Volgens mij een heel erg veelvoorkomend (en ook best wel begrijpelijk) gevoel, maar nog véél meer dan dat: stiekem een totaal onnodig gevoel, deze hele actie is júist bedoeld voor mensen die het om wat voor reden dan ook kunnen gebruiken, dus net als alle andere ontvangers ben je enorm welkom om je te melden voor hopelijk - ondanks vervelende omstandigheden - toch een hele mooie Kerstquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:51 schreef ZombieQueen het volgende:
Het voelt ergens heel erg verkeerd en ik schaam me zelfs een beetje.
Ohh ik kijk weer uit naar jouw reisavonturen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:51 schreef DJMO het volgende:
Ik shop iig voor drie donateurs, maar kan er nog wel meer bij hebben hoor!
Ik ook. Heb me kostelijk vermaakt vorig jaar met al die verbaasde blikken in de trein als ze m'n steekwagen met daarop die kerstdoos zagen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:41 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ohh ik kijk weer uit naar jouw reisavonturen!
Het één sluit het ander niet uit....quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Voor de eerste keer kunnen wij ons opgeven als donateur.
Vannelle en ikzelf op het moment ook zijn niet goed ter been, dus we zoeken dan een shopper.
Ookal is er hier van alles aan de hand en gebeurd dit jaar oa waardoor we onszelf zouden willen opgeven, we gunnen het een ander nog meer.
Als je jezelf wilt opgeven, doe dat dan! Er zijn vaak pakketten teveel. Als er van alles aan de hand is, is het juist een goede reden om je op te geven. En waarom zou je niet tegelijkertijd donateur en ontvanger kunnen zijn? Gewoon doen dus!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ookal is er hier van alles aan de hand en gebeurd dit jaar oa waardoor we onszelf zouden willen opgeven, we gunnen het een ander nog meer.
Ga je een verslag bijhouden?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ook. Heb me kostelijk vermaakt vorig jaar met al die verbaasde blikken in de trein als ze m'n steekwagen met daarop die kerstdoos zagen.
Vorig jaar postte ik hier losse updatesquote:
Was vorig jaar gewoon in de topics. Zoals t hoort iddquote:
Nope.@superkimmi en kapiteiniglo zouden een boek moeten schrijven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:53 schreef Deepcage het volgende:
@:Djmo je zou een boek moeten gaan schrijven. "De FOK kerstpakket-avonturen van DJMO". Dat zou nog wel eens een hit kunnen worden
Schrijf er dan gewoon allebei eentjequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:55 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nope.@:superkimmi en kapiteiniglo zouden een boek moeten schrijven.
Wij zijn begonnen met de roadtrips, hebben hele topics.
Dit voelt een beetje als diefstal van ons kindje “roadtrips”.
Mwah.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:57 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Schrijf er dan gewoon allebei eentje
Bij 1 sowieso niet meenemen lijkt mij?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:59 schreef superkimmi het volgende:
Hoi lieve kerstpakkettenactiedeelnemers. We willen graag jullie mening over 2 aanmeldingen:
- iemand heeft een account aangemaakt, zich aangemeld, maar op FOK! nog nooit wat gepost. Kloon zou kunnen, maar dan zou je toch juist hier posten? Aanmelding wel of niet meenemen?
- iemand meld zich aan in Frankrijk, met ook alleen een adres in Frankrijk (we hebben eerder aanmeldingen gehad uit Duitsland maar altijd inclusief indien nodig een NL adres). Wel of niet als aanmelding meenemen? En zo wel, hoe doen we dat dan met verzendkosten? Stel we koppelen zo iemand aan een gever die een pakket van 50 euro kan samenstellen. Dan gaat er minimaal 23,75 (dpd) naar verzendkosten. En waar trek je de (letterlijke) grens?
Mail is binnenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wij hebben een shopper voor i.i.g. ons gezamenlijke pakket![]()
![]()
@:Speedfight Supertof dat je voor ons wil gaan shoppen!
@:Starflyer zal z.s.m. de e-mail m.b.t de gevers-shoppercombi verzenden @:superkimmi @:Kapteiniglo
Nog sneller dan ik verwacht hadquote:
Zou dit dan diegene zonder FOK!account kunnen zijn waar iemand anders over sprak, die hem/haar een pakket gunde, waarvan jullie (of: men) eerder zei om een account aan te maken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:59 schreef superkimmi het volgende:
Hoi lieve kerstpakkettenactiedeelnemers. We willen graag jullie mening over 2 aanmeldingen:
- iemand heeft een account aangemaakt, zich aangemeld, maar op FOK! nog nooit wat gepost. Kloon zou kunnen, maar dan zou je toch juist hier posten? Aanmelding wel of niet meenemen?
Verzendkosten gaan best oplopen ja... zou vragen naar mogelijkheid van NL adres (komen ze nog met kerst naar NL naar hun familie??)quote:- iemand meld zich aan in Frankrijk, met ook alleen een adres in Frankrijk (we hebben eerder aanmeldingen gehad uit Duitsland maar altijd inclusief indien nodig een NL adres). Wel of niet als aanmelding meenemen? En zo wel, hoe doen we dat dan met verzendkosten? Stel we koppelen zo iemand aan een gever die een pakket van 50 euro kan samenstellen. Dan gaat er minimaal 23,75 (dpd) naar verzendkosten. En waar trek je de (letterlijke) grens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |