Had je in je mailbox gekeken?quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik op het formulier in de op klik krijg ik weer een blanco niet ingevulde lijst.
Volgens mij heb ik dat niet aangeklikt maar denk dat het verder wel goed gegaan is.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Had je in je mailbox gekeken?
Want aan het einde kon je "stuur antwoorden naar mezelf" zeggen (schuije).
Dan kreeg je het in de mailbox![]()
Daar staat dan een knop waar je je antwoorden kan bewerken, want dan is het een unieke link.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:54 schreef Coeus het volgende:
Ik zou me ook graag als ontvanger willen opgeven. Lichtelijk onder dwang, dat wel ;-)
Ik schrokquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:58 schreef superkimmi het volgende:
Voor de mailcheckers die staan te springen om te gaan winkelen:
Helaas, we gaan niet door…
Ik schrok ookquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:58 schreef superkimmi het volgende:
Voor de mailcheckers die staan te springen om te gaan winkelen:
Helaas, we gaan niet door…
Nee grapje, straks gaan echt de eerste koppelingen eruit! We zijn alleen nu nog niet thuis (feestje gehad gisteravond), dus wordt vanavond.
Nog heel even geduld
Het leven is maar suf zonder flauwe grapjes inderdaadquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:42 schreef superkimmi het volgende:
Sorry![]()
Af en toe een flauw grapje moet kunnen toch?
quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:11 schreef J-net het volgende:
Ik was in Duitsland en heb vast wat chocolade gescoord. Nu hopen dat ik niet iemand met chocolaallergie heb. Of wel hahaha dan is t mezelf
quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:11 schreef J-net het volgende:
Ik was in Duitsland en heb vast wat chocolade gescoord. Nu hopen dat ik niet iemand met chocolaallergie heb. Of wel hahaha dan is t mezelf
Hahaha zo doe ik dat ook altijd. Alles kopen wat ik lekker vind, en dan een ontvanger die het allemaal niet mag hebben. Helaas, dan is t voor mij.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:11 schreef J-net het volgende:
Ga ik tegen KapiteinIglo zeggen hoorquote:Op zondag 22 oktober 2023 15:19 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahaha zo doe ik dat ook altijd. Alles kopen wat ik lekker vind, en dan een ontvanger die het allemaal niet mag hebben. Helaas, dan is t voor mij.
Vertellen we er niet bij dat ik zelf de koppeling maak![]()
Ik kijken, geen mailtje, Junk-folder dan: ja, toch!quote:
quote:Wees gerust, je aanmelding is ontvangen en wordt verwerkt!
Jij zit ook bij die eerste selectie, dus krijgt vanavond nog een mailtjequote:Op zondag 22 oktober 2023 18:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik kijken, geen mailtje, Junk-folder dan: ja, toch!
![]()
... was het dat mailtje met
[..]
Ah top!!quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:44 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Jij zit ook bij die eerste selectie, dus krijgt vanavond nog een mailtje
Begrijpelijk hoor, zou ik ook zo aanpakken.quote:We laten het weten als we beginnen met mailen. Vragenlijsten doorsturen op telefoon is echt te riskant voor fouten (met bijv anonieme deelnemers), dus doen we thuis op de pc
Buiten dat ik voor deze ene keer ook nog wel het geduld op wil brengen om jullie even lekker te laten eten. Smakelijk!quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:44 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Jij zit ook bij die eerste selectie, dus krijgt vanavond nog een mailtje![]()
We laten het weten als we beginnen met mailen. Vragenlijsten doorsturen op telefoon is echt te riskant voor fouten (met bijv anonieme deelnemers), dus doen we thuis op de pc
Dat is toch een beetje hetzelfde dan als kind een Ferrero Rocher openen om er achter te komen dat er een spruitje in zitquote:Op zondag 22 oktober 2023 18:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik kijken, geen mailtje, Junk-folder dan: ja, toch!
![]()
... was het dat mailtje met
[..]
Of toen ik met @Evenstar in New York was, en ik zei: "Ah handig voor straks, daar is de subway".quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje hetzelfde dan als kind een Ferrero Rocher openen om er achter te komen dat er een spruitje in zit
quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:15 schreef Viv het volgende:
[..]
Of toen ik met @:evenstar in New York was, en ik zei: "Ah handig voor straks, daar is de subway".
En hij dacht aan deze:
[ afbeelding ]
Maar ik bedoelde deze:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |