En ik heb nog steeds geen superdupercoole ontvanger schijnbaar.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:48 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Alle ontvangers die voor gisteravond hebben gemaild hebben in principe gevers, maar we hadden er nog 2 waar we wat aanvullende vragen hadden. Dus die volgen nog
Maar de inschrijvingen zijn nog niet gesloten en inmiddels zijn er al weer twee aanvragen bij! En dat worden er vast meer. Dus er komen zeker nog nieuwe koppelingen in de loop van de week.
Helaas zijn er in Nederland te veel mensen die het financieel erg zwaar hebben. Het is daarmee vooral een kwestie dat mensen aan zichzelf durven toe te geven dat een pakket ze een klein beetje verlichting kan brengen. Of dat nu vooral financieel of mentaal ingestoken is.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:52 schreef heywoodu het volgende:
Het voelt altijd een beetje wrang om op meer ontvangers te hopen, want dat meer mensen het nodig hebben is natuurlijk niet per se geweldigmaar ik hoop ook nog op een ontvanger, dus gewoon aanmelden met die hap
Maar bovenal top om te zien dat tot nu toe elke ontvanger (zo goed als) gekoppeld is
Nou, ik heb liever geen ontvanger, want dat betekent dat het niet nodig is. Maar als het dan nodig is, dan let's go.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:52 schreef heywoodu het volgende:
Het voelt altijd een beetje wrang om op meer ontvangers te hopen, want dat meer mensen het nodig hebben is natuurlijk niet per se geweldigmaar ik hoop ook nog op een ontvanger, dus gewoon aanmelden met die hap
Maar bovenal top om te zien dat tot nu toe elke ontvanger (zo goed als) gekoppeld is
Ja zo bedoelde ik het eigenlijkquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, ik heb liever geen ontvanger, want dat betekent dat het niet nodig is. Maar als het dan nodig is, dan let's go.
Bij deze:quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik kan eigenlijk wel een virtuele knuffel ontvangen
quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Die wil ik je best geven hoorquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Die traditie kun je toch voortzetten met je moeder en onze zoon?quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:51 schreef Papabear het volgende:
Mijn vader overleed op 16 december en ik ging altijd op kerstavond met hem naar de Kerk, dat vond hij prachtig, maar de laatste paar jaar ging dat niet meer.
Is er buiten dat iets wat we voor je kunnen doen?quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:51 schreef Papabear het volgende:
Mijn ontvanger is bekend. DJMO is de shopper. Hartstikke leuk!![]()
Door het overlijden van mijn vader (ik had hem opgegeven) tijdens de kerstpakkettenactie van vorig jaar had ik niet de behoefte om mij en mijn zoon dit jaar als ontvanger op te geven en besloten om mij alleen als gever met shopper op te geven.
Komende kerst wordt een kerst van 'mixed emotions'. Mijn vader overleed op 16 december en ik ging altijd op kerstavond met hem naar de Kerk, dat vond hij prachtig, maar de laatste paar jaar ging dat niet meer.
Zojuist samen met zoonlief besloten om ons toch ook als ontvangers op te geven, want dat vond hij toch wel heel erg leuk vorig jaar.
Verzoek zojuist ingediend
Nee hoor, dank je wel. Wij nuchtere West-Friezen gaan gewoon doorquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is er buiten dat iets wat we voor je kunnen doen?
Neuh, moeder ging nooit mee naar de kerk. Die had en heeft daar helemaal niks meequote:Op maandag 23 oktober 2023 20:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die traditie kun je toch voortzetten met je moeder en onze zoon?
Als M. een klein beetje kind van z'n moeder is, zal hij het wel prachtig vinden. En dan niet het geloof an sich, maar wel de kerk qua bouwstijl en hoe zo'n dienst wordt opgebouwd.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:56 schreef Papabear het volgende:
Die traditie kun je toch voortzetten met je moeder en onze zoon?
Neuh, moeder ging nooit mee naar de kerk. Die had en heeft daar helemaal niks mee
Oh nee! Zit ik hier met mijn lege dozen…zaterdag mag snel komen hoor….quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:07 schreef superkimmi het volgende:
We gaan pas komend weekend de volgende ronde koppelingen doen. @:sharuun01 heeft namelijk onze gevers even gekaapt voor ‘iets voor ons’ en zo gauw we weer onze eigen gevers terug mogen hebben, is @:kapiteiniglo voor werk paar dagen weg.
Dus als je nu nog niemand hebt: zaterdag komt er weer een grote golf aan.
Sorryquote:Op maandag 23 oktober 2023 21:19 schreef Essebes het volgende:
[..]
Oh nee! Zit ik hier met mijn lege dozen…zaterdag mag snel komen hoor….
quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb mezelf na lang nadenken ook opgegeven als ontvanger![]()
Dit was en is een heel moeilijk jaar en ik zit echt verlegen om een positieve noot/opkikkertje.
Haha. Ja ik vind eigenlijk echt alles leuk (en lekker).quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:58 schreef Magica het volgende:
[..]
Echt zo makkelijk om voor jou te shoppen lijkt me![]()
Ik ben ook gekoppeld, maar wordt iets lastiger als ik zie waar diegene van houdt.
Maar wordt een mooie uitdaging zullen we maar zeggen
Ik ben superdupercool??quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds geen superdupercoole ontvanger schijnbaar.
Ja I know maar heb jij je opgegeven als ontvanger dan?quote:
Nee, anderen zullen het meer nodig hebben vermoed ikquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja I know maar heb jij je opgegeven als ontvanger dan?
Aanmeldenquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee, anderen zullen het meer nodig hebben vermoed ik
Ik welquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja I know maar heb jij je opgegeven als ontvanger dan?
Echt of geintje?quote:
Ik heb me echt opgegevenquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Echt of geintje?
Lenny is top maar heeft zich niet opgegeven.
Vooralsnog…quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lenny is top maar heeft zich niet opgegeven.
Moet ze gewoon doen indien ze er behoefte aan heeft inderdaadquote:
Heldquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:02 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, maar ik ga niet tussen jullie kiezen dus jullie dwingen me nu tot 2 pakketten.
Goffedomme. Moet m'n shopster ook maar zin in hebben.
Nee ik hoef helemaal niks, maar ik heb er ook 0,0 moeite mee. Dus let's do it.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Held![]()
Maar dat hoeft niet hoor
Ga maar lekker voor @:Lenny77, dat is een toffe dame en die ken je goed!
Voor mij vinden de dames vast ook ook een gever, die waren er vooralsnog meer dan ontvangers
quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee ik hoef helemaal niks, maar ik heb er ook 0,0 moeite mee. Dus let's do it.
Ehh @:Lenny even opgeven en dan @:Superkimmi doe even administratief regelen als shopster @:Monsterkoekie 2 pakketten voor mij wil shoppen.
Haters? Why?!quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:44 schreef superkimmi het volgende:
‘We kunnen nu een berichtje sturen aan alle haters op het forum: ik heb tot nu toe al lekker geslapen.’
Aldus een slaapdronken @:kapiteiniglo die wakker werd toen ik net binnenkwam om ook te gaan slapen.
Dus hierbij: dan weten jullie dat. Als er hier haters zitten: lekker puh, ze slaapt lekker.
avonturen met Iglo in de nacht zijn altijd leuk
Hahaha - hier tijdens de F1 bericht gezien, lolquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:46 schreef Rafeiro het volgende:
Jeuj, ik ben ook gekoppeld als ontvangerKreeg gisteren het berichtje al, maar zag het pas een dik uur na de F1 (een uur later als de live race, vergist in de tijd
, maar leve het starten vanaf begin
.
En ben nu pas klaar met vandaagen morgen ook weer drukke dag, watskrburt met maandag en dinsdag als rustige dagen
. Nah ja, donderdag valt er in ieder geval 1 afspraak uit
.
Maar blij ei modus staat weer aan
Zo wel slapend blij ei, maar toch.
Het enige nadeel aan een anoniempje is dat ik de vragen die ik heb via jullie moet stellen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:59 schreef KapiteinIglo het volgende:
Alleen maar blije koppels tot nu toe.
We beseffen ons dat het vervelend is als je een anoniem persoon krijgt. Maar het is momenteel bijna 50/50 met anonieme aanmeldingen.
Maar iedereen zou met plezier een pakket voor je shoppen! Ik ook hoor! (komen er misschien wel wat glitters meequote:Op maandag 23 oktober 2023 22:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee, anderen zullen het meer nodig hebben vermoed ik
Ja die zijn er dus ook niet. Ik zeg allemaal shit als ik slaap en dit was weer een prachtig voorbeeldquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Haters? Why?!
Aanvulling: ik ga ook slapen. Truste allen!
quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:44 schreef superkimmi het volgende:
‘We kunnen nu een berichtje sturen aan alle haters op het forum: ik heb tot nu toe al lekker geslapen.’
Aldus een slaapdronken @:kapiteiniglo die wakker werd toen ik net binnenkwam om ook te gaan slapen.
Dus hierbij: dan weten jullie dat. Als er hier haters zitten: lekker puh, ze slaapt lekker.
avonturen met Iglo in de nacht zijn altijd leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |