Had je in je mailbox gekeken?quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik op het formulier in de op klik krijg ik weer een blanco niet ingevulde lijst.
Volgens mij heb ik dat niet aangeklikt maar denk dat het verder wel goed gegaan is.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Had je in je mailbox gekeken?
Want aan het einde kon je "stuur antwoorden naar mezelf" zeggen (schuije).
Dan kreeg je het in de mailbox![]()
Daar staat dan een knop waar je je antwoorden kan bewerken, want dan is het een unieke link.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:54 schreef Coeus het volgende:
Ik zou me ook graag als ontvanger willen opgeven. Lichtelijk onder dwang, dat wel ;-)
Ik schrokquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:58 schreef superkimmi het volgende:
Voor de mailcheckers die staan te springen om te gaan winkelen:
Helaas, we gaan niet door…
Ik schrok ookquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:58 schreef superkimmi het volgende:
Voor de mailcheckers die staan te springen om te gaan winkelen:
Helaas, we gaan niet door…
Nee grapje, straks gaan echt de eerste koppelingen eruit! We zijn alleen nu nog niet thuis (feestje gehad gisteravond), dus wordt vanavond.
Nog heel even geduld
Het leven is maar suf zonder flauwe grapjes inderdaadquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:42 schreef superkimmi het volgende:
Sorry![]()
Af en toe een flauw grapje moet kunnen toch?
quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:11 schreef J-net het volgende:
Ik was in Duitsland en heb vast wat chocolade gescoord. Nu hopen dat ik niet iemand met chocolaallergie heb. Of wel hahaha dan is t mezelf
quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:11 schreef J-net het volgende:
Ik was in Duitsland en heb vast wat chocolade gescoord. Nu hopen dat ik niet iemand met chocolaallergie heb. Of wel hahaha dan is t mezelf
Hahaha zo doe ik dat ook altijd. Alles kopen wat ik lekker vind, en dan een ontvanger die het allemaal niet mag hebben. Helaas, dan is t voor mij.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:11 schreef J-net het volgende:
Ga ik tegen KapiteinIglo zeggen hoorquote:Op zondag 22 oktober 2023 15:19 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahaha zo doe ik dat ook altijd. Alles kopen wat ik lekker vind, en dan een ontvanger die het allemaal niet mag hebben. Helaas, dan is t voor mij.
Vertellen we er niet bij dat ik zelf de koppeling maak![]()
Ik kijken, geen mailtje, Junk-folder dan: ja, toch!quote:
quote:Wees gerust, je aanmelding is ontvangen en wordt verwerkt!
Jij zit ook bij die eerste selectie, dus krijgt vanavond nog een mailtjequote:Op zondag 22 oktober 2023 18:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik kijken, geen mailtje, Junk-folder dan: ja, toch!
![]()
... was het dat mailtje met
[..]
Ah top!!quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:44 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Jij zit ook bij die eerste selectie, dus krijgt vanavond nog een mailtje
Begrijpelijk hoor, zou ik ook zo aanpakken.quote:We laten het weten als we beginnen met mailen. Vragenlijsten doorsturen op telefoon is echt te riskant voor fouten (met bijv anonieme deelnemers), dus doen we thuis op de pc
Buiten dat ik voor deze ene keer ook nog wel het geduld op wil brengen om jullie even lekker te laten eten. Smakelijk!quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:44 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Jij zit ook bij die eerste selectie, dus krijgt vanavond nog een mailtje![]()
We laten het weten als we beginnen met mailen. Vragenlijsten doorsturen op telefoon is echt te riskant voor fouten (met bijv anonieme deelnemers), dus doen we thuis op de pc
Dat is toch een beetje hetzelfde dan als kind een Ferrero Rocher openen om er achter te komen dat er een spruitje in zitquote:Op zondag 22 oktober 2023 18:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik kijken, geen mailtje, Junk-folder dan: ja, toch!
![]()
... was het dat mailtje met
[..]
Of toen ik met @Evenstar in New York was, en ik zei: "Ah handig voor straks, daar is de subway".quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje hetzelfde dan als kind een Ferrero Rocher openen om er achter te komen dat er een spruitje in zit
quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:15 schreef Viv het volgende:
[..]
Of toen ik met @:evenstar in New York was, en ik zei: "Ah handig voor straks, daar is de subway".
En hij dacht aan deze:
[ afbeelding ]
Maar ik bedoelde deze:
[ afbeelding ]
Gelukkig voor mij zat er vlakbij óók een Subway-broodjeszaak, dus huwelijkscrisis afgewend.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar nu is de vraag, wat was handig? Had je Ferrero Rocher mee..?
quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:15 schreef Viv het volgende:
[..]
Of toen ik met @:evenstar in New York was, en ik zei: "Ah handig voor straks, daar is de subway".
En hij dacht aan deze:
[ afbeelding ]
Maar ik bedoelde deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:05 schreef superkimmi het volgende:
dum dum dum dummmmmmm
We zijn begonnen met koppelen!
Heel hard wachten tot er een Gmail-icoontje verschijnt!quote:
Jaaaaa! Gun het jou ook zo Donnaquote:
Nee klopt hoor. Ik weet als ontvanger alleen dat iemand voor mij mag gaan shoppen. Verder weet ik niks.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:43 schreef Peejtur het volgende:
Ik ben ook gekoppeld. Ontvangers weten niet aan wie ze gekoppeld zijn toch?
Ik heb de eerste dingen al klaar liggen![]()
Klopt! Pas als je (bij niet anonieme ontvangers) zelf contact opneemt weten ze wie de gever is.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:43 schreef Peejtur het volgende:
Ik ben ook gekoppeld. Ontvangers weten niet aan wie ze gekoppeld zijn toch?
Ik heb de eerste dingen al klaar liggen![]()
Dankjewel, insgelijks. Toch iets om naar uit te kijken voor ons.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:42 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Jaaaaa! Gun het jou ook zo Donna![]()
Edit; ik ben ook gekoppeld!
Al vind ik dit topic volgen al een prachtig kerstcadeau.
Ja hallo kom je nś mee. Ik eis een herkoppeling.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Dankjewel, insgelijks. Toch iets om naar uit te kijken voor ons.
Ik weet niet meer of ik het in m'n Google formulier gezet heb, maar ben ook echt helemaal fan van kerstversiering. Het kan me eigenlijk niet gek genoeg.![]()
Het kan me sowieso niet gek genoeg. Ik hou van glitters en unicorns en alles.
Hahahaha. Omdat ik mod van FEE ben had je dat wel aan kunnen zien komen toch?quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:48 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja hallo kom je nś mee. Ik eis een herkoppeling.
Echt zo makkelijk om voor jou te shoppen lijkt mequote:Op zondag 22 oktober 2023 21:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of ik het in m'n Google formulier gezet heb, maar ben ook echt helemaal fan van kerstversiering. Het kan me eigenlijk niet gek genoeg.![]()
@MizzezAmy ben jij dit?quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Als gever of als ontvanger? Want als ontvanger is de kans dįt je gekoppeld wordt echt wel 99,999%, dus dat komt wel goed danquote:
Geverquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als gever of als ontvanger? Want als ontvanger is de kans dįt je gekoppeld wordt echt wel 99,999%, dus dat komt wel goed dan
u vraagt, wij draaienquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gever
Maar komt goed, ik wacht gewoon af
Idem 🙏quote:
Huh, nee ik ben niet Donna natuurlijk! Ik deel de liefde voor kerst en glitters wel, maar unicorns niet zo.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, nee ik ben niet Donna natuurlijk! Ik deel de liefde voor kerst en glitters wel, maar unicorns niet zo.
Maar bedankt voor de mention, heb me aangemeld als gever, in de hoop dat er nog iemand is met een liefde voor kerst en glitters!(maar stiekem geen voorkeur voor ontvanger opgegeven, makkelijk als ik ben
)
Wat goed!!quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:32 schreef superkimmi het volgende:
voor vandaag zijn we klaar met koppelen. We hebben al 30 koppels gefixt vanavond!
Lekker bezigquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:32 schreef superkimmi het volgende:
voor vandaag zijn we klaar met koppelen. We hebben al 30 koppels gefixt vanavond! Bij een enkele ontvanger hebben we nog een vraag uitstaan, dus nog niet gekoppeld. Een enkele ontvanger staat nog op de 'wachtlijst' aangezien het voor vrienden en familie is.
Maar zelfs als je die twee categorieėn meetelt, hebben we nog 15 gevers 'overschot' op dit moment. Dussss geef je echt echt ECHT op als ontvanger! Laat die arme gevers nou niet in de kou staan. Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor een gever
Dat hoopte we alquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb ook een mailtje gekregen en heb al een paar toffe ideeėn
Inderdaad een mooie ontvanger wat mij heeft doen besluiten mijn donatie wat te verhogen. Ooit zat ik aan de andere kant van het verhaal en ben zo blij dat ik nu aan deze kant zit, dat ik net als in mijn werk mensen kan helpen nu ik zelf niet meer zo hulpbehoevend ben. Eigenlijk, is deze actie alleen al een kerstpakket voor mij: het besef wat ik bereikt heb.quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb ook een mailtje gekregen en heb al een paar toffe ideeėn
Als we mensen een klein beetje kennen, dan hebben we vaak wel een idee van een mooie match.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]jullie weten ook wel precies wie jullie aan wie moeten koppelen hč
quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Inderdaad een mooie ontvanger wat mij heeft doen besluiten mijn donatie wat te verhogen. Ooit zat ik aan de andere kant van het verhaal en ben zo blij dat ik nu aan deze kant zit, dat ik net als in mijn werk mensen kan helpen nu ik zelf niet meer zo hulpbehoevend ben. Eigenlijk, is deze actie alleen al een kerstpakket voor mij: het besef wat ik bereikt heb.
Ik heb nog wel een ontvanger in gedachten, maar weet niet of zij een FOK!account hebben. Ik wil ook weer niet dat ze alleen voor deze actie een account aanmaken.
Precies ditquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]jullie weten ook wel precies wie jullie aan wie moeten koppelen hč
Ja zeker!quote:Op maandag 23 oktober 2023 00:04 schreef Lothiriel het volgende:
Ik las in de mail uiterlijk 15 december versturen, betekent dat ik ook al begin december oid mag versturen als dat beter uitkomt?![]()
Heb in ieder geval al meteen heel wat ideeėn dus kan volgend weekend lekker los
Ik ook. Niet anoniem en een bekendere naamquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Precies dit
Ben blij met mijn ontvanger.
We proberen echt wel te luisteren naar julliequote:Op maandag 23 oktober 2023 08:42 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ik ook. Niet anoniem en een bekendere naam
Rustaghhh voor jou zoeken we een superdupermegacoolequote:Op maandag 23 oktober 2023 08:52 schreef CoolGuy het volgende:
Waarom heeft iedereen hier al een ontvanger?![]()
O wacht, dus alle mensen die al gekoppeld zijn zijn niet superdupermegacoolquote:Op maandag 23 oktober 2023 09:32 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Rustaghhh voor jou zoeken we een superdupermegacoole
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Klopt jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest aan je denken vandaag. Ik had kaartjes voor de Kerstfair gekocht en wist dat jij daar vorig jaar iets geshopt had voor het Kerstpakket
quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:00 schreef Troel het volgende:
[..]
O wacht, dus alle mensen die al gekoppeld zijn zijn niet superdupermegacool
jawel. Maarrrr we zoeken iemand voor @CoolGuySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt goed hahahaOp anoniem
Je bent net terug manquote:Op maandag 23 oktober 2023 10:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat een gezelligheid weer. Ik wou dat ik mee kon doen maar er zijn al te weinig ontvangers, bovendien zit mijn jaarlijkse ban er weer aan te komen
Erg fijn! Dank je wel!quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:42 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ik ook. Niet anoniem en een bekendere naam
Hoe weet jij dat?quote:
De vorige jaren zijn gereekst aan dit topic. Is leuk om eens doorheen te bladeren voor inspiratie!quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:33 schreef J-net het volgende:
Ik ben trouwens een newbie-gever. Ik ben wel een beetje op zoek naar wat jullie doen/geven etc. En hoe jullie hier je vorderingen bijhouden. Zonder dat je ontvanger natuurlijk al weet dat het voor hem/haar is etc.
Ja was al beetje begonnen met doorklikken en lezen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:40 schreef superkimmi het volgende:
[..]
De vorige jaren zijn gereekst aan dit topic. Is leuk om eens doorheen te bladeren voor inspiratie!
De lijst van je ontvanger is in elk geval het uitgangspunt, als je daar goed naar gaat kijken sla je de plank in principe al niet misquote:Op maandag 23 oktober 2023 13:33 schreef J-net het volgende:
Ik ben trouwens een newbie-gever. Ik ben wel een beetje op zoek naar wat jullie doen/geven etc. En hoe jullie hier je vorderingen bijhouden. Zonder dat je ontvanger natuurlijk al weet dat het voor hem/haar is etc.
Een niet anonieme ontvanger mag je zeker benaderen! Sommige gevers willen dst liever niet vanwege verrassing, maar het mag wel (en scheelt ons werk haha)quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ook hier een newbie en heb eigenlijk nog een paar aanvullende vragen voor de ontvanger mag ik die persoon benaderen of de vragen bij de organisatie neerleggen?
Top! Ik heb enkel wat praktische vragen namelijkquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:41 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Een niet anonieme ontvanger mag je zeker benaderen! Sommige gevers willen dst liever niet vanwege verrassing, maar het mag wel (en scheelt ons werk haha)
Alle ontvangers die voor gisteravond hebben gemaild hebben in principe gevers, maar we hadden er nog 2 waar we wat aanvullende vragen hadden. Dus die volgen nogquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:45 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Worden er nog steeds koppelingen gemaakt of hebben alle ontvangers een gever ondertussen?![]()
Ik heb nog niets gehoord en als dat betekent dat iedere ontvanger iemand heeft is dat goed nieuws!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |