![KoVFW4Z.gif]()
Kortere dagen, kachels aan, de eerste pepernoten liggen alweer even in de winkels. Die-hard Kerstlovers (

) tellen de dagen naar kerst al weken af. In het kort: kerst komt eraan.

En met Kerst ook de liefste actie van FOK!, de Kerstpakkettenactie

. Doen jullie (weer) mee?
Voor de vierde keer gaan
@KapiteinIglo en @Superkimmi de organisatie doen. De OP krijgt een heel andere look. We werken nu met kopjes onder spoilers. Je vindt het volgende onder de verschillende kopjes:
Gevers: Wil je graag iets extra’s doen voor FOK!kers die het moeilijk hebben gehad? Vind jij het leuk om een kerstpakket te geven? Wil je geld doneren en niet hoeven winkelen? Of wil je juist graag winkelen voor een ontvanger, maar heb je zelf geen budget? Al deze smaken zijn gebundeld onder het kopje ‘gevers.’
Ontvangers: Heb jij een lastig jaar gehad? Doordat je bijvoorbeeld moeilijk rondkomt, je met een burn-out of andere klachten thuis zit, een zwaar persoonlijk drama hebt meegemaakt, of om welke reden dan ook wel een steuntje in de rug kan gebruiken. Dan kom jij in aanmerking voor een FOK! kerstpakket. Ga dan naar het kopje ‘ontvangers’ en vul de vragenlijst die je daar ziet in. De rest regelen wij!
FAQ: Hoe duur moet het pakket zijn? Hoe werkt anoniem meedoen? Hoe gaan jullie om met de AVG? Deze en andere vragen vinden jullie onder de FAQ. Mocht je vraag hier niet tussen staan, kan je deze natuurlijk altijd stellen in dit topic, of door de organisatoren een dm te sturen.
De deadline om je aan te melden, zowel als gever als ontvanger, is in principe woensdag 1 november. Dan maken wij de balans op om te kijken of we meer ontvangers, of gevers hebben en kan het zijn dat we nog een laatste oproepje plaatsen. Tussendoor doen we meerdere ‘koppelrondes’, dus als je je eerder aanmeldt, word je mogelijk al voor 1 november gekoppeld.
Verzoekje: Let er alsjeblieft op als je meedoet, dat je goed bereikbaar bent! Lees regelmatig je mail en reageer er ook zo snel mogelijk op. Wij als organisatie ontvangen erg veel e-mails, als je bijvoorbeeld (anoniem) iets wilt vragen aan je ontvanger, zorg dan dat je al je vragen in 1 e-mail aan ons toestuurt. Zo kunnen wij zo efficiënt mogelijk de vragen doorzetten.
![U7E6Ses.gif]()
SPOILER: De Gevers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: De Ontvangers
SPOILER: FAQ
[ Bericht 1% gewijzigd door superkimmi op 16-10-2023 15:16:51 ]
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
superkimmi
Hakuna Matata
De vernieuwde OP is live met heel veel dank aan:
-
@Sharuun01 die de vragenlijst heeft getest.
-
@MadMaster die de toffe banners heeft gemaakt.
-
@PS. die als eerste het idee opperde om met Google Forms te gaan werken
- @ iedereen die heeft meegedacht aan verbeteringen voor de OP
quote:

Ga mezelf ook opgeven om een pakket samen te stellen, maar 2 kan ook!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2023 20:22:04 ]
Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 15 oktober 2023 @ 20:24:13
DJMO
#trut
KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
@MadMaster , ik heb zoals een n00b dat betaamd een screenshot gemaakt van je nieuwe banner en die gebruikt als header voor de vragenlijst.
Je naam staat er niet in, is dat erg?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
quote:
Op zondag 15 oktober 2023 20:27 schreef KapiteinIglo het volgende:@:madmaster , ik heb zoals een n00b dat betaamd een screenshot gemaakt van je nieuwe banner en die gebruikt als header voor de vragenlijst.
Als je heel goed kijkt staat die er wel in hoor
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2023 20:34:11 ]
Mooie OP en super lijstje gemaakt kerstmeisjes!!
Aanmeldings mail is gestuurd!
KapiteinIglo
En we zijn los, we hebben al aanmeldingen voor in totaal 6 pakketten

(als in weg te geven pakketten)
*zoekt ontvangers
superkimmi
Hakuna Matata
quote:
Ja wel in de banner hier idd, maar niet in de geknipte banner in de google vragenlijst.
Maar mogen we hem al versturen? Of nog niet?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2023 20:41:40 ]
Ja leuk ik zal morgen mijn aanmelding even regelen
quote:
Ja ik bedoel het pakket he
Garpje
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Jentin
Murmel
superkimmi
Hakuna Matata
quote:
Oooh haha.

wel respect als je m nu al af zou hebben. Voor een nog onbekende ontvanger
Ik moet even kijken wat ik dit jaar doe. Heb elk jaar meegedaan als shopper of gever of beiden maar zit dit jaar financieel wat moeilijker en mijn hoofd staat momenteel niet naar shoppen. Dus ik denk dat ik een jaartje oversla maar dat vind ik eigenlijk vreselijk
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
CoolGuy
Money makes the world go round
Aha! it's that time of the year again!
Ik zal eens even die dikke grafjoekel van een
@Scorpie mobiliseren.
Hey, natnek, het is weer die tijd van het jaar joh. Pakketjes geven dit dat alles. Goed gevoeletje en zo. Trek 'm de portemonnee maar leeg jongens!
Breitling - Instruments for Professionals
quote:
Op zondag 15 oktober 2023 20:47 schreef CoolGuy het volgende:Aha! it's that time of the year again!
Ik zal eens even die dikke grafjoekel van een @:Scorpie mobiliseren.
Hey, natnek, het is weer die tijd van het jaar joh. Pakketjes geven dit dat alles. Goed gevoeletje en zo. Trek 'm de portemonnee maar leeg jongens!
Ga toch weg man natte tosti

ieder jaar naai je me er weer bij !! Ben er klaar mee !!
superkimmi
Hakuna Matata
Haha wow
@CoolGuy an
@Scorpie pas van de partij vanaf pagina 2. Duurde lang. Maakte me al zorgen
CoolGuy
Money makes the world go round
quote:
jij bent er helemaal niet klaar mee. Elk jaar roep je in augustus al 'ik kan niet wachten op de pakketten-actie dit jaar maar ik moet m'n tough guy act blijven opvoeren anders hebben ze door dat ik een grote smoel heb en....en nou ja, en verder niks'.
Dus dan doe ik de moeite om je erbij te krijgen, en wat krijg ik? Stank voor dank. Daar ben ík nou eens klaar mee!
Breitling - Instruments for Professionals
quote:
Op zondag 15 oktober 2023 20:50 schreef CoolGuy het volgende:[..]
jij bent er helemaal niet klaar mee. Elk jaar roep je in augustus al 'ik kan niet wachten op de pakketten-actie dit jaar maar ik moet m'n tough guy act blijven opvoeren anders hebben ze door dat ik een grote smoel heb en....en nou ja, en verder niks'.
Dus dan doe ik de moeite om je erbij te krijgen, en wat krijg ik? Stank voor dank. Daar ben ík nou eens klaar mee!
Ik ga er eens over nadenken, al is het alleen maar om jou te jennen
KapiteinIglo
quote:
Op zondag 15 oktober 2023 20:47 schreef MaJo het volgende:Ik moet even kijken wat ik dit jaar doe. Heb elk jaar meegedaan als shopper of gever of beiden maar zit dit jaar financieel wat moeilijker en mijn hoofd staat momenteel niet naar shoppen. Dus ik denk dat ik een jaartje oversla maar dat vind ik eigenlijk vreselijk

Goed moment om je eens op te geven als ontvanger!
KapiteinIglo
@CoolGuy en
@Scorpie Allemaal prima, maar wel staakt het vuren op 25 en 26 december ja!
En daarvoor alles regelen
Magica
gna gna
quote:
IK STOMP HEM OP ZIJN OOG JA
KapiteinIglo
quote:
Jaja blaaskaak
En dan? Hoe gaan jullie dan samen een ontvanger blij maken? Als hij niet eens kan zien waar hij geld heen moet sturen.
Regel het nou maar.
Is het al kerst?
quote:
Ja, natuurlijk

Dank je wel. Ik heb me net opgegeven en gezegd dat jij voor alle ontvangers een 3 gangen maaltijd gaat koken
loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
quote:
Op zondag 15 oktober 2023 21:11 schreef devzero het volgende:[..]
Ja, natuurlijk

Dank je wel. Ik heb me net opgegeven en gezegd dat jij voor alle ontvangers een 3 gangen maaltijd gaat koken
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
KapiteinIglo
quote:
Op zondag 15 oktober 2023 21:11 schreef devzero het volgende:[..]
Ja, natuurlijk

niet een dinershow in je pakket stoppen.
quote:
@Rob en ik die uit de taart kwamen springen was toch niet zo'n success
Wat lief weer ❤
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
quote:
Ik. Zo leuk om te doen.
Rob
't is patat
quote:
Op zondag 15 oktober 2023 21:33 schreef heywoodu het volgende:[..]
Wij hadden vorige keer een enorme ijstaart gemaakt en via PostNL verstuurd, duurde even een paar dagen voor 'ie er was maar dat leek me niet zo'n probleem! Niks meer van gehoord overigens.
kaarsjes waren uitgegaan zeker. Op PostNL kan je ook niet vertrouwen blijkt ..
loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
quote:
nu ook dan met kerstpakketen taxi service?
mijn auto is rood dus dat is al de helft van het werk
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
MadMaster
Schots en scheef...
quote:
Op zondag 15 oktober 2023 20:27 schreef KapiteinIglo het volgende:@:madmaster , ik heb zoals een n00b dat betaamd een screenshot gemaakt van je nieuwe banner en die gebruikt als header voor de vragenlijst.
Geen enkel probleem
Als jullie willen, kan ik elke gewenste frame/afbeelding uit de banner los leveren…
quote:
quote:
Ik zou dat niet zo snel voor mezelf doen

Er zijn mensen die het veel slechter hebben en het veel harder nodig hebben. Als er nou veel meer gevers dan ontvangers zijn denk ik erover na
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:
Op zondag 15 oktober 2023 21:49 schreef MaJo het volgende:[..]
[..]

Er zijn mensen die het veel slechter hebben en het veel harder nodig hebben. Als er nou veel meer gevers dan ontvangers zijn denk ik erover na

Als iedereen zo denkt wordt het natuurlijk niks. Dan moeten we straks allemaal ons pakket naar de stortplaats brengen.
Jaaa! Het gaat weer beginnen!
Ik ga even nadenken of ik alleen ga doneren zoals de afgelopen jaren of dat ik dit jaar ook zelf ga shoppen. Even bekijken of m’n planning dat dit jaar wel toe gaat laten.
Ik kom er nog op terug, maar een aanmelding van mijn kant gaat sowieso komen!
quote:
[..]

Gewoon aanmelden

En dan heel veel reisdingen op de lijst zetten

Heeft je kind al een Stokke JetKids?
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Troel
scherp en bot
quote:
[..]

Ik wil jou graag aanmelden, maar ik weet niets over je, dus wil je jezelf aanmelden?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ireth
#sjongejongejonge
KapiteinIglo
We hebben al meerdere aanmelders als ongvangers die aangemeld hebben via de vragenlijst en hun adres incompleet hebben ingestuurd.
Er mist een postcode en woonplaats (alleen een straatnaam is wel erg veel locaties in Nederland

)
Ook iemand heeft geen woonplaats ingevuld.
Is de vragenlijst daarin niet duidelijk?
Moet ik echt straatnaam, postcode en woonplaats apart doen?
quote:
Op zondag 15 oktober 2023 23:16 schreef KapiteinIglo het volgende:We hebben al meerdere aanmelders als ongvangers die aangemeld hebben via de vragenlijst en hun adres incompleet hebben ingestuurd.
Er mist een postcode en woonplaats (alleen een straatnaam is wel erg veel locaties in Nederland

)
Ook iemand heeft geen woonplaats ingevuld.
Is de vragenlijst daarin niet duidelijk?
Moet ik echt straatnaam, postcode en woonplaats apart doen?
Zou ik wel doen om eerlijk te zijn. Nu kun je diegene nog mailen/ een dm sturen, maar anders wordt het een zooitje.
Rafeiro
do alentejo
Mooie OP, eerst alles eens goed doorgelezen.
Maar
@superkimmi heb je bewust alleen
@KapiteinIglo gelinkt in de OP?

Hihi huhu, ik denk iets met hoofdlettergevoeligheid?
Ik ga er eens goed voor zitten hoe, wat, zus, zo, maar zal in ieder geval weer in dit topic aanwezig zijn
You sound reasonable...Time to up my medication.
KapiteinIglo
quote:
Op zondag 15 oktober 2023 23:43 schreef PS. het volgende:[..]
Zou ik wel doen om eerlijk te zijn. Nu kun je diegene nog mailen/ een dm sturen, maar anders wordt het een zooitje.
Ja denk dat ik het aan ga passen inderdaad
quote:
Op zondag 15 oktober 2023 23:50 schreef Rafeiro het volgende:Mooie OP, eerst alles eens goed doorgelezen.
Maar @:superkimmi heb je bewust alleen @:KapiteinIglo gelinkt in de OP?

Hihi huhu, ik denk iets met hoofdlettergevoeligheid?
Nee, je kan jezelf niet mentionen.
Kijk maar:
@Viv
_UserName_
Nog niet geregistreerd.
quote:
Op zondag 15 oktober 2023 19:53 schreef DJMO het volgende:[..]
Willen wel, maar ik zit in Salamanca in een camper op een camping met nog maar weinig data, en slechte wifi

Misschien kan @:_UserName_ iets betekenen?
Ik ben vrij vandaag dus wil wel iets op de FP zetten. Tevens wil ik me gelijk als donateur aanmelden. Vorig jaar zei ik ook wel te willen shoppen maar heb een nieuwe baan waarmee ik veel drukker ben dan mijn oude baan, dat gaat dus helaas niet lukken.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen --->
https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
Starhopper
Nova is mijn prinses
Op
maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef
Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
_UserName_
Nog niet geregistreerd.
Wie wil er voor mij shoppen? Helaas door nieuwe baan geen tijd om zelf te shoppen maar wil wel geven
Laatste editie georganiseerd door de kerstmeisjes dus laten we het een knallend feest maken.
Natuurlijk blijft de kerspakkettenactie wel gewoon bestaan maar niet meer met de kerstmeisjes aan het hoofd (wel natuurlijk in onze gedachte en volspammened in toekomstige topics)
KapiteinIglo
Wil je ook meehelpen aan de kerstpakkettenactie, maar heb je geen geld?! Dan kun je ook shoppen voor een donateur!
We hebben vaak genoeg donateurs die een shopper zoeken

Kom allen gezellig in de Kerstpakkettenactie meedoen!
_UserName_
Nog niet geregistreerd.
quote:
Dank voor het aanbod, ik wacht deze week even af en anders weet ik je te vinden! Dit is overigens geen dreigement maar een belofte
Opgegeven. Als ontvanger, maar, dankzij mijn zus die de actie namens mij kent, ook als gever. Eindelijk het gevoel dat ik wat terug kan doen. Mooie actie, ik kijk er naar uit!
Wanneer komen de boompjes en dergelijke in de OP?

Ps, misschien handig om te vermelden tot wanneer mensen zich kunnen opgeven? Zowel als ontvanger als gever. Of zit daar geen deadline aan?
Ik geef mijzelf op als SHOPPER
Ik geef mij weer op zoals vorig jaar. Zowel als ontvanger en als shopper.
@RiZu was vorig jaar de gever voor wie ik ben gaan shoppen, maar ik zie hem er nog niet tussen staan. Ik wil eventueel ook nog wel voor 1 ander persoon shoppen. Laat maar iets weten.
KapiteinIglo
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 11:54 schreef Cod_player het volgende:Wanneer komen de boompjes en dergelijke in de OP?

Ps, misschien handig om te vermelden tot wanneer mensen zich kunnen opgeven? Zowel als ontvanger als gever. Of zit daar geen deadline aan?
De boompjes enzo willen we anders doen. Maar gaan we wel iets voor regelen.
Goed punt met deadlines. Aanmelden tot 30 februari 2024
Ook wilde ik nog wat opnemen in de FAQ over vrienden en familieleden van FOK!kers. Langzaam krijgen we een compleet plaatje.
quote:
Nee wel een camping bedje

quote:
Op zondag 15 oktober 2023 22:31 schreef qltel het volgende:[..]
Iedereen heeft zijn eigen reden om zichzelf of een ander op te geven. En volgens mij zijn dat altijd prima redenen.
Ik heb ook al 2x getwijfeld om mijn vrouw op te geven, en beide keren was ze er dolgelukkig mee. Dus als het dit jaar een beetje tegenzit.. Geef je gewoon op! Je verdient het!
Ok....
quote:
Nou ok dan
quote:
Heb je al iemand? Anders wil ik dat wel doen
Indien mogelijk wil ik een niet-fok-user als ontvanger aanmelden.
Het is een beetje een lang verhaal.
Een heel goeie vriend, zeg maar gerust mijn beste vriend, die heeft een paar heel zware jaren achter de rug. Zit nu in 2e spoor verhaal van Wet Verbetering Poortwachter met zijn werk, wordt waarschijnlijk binnen enkele maanden op basis van langdurig ziek ontslagen. Gaat waarschijnlijk 100% afgekeurd worden, want hij lijdt aan CVS (Constante Vermoeidheid Syndroom), waardoor hij zomaar helemaal geen energie meer heeft en het nog te veel energie kost om te eten of drinken.
Hij wil sinds een paar maanden een eind aan zijn leven maken omdat hij vindt dat hij alleen nog maar iedereen tot last is, omdat hij niet meer kan doen wat hij graag wil doen en omdat hij meent dat zijn vriendin haar leven niet meer normaal kan leiden. Zij doet alles in/om huis, zij werkt fulltime, en hij ligt 5/7 dagen futloos op de bank/bed.
Die paar dagen dat hij zich wel goed voelt, komt hij soms naar mij toe voor een dagje uit, omdat zijn vriendin dan op het werk is meestal en ik 1 van de weinigen ben die door de weeks vrij is omdat ik nachtwerk doe.
Als er 1 persoon is die wel een opkikker kan gebruiken die belangrijker is dan mijn eigen deelname aan de kerstpakketten aktie, dan is hij dat wel. Dus ik wil eventueel ook wel mijn deelname als ontvanger voor hem opgeven als dat nodig zou zijn.
Ik hoor graag wat er mogelijk is.
KapiteinIglo
quote:
Paniek - error - paniek - error
quote:
Ik ben zo vrij geweest om het slot eraf te halen.
Hoop dat Viv en Ninzo dat OK vinden ook
MadMaster
Schots en scheef...
quote:
DM naar
@superkimmi verstuurd...
Edit: Never mind, te veel hulp werkt averechts...
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 12:57 schreef Deepcage het volgende:Ik geef mij weer op zoals vorig jaar. Zowel als ontvanger en als shopper. @:rizu was vorig jaar de gever voor wie ik ben gaan shoppen, maar ik zie hem er nog niet tussen staan. Ik wil eventueel ook nog wel voor 1 ander persoon shoppen. Laat maar iets weten.
Ik ben dit jaar ook weer van de partij als gever. Als jij weer zin hebt om dit jaar te gaan shoppen, hebben we voor dit jaar ook weer een match
'Breaking' heeft gewerkt

. Vorig jaar was ik te laat maar vandaag kan ik mij weer opgeven als gever.
Ik stuur een mail naar het bestemde adres!
'Please don't sit on my imaginaire friend'
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 16:01 schreef camaron het volgende:'Breaking' heeft gewerkt

. Vorig jaar was ik te laat maar vandaag kan ik mij weer opgeven als gever.
Ik stuur een mail naar het bestemde adres!
Yup, scheelt wel dat het op de FP zo bovenaan pronkt. Ik zat er wel al aan te denken, maar ik probeer een beetje uit de fora weg te blijven. Wat betreft mijn blowen tijdens het uitstapje van vorig jaar (bowlen in apeldoorn), dat is geen probleem meer. Ik vape nu als ik onder mensen ben ipv die stink-wiet.
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 15:17 schreef superkimmi het volgende:Deadline om aan te melden in de OP toegevoegd: 1 november. We koppelen ook tussendoor alvast de eerste gevers en ontvangers aan elkaar, dus mogelijk krijg je eerder al bericht van ons!
Stuur dan wel een bericht naar zowel de donateur en de shopper. Vorig jaar moest ik van de shopper horen met wie we waren gekoppeld..
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 13:35 schreef Deepcage het volgende:Indien mogelijk wil ik een niet-fok-user als ontvanger aanmelden.
Het is een beetje een lang verhaal.
Een heel goeie vriend, zeg maar gerust mijn beste vriend, die heeft een paar heel zware jaren achter de rug. Zit nu in 2e spoor verhaal van Wet Verbetering Poortwachter met zijn werk, wordt waarschijnlijk binnen enkele maanden op basis van langdurig ziek ontslagen. Gaat waarschijnlijk 100% afgekeurd worden, want hij lijdt aan CVS (Constante Vermoeidheid Syndroom), waardoor hij zomaar helemaal geen energie meer heeft en het nog te veel energie kost om te eten of drinken.
Hij wil sinds een paar maanden een eind aan zijn leven maken omdat hij vindt dat hij alleen nog maar iedereen tot last is, omdat hij niet meer kan doen wat hij graag wil doen en omdat hij meent dat zijn vriendin haar leven niet meer normaal kan leiden. Zij doet alles in/om huis, zij werkt fulltime, en hij ligt 5/7 dagen futloos op de bank/bed.
Die paar dagen dat hij zich wel goed voelt, komt hij soms naar mij toe voor een dagje uit, omdat zijn vriendin dan op het werk is meestal en ik 1 van de weinigen ben die door de weeks vrij is omdat ik nachtwerk doe.
Als er 1 persoon is die wel een opkikker kan gebruiken die belangrijker is dan mijn eigen deelname aan de kerstpakketten aktie, dan is hij dat wel. Dus ik wil eventueel ook wel mijn deelname als ontvanger voor hem opgeven als dat nodig zou zijn.
Ik hoor graag wat er mogelijk is.
Mooi gebaar.
Laat hem anders een account aanmaken
quote:
Ik wil het graag een verrassing houden. Hij weet van de aktie af, want ik heb hem uitvoerig verteld over het pakket dat ik vorig jaar ontvangen heb. Als ik hem nu vraag een FOK account aan te maken dan weet ie al gelijk waar het over gaat.
En hij is te trots om hier zelf voor te vragen. Hij schaamt zich ervoor ofzo, geen idee, maar iemand om hulp vragen dat is alsof iemand op zijn ziel trapt. Hij heeft ontzettende moeite om anderen om hulp te vragen, dat is gezien zijn CVS, iets waar ie steeds vaker tegenaan begint te lopen. Ze hebben toevallig deze week een verzoek voor een thuishulp ingediend. Maar ook dat heeft weken of langer geduurd eer ze daarover uit waren.
Maar hij kijkt tegelijkertijd een gegeven paard niet in de bek. Daarom denk ik als we hem als niet-fokker aanmelden en laten meedoen, hij het absoluut 100% zeker wel weet te waarderen.
Ik hoop dat het zonder account kan. Anders wil ik mijn deelname wel voor die van hem inruilen, maar dan moet ik de vragenlijst opnieuw invullen en doorsturen. Ik weet niet of dat kan/mag.
Mischien heeft ie zelfs wel al een account, maar zie hierboven, als ik daar nu over begin is de verrassing al weg.
quote:
Deal!
quote:
Ik ben voor een first come, first serve gegaan dus denk dat ik een koppel vorm met PS. Maaaar, ik zag nog legio donateurs die shoppers zoeken verderop in het topic!
Ik ben nog beschikbaar als SHOPPER voor 1 of 2 gulle geverts!
Het was ontzettend leuk om vorig jaar in samenwerking met
@RiZu een pakket voor een anonieme ontvanger samen te stellen. Dus als ik toch voor 1 persoon aan het shoppen ben, dan kan ik ook best voor 1 of 2 anderen dat doen.
Ik verstuur bij voorkeur het pakket, tenzij de ontvanger binnen een straal van 25-30km van Maastricht woont, dan wil ik het ook wel langsbrengen.
Laat me even iets weten als je dus nog een shopper zoekt (quote me).
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 16:35 schreef Deepcage het volgende:Ik ben nog beschikbaar als SHOPPER voor 1 of 2 gulle geverts!
Het was ontzettend leuk om vorig jaar in samenwerking met @:RiZu een pakket voor een anonieme ontvanger samen te stellen. Dus als ik toch voor 1 persoon aan het shoppen ben, dan kan ik ook best voor 1 of 2 anderen dat doen.
Ik verstuur bij voorkeur het pakket, tenzij de ontvanger binnen een straal van 25-30km van Maastricht woont, dan wil ik het ook wel langsbrengen.
Laat me even iets weten als je dus nog een shopper zoekt (quote me).
We zijn dit jaar ook weer een duo, ik heb ons net aangemeld als donateur/shopper.
@Deepcage jij hebt vorig jaar met het uitpakken van jou pakket goed gekeken hoe het eruit zag, kijken of jij dit jaar er ook iets leuks van kan maken. De pret begint bij het uitpakken
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 16:40 schreef RiZu het volgende:[..]
We zijn dit jaar ook weer een duo, ik heb ons net aangemeld als donateur/shopper.
@:Deepcage jij hebt vorig jaar met het uitpakken van jou pakket goed gekeken hoe het eruit zag, kijken of jij dit jaar er ook iets leuks van kan maken. De pret begint bij het uitpakken

Ja ik heb dit jaar flink wat kerst-inpakpapier liggen. Dus dat gaat helemaal goed komen. Ik moet alleen nog steeds een kerstpakket-doos verkoper zien te vinden, het liefst niet per 100 stuks ofzo. Als iemand weet waar ik kerstpakket dozen kan krijgen, houd ik me aanbevolen.
superkimmi
Hakuna Matata
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 16:09 schreef devzero het volgende:[..]
Stuur dan wel een bericht naar zowel de donateur en de shopper. Vorig jaar moest ik van de shopper horen met wie we waren gekoppeld..
We zullen er op letten! Dat komt dat we meestal maar 1 mailadres krijgen en daar dan op reageren, maar we hebben wel de koppels in ons bestand staan.
Als we geen mailadres hebben kunnen we wel een dm sturen in de strekking van: hey! Je shopper/donateur heeft net een mail ontvangen dat jullie gekoppeld zijn aan (insert username, of anoniem)! Neem contact op voor de lijst.
- EDIT: Donateurs gevonden!

-
Shopper zoekt Donateur!
quote:
Had je al iets, Aechterhøkert?
[ Bericht 8% gewijzigd door Sally op 16-10-2023 23:50:46 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende: :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Mezelf over de drempel heen gezet en aangemeld als ontvanger.
Dat je als donderslag bij heldere hemel verder moeten als 'single mom' is me niet in de koude kleren gaan zitten en ik zie nu enorm op tegen mijn favoriete feestdagen; kerst.
Het lijkt me een heel fijn en warm gevoel geven als je dan zoiets mag krijgen.
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 17:26 schreef Donna het volgende:Mezelf over de drempel heen gezet en aangemeld als ontvanger.
Dat je als donderslag bij heldere hemel verder moeten als 'single mom' is me niet in de koude kleren gaan zitten en ik zie nu enorm op tegen mijn favoriete feestdagen; kerst.

oh nee
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende: :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 17:26 schreef Donna het volgende:Mezelf over de drempel heen gezet en aangemeld als ontvanger.

Goed dat je je aangemeld hebt
Rostrup
Je moet sterk zijn.
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 16:43 schreef Deepcage het volgende:[..]
Ja ik heb dit jaar flink wat kerst-inpakpapier liggen. Dus dat gaat helemaal goed komen. Ik moet alleen nog steeds een kerstpakket-doos verkoper zien te vinden, het liefst niet per 100 stuks ofzo. Als iemand weet waar ik kerstpakket dozen kan krijgen, houd ik me aanbevolen.
Zijn er niet mensen die een kerstpakket krijgen van het werk waarvan de doos hergebruikt kan worden?
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
quote:
even mentionen:
@superkimmi en
@KapiteinIglo - ik dacht om eerst een match te maken en daarna als Gever te mailen? Dat klopt toch?
quote:
Ik krijg pas heel laat een kerstpakket... net voor kerst. Dus voor mij zou het niet werken. Of ik moet die van het jaar ervoor bewaren
(kan wel!

)
superkimmi
Hakuna Matata
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 17:28 schreef Sally het volgende:[..]
even mentionen: @:superkimmi en @:kapiteiniglo - ik dacht om eerst een match te maken en daarna als Gever te mailen? Dat klopt toch?
Yes dat werkt voor ons heel fijn!
quote:

Rostrup
Je moet sterk zijn.
quote:
Dit is inmiddels (zo goed als) geregeld!
quote:
@superkimmi &
@KapiteinIgloWij zijn een match! Ik stuur een mail straks!
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 16:34 schreef MadMaster het volgende:@:Serinde Ben jij weer beschikbaar voor shoppen en zoek je nog een geldschieter daarvoor?
Ik ben beschikbaar voor het laatste...
PM
KapiteinIglo
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 16:43 schreef Deepcage het volgende:[..]
Makro!
Die verkoopt per stuk
quote:

Hoop nu stiekem dat ik voor jou mag shoppen
quote:
Haha ahww, wat lief
Kan er niet een rekeningnummer worden gepubliceerd waar geld gestort kan worden?
Dat je er als gever anoniem bij zet en jullie kunnen bepalen hoe het geld word besteed?
Ik vind het een heel mooi initiatief maar zit niet perse te wachten op het koppelen van mijn ID aan mijn fokaccount. (Ik begrijp dat dit bij de crew al wel bekend is maar dan nog…)
Let op dit is mijn mening, geen feit.
Rostrup
Je moet sterk zijn.
quote:
De stand van zaken aan de OP toevoegen zou mooi zijn (helemaal als het met metertjes/balkjes/... gedaan wordt).
Jentin
Murmel
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 20:36 schreef heywoodu het volgende:[..]
Dat hoeft bij deelname hieraan toch ook niet per se, of hoe bedoel je?

Lijkt me overigens ook sterk dat jouw ID bij de crew bekend is, of bedoel je dat je ooit een mailadres hebt gebruikt om een account te maken en dat dat adres dus 'bekend' is?
Ik heb geen anoniem emailadres dus daarmee is direct je volledige naam bekend vooral omdat je dit moet koppelen aan je foknaam volgens de openingspost. Ik snap wel dat deze actie van en voor fokkers is maar ik gok niet dat er opeens duizendenden niet fokkers geld gaan storten als hier een rekening gepubliceerd word.
Ik gok dat er genoeg fokkers zijn die het leuk vinden om te shoppen voor anderen en ik gok dat er ook genoeg zijn die anoniem willen storten. Lijkt mij best een goede combi.
Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 19:41 schreef DjDaano het volgende:Kan er niet een rekeningnummer worden gepubliceerd waar geld gestort kan worden?
Dat je er als gever anoniem bij zet en jullie kunnen bepalen hoe het geld word besteed?
Ik vind het een heel mooi initiatief maar zit niet perse te wachten op het koppelen van mijn ID aan mijn fokaccount. (Ik begrijp dat dit bij de crew al wel bekend is maar dan nog…)
Giro 555-like? Nee, hier moet je zelf wat moeite doen. Zelf shoppen of een shopper regelen. Jezelf/danwel de shopper die zich verdiept in wat de ontvanger leuk vindt/zou vinden. Voorpret, extra moeite doen net dat éne cadeautje te scoren, leuk in (laten) pakken. Persoonlijk kaartje erbij etc. etc.
Kortom: je best doen om een ander blij te maken. Gelukkig ook maar, dat maakt het een stuk menselijker en persoonlijker

En zoveel leuker voor zoeel gever als ontvanger

Vind ik dan i.i.g.: juist dat meer persoonlijke dan gewoon geld storten maakt het persoonlijk en speciaal.
[ Bericht 2% gewijzigd door Whiskers2009 op 16-10-2023 23:09:01 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 20:44 schreef heywoodu het volgende:[..]
Maar geen moeite willen doen is het probleem niet, zoals je kunt lezen

Zelf zou ik de organisatiedames echt wel vertrouwen met mijn naam, maar ik kan me ook wel indenken dat er mensen zijn die dat gewoon niet zo prettig vinden en daardoor uiteindelijk toch niet mee doen (ook al zouden ze dat zeker wel willen). Maar goed, hoe en of dat opgelost kan worden kan iemand anders vast beter bedenken

Welke moeite dan behalve anoniem geld storten?
Maar wellicht lees ik het verkeerd, dus mocht dat zo zijn mijn excuses aan
@DjDaano
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 19:41 schreef DjDaano het volgende:Ik vind het een heel mooi initiatief maar zit niet perse te wachten op het koppelen van mijn ID aan mijn fokaccount. (Ik begrijp dat dit bij de crew al wel bekend is maar dan nog…)
Ergens snap ik het ook wel dat je liever niet je echte naam kenbaar wilt maken.
En daar zat ik ook even mee.
Maar het is maar aan 1 persoon, namelijk degene aan wie jij geld doneert (dat zou dan bij mij als shopper aan mij zijn, als voorbeeld).
Je kan overwegen om een ander mailadres aan te maken (gmail / hotmail / live... allemaal gratis) en van daaruit mailen naar de organisatie. Dan wel in de communicatie naar de shopper.
Of je past je mail in je FOK account aan en gebruikt het dan. Eventueel zelfs tijdelijk? Tot de actie voorbij is?
Naar FOK! toe in mijn aanmeldmail heb alleen maar mijn FOK! naam genoemd. Ik heb zelf een ander mailadres dan mijn "gewone" privémail, dat wel. Ik kan ook vanuit dat adres mailen.
Het enige is dan dat je bij het overboeken van geld wel je eigen, echte naam laat zien aan de ontvanger.
Of het echt een optie is dat er een speciaal bankrekening wordt geopend, of dat iemand het vrijwillig op zich neemt om al die bedragen te ontvangen... vraag ik me af.
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 20:53 schreef Sally het volgende:[..]
Ergens snap ik het ook wel dat je liever niet je echte naam kenbaar wilt maken.
En daar zat ik ook even mee.
Maar het is maar aan 1 persoon, namelijk degene aan wie jij geld doneert (dat zou dan bij mij als shopper aan mij zijn, als voorbeeld).
Je kan overwegen om een ander mailadres aan te maken (gmail / hotmail / live... allemaal gratis) en van daaruit mailen naar de organisatie. Dan wel in de communicatie naar de shopper.
Of je past je mail in je FOK account aan en gebruikt het dan. Eventueel zelfs tijdelijk? Tot de actie voorbij is?
Naar FOK! toe in mijn aanmeldmail heb alleen maar mijn FOK! naam genoemd. Ik heb zelf een ander mailadres dan mijn "gewone" privémail, dat wel. Ik kan ook vanuit dat adres mailen.
Het enige is dan dat je bij het overboeken van geld wel je eigen, echte naam laat zien aan de ontvanger.
Of het echt een optie is dat er een speciaal bankrekening wordt geopend, of dat iemand het vrijwillig op zich neemt om al die bedragen te ontvangen... vraag ik me af.
Bedankt voor de uitleg. Ik had niet in de gaten dat er geen centraal bankrekening ofzo is. Ik kan me voorstellen dat dit nog wel wat (fiscale) consequenties heeft. Mocht je nog tijd en ruimte over hebben om te shoppen dan laat maar weten.
Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 21:01 schreef Faraday01 het volgende:Het voordeel van hoe het nu gaat is dat problemen nooit heel groot kunnen worden omdat het tussen 2 personen geregeld wordt op basis van vertrouwen. Als je dat gaat centraliseren moet iemand dat bijhouden en loop je het risico dat er grootschaliger problemen ontstaan als er geld zou verdwijnen.
Aanvulling adhv mijn persoonlijke mening:
En dat het persoonlijker is zo. Dat een iedere echt zijn/haar best doet voor die ene ontvanger. En rekening houdt met zijn/haar wensen. En soms nog een stapje extra kan en wil doen.
Geen "standaard"-pakketten, maar echt afgestemd op de obtvanger.
En dat de organisatie alleen gevers, ontvangers en (indien van toepassing) shoppers bij elkaar brengt en niet 3 masnden het persoonlijke leven totaal on hold hoeft te zetten om e.e.a. volkomen zelf te regelen en ook nog erns verantwoordelijk te zijn voor de inhoud vd pakketten én de logistiek.
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 21:08 schreef DjDaano het volgende:[..]
Bedankt voor de uitleg. Ik had niet in de gaten dat er geen centraal bankrekening ofzo is. Ik kan me voorstellen dat dit nog wel wat (fiscale) consequenties heeft. Mocht je nog tijd en ruimte over hebben om te shoppen dan laat maar weten.
Ja hoor, als jij ook aan mij wilt doneren, dan kan wil best nog een pakket gaan samenstellen!
Ik hou van sjoppen
Ik kan vóór jou de mail sturen naar de organisatie en noemen dat wij (ook) een match zijn.
Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 21:11 schreef Sally het volgende:[..]
Ja hoor, als jij ook aan mij wilt doneren, dan kan wil best nog een pakket gaan samenstellen!
Ik hou van sjoppen
Ik kan vóór jou de mail sturen naar de organisatie en noemen dat wij (ook) een match zijn.

Wat tof van je

EDIT
Je wil er zeker niet nog 1 of 2 pakketten bij doen (post #104)?
quote:
Dank je!
Jaren geleden hulp van FHF gekregen (2x vervoer

) en zelf pakket mogen ontvangen en later ook weer kunnen geven.
Maar op dit moment dus even niet zoveel financien om opnieuw een pakket te kunnen financieren.
Dus ik vind die Shopper/Donateur optie super!
En ook tof dat jij donateur bent!
quote:
Nope, nou niet meer
Ik zag het al voorbij komen
Van mn maatje Starflyer, en jou en Starflyer ook nog
Nee, dat gaat me niet lukken
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 21:11 schreef Sally het volgende:[..]
Ik hou van sjoppen

Yes laten we dat doen! (ik heb oprecht een hekel aan shoppen

)
Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 21:14 schreef Sally het volgende:[..]
Dank je!
Jaren geleden hulp van FHF gekregen (2x vervoer

) en zelf pakket mogen ontvangen en later ook weer kunnen geven.
Maar op dit moment dus even niet zoveel financien om opnieuw een pakket te kunnen financieren.
Dus ik vind die Shopper/Donateur optie super!
En ook tof dat jij donateur bent!

Wat fijn dat je zo geholpen bent en supertof dat je de geste wil retourneren op de manier die op dit moment het beste bij je past

Ben aangestoken door o.a.
@Starflyer
Vond het altijd al een zeer sympathieke actie en lees ook al jaren mee. Maar was wat beducht voor de stress door jaarlijks nogal een drukke periode op het werk rond de feestdagen. Maar samen doneren is ook de stress delen, dus perfect
Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 21:15 schreef Sally het volgende:[..]
Nope, nou niet meer
Ik zag het al voorbij komen
Van mn maatje Starflyer, en jou en Starflyer ook nog
Nee, dat gaat me niet lukken

Dat verwachtte ik al
Geeft niks hoor
We vinden vast een of meerdere net zo enthousiaste shoppers als jij bent
quote:
Hihi
Mss heeft de organisatie ook nog mogelijkheden om shoppers te koppelen, die bijv. niet hier in dit topic staan maar zich wel aanmelden.
Het is ook nog LANG niet 1 november, toch?
Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 21:27 schreef Sally het volgende:[..]
Hihi
Mss heeft de organisatie ook nog mogelijkheden om shoppers te koppelen, die bijv. niet hier in dit topic staan maar zich wel aanmelden.

Komt vast goed
superkimmi
Hakuna Matata
quote:
Gaan we regelen! Woensdag ben ik vrij en dan geef ik de OP een update inclusief status. Net als vorige jaren houden we bij hoeveel pakketten er zijn aangeboden, hoeveel er gekoppeld zijn, en verderop in het proces hoeveel er bezorgd zijn.
Alleen afgelopen jaren deden we dat onder elkaar en werd de OP heel groot, dus dit jaar gaan we dat iets anders doen
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 22:18 schreef superkimmi het volgende:[..]
Gaan we regelen! Woensdag ben ik vrij en dan geef ik de OP een update inclusief status. Net als vorige jaren houden we bij hoeveel pakketten er zijn aangeboden, hoeveel er gekoppeld zijn, en verderop in het proces hoeveel er bezorgd zijn.
Alleen afgelopen jaren deden we dat onder elkaar en werd de OP heel groot, dus dit jaar gaan we dat iets anders doen 
Niet meer met de boompjes en zo?
superkimmi
Hakuna Matata
quote:
Hihi

Uiteindelijk lost een hoop zichzelf wel op inderdaad. Er springen altijd wel mensen bij op plekken waar tekorten lijken te ontstaan. En anders weten wij ze idd uit bijv vorige jaren wel op te trommelen
KapiteinIglo
quote:
Hihi

De ervaring is dat het altijd wel goed komt. En soms shoppen mensen inderdaad meerdere pakketten.
Zo shop ik al jaar en dag voor
@Sharuun01 Ben ik nu ook gekoppeld aan nog een gever
En
@superkimmi shopt al jaren voor
@nostra 
dus dat kunnen we ook wel invullen toch
@superkimmi en
@nostra
superkimmi
Hakuna Matata
_UserName_
Nog niet geregistreerd.
quote:
Nee, maar nu wel gok ik?
quote:
euhhhmmm...
ik heb inmiddels 2 donateurs...
En voor aanzienlijke bedragen....

Dus ik zal flink moeten shoppen...!
Maar
@Whiskers2009 en
@Starflyer waren nog op zoek?
Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 22:40 schreef Sally het volgende:[..]
euhhhmmm...
ik heb inmiddels 2 donateurs...
En voor aanzienlijke bedragen....

Dus ik zal flink moeten shoppen...!
Maar @:whiskers2009 en @:starflyer waren nog op zoek?
Uhhh
@_UserName_ zoekt een shopper toch? Net als
@Starflyer en ik?
Hij biedt zich niet aan als shopper volgens mij
_UserName_
Nog niet geregistreerd.
quote:
Klopt, ik zoek een shopper,
@Sally bood aan maar was ongeduldig

Of ik te sloom
quote:
Nee schat... die anderen reageerden eerder dan jij - hahaha!

(de 2e stelde blijkbaar genoeg vertrouwens in mij om wél zijn eigen identiteit aan mij bekend te maken (met geld overboeken dus en het mailen)

)
Ik doe dit ook voor het eerst

Volgend jaar... zal ik jou eerst benaderen - lol?
quote:
Had ik maar zo'n werkgever. We mogen blij zijn met een gratis raket waterijsje op zijn tijd.
_UserName_
Nog niet geregistreerd.
Ik wil me overigens ook wel aanmelden als bezorger in de achterhoek om de pakketten op te halen en weg te brengen, mocht dat nodig zijn en haalbaar zijn. Dat scheelt weer bezorgkosten
_UserName_
Nog niet geregistreerd.
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 23:10 schreef Sally het volgende:[..]
Nee schat... die anderen reageerden eerder dan jij - hahaha!

(de 2e stelde blijkbaar genoeg vertrouwens in mij om wél zijn eigen identiteit aan mij bekend te maken (met geld overboeken dus en het mailen)

)
Ik doe dit ook voor het eerst

Volgend jaar... zal ik jou eerst benaderen - lol?
Note for 2024:
@Sally en ik zijn een donateur-shop koppel
quote:
LOL
quote:
Ik zag dat UN aanbood om te doneren, toen ik het topic van boven naar beneden doorlas. En toen ik mijn reactie typte, had ik meteen hem gequote omdat ik een naam herkende
(mss had ik over Starflyer heengelezen, of stond die verderop...? - die stond later op de dag zie ik)
Maar plots binnen een uur had ik al een dm van iemand

die aanbood om het pakket via mij te sponsoren
En later nog iemand, die dus wat problemen had met zijn persoonlijke identiteit delen, maar mij wel genoeg vertrouwde blijkbaar om geld naar over te boeken.
Ik had niet het hart om nee te zeggen
Maar het gaat helemaal goedkomen!!
_UserName_
Nog niet geregistreerd.
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 23:21 schreef laziness het volgende:[..]
Oh ja in dat kader. Ik rij wekelijks tussen grofweg Nordhorn en Leiden op en neer dus laat het maar weten als je een koerier nodig hebt.
Ik ben enkel donateur en bied aan om op te halen en te bezorgen in de achterhoek. Zal om 3-4-5 dagen gaan in december voor kerst.
_UserName_
Nog niet geregistreerd.
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 23:20 schreef Sally het volgende:[..]
Ik zag dat UN aanbood om te doneren, toen ik het topic van boven naar beneden doorlas. En toen ik mijn reactie typte, had ik meteen hem gequote omdat ik een naam herkende
(mss had ik over Starflyer heengelezen, of stond die verderop...? - die stond later op de dag zie ik)
Maar plots binnen een uur had ik al een dm van iemand

die aanbood om het pakket via mij te sponsoren
En later nog iemand, die dus wat problemen had met zijn persoonlijke identiteit delen, maar mij wel genoeg vertrouwde blijkbaar om geld naar over te boeken.
Ik had niet het hart om nee te zeggen
Maar het gaat helemaal goedkomen!!
Dat was te merken
Maar komt goed! We gaan hoe dan ook mensen blij maken
laziness
In het verleden nogal duizelig
quote:
Op maandag 16 oktober 2023 23:28 schreef _UserName_ het volgende:[..]
Ik ben enkel donateur en bied aan om op te halen en te bezorgen in de achterhoek. Zal om 3-4-5 dagen gaan in december voor kerst.
Het was algemeen. Jouw post deed me bedenken dat ik ook vervoer aan te bieden heb. Zal de quote wel ff weghalen.
Ik heb je lief mijn hele leven
Jentin
Murmel
Ireth
#sjongejongejonge
superkimmi
Hakuna Matata
quote:
We hebben nog niemand gekoppeld. Daar beginnen we waarschijnlijk dit weekend mee.
quote:
Ongeduld

Je hebt nog ruim 2 maanden de tijd om te shoppen en iets te versturen of weg te brengen
Fantastisch initiatief!
_UserName_
Nog niet geregistreerd.
FP bericht nog een schopje gegeven, zal het bericht deze week even elke dag een upje geven zodat ie de hele week in the spotlights staat want dat verdient deze actie!
_UserName_
Nog niet geregistreerd.
Ik heb even in mij agenda gekeken; in het weekend van 2-3 december kan ik evt pakketten ophalen/bezorgen, net als het weekend van 16-17 december. Indien nodig kan ik 20 december ook nog rijden. Wellicht is het een optie om gevers/ontvangers in de achterhoek te koppelen zodat ik het ene weekend kan ophalen, het andere weekend kan brengen, mits de gevers/ontvangers daar open voor staan natuurlijk. Just a note for
@superkimmi en
@KapiteinIglo
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2023 06:24 schreef _UserName_ het volgende:FP bericht nog een schopje gegeven, zal het bericht deze week even elke dag een upje geven zodat ie de hele week in the spotlights staat want dat verdient deze actie!

Top!

Ik heb gisteren reclame gemaakt in twee topics waar relatief veel nieuwe FOK!kers zitten (dit jaar overgekomen vanuit het VIVA-forum):
Viv in SHO / Momfluencers #32 time to say goodbye?Viv in SHO / Familievloggers #22 - optijd voor de vakantie
_UserName_
Nog niet geregistreerd.
quote:
Save the best for last voor de kerstmeisjes
Terwijl Wham! - Last Christmas door de speakers knalt, geheel toevallig
Boah mensen wat een berichten hier

, er zitten maar 8 werkuren in een dag en ik moet ook nog doen alsof ik nuttig bezig ben hier op het werk.
Wel echt goed om te zien dat dit topic net als alle andere jaren helemaal los gaat en iedereen zo enthousiast maakt.
quote:
Schande!! en eerder maar zeggen "we gaan al langzaam mensen koppelen"
Leugens, allemaal leugens
Haaay
-gt-
gt10b_bo620 Stella
Welkom terug Actie...
Donateur zoekt shoppert...
@Speedfight weer interesse ????
[ Bericht 53% gewijzigd door -gt- op 17-10-2023 08:29:35 ]
quote:
Ik zeg niks
Hoiii,
Ik wil ook graag weer shoppen, ben benaderd door
@-gt- en
@Whiskers2009 net als vorig jaar.
Zijn er nog veel shoppers "over" ?
Hebben jullie een beetje inzicht wat de stand nu is van ontvangers/shoppers/donateurs?
@superkimmi
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
superkimmi
Hakuna Matata
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2023 08:15 schreef Sharuun01 het volgende:Boah mensen wat een berichten hier

, er zitten maar 8 werkuren in een dag en ik moet ook nog doen alsof ik nuttig bezig ben hier op het werk.
Wel echt goed om te zien dat dit topic net als alle andere jaren helemaal los gaat en iedereen zo enthousiast maakt.
Hahaha succes volgend jaar he. Dan krijg je alles achter de schermen ook nog mee
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2023 09:03 schreef Speedfight het volgende:Hoiii,
Ik wil ook graag weer shoppen, ben benaderd door @:-gt- en @:Whiskers2009 net als vorig jaar.
Zijn er nog veel shoppers "over" ?
Hebben jullie een beetje inzicht wat de stand nu is van ontvangers/shoppers/donateurs?
@:superkimmi
Gebaseerd op dit topic wachten er momenteel nog een paar donateurs op shoppers, maar volgens mij zijn er ook nog wel matches beschikbaar, dus algemene oproep:
Wil je shoppen en heb je nog geen donateur(s)? Laat het nogmaals weten, dan weten de donateurs wie er nkg beschikbaar zijn
Ik heb mezelf ook op gegeven als ontvanger. Het voelt ergens heel erg verkeerd en ik schaam me zelfs een beetje.
Maar met 2 kinderen met veel grotere zorgen dan dat ik eigenlijk kan dragen, onze (schoon)vader en opa die dit jaar verongelukt is, mijn man die met kerst op zee zit. Met de jongens kunnen we nergens heen met kerst, te druk en te veel voor ze.
Ik voel me overspannen en kijk als een berg tegen kerst op. Niks is even leuk en alles is te veel, dat komt wel weer goed uiteindelijk.
superkimmi
Hakuna Matata
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2023 09:51 schreef ZombieQueen het volgende:Ik heb mezelf ook op gegeven als ontvanger. Het voelt ergens heel erg verkeerd en ik schaam me zelfs een beetje.
Maar met 2 kinderen met veel grotere zorgen dan dat ik eigenlijk kan dragen, onze (schoon)vader en opa die dit jaar verongelukt is, mijn man die met kerst op zee zit. Met de jongens kunnen we nergens heen met kerst, te druk en te veel voor ze.
Ik voel me overspannen en kijk als een berg tegen kerst op. Niks is even leuk en alles is te veel, dat komt wel weer goed uiteindelijk.
Niet schamen! Je bent meer dan welkom
Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:03:50
qltel
Meneer Rewimo
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2023 09:51 schreef ZombieQueen het volgende:Ik heb mezelf ook op gegeven als ontvanger. Het voelt ergens heel erg verkeerd en ik schaam me zelfs een beetje.
Heel herkenbaar, hopelijk gaan we alsnog een beetje een mooie kerst tegemoet met deze actie.