Wat fijn dat je zo geholpen bent en supertof dat je de geste wil retourneren op de manier die op dit moment het beste bij je pastquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Jaren geleden hulp van FHF gekregen (2x vervoer![]()
) en zelf pakket mogen ontvangen en later ook weer kunnen geven.
Maar op dit moment dus even niet zoveel financien om opnieuw een pakket te kunnen financieren.
Dus ik vind die Shopper/Donateur optie super!
En ook tof dat jij donateur bent!![]()
Dat verwachtte ik alquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Nope, nou niet meer![]()
![]()
Ik zag het al voorbij komen![]()
Van mn maatje Starflyer, en jou en Starflyer ook nog![]()
Nee, dat gaat me niet lukken![]()
Hihiquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik al![]()
Geeft niks hoor![]()
We vinden vast een of meerdere net zo enthousiaste shoppers als jij bent
Komt vast goedquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Hihi![]()
Mss heeft de organisatie ook nog mogelijkheden om shoppers te koppelen, die bijv. niet hier in dit topic staan maar zich wel aanmelden.
Het is ook nog LANG niet 1 november, toch?
quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:22 schreef Jentin het volgende:
Las hier de kerstdozentip en heb meteen mensen ingeschakeld die nu chique kerstpakketdozen voor me gaan fiksen (meervoud ja, niks zo erg als een te krappe doos![]()
)
Gaan we regelen! Woensdag ben ik vrij en dan geef ik de OP een update inclusief status. Net als vorige jaren houden we bij hoeveel pakketten er zijn aangeboden, hoeveel er gekoppeld zijn, en verderop in het proces hoeveel er bezorgd zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:04 schreef Rostrup het volgende:
[..]
De stand van zaken aan de OP toevoegen zou mooi zijn (helemaal als het met metertjes/balkjes/... gedaan wordt).
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:18 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Gaan we regelen! Woensdag ben ik vrij en dan geef ik de OP een update inclusief status. Net als vorige jaren houden we bij hoeveel pakketten er zijn aangeboden, hoeveel er gekoppeld zijn, en verderop in het proces hoeveel er bezorgd zijn.
Alleen afgelopen jaren deden we dat onder elkaar en werd de OP heel groot, dus dit jaar gaan we dat iets anders doen
Uiteindelijk lost een hoop zichzelf wel op inderdaad. Er springen altijd wel mensen bij op plekken waar tekorten lijken te ontstaan. En anders weten wij ze idd uit bijv vorige jaren wel op te trommelenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Hihi![]()
Mss heeft de organisatie ook nog mogelijkheden om shoppers te koppelen, die bijv. niet hier in dit topic staan maar zich wel aanmelden.
Jou ontgaat ook niks hequote:
De ervaring is dat het altijd wel goed komt. En soms shoppen mensen inderdaad meerdere pakketten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Hihi![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:43 schreef nostra het volgende:
Ik ben uiteraard weer van de partij als donateur.
Nee, maar nu wel gok ik?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:19 schreef Sally het volgende:
Shopper zoekt Donateur!
[..]
Had je al iets, Aechterhøkert?
quote:
Uhhh @_UserName_ zoekt een shopper toch? Net als @Starflyer en ik?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:40 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
euhhhmmm...
ik heb inmiddels 2 donateurs...![]()
En voor aanzienlijke bedragen....Dus ik zal flink moeten shoppen...!
Maar @:whiskers2009 en @:starflyer waren nog op zoek?
Klopt, ik zoek een shopper, @Sally bood aan maar was ongeduldigquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhhh @:_Username_ zoekt een shopper toch? Net als @:Starflyer en ik?
Hij biedt zich niet aan als shopper volgens mij
Nee schat... die anderen reageerden eerder dan jij - hahaha!quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, ik zoek een shopper, @:Sally bood aan maar was ongeduldig
Of ik te sloom
Had ik maar zo'n werkgever. We mogen blij zijn met een gratis raket waterijsje op zijn tijd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:28 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Zijn er niet mensen die een kerstpakket krijgen van het werk waarvan de doos hergebruikt kan worden?
Note for 2024: @Sally en ik zijn een donateur-shop koppelquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee schat... die anderen reageerden eerder dan jij - hahaha!(de 2e stelde blijkbaar genoeg vertrouwens in mij om wél zijn eigen identiteit aan mij bekend te maken (met geld overboeken dus en het mailen)
)
Ik doe dit ook voor het eerst
Volgend jaar... zal ik jou eerst benaderen - lol?
LOLquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Note for 2024: @:Sally en ik zijn een donateur-shop koppel
Ik zag dat UN aanbood om te doneren, toen ik het topic van boven naar beneden doorlas. En toen ik mijn reactie typte, had ik meteen hem gequote omdat ik een naam herkendequote:Op maandag 16 oktober 2023 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhhh @:_Username_ zoekt een shopper toch? Net als @:Starflyer en ik?
Hij biedt zich niet aan als shopper volgens mij
Ik ben enkel donateur en bied aan om op te halen en te bezorgen in de achterhoek. Zal om 3-4-5 dagen gaan in december voor kerst.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:21 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh ja in dat kader. Ik rij wekelijks tussen grofweg Nordhorn en Leiden op en neer dus laat het maar weten als je een koerier nodig hebt.
Dat was te merkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zag dat UN aanbood om te doneren, toen ik het topic van boven naar beneden doorlas. En toen ik mijn reactie typte, had ik meteen hem gequote omdat ik een naam herkende![]()
(mss had ik over Starflyer heengelezen, of stond die verderop...? - die stond later op de dag zie ik)
Maar plots binnen een uur had ik al een dm van iemanddie aanbood om het pakket via mij te sponsoren
![]()
En later nog iemand, die dus wat problemen had met zijn persoonlijke identiteit delen, maar mij wel genoeg vertrouwde blijkbaar om geld naar over te boeken.
Ik had niet het hart om nee te zeggen![]()
![]()
![]()
Maar het gaat helemaal goedkomen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |