Idem 🙏quote:
Huh, nee ik ben niet Donna natuurlijk! Ik deel de liefde voor kerst en glitters wel, maar unicorns niet zo.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, nee ik ben niet Donna natuurlijk! Ik deel de liefde voor kerst en glitters wel, maar unicorns niet zo.
Maar bedankt voor de mention, heb me aangemeld als gever, in de hoop dat er nog iemand is met een liefde voor kerst en glitters!(maar stiekem geen voorkeur voor ontvanger opgegeven, makkelijk als ik ben
)
Wat goed!!quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:32 schreef superkimmi het volgende:
voor vandaag zijn we klaar met koppelen. We hebben al 30 koppels gefixt vanavond!
Lekker bezigquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:32 schreef superkimmi het volgende:
voor vandaag zijn we klaar met koppelen. We hebben al 30 koppels gefixt vanavond! Bij een enkele ontvanger hebben we nog een vraag uitstaan, dus nog niet gekoppeld. Een enkele ontvanger staat nog op de 'wachtlijst' aangezien het voor vrienden en familie is.
Maar zelfs als je die twee categorieën meetelt, hebben we nog 15 gevers 'overschot' op dit moment. Dussss geef je echt echt ECHT op als ontvanger! Laat die arme gevers nou niet in de kou staan. Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor een gever
Dat hoopte we alquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb ook een mailtje gekregen en heb al een paar toffe ideeën
Inderdaad een mooie ontvanger wat mij heeft doen besluiten mijn donatie wat te verhogen. Ooit zat ik aan de andere kant van het verhaal en ben zo blij dat ik nu aan deze kant zit, dat ik net als in mijn werk mensen kan helpen nu ik zelf niet meer zo hulpbehoevend ben. Eigenlijk, is deze actie alleen al een kerstpakket voor mij: het besef wat ik bereikt heb.quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb ook een mailtje gekregen en heb al een paar toffe ideeën
Als we mensen een klein beetje kennen, dan hebben we vaak wel een idee van een mooie match.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]jullie weten ook wel precies wie jullie aan wie moeten koppelen hè
quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Inderdaad een mooie ontvanger wat mij heeft doen besluiten mijn donatie wat te verhogen. Ooit zat ik aan de andere kant van het verhaal en ben zo blij dat ik nu aan deze kant zit, dat ik net als in mijn werk mensen kan helpen nu ik zelf niet meer zo hulpbehoevend ben. Eigenlijk, is deze actie alleen al een kerstpakket voor mij: het besef wat ik bereikt heb.
Ik heb nog wel een ontvanger in gedachten, maar weet niet of zij een FOK!account hebben. Ik wil ook weer niet dat ze alleen voor deze actie een account aanmaken.
Precies ditquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]jullie weten ook wel precies wie jullie aan wie moeten koppelen hè
Ja zeker!quote:Op maandag 23 oktober 2023 00:04 schreef Lothiriel het volgende:
Ik las in de mail uiterlijk 15 december versturen, betekent dat ik ook al begin december oid mag versturen als dat beter uitkomt?![]()
Heb in ieder geval al meteen heel wat ideeën dus kan volgend weekend lekker los
Ik ook. Niet anoniem en een bekendere naamquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Precies dit
Ben blij met mijn ontvanger.
We proberen echt wel te luisteren naar julliequote:Op maandag 23 oktober 2023 08:42 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ik ook. Niet anoniem en een bekendere naam
Rustaghhh voor jou zoeken we een superdupermegacoolequote:Op maandag 23 oktober 2023 08:52 schreef CoolGuy het volgende:
Waarom heeft iedereen hier al een ontvanger?![]()
O wacht, dus alle mensen die al gekoppeld zijn zijn niet superdupermegacoolquote:Op maandag 23 oktober 2023 09:32 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Rustaghhh voor jou zoeken we een superdupermegacoole
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Klopt jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest aan je denken vandaag. Ik had kaartjes voor de Kerstfair gekocht en wist dat jij daar vorig jaar iets geshopt had voor het Kerstpakket
quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:00 schreef Troel het volgende:
[..]
O wacht, dus alle mensen die al gekoppeld zijn zijn niet superdupermegacool
jawel. Maarrrr we zoeken iemand voor @CoolGuySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt goed hahahaOp anoniem
Je bent net terug manquote:Op maandag 23 oktober 2023 10:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat een gezelligheid weer. Ik wou dat ik mee kon doen maar er zijn al te weinig ontvangers, bovendien zit mijn jaarlijkse ban er weer aan te komen
Erg fijn! Dank je wel!quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:42 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ik ook. Niet anoniem en een bekendere naam
Hoe weet jij dat?quote:
De vorige jaren zijn gereekst aan dit topic. Is leuk om eens doorheen te bladeren voor inspiratie!quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:33 schreef J-net het volgende:
Ik ben trouwens een newbie-gever. Ik ben wel een beetje op zoek naar wat jullie doen/geven etc. En hoe jullie hier je vorderingen bijhouden. Zonder dat je ontvanger natuurlijk al weet dat het voor hem/haar is etc.
Ja was al beetje begonnen met doorklikken en lezen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:40 schreef superkimmi het volgende:
[..]
De vorige jaren zijn gereekst aan dit topic. Is leuk om eens doorheen te bladeren voor inspiratie!
De lijst van je ontvanger is in elk geval het uitgangspunt, als je daar goed naar gaat kijken sla je de plank in principe al niet misquote:Op maandag 23 oktober 2023 13:33 schreef J-net het volgende:
Ik ben trouwens een newbie-gever. Ik ben wel een beetje op zoek naar wat jullie doen/geven etc. En hoe jullie hier je vorderingen bijhouden. Zonder dat je ontvanger natuurlijk al weet dat het voor hem/haar is etc.
Een niet anonieme ontvanger mag je zeker benaderen! Sommige gevers willen dst liever niet vanwege verrassing, maar het mag wel (en scheelt ons werk haha)quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ook hier een newbie en heb eigenlijk nog een paar aanvullende vragen voor de ontvanger mag ik die persoon benaderen of de vragen bij de organisatie neerleggen?
Top! Ik heb enkel wat praktische vragen namelijkquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:41 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Een niet anonieme ontvanger mag je zeker benaderen! Sommige gevers willen dst liever niet vanwege verrassing, maar het mag wel (en scheelt ons werk haha)
Alle ontvangers die voor gisteravond hebben gemaild hebben in principe gevers, maar we hadden er nog 2 waar we wat aanvullende vragen hadden. Dus die volgen nogquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:45 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Worden er nog steeds koppelingen gemaakt of hebben alle ontvangers een gever ondertussen?![]()
Ik heb nog niets gehoord en als dat betekent dat iedere ontvanger iemand heeft is dat goed nieuws!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |