abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210973442
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 17:42 schreef Rostrup het volgende:

[..]
Dit is inmiddels (zo goed als) geregeld!
@superkimmi & @KapiteinIglo

Wij zijn een match! Ik stuur een mail straks!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_210973709
quote:
7s.gif Op maandag 16 oktober 2023 16:34 schreef MadMaster het volgende:
@:Serinde Ben jij weer beschikbaar voor shoppen en zoek je nog een geldschieter daarvoor?
Ik ben beschikbaar voor het laatste...
PM
pi_210973740
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 16:43 schreef Deepcage het volgende:

[..]
Ja ik heb dit jaar flink wat kerst-inpakpapier liggen. Dus dat gaat helemaal goed komen. Ik moet alleen nog steeds een kerstpakket-doos verkoper zien te vinden, het liefst niet per 100 stuks ofzo. Als iemand weet waar ik kerstpakket dozen kan krijgen, houd ik me aanbevolen.
Makro!

Die verkoopt per stuk :P
Op anoniem
pi_210974059
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 17:26 schreef Donna het volgende:
Mezelf over de drempel heen gezet en aangemeld als ontvanger.

Dat je als donderslag bij heldere hemel verder moeten als 'single mom' is me niet in de koude kleren gaan zitten en ik zie nu enorm op tegen mijn favoriete feestdagen; kerst.
Het lijkt me een heel fijn en warm gevoel geven als je dan zoiets mag krijgen.
~:)
Hoop nu stiekem dat ik voor jou mag shoppen :@
pi_210974096
Ik ben uiteraard weer van de partij als donateur. :)
  maandag 16 oktober 2023 @ 18:53:42 #131
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_210974196
quote:
7s.gif Op maandag 16 oktober 2023 13:25 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]
Heb je al iemand? Anders wil ik dat wel doen :)
Nou, mijn shopper van vorig jaar wil ook wel maar ik heb budget voor nog een pakket dus ik neem het aanbod graag aan *O*
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator / Colorchick maandag 16 oktober 2023 @ 19:39:16 #132
382129 crew  Donna
pi_210974717
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 18:41 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
Hoop nu stiekem dat ik voor jou mag shoppen :@
Haha ahww, wat lief O+
pi_210974759
Kan er niet een rekeningnummer worden gepubliceerd waar geld gestort kan worden?

Dat je er als gever anoniem bij zet en jullie kunnen bepalen hoe het geld word besteed?

Ik vind het een heel mooi initiatief maar zit niet perse te wachten op het koppelen van mijn ID aan mijn fokaccount. (Ik begrijp dat dit bij de crew al wel bekend is maar dan nog…)
Let op dit is mijn mening, geen feit.
  maandag 16 oktober 2023 @ 20:04:43 #134
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_210975158
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2023 15:21 schreef superkimmi het volgende:
Als we puur kijken op complete aanmeldingen: mailtje gestuurd namens gever (of complete shopper/donateur contructie), of ontvanger die vragenlijst heeft ingevuld, zitten we nu al op 16 gevers *O* en 14 ontvangers :* . En dat is nog lang niet iedereen die hier al wel gepost heeft mee te gaan doen. ~:) ~:) ~:)
De stand van zaken aan de OP toevoegen zou mooi zijn (helemaal als het met metertjes/balkjes/... gedaan wordt).
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
pi_210975410
Las hier de kerstdozentip en heb meteen mensen ingeschakeld die nu chique kerstpakketdozen voor me gaan fiksen (meervoud ja, niks zo erg als een te krappe doos :+ :') )
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 16 oktober 2023 @ 20:36:18 #136
284411 crew  heywoodu
pi_210975562
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 19:41 schreef DjDaano het volgende:

Ik vind het een heel mooi initiatief maar zit niet perse te wachten op het koppelen van mijn ID aan mijn fokaccount. (Ik begrijp dat dit bij de crew al wel bekend is maar dan nog…)
Dat hoeft bij deelname hieraan toch ook niet per se, of hoe bedoel je? :P

Lijkt me overigens ook sterk dat jouw ID bij de crew bekend is, of bedoel je dat je ooit een mailadres hebt gebruikt om een account te maken en dat dat adres dus 'bekend' is?
pi_210975612
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 20:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat hoeft bij deelname hieraan toch ook niet per se, of hoe bedoel je? :P

Lijkt me overigens ook sterk dat jouw ID bij de crew bekend is, of bedoel je dat je ooit een mailadres hebt gebruikt om een account te maken en dat dat adres dus 'bekend' is?
Ik heb geen anoniem emailadres dus daarmee is direct je volledige naam bekend vooral omdat je dit moet koppelen aan je foknaam volgens de openingspost. Ik snap wel dat deze actie van en voor fokkers is maar ik gok niet dat er opeens duizendenden niet fokkers geld gaan storten als hier een rekening gepubliceerd word.

Ik gok dat er genoeg fokkers zijn die het leuk vinden om te shoppen voor anderen en ik gok dat er ook genoeg zijn die anoniem willen storten. Lijkt mij best een goede combi.
  maandag 16 oktober 2023 @ 20:42:50 #138
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210975687
quote:
Kan er niet een rekeningnummer worden gepubliceerd waar geld gestort kan worden?

Dat je er als gever anoniem bij zet en jullie kunnen bepalen hoe het geld word besteed?

Giro 555-like? Nee, hier moet je zelf wat moeite doen. Zelf shoppen of een shopper regelen. Jezelf/danwel de shopper die zich verdiept in wat de ontvanger leuk vindt/zou vinden. Voorpret, extra moeite doen net dat éne cadeautje te scoren, leuk in (laten) pakken. Persoonlijk kaartje erbij etc. etc.

Kortom: je best doen om een ander blij te maken. Gelukkig ook maar, dat maakt het een stuk menselijker en persoonlijker O+ En zoveel leuker voor zoeel gever als ontvanger :Y

Vind ik dan i.i.g.: juist dat meer persoonlijke dan gewoon geld storten maakt het persoonlijk en speciaal.

[ Bericht 2% gewijzigd door Whiskers2009 op 16-10-2023 23:09:01 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 16 oktober 2023 @ 20:44:42 #139
284411 crew  heywoodu
pi_210975732
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2023 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Giro 555-like? Nee, hier moet je zelf wat moeite doen. Zelf shoppen of een shopper regelen. Jezelf/danwel de shopper die verdieppt in wat de ontvanger leuk vindt/zou vinden. Voirpret, leuk in (laten) pakken. Persoonlijk kaartje erbij etc. etc.

Kortom: je best doen om een ander blij te maken. Gelukkig ook maar, dat maakt het een stuk menselijker en persoonlijker O+ En zoveel leuker voor zoeel gever als ontvanger :Y
Maar geen moeite willen doen is het probleem niet, zoals je kunt lezen :+

Zelf zou ik de organisatiedames echt wel vertrouwen met mijn naam, maar ik kan me ook wel indenken dat er mensen zijn die dat gewoon niet zo prettig vinden en daardoor uiteindelijk toch niet mee doen (ook al zouden ze dat zeker wel willen). Maar goed, hoe en of dat opgelost kan worden kan iemand anders vast beter bedenken :D
  maandag 16 oktober 2023 @ 20:52:20 #140
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210975898
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 20:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar geen moeite willen doen is het probleem niet, zoals je kunt lezen :+

Zelf zou ik de organisatiedames echt wel vertrouwen met mijn naam, maar ik kan me ook wel indenken dat er mensen zijn die dat gewoon niet zo prettig vinden en daardoor uiteindelijk toch niet mee doen (ook al zouden ze dat zeker wel willen). Maar goed, hoe en of dat opgelost kan worden kan iemand anders vast beter bedenken :D
Welke moeite dan behalve anoniem geld storten?

Maar wellicht lees ik het verkeerd, dus mocht dat zo zijn mijn excuses aan @DjDaano
pi_210975926
quote:
Ergens snap ik het ook wel dat je liever niet je echte naam kenbaar wilt maken.
En daar zat ik ook even mee.

Maar het is maar aan 1 persoon, namelijk degene aan wie jij geld doneert (dat zou dan bij mij als shopper aan mij zijn, als voorbeeld).

Je kan overwegen om een ander mailadres aan te maken (gmail / hotmail / live... allemaal gratis) en van daaruit mailen naar de organisatie. Dan wel in de communicatie naar de shopper.
Of je past je mail in je FOK account aan en gebruikt het dan. Eventueel zelfs tijdelijk? Tot de actie voorbij is?

Naar FOK! toe in mijn aanmeldmail heb alleen maar mijn FOK! naam genoemd. Ik heb zelf een ander mailadres dan mijn "gewone" privémail, dat wel. Ik kan ook vanuit dat adres mailen.

Het enige is dan dat je bij het overboeken van geld wel je eigen, echte naam laat zien aan de ontvanger.

Of het echt een optie is dat er een speciaal bankrekening wordt geopend, of dat iemand het vrijwillig op zich neemt om al die bedragen te ontvangen... vraag ik me af.
pi_210976113
Het voordeel van hoe het nu gaat is dat problemen nooit heel groot kunnen worden omdat het tussen 2 personen geregeld wordt op basis van vertrouwen. Als je dat gaat centraliseren moet iemand dat bijhouden en loop je het risico dat er grootschaliger problemen ontstaan als er geld zou verdwijnen.
pi_210976314
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 20:53 schreef Sally het volgende:

[..]
Ergens snap ik het ook wel dat je liever niet je echte naam kenbaar wilt maken.
En daar zat ik ook even mee.

Maar het is maar aan 1 persoon, namelijk degene aan wie jij geld doneert (dat zou dan bij mij als shopper aan mij zijn, als voorbeeld).

Je kan overwegen om een ander mailadres aan te maken (gmail / hotmail / live... allemaal gratis) en van daaruit mailen naar de organisatie. Dan wel in de communicatie naar de shopper.
Of je past je mail in je FOK account aan en gebruikt het dan. Eventueel zelfs tijdelijk? Tot de actie voorbij is?

Naar FOK! toe in mijn aanmeldmail heb alleen maar mijn FOK! naam genoemd. Ik heb zelf een ander mailadres dan mijn "gewone" privémail, dat wel. Ik kan ook vanuit dat adres mailen.

Het enige is dan dat je bij het overboeken van geld wel je eigen, echte naam laat zien aan de ontvanger.

Of het echt een optie is dat er een speciaal bankrekening wordt geopend, of dat iemand het vrijwillig op zich neemt om al die bedragen te ontvangen... vraag ik me af.
Bedankt voor de uitleg. Ik had niet in de gaten dat er geen centraal bankrekening ofzo is. Ik kan me voorstellen dat dit nog wel wat (fiscale) consequenties heeft. Mocht je nog tijd en ruimte over hebben om te shoppen dan laat maar weten.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 16 oktober 2023 @ 21:09:35 #144
284411 crew  heywoodu
pi_210976343
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:01 schreef Faraday01 het volgende:
Het voordeel van hoe het nu gaat is dat problemen nooit heel groot kunnen worden omdat het tussen 2 personen geregeld wordt op basis van vertrouwen. Als je dat gaat centraliseren moet iemand dat bijhouden en loop je het risico dat er grootschaliger problemen ontstaan als er geld zou verdwijnen.
Ja, ik vind het huidige systeem zelf ook helemaal top hoor, zeker :P

Het is alleen lastig als je écht wil dat helemaal niemand je naam weet, dus ook niet één (of in het huidige geval twee) organisator, maar ja :+
  maandag 16 oktober 2023 @ 21:10:51 #145
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210976395
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:01 schreef Faraday01 het volgende:
Aanvulling adhv mijn persoonlijke mening:
En dat het persoonlijker is zo. Dat een iedere echt zijn/haar best doet voor die ene ontvanger. En rekening houdt met zijn/haar wensen. En soms nog een stapje extra kan en wil doen.
Geen "standaard"-pakketten, maar echt afgestemd op de obtvanger.

En dat de organisatie alleen gevers, ontvangers en (indien van toepassing) shoppers bij elkaar brengt en niet 3 masnden het persoonlijke leven totaal on hold hoeft te zetten om e.e.a. volkomen zelf te regelen en ook nog erns verantwoordelijk te zijn voor de inhoud vd pakketten én de logistiek.
pi_210976405
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:08 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Bedankt voor de uitleg. Ik had niet in de gaten dat er geen centraal bankrekening ofzo is. Ik kan me voorstellen dat dit nog wel wat (fiscale) consequenties heeft. Mocht je nog tijd en ruimte over hebben om te shoppen dan laat maar weten.
Ja hoor, als jij ook aan mij wilt doneren, dan kan wil best nog een pakket gaan samenstellen!

Ik hou van sjoppen :+ :9 *O* :D

Ik kan vóór jou de mail sturen naar de organisatie en noemen dat wij (ook) een match zijn.

^O^
  maandag 16 oktober 2023 @ 21:12:05 #147
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210976439
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:11 schreef Sally het volgende:

[..]
Ja hoor, als jij ook aan mij wilt doneren, dan kan wil best nog een pakket gaan samenstellen!

Ik kan vóór jou de mail sturen naar de organisatie en noemen dat wij (ook) een match zijn.

^O^
Wat tof van je O+

EDIT
Je wil er zeker niet nog 1 of 2 pakketten bij doen (post #104)? :P
pi_210976549
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wat tof van je O+
Dank je! :*

Jaren geleden hulp van FHF gekregen (2x vervoer ;) :D ) en zelf pakket mogen ontvangen en later ook weer kunnen geven.
Maar op dit moment dus even niet zoveel financien om opnieuw een pakket te kunnen financieren.
Dus ik vind die Shopper/Donateur optie super!

En ook tof dat jij donateur bent! *O* O+
pi_210976598
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
EDIT
Je wil er zeker niet nog 1 of 2 pakketten bij doen (post #104)?
Nope, nou niet meer :+ ;)

Ik zag het al voorbij komen ;)
Van mn maatje Starflyer, en jou en Starflyer ook nog :D

Nee, dat gaat me niet lukken :D

:@
pi_210976641
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:11 schreef Sally het volgende:

[..]

^O^
Yes laten we dat doen! (ik heb oprecht een hekel aan shoppen :P )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')