abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210971535
Ingevuld als ontvanger. Enorm bedankt dat dit er weer is dit jaar. Het Google Forms formulier werkt super handig. Echt top gedaan allemaal :* *O*
Twiddel
  maandag 16 oktober 2023 @ 15:17:43 #102
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_210972058
Deadline om aan te melden in de OP toegevoegd: 1 november. We koppelen ook tussendoor alvast de eerste gevers en ontvangers aan elkaar, dus mogelijk krijg je eerder al bericht van ons!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_210972061
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 12:57 schreef Deepcage het volgende:
Ik geef mij weer op zoals vorig jaar. Zowel als ontvanger en als shopper. @:rizu was vorig jaar de gever voor wie ik ben gaan shoppen, maar ik zie hem er nog niet tussen staan. Ik wil eventueel ook nog wel voor 1 ander persoon shoppen. Laat maar iets weten.
Ik ben dit jaar ook weer van de partij als gever. Als jij weer zin hebt om dit jaar te gaan shoppen, hebben we voor dit jaar ook weer een match *O*
  maandag 16 oktober 2023 @ 15:21:01 #104
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_210972093
Als we puur kijken op complete aanmeldingen: mailtje gestuurd namens gever (of complete shopper/donateur contructie), of ontvanger die vragenlijst heeft ingevuld, zitten we nu al op 16 gevers *O* en 14 ontvangers :* . En dat is nog lang niet iedereen die hier al wel gepost heeft mee te gaan doen. ~:) ~:) ~:)
pi_210972439
'Breaking' heeft gewerkt ~:) . Vorig jaar was ik te laat maar vandaag kan ik mij weer opgeven als gever.
Ik stuur een mail naar het bestemde adres!
'Please don't sit on my imaginaire friend'
pi_210972494
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 16:01 schreef camaron het volgende:
'Breaking' heeft gewerkt ~:) . Vorig jaar was ik te laat maar vandaag kan ik mij weer opgeven als gever.
Ik stuur een mail naar het bestemde adres!
Yup, scheelt wel dat het op de FP zo bovenaan pronkt. Ik zat er wel al aan te denken, maar ik probeer een beetje uit de fora weg te blijven. Wat betreft mijn blowen tijdens het uitstapje van vorig jaar (bowlen in apeldoorn), dat is geen probleem meer. Ik vape nu als ik onder mensen ben ipv die stink-wiet.
pi_210972548
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2023 15:17 schreef superkimmi het volgende:
Deadline om aan te melden in de OP toegevoegd: 1 november. We koppelen ook tussendoor alvast de eerste gevers en ontvangers aan elkaar, dus mogelijk krijg je eerder al bericht van ons!
Stuur dan wel een bericht naar zowel de donateur en de shopper. Vorig jaar moest ik van de shopper horen met wie we waren gekoppeld..
pi_210972601
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 13:35 schreef Deepcage het volgende:
Indien mogelijk wil ik een niet-fok-user als ontvanger aanmelden.

Het is een beetje een lang verhaal.

Een heel goeie vriend, zeg maar gerust mijn beste vriend, die heeft een paar heel zware jaren achter de rug. Zit nu in 2e spoor verhaal van Wet Verbetering Poortwachter met zijn werk, wordt waarschijnlijk binnen enkele maanden op basis van langdurig ziek ontslagen. Gaat waarschijnlijk 100% afgekeurd worden, want hij lijdt aan CVS (Constante Vermoeidheid Syndroom), waardoor hij zomaar helemaal geen energie meer heeft en het nog te veel energie kost om te eten of drinken.

Hij wil sinds een paar maanden een eind aan zijn leven maken omdat hij vindt dat hij alleen nog maar iedereen tot last is, omdat hij niet meer kan doen wat hij graag wil doen en omdat hij meent dat zijn vriendin haar leven niet meer normaal kan leiden. Zij doet alles in/om huis, zij werkt fulltime, en hij ligt 5/7 dagen futloos op de bank/bed.

Die paar dagen dat hij zich wel goed voelt, komt hij soms naar mij toe voor een dagje uit, omdat zijn vriendin dan op het werk is meestal en ik 1 van de weinigen ben die door de weeks vrij is omdat ik nachtwerk doe.

Als er 1 persoon is die wel een opkikker kan gebruiken die belangrijker is dan mijn eigen deelname aan de kerstpakketten aktie, dan is hij dat wel. Dus ik wil eventueel ook wel mijn deelname als ontvanger voor hem opgeven als dat nodig zou zijn.

Ik hoor graag wat er mogelijk is.
Mooi gebaar.
Laat hem anders een account aanmaken
pi_210972677
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 16:14 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Mooi gebaar.
Laat hem anders een account aanmaken
Ik wil het graag een verrassing houden. Hij weet van de aktie af, want ik heb hem uitvoerig verteld over het pakket dat ik vorig jaar ontvangen heb. Als ik hem nu vraag een FOK account aan te maken dan weet ie al gelijk waar het over gaat.

En hij is te trots om hier zelf voor te vragen. Hij schaamt zich ervoor ofzo, geen idee, maar iemand om hulp vragen dat is alsof iemand op zijn ziel trapt. Hij heeft ontzettende moeite om anderen om hulp te vragen, dat is gezien zijn CVS, iets waar ie steeds vaker tegenaan begint te lopen. Ze hebben toevallig deze week een verzoek voor een thuishulp ingediend. Maar ook dat heeft weken of langer geduurd eer ze daarover uit waren.

Maar hij kijkt tegelijkertijd een gegeven paard niet in de bek. Daarom denk ik als we hem als niet-fokker aanmelden en laten meedoen, hij het absoluut 100% zeker wel weet te waarderen.

Ik hoop dat het zonder account kan. Anders wil ik mijn deelname wel voor die van hem inruilen, maar dan moet ik de vragenlijst opnieuw invullen en doorsturen. Ik weet niet of dat kan/mag.
Mischien heeft ie zelfs wel al een account, maar zie hierboven, als ik daar nu over begin is de verrassing al weg.
pi_210972779
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 20:21 schreef PS. het volgende:

[..]
:W

Ga mezelf ook opgeven om een pakket samen te stellen, maar 2 kan ook!
Deal!

quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 20:43 schreef tanteklara het volgende:

[..]
Ik wil wel voor je shoppen.
Ik ben voor een first come, first serve gegaan dus denk dat ik een koppel vorm met PS. Maaaar, ik zag nog legio donateurs die shoppers zoeken verderop in het topic!
  maandag 16 oktober 2023 @ 16:34:47 #111
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210972828
@Serinde Ben jij weer beschikbaar voor shoppen en zoek je nog een geldschieter daarvoor?
Ik ben beschikbaar voor het laatste...
pi_210972839
Ik ben nog beschikbaar als SHOPPER voor 1 of 2 gulle geverts!

Het was ontzettend leuk om vorig jaar in samenwerking met @RiZu een pakket voor een anonieme ontvanger samen te stellen. Dus als ik toch voor 1 persoon aan het shoppen ben, dan kan ik ook best voor 1 of 2 anderen dat doen.

Ik verstuur bij voorkeur het pakket, tenzij de ontvanger binnen een straal van 25-30km van Maastricht woont, dan wil ik het ook wel langsbrengen.

Laat me even iets weten als je dus nog een shopper zoekt (quote me).
pi_210972875
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 16:35 schreef Deepcage het volgende:
Ik ben nog beschikbaar als SHOPPER voor 1 of 2 gulle geverts!

Het was ontzettend leuk om vorig jaar in samenwerking met @:RiZu een pakket voor een anonieme ontvanger samen te stellen. Dus als ik toch voor 1 persoon aan het shoppen ben, dan kan ik ook best voor 1 of 2 anderen dat doen.

Ik verstuur bij voorkeur het pakket, tenzij de ontvanger binnen een straal van 25-30km van Maastricht woont, dan wil ik het ook wel langsbrengen.

Laat me even iets weten als je dus nog een shopper zoekt (quote me).
We zijn dit jaar ook weer een duo, ik heb ons net aangemeld als donateur/shopper.

@Deepcage jij hebt vorig jaar met het uitpakken van jou pakket goed gekeken hoe het eruit zag, kijken of jij dit jaar er ook iets leuks van kan maken. De pret begint bij het uitpakken O-)
pi_210972899
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 16:40 schreef RiZu het volgende:

[..]
We zijn dit jaar ook weer een duo, ik heb ons net aangemeld als donateur/shopper.

@:Deepcage jij hebt vorig jaar met het uitpakken van jou pakket goed gekeken hoe het eruit zag, kijken of jij dit jaar er ook iets leuks van kan maken. De pret begint bij het uitpakken O-)
Ja ik heb dit jaar flink wat kerst-inpakpapier liggen. Dus dat gaat helemaal goed komen. Ik moet alleen nog steeds een kerstpakket-doos verkoper zien te vinden, het liefst niet per 100 stuks ofzo. Als iemand weet waar ik kerstpakket dozen kan krijgen, houd ik me aanbevolen.
  maandag 16 oktober 2023 @ 16:59:02 #115
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_210973036
quote:
14s.gif Op maandag 16 oktober 2023 16:09 schreef devzero het volgende:

[..]
Stuur dan wel een bericht naar zowel de donateur en de shopper. Vorig jaar moest ik van de shopper horen met wie we waren gekoppeld..
We zullen er op letten! Dat komt dat we meestal maar 1 mailadres krijgen en daar dan op reageren, maar we hebben wel de koppels in ons bestand staan.

Als we geen mailadres hebben kunnen we wel een dm sturen in de strekking van: hey! Je shopper/donateur heeft net een mail ontvangen dat jullie gekoppeld zijn aan (insert username, of anoniem)! Neem contact op voor de lijst.
pi_210973211
- EDIT: Donateurs gevonden! *O* -

Shopper zoekt Donateur!
quote:
88s.gif Op maandag 16 oktober 2023 07:00 schreef _UserName_ het volgende:
Wie wil er voor mij shoppen? Helaas door nieuwe baan geen tijd om zelf te shoppen maar wil wel geven *O*
Had je al iets, Aechterhøkert?

;)

[ Bericht 8% gewijzigd door Sally op 16-10-2023 23:50:46 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator / Colorchick maandag 16 oktober 2023 @ 17:26:51 #117
382129 crew  Donna
pi_210973271
Mezelf over de drempel heen gezet en aangemeld als ontvanger.

Dat je als donderslag bij heldere hemel verder moeten als 'single mom' is me niet in de koude kleren gaan zitten en ik zie nu enorm op tegen mijn favoriete feestdagen; kerst.
Het lijkt me een heel fijn en warm gevoel geven als je dan zoiets mag krijgen.
~:)
pi_210973279
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 17:26 schreef Donna het volgende:

Dat je als donderslag bij heldere hemel verder moeten als 'single mom' is me niet in de koude kleren gaan zitten en ik zie nu enorm op tegen mijn favoriete feestdagen; kerst.
:o oh nee :{

*;
  Manager PR/Moderator maandag 16 oktober 2023 @ 17:27:45 #119
269689 crew  Viv
pi_210973282
quote:

Goed dat je je aangemeld hebt :*
  maandag 16 oktober 2023 @ 17:28:35 #120
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_210973294
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 16:43 schreef Deepcage het volgende:

[..]
Ja ik heb dit jaar flink wat kerst-inpakpapier liggen. Dus dat gaat helemaal goed komen. Ik moet alleen nog steeds een kerstpakket-doos verkoper zien te vinden, het liefst niet per 100 stuks ofzo. Als iemand weet waar ik kerstpakket dozen kan krijgen, houd ik me aanbevolen.
Zijn er niet mensen die een kerstpakket krijgen van het werk waarvan de doos hergebruikt kan worden?
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
pi_210973298
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2023 17:19 schreef Sally het volgende:
Shopper zoekt Donateur!
[..]
Had je al iets, Aechterhøkert?

;)
even mentionen: @superkimmi en @KapiteinIglo - ik dacht om eerst een match te maken en daarna als Gever te mailen? Dat klopt toch?
pi_210973308
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 17:28 schreef Rostrup het volgende:

[..]
Zijn er niet mensen die een kerstpakket krijgen van het werk waarvan de doos hergebruikt kan worden?
Ik krijg pas heel laat een kerstpakket... net voor kerst. Dus voor mij zou het niet werken. Of ik moet die van het jaar ervoor bewaren :D

(kan wel! *O* )
  maandag 16 oktober 2023 @ 17:31:55 #123
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_210973327
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 17:28 schreef Sally het volgende:

[..]
even mentionen: @:superkimmi en @:kapiteiniglo - ik dacht om eerst een match te maken en daarna als Gever te mailen? Dat klopt toch?
Yes dat werkt voor ons heel fijn! O+
quote:

:*
  maandag 16 oktober 2023 @ 17:37:47 #124
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210973390
@Starflyer heeft zich in dit topic al opgegeven om een pakket te doneren (en zoekt daar een shopper voor) ^O^

Maar we willen ook nog samen een pakket doneren. En zoeken daar (ook) nog een shopper voor.

Dus ben jij een enthousiaste shopper en wil je ons gezamenlijke pakket óf beide pakketten shoppen: stuur één van ons dan een berichtje via DM of PM. Dan gaan we gezamenlijk één of meerdere ontvangers heel blij maken ~:) *O* O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 16 oktober 2023 @ 17:42:01 #125
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_210973424
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2023 17:19 schreef Sally het volgende:
Shopper zoekt Donateur!
[..]

;)
Dit is inmiddels (zo goed als) geregeld!
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')