppeld is geweest. 🤪

Hebben we dat eens aan de hand gehad?
Haha ja in ons eerste jaar hadden we iemand die dezelfde had als jaar daarvoor, wat natuurlijk puur toeval was, dat wisten we niet.

Maar wij houden sinds wij organiseren bij wie aan wie gekoppeld is geweest, dus je hebt sowieso niet iemand die je de afgelopen 3x gehad hebt :D
pi_211000096
Voor het eerst opgegeven als gever! Hopelijk kan ik iemand blij maken met wat leuks :)
pi_211000132
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Haha ja in ons eerste jaar hadden we iemand die dezelfde had als jaar daarvoor, wat natuurlijk puur toeval was, dat wisten we niet.

Maar wij houden sinds wij organiseren bij wie aan wie gekoppeld is geweest, dus je hebt sowieso niet iemand die je de afgelopen 3x gehad hebt :D
Wow, goed geregeld hoor meiden!
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_211000432
Lekker bezig allemaal ❤️
pi_211001231
Zoals ieder jaar vind ik het ontzettend leuk om voor deze actie te shoppen. Mocht er nog een donateur zijn die iemand hiervoor zoekt, dan help ik je graag O+
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:16:53 #271
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211001546
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
Zoals ieder jaar vind ik het ontzettend leuk om voor deze actie te shoppen. Mocht er nog een donateur zijn die iemand hiervoor zoekt, dan help ik je graag O+
Ik heb de namen even niet paraat, maar er zijn volgens mij nog best wat donateurs beschikbaar!
pi_211001825
quote:
Als jij wil shoppen, dan wil ik wel donateur zijn voor jou. ^O^
  Redactie Frontpage donderdag 19 oktober 2023 @ 05:32:16 #273
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_211003052
quote:
Ik ben inderdaad nog op zoek naar een shopper :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
pi_211003151
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:44 schreef Shii het volgende:

[..]
Als jij wil shoppen, dan wil ik wel donateur zijn voor jou. ^O^
Tof, dan vorm ik graag met jou een setje!

[ Bericht 37% gewijzigd door MevrouwCactus op 19-10-2023 08:27:04 ]
  donderdag 19 oktober 2023 @ 07:33:55 #275
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211003224
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 07:09 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
[..]
En met jou ook. Twee pakketten lukt prima :)
Die @Shii , twee paketten namens haar… ^O^
pi_211003254
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 07:09 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
[..]
En met jou ook. Twee pakketten lukt prima :)
Is dit niet dezelfde tag :@
Op anoniem
pi_211003257
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 07:41 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Ook goedemorgen Iglo
pi_211003261
Oh en @MevrouwCactus is er weer bij. Onze megasupersuperpakkettenshopper van paar jaar :D
Op anoniem
  Manager PR/Moderator donderdag 19 oktober 2023 @ 07:51:12 #279
269689 crew  Viv
pi_211003296
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 07:41 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Ik denk dat @MevrouwCactus eigenlijk ook @_UserName_ had willen taggen inderdaad.
  Manager PR/Moderator donderdag 19 oktober 2023 @ 07:53:20 #280
269689 crew  Viv
pi_211003308
Ik doe altijd maar één pakket. O+

Heb net een lijntje uitgegooid naar de anonieme donateur waar ik al drie keer eerder voor geshopt heb. *G*
pi_211003400
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 07:53 schreef Viv het volgende:

Heb net een lijntje uitgegooid naar de anonieme donateur waar ik al drie keer eerder voor geshopt heb. *G*
Ja zo werkt dat hier dus ook :@
Ik heb ook al twee pakketten om precies die reden. Al is @Sharuun01 niet echt anoniem :P
Op anoniem
pi_211003459
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 07:51 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik denk dat @:mevrouwcactus eigenlijk ook @:_UserName_ had willen taggen inderdaad.
Dit ja :)
pi_211003466
quote:
88s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 05:32 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ik ben inderdaad nog op zoek naar een shopper :Y
Dan shop ik ook graag voor jou :)

Twee pakketten, leuk om te doen!
pi_211003512
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 08:17 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Ja zo werkt dat hier dus ook :@
Ik heb ook al twee pakketten om precies die reden. Al is @:sharuun01 niet echt anoniem :P
Ja nu niet meer nee :|W
Volgens mij heb ik jou ook niet gevraagd of jij kon/wou shoppen voor mij :D
Heb in de aanmeldings mail gewoon gestuurd dat ik jou aan het werk zet
  donderdag 19 oktober 2023 @ 09:25:59 #285
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_211003829
Ik zie dat ik weer te laat ben -O-

Zijn er nog mensen die willen shoppen?
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_211003846
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 09:25 schreef Starflyer het volgende:

@Whiskers2009 had toch wat geregeld al? Of vergis ik me nou..?
  donderdag 19 oktober 2023 @ 09:44:34 #287
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_211003989
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 09:28 schreef Sally het volgende:

[..]
@:Whiskers2009 had toch wat geregeld al? Of vergis ik me nou..?
We doen een pakket samen en ik doe ook nog een pakket alleen :)
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_211004195
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 09:44 schreef Starflyer het volgende:

[..]
We doen een pakket samen en ik doe ook nog een pakket alleen :)
Ah!
Helaas zit ik denk ik al vol, met 2 erg genereuze donateurs :@
;(

Volgend jaar misschien...? :o
Dan heb ik ook een andere donateur al staan :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 19 oktober 2023 @ 10:13:42 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211004235
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 09:25 schreef Starflyer het volgende:

Als je niemand kan vinden? Kan ik er nog wel een bij hebben.

FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 oktober 2023 @ 10:40:27 #290
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_211004461
Door de situatie hier kan ik niet echt iets bijdragen.
Maar misschien is het leuk voor in een pakket met een klein kind dat ik iets van een kledingstuk (shirtje, jurkje, broekje) kan maken wat erbij gedaan kan worden.
Zou dat wat zijn?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_211004623
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 10:40 schreef Ynske het volgende:
Door de situatie hier kan ik niet echt iets bijdragen.
Maar misschien is het leuk voor in een pakket met een klein kind dat ik iets van een kledingstuk (shirtje, jurkje, broekje) kan maken wat erbij gedaan kan worden.
Zou dat wat zijn?
Wat lief en leuk gebaar! *O*

O+

Echte kerstgedachte O+ ~:) >:O ~:)
pi_211006050
Wij zoeken nog wel een shopper, gaat ons zelf helaas echt niet lukken. Ben al blij dat ik nu zelf de hond weer kan uitlaten en boodschappen kan doen.
  Manager PR/Moderator donderdag 19 oktober 2023 @ 15:26:53 #293
269689 crew  Viv
pi_211007302
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 07:53 schreef Viv het volgende:

Die doet weer mee! :)
Vanavond even officieel aanmelden.
pi_211007465
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 13:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wij zoeken nog wel een shopper, gaat ons zelf helaas echt niet lukken. Ben al blij dat ik nu zelf de hond weer kan uitlaten en boodschappen kan doen.
Ik wil nog wel een pakket extra shoppen naast het pakket dat ik zelf doe. Als ik dan toch aan het shoppen ben kan ik ook voor twee shoppen.

Stuur me maar een pb als je samen wil doen :)
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 oktober 2023 @ 15:48:40 #295
284411 crew  heywoodu
pi_211007518
Vraagje: ik zie nog steeds nieuwe shoppers, donateurs, gevers en dergelijken, maar neemt achter de schermen het aantal ontvangers ook nog toe? Dat die zich vaak niet melden snap ik, maar gewoon even uit nieuwsgierigheid :P
pi_211008411
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 07:09 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Leuk! *O* ^O^

Hoe nu verder? :@ Ik doe voor het eerst mee als donateur dus weet niet precies hoe dat dan werkt. Of regelen we dit dan verder via dm?
  Redactie Frontpage donderdag 19 oktober 2023 @ 17:36:34 #297
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_211008430
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 08:27 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Dan shop ik ook graag voor jou :)

Twee pakketten, leuk om te doen!
Top! Dankjewel dat je wil shoppen namens mij! :D
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
pi_211009024
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 15:48 schreef heywoodu het volgende:
Vraagje: ik zie nog steeds nieuwe shoppers, donateurs, gevers en dergelijken, maar neemt achter de schermen het aantal ontvangers ook nog toe? Dat die zich vaak niet melden snap ik, maar gewoon even uit nieuwsgierigheid :P
Jazeker! Vandaag weer twee nieuwe.
We zitten al op 26 ontvangers!
Op anoniem
pi_211009029
En
Op anoniem
pi_211009034
Hij is
Op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: