Ik. Zo leuk om te doen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:19 schreef Bami het volgende:
Jahoi. Ik wil een pakket betalen maar het samenstellen gaat me niet lukken. Wie wil shoppen voor mij?
Wij hadden vorige keer een enorme ijstaart gemaakt en via PostNL verstuurd, duurde even een paar dagen voor 'ie er was maar dat leek me niet zo'n probleem! Niks meer van gehoord overigens.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:16 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]niet een dinershow in je pakket stoppen.
kaarsjes waren uitgegaan zeker. Op PostNL kan je ook niet vertrouwen blijkt ..quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wij hadden vorige keer een enorme ijstaart gemaakt en via PostNL verstuurd, duurde even een paar dagen voor 'ie er was maar dat leek me niet zo'n probleem! Niks meer van gehoord overigens.
In verband met reistijd hadden we er extra groten kaarsen op gezet, zou natuurlijk zonde zijn als ze uit waren bij bezorging. Werd hier opgehaald door onze vertrouwde PostNL-bezorger. Overigens niet meer gezien sindsdien, zal wel met pensioen zijnquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:37 schreef Rob het volgende:
[..]
kaarsjes waren uitgegaan zeker. Op PostNL kan je ook niet vertrouwen blijkt ..
nu ook dan met kerstpakketen taxi service?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:37 schreef Rob het volgende:
[..]
kaarsjes waren uitgegaan zeker. Op PostNL kan je ook niet vertrouwen blijkt ..
Geen enkel probleemquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:27 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:madmaster , ik heb zoals een n00b dat betaamd een screenshot gemaakt van je nieuwe banner en die gebruikt als header voor de vragenlijst.
Je naam staat er niet in, is dat erg?
quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:50 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima reden om je eens voor de andere kant op te geven
Ik zou dat niet zo snel voor mezelf doenquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:54 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Goed moment om je eens op te geven als ontvanger!
Als iedereen zo denkt wordt het natuurlijk niks. Dan moeten we straks allemaal ons pakket naar de stortplaats brengen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Ik zou dat niet zo snel voor mezelf doenEr zijn mensen die het veel slechter hebben en het veel harder nodig hebben. Als er nou veel meer gevers dan ontvangers zijn denk ik erover na
Gewoon aanmeldenquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Ik zou dat niet zo snel voor mezelf doenEr zijn mensen die het veel slechter hebben en het veel harder nodig hebben. Als er nou veel meer gevers dan ontvangers zijn denk ik erover na
Iedereen heeft zijn eigen reden om zichzelf of een ander op te geven. En volgens mij zijn dat altijd prima redenen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:49 schreef MaJo het volgende:
Ik wil jou graag aanmelden, maar ik weet niets over je, dus wil je jezelf aanmelden?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Zou ik wel doen om eerlijk te zijn. Nu kun je diegene nog mailen/ een dm sturen, maar anders wordt het een zooitje.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:16 schreef KapiteinIglo het volgende:
We hebben al meerdere aanmelders als ongvangers die aangemeld hebben via de vragenlijst en hun adres incompleet hebben ingestuurd.
Er mist een postcode en woonplaats (alleen een straatnaam is wel erg veel locaties in Nederland)
Ook iemand heeft geen woonplaats ingevuld.
Is de vragenlijst daarin niet duidelijk?
Moet ik echt straatnaam, postcode en woonplaats apart doen?
Ja denk dat ik het aan ga passen inderdaadquote:Op zondag 15 oktober 2023 23:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Zou ik wel doen om eerlijk te zijn. Nu kun je diegene nog mailen/ een dm sturen, maar anders wordt het een zooitje.
Nee, je kan jezelf niet mentionen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:50 schreef Rafeiro het volgende:
Mooie OP, eerst alles eens goed doorgelezen.
Maar @:superkimmi heb je bewust alleen @:KapiteinIglo gelinkt in de OP?
Hihi huhu, ik denk iets met hoofdlettergevoeligheid?
Ahh, dat kan ook nogquote:Op maandag 16 oktober 2023 00:04 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee, je kan jezelf niet mentionen.![]()
Kijk maar:
@:Viv
Ik ben vrij vandaag dus wil wel iets op de FP zetten. Tevens wil ik me gelijk als donateur aanmelden. Vorig jaar zei ik ook wel te willen shoppen maar heb een nieuwe baan waarmee ik veel drukker ben dan mijn oude baan, dat gaat dus helaas niet lukken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Willen wel, maar ik zit in Salamanca in een camper op een camping met nog maar weinig data, en slechte wifi
Misschien kan @:_UserName_ iets betekenen?
JAAAAquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:24 schreef DJMO het volgende:
@:scorpie @:devzero @:starhopper mag ik weer voor jullie shoppen?
Vorig jaar heb ik 8 pakketten geshopt dus als je niemand kan vinden, ben ik present!quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:00 schreef _UserName_ het volgende:
Wie wil er voor mij shoppen? Helaas door nieuwe baan geen tijd om zelf te shoppen maar wil wel geven
Dank voor het aanbod, ik wacht deze week even af en anders weet ik je te vinden! Dit is overigens geen dreigement maar een beloftequote:Op maandag 16 oktober 2023 08:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik 8 pakketten geshopt dus als je niemand kan vinden, ben ik present!
Top!quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:21 schreef _UserName_ het volgende:
De kerstpakkettenactie van FHF is weer los!
Breaking gezet.
![]()
Nice!! Thanksquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:21 schreef _UserName_ het volgende:
De kerstpakkettenactie van FHF is weer los!
Breaking gezet.
![]()
De boompjes enzo willen we anders doen. Maar gaan we wel iets voor regelen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:54 schreef Cod_player het volgende:
Wanneer komen de boompjes en dergelijke in de OP?
Ps, misschien handig om te vermelden tot wanneer mensen zich kunnen opgeven? Zowel als ontvanger als gever. Of zit daar geen deadline aan?
Nee wel een camping bedjequote:Op zondag 15 oktober 2023 22:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon aanmelden
En dan heel veel reisdingen op de lijst zetten
Heeft je kind al een Stokke JetKids?
Ok....quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:31 schreef qltel het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen reden om zichzelf of een ander op te geven. En volgens mij zijn dat altijd prima redenen.
Ik heb ook al 2x getwijfeld om mijn vrouw op te geven, en beide keren was ze er dolgelukkig mee. Dus als het dit jaar een beetje tegenzit.. Geef je gewoon op! Je verdient het!
Nou ok danquote:Op zondag 15 oktober 2023 22:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wil jou graag aanmelden, maar ik weet niets over je, dus wil je jezelf aanmelden?
Heb je al iemand? Anders wil ik dat wel doenquote:Op maandag 16 oktober 2023 12:19 schreef laziness het volgende:
Ik zoek dus een shopper. Liefhebbers?
Paniek - error - paniek - errorquote:Op maandag 16 oktober 2023 13:39 schreef superkimmi het volgende:
@:viv @:nizno ik mag de OP niet wijzigen. Krijg als error dat een moderator de reactie heeft gesloten
Ik ben zo vrij geweest om het slot eraf te halen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:39 schreef superkimmi het volgende:
@:viv @:nizno ik mag de OP niet wijzigen. Krijg als error dat een moderator de reactie heeft gesloten
DM naar @superkimmi verstuurd...quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:39 schreef superkimmi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |