Gelukkig voor mij zat er vlakbij óók een Subway-broodjeszaak, dus huwelijkscrisis afgewend.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar nu is de vraag, wat was handig? Had je Ferrero Rocher mee..?
quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:15 schreef Viv het volgende:
[..]
Of toen ik met @:evenstar in New York was, en ik zei: "Ah handig voor straks, daar is de subway".
En hij dacht aan deze:
[ afbeelding ]
Maar ik bedoelde deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:05 schreef superkimmi het volgende:
dum dum dum dummmmmmm
We zijn begonnen met koppelen!
Heel hard wachten tot er een Gmail-icoontje verschijnt!quote:
Jaaaaa! Gun het jou ook zo Donnaquote:
Nee klopt hoor. Ik weet als ontvanger alleen dat iemand voor mij mag gaan shoppen. Verder weet ik niks.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:43 schreef Peejtur het volgende:
Ik ben ook gekoppeld. Ontvangers weten niet aan wie ze gekoppeld zijn toch?
Ik heb de eerste dingen al klaar liggen![]()
Klopt! Pas als je (bij niet anonieme ontvangers) zelf contact opneemt weten ze wie de gever is.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:43 schreef Peejtur het volgende:
Ik ben ook gekoppeld. Ontvangers weten niet aan wie ze gekoppeld zijn toch?
Ik heb de eerste dingen al klaar liggen![]()
Dankjewel, insgelijks. Toch iets om naar uit te kijken voor ons.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:42 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Jaaaaa! Gun het jou ook zo Donna![]()
Edit; ik ben ook gekoppeld!
Al vind ik dit topic volgen al een prachtig kerstcadeau.
Ja hallo kom je nú mee. Ik eis een herkoppeling.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Dankjewel, insgelijks. Toch iets om naar uit te kijken voor ons.
Ik weet niet meer of ik het in m'n Google formulier gezet heb, maar ben ook echt helemaal fan van kerstversiering. Het kan me eigenlijk niet gek genoeg.![]()
Het kan me sowieso niet gek genoeg. Ik hou van glitters en unicorns en alles.
Hahahaha. Omdat ik mod van FEE ben had je dat wel aan kunnen zien komen toch?quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:48 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja hallo kom je nú mee. Ik eis een herkoppeling.
Echt zo makkelijk om voor jou te shoppen lijkt mequote:Op zondag 22 oktober 2023 21:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of ik het in m'n Google formulier gezet heb, maar ben ook echt helemaal fan van kerstversiering. Het kan me eigenlijk niet gek genoeg.![]()
@MizzezAmy ben jij dit?quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Als gever of als ontvanger? Want als ontvanger is de kans dát je gekoppeld wordt echt wel 99,999%, dus dat komt wel goed danquote:
Geverquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als gever of als ontvanger? Want als ontvanger is de kans dát je gekoppeld wordt echt wel 99,999%, dus dat komt wel goed dan
u vraagt, wij draaienquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gever
Maar komt goed, ik wacht gewoon af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |