abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210981984
Fok!ers zijn lief O+
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:34:59 #202
284411 crew  heywoodu
pi_210982237
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 09:51 schreef ZombieQueen het volgende:
Het voelt ergens heel erg verkeerd en ik schaam me zelfs een beetje.
Volgens mij een heel erg veelvoorkomend (en ook best wel begrijpelijk) gevoel, maar nog véél meer dan dat: stiekem een totaal onnodig gevoel, deze hele actie is júist bedoeld voor mensen die het om wat voor reden dan ook kunnen gebruiken, dus net als alle andere ontvangers ben je enorm welkom om je te melden voor hopelijk - ondanks vervelende omstandigheden - toch een hele mooie Kerst O+
pi_210982290
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 09:51 schreef DJMO het volgende:
Ik shop iig voor drie donateurs, maar kan er nog wel meer bij hebben hoor!
Ohh ik kijk weer uit naar jouw reisavonturen! O+
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_210982556
Ik heb de knoop doorgehakt, heb met opgegeven als gever. Waar ik de vorige twee jaar alleen als donateur mee deed heb ik dit jaar wel genoeg tijd om zelf te shoppen. En ook m’n kinderen zijn enthousiast om mee te helpen!
pi_210982615
Voor de eerste keer kunnen wij ons opgeven als donateur.
Vannelle en ikzelf op het moment ook zijn niet goed ter been, dus we zoeken dan een shopper.
Ookal is er hier van alles aan de hand en gebeurd dit jaar oa waardoor we onszelf zouden willen opgeven, we gunnen het een ander nog meer.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 17 oktober 2023 @ 11:27:31 #206
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210982627
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 10:41 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Ohh ik kijk weer uit naar jouw reisavonturen! O+
Ik ook. Heb me kostelijk vermaakt vorig jaar met al die verbaasde blikken in de trein als ze m'n steekwagen met daarop die kerstdoos zagen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 11:46:56 #207
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_210982791
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 11:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Voor de eerste keer kunnen wij ons opgeven als donateur.
Vannelle en ikzelf op het moment ook zijn niet goed ter been, dus we zoeken dan een shopper.
Ookal is er hier van alles aan de hand en gebeurd dit jaar oa waardoor we onszelf zouden willen opgeven, we gunnen het een ander nog meer.
Het één sluit het ander niet uit....

En verder supertof om te zien dat jullie dit jaar kunnen geven O+
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 17 oktober 2023 @ 12:23:40 #208
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_210983061
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 11:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Als je jezelf wilt opgeven, doe dat dan! Er zijn vaak pakketten teveel. Als er van alles aan de hand is, is het juist een goede reden om je op te geven. En waarom zou je niet tegelijkertijd donateur en ontvanger kunnen zijn? Gewoon doen dus!
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:41:11 #209
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210983745
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 11:27 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik ook. Heb me kostelijk vermaakt vorig jaar met al die verbaasde blikken in de trein als ze m'n steekwagen met daarop die kerstdoos zagen.
Ga je een verslag bijhouden?
What can change the nature of a man?
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:11:26 #210
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_210984015
Zin in! heb mij opgegeven! (als gever)
Heb paar jaar terug ook zoiets via een andere organisatie voor Sinterklaas gedaan voor gezinnen die minder bedeeld waren. Maar daar hoorde je nooit iets terug. Hoop hier wel op een berichtje van degene die het krijgt dan :)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:59:21 #211
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210985129
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:41 schreef Coco het volgende:

[..]
Vorig jaar postte ik hier losse updates :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_210985469
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:41 schreef Coco het volgende:

[..]
Was vorig jaar gewoon in de topics. Zoals t hoort idd
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_210987222
@DJMO je zou een boek moeten gaan schrijven. "De FOK kerstpakket-avonturen van DJMO". Dat zou nog wel eens een hit kunnen worden ;)
pi_210987249
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 19:53 schreef Deepcage het volgende:
@:Djmo je zou een boek moeten gaan schrijven. "De FOK kerstpakket-avonturen van DJMO". Dat zou nog wel eens een hit kunnen worden ;)
Nope.@superkimmi en kapiteiniglo zouden een boek moeten schrijven.
Wij zijn begonnen met de roadtrips, hebben hele topics.
Dit voelt een beetje als diefstal van ons kindje “roadtrips”.
Op anoniem
pi_210987272
Ik heb dit topic vandaag eens even bekeken. Ik vind het leuk om hieraan in 2023 deel te nemen als gever, maar ik zou dan graag samen met iemand anders één mooi pakket willen geven. Is er misschien nog iemand uit de regio midden-Brabant (Tilburg - Den Bosch - Breda) die samen met mij één pakket zou willen schenken? Ik zou het leuk vinden om dan van je te horen!
C'est une chanson simple que je te donne
Aussi facile qu'elle est tendre
Tu sais ce sont parfois les mots très simples
Les plus difficiles à entendre
pi_210987275
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 19:55 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Nope.@:superkimmi en kapiteiniglo zouden een boek moeten schrijven.
Wij zijn begonnen met de roadtrips, hebben hele topics.
Dit voelt een beetje als diefstal van ons kindje “roadtrips”.
Schrijf er dan gewoon allebei eentje ;)
pi_210987289
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 19:57 schreef Deepcage het volgende:

[..]
Schrijf er dan gewoon allebei eentje ;)
Mwah.
Ik ga lekker volgend jaar stoppen met de kerstpakkettenactie :)
Op anoniem
pi_210987290
Ik kan nog wel een extra pakket shoppen, dus als je als donateur nog een shopper zoekt, joe!
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 19:59:02 #219
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_210987296
Hoi lieve kerstpakkettenactiedeelnemers. We willen graag jullie mening over 2 aanmeldingen:

- iemand heeft een account aangemaakt, zich aangemeld, maar op FOK! nog nooit wat gepost. Kloon zou kunnen, maar dan zou je toch juist hier posten? Aanmelding wel of niet meenemen?
- iemand meld zich aan in Frankrijk, met ook alleen een adres in Frankrijk (we hebben eerder aanmeldingen gehad uit Duitsland maar altijd inclusief indien nodig een NL adres). Wel of niet als aanmelding meenemen? En zo wel, hoe doen we dat dan met verzendkosten? Stel we koppelen zo iemand aan een gever die een pakket van 50 euro kan samenstellen. Dan gaat er minimaal 23,75 (dpd) naar verzendkosten. En waar trek je de (letterlijke) grens?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_210987389
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 19:59 schreef superkimmi het volgende:
Hoi lieve kerstpakkettenactiedeelnemers. We willen graag jullie mening over 2 aanmeldingen:

- iemand heeft een account aangemaakt, zich aangemeld, maar op FOK! nog nooit wat gepost. Kloon zou kunnen, maar dan zou je toch juist hier posten? Aanmelding wel of niet meenemen?
- iemand meld zich aan in Frankrijk, met ook alleen een adres in Frankrijk (we hebben eerder aanmeldingen gehad uit Duitsland maar altijd inclusief indien nodig een NL adres). Wel of niet als aanmelding meenemen? En zo wel, hoe doen we dat dan met verzendkosten? Stel we koppelen zo iemand aan een gever die een pakket van 50 euro kan samenstellen. Dan gaat er minimaal 23,75 (dpd) naar verzendkosten. En waar trek je de (letterlijke) grens?
Bij 1 sowieso niet meenemen lijkt mij?
Die in Frankrijk misschien vragen of er ook een Nederlands adres mogelijk is?
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:08:20 #221
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210987471
Wij hebben een shopper voor i.i.g. ons gezamenlijke pakket _O_ *O* O+

@Speedfight Supertof dat je voor ons wil gaan shoppen! :*

@Starflyer zal z.s.m. de e-mail m.b.t de gevers-shoppercombi verzenden @superkimmi @KapiteinIglo
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_210987478
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wij hebben een shopper voor i.i.g. ons gezamenlijke pakket _O_ *O*

@:Speedfight Supertof dat je voor ons wil gaan shoppen! :*

@:Starflyer zal z.s.m. de e-mail m.b.t de gevers-shoppercombi verzenden @:superkimmi @:Kapteiniglo
Mail is binnen *O*
Op anoniem
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:09:16 #223
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210987493
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:08 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Mail is binnen *O*
Nog sneller dan ik verwacht had _O_ *O* O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_210987567
De eerste vind ik lastig, als het een kloon is, dan oké, maar dat had ie ook kunnen melden denk ik. Als we deze meenemen gaan er misschien meer op deze manier volgen, die je dan ook toe moet laten. Naar mijn idee gaat het dan het fokkers helpen fokkers idee voorbij.

Over de tweede, misschien is het een idee om met een aantal gevers een kleine bijdrage aan de verzendkosten bij te dragen voor de gene die het pakket naar Frankrijk op moet sturen. Bij het lastig om iemand daardoor uit te moeten sluiten.

Aan de andere kant, als er dan meer aanmeldingen uit het buitenland (wellicht nog verder) komen, dan wordt het uiteindelijk ook wel weer een dure grap ;)

Ik ben wel bereid bijvoorbeeld om een kleine bijdrage te doen voor een verzending naar het buitenland. Maar voor het hele pakket zou ik het zonde van het budget vinden.
pi_210987629
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 19:59 schreef superkimmi het volgende:

Zou dit dan diegene zonder FOK!account kunnen zijn waar iemand anders over sprak, die hem/haar een pakket gunde, waarvan jullie (of: men) eerder zei om een account aan te maken?
Of mss inderdaad een kloon van iemand die liever niet heeft dat bekend is dat hij/zij een pakket aanvraagt.
Omdat hij/zij zich schaamt.

Zelf ben ik geneigd te zeggen om deze aanvraag wel door te laten, maar een wat meer bescheiden pakket toe te wijzen.

quote:
Verzendkosten gaan best oplopen ja... zou vragen naar mogelijkheid van NL adres (komen ze nog met kerst naar NL naar hun familie??)

Je kan ook vragen aan een gever of die bereid is zoveel verzendkosten te betalen - mijn 2 donateurs zijn echt gruwelijk genereus geweest :o (ik schrok echt van de bedragen...! :X :@ )
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')