Vorig jaar heb ik 8 pakketten geshopt dus als je niemand kan vinden, ben ik present!quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:00 schreef _UserName_ het volgende:
Wie wil er voor mij shoppen? Helaas door nieuwe baan geen tijd om zelf te shoppen maar wil wel geven
Dank voor het aanbod, ik wacht deze week even af en anders weet ik je te vinden! Dit is overigens geen dreigement maar een beloftequote:Op maandag 16 oktober 2023 08:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik 8 pakketten geshopt dus als je niemand kan vinden, ben ik present!
Top!quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:21 schreef _UserName_ het volgende:
De kerstpakkettenactie van FHF is weer los!
Breaking gezet.
![]()
Nice!! Thanksquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:21 schreef _UserName_ het volgende:
De kerstpakkettenactie van FHF is weer los!
Breaking gezet.
![]()
De boompjes enzo willen we anders doen. Maar gaan we wel iets voor regelen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:54 schreef Cod_player het volgende:
Wanneer komen de boompjes en dergelijke in de OP?
Ps, misschien handig om te vermelden tot wanneer mensen zich kunnen opgeven? Zowel als ontvanger als gever. Of zit daar geen deadline aan?
Nee wel een camping bedjequote:Op zondag 15 oktober 2023 22:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon aanmelden
En dan heel veel reisdingen op de lijst zetten
Heeft je kind al een Stokke JetKids?
Ok....quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:31 schreef qltel het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen reden om zichzelf of een ander op te geven. En volgens mij zijn dat altijd prima redenen.
Ik heb ook al 2x getwijfeld om mijn vrouw op te geven, en beide keren was ze er dolgelukkig mee. Dus als het dit jaar een beetje tegenzit.. Geef je gewoon op! Je verdient het!
Nou ok danquote:Op zondag 15 oktober 2023 22:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wil jou graag aanmelden, maar ik weet niets over je, dus wil je jezelf aanmelden?
Heb je al iemand? Anders wil ik dat wel doenquote:Op maandag 16 oktober 2023 12:19 schreef laziness het volgende:
Ik zoek dus een shopper. Liefhebbers?
Paniek - error - paniek - errorquote:Op maandag 16 oktober 2023 13:39 schreef superkimmi het volgende:
@:viv @:nizno ik mag de OP niet wijzigen. Krijg als error dat een moderator de reactie heeft gesloten
Ik ben zo vrij geweest om het slot eraf te halen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:39 schreef superkimmi het volgende:
@:viv @:nizno ik mag de OP niet wijzigen. Krijg als error dat een moderator de reactie heeft gesloten
DM naar @superkimmi verstuurd...quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:39 schreef superkimmi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |