Het was algemeen. Jouw post deed me bedenken dat ik ook vervoer aan te bieden heb. Zal de quote wel ff weghalen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben enkel donateur en bied aan om op te halen en te bezorgen in de achterhoek. Zal om 3-4-5 dagen gaan in december voor kerst.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:17 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]ik kan me niet iets herinneren ja!
We hebben nog niemand gekoppeld. Daar beginnen we waarschijnlijk dit weekend mee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb helaas nog geen formulier ontvangen
Dus ik wacht braaf af
Ongeduldquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb helaas nog geen formulier ontvangen
Dus ik wacht braaf af
Top!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 06:24 schreef _UserName_ het volgende:
FP bericht nog een schopje gegeven, zal het bericht deze week even elke dag een upje geven zodat ie de hele week in the spotlights staat want dat verdient deze actie!
Save the best for last voor de kerstmeisjesquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 06:59 schreef Viv het volgende:
[..]
Top!
Ik heb gisteren reclame gemaakt in twee topics waar relatief veel nieuwe FOK!kers zitten (dit jaar overgekomen vanuit het VIVA-forum):
Viv in SHO / Momfluencers #32 time to say goodbye?
Viv in SHO / Familievloggers #22 - optijd voor de vakantie
Staat genoteerd!quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Note for 2024: @:Sally en ik zijn een donateur-shop koppel
quote:
Schande!! en eerder maar zeggen "we gaan al langzaam mensen koppelen"quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 01:04 schreef superkimmi het volgende:
[..]
We hebben nog niemand gekoppeld. Daar beginnen we waarschijnlijk dit weekend mee.
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 01:04 schreef superkimmi het volgende:
[..]
We hebben nog niemand gekoppeld. Daar beginnen we waarschijnlijk dit weekend mee.
F_r doet net als andere jaren sowieso een pakket voor mijquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:17 schreef Bami het volgende:
[..]Ik had deze post helemaal gemist! PS. reageerde als eerste dus daar ben ik nu mee aan het DMen. Maar ik zie veel donateurs die nog shoppers zoeken, dus denk dat je alsnog snel voorzien bent.
Hahaha succes volgend jaar he. Dan krijg je alles achter de schermen ook nog meequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:15 schreef Sharuun01 het volgende:
Boah mensen wat een berichten hier, er zitten maar 8 werkuren in een dag en ik moet ook nog doen alsof ik nuttig bezig ben hier op het werk.
Wel echt goed om te zien dat dit topic net als alle andere jaren helemaal los gaat en iedereen zo enthousiast maakt.
Gebaseerd op dit topic wachten er momenteel nog een paar donateurs op shoppers, maar volgens mij zijn er ook nog wel matches beschikbaar, dus algemene oproep:quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:03 schreef Speedfight het volgende:
Hoiii,
Ik wil ook graag weer shoppen, ben benaderd door @:-gt- en @:Whiskers2009 net als vorig jaar.
Zijn er nog veel shoppers "over" ?
Hebben jullie een beetje inzicht wat de stand nu is van ontvangers/shoppers/donateurs?
@:superkimmi
Niet schamen! Je bent meer dan welkomquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:51 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik heb mezelf ook op gegeven als ontvanger. Het voelt ergens heel erg verkeerd en ik schaam me zelfs een beetje.
Maar met 2 kinderen met veel grotere zorgen dan dat ik eigenlijk kan dragen, onze (schoon)vader en opa die dit jaar verongelukt is, mijn man die met kerst op zee zit. Met de jongens kunnen we nergens heen met kerst, te druk en te veel voor ze.
Ik voel me overspannen en kijk als een berg tegen kerst op. Niks is even leuk en alles is te veel, dat komt wel weer goed uiteindelijk.
Verkeerd? Als iemand er 1 verdient ben jij het!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:51 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik heb mezelf ook op gegeven als ontvanger. Het voelt ergens heel erg verkeerd en ik schaam me zelfs een beetje.
Heel herkenbaar, hopelijk gaan we alsnog een beetje een mooie kerst tegemoet met deze actie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:51 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik voel me overspannen en kijk als een berg tegen kerst op. Niks is even leuk en alles is te veel, dat komt wel weer goed uiteindelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |