Had Van Hooijdonk toch gelijk met zijn duistere dealtjes!quote:
Ja, Sjempjens Liek.quote:
En voor welke club speelt die?quote:
FC Huppelkuttenveen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En voor welke club speelt die?
Oh, die ken ik niet, daar zal ik dan wel tegen zijn.quote:
Met hoeveel dezelfde spelers?quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:48 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En wat voor wedstrijd, een herhaling van de Europacup I finale van 1970
Voetbal is dan ook oorlogquote:
Ah, wie wint er dus?quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:48 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En wat voor wedstrijd, een herhaling van de Europacup I finale van 1970
Nou ja, toen kwam er een verlenging en dat kan vandaag niet, dus dat maakt het een beetje lastig...quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah, wie wint er dus?
Scheelt me weer 90 minuten van mijn leven
Het was de eerste keer dat een Nederlandse club de Europacup won. Ajax was daar zo boos om dat zij 'm daarna meteen drie keer op rij wonnen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah, wie wint er dus?
Scheelt me weer 90 minuten van mijn leven
Ok, goed om te weten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:16 schreef Strani het volgende:
"Nederlander vrij uit Spaanse cel"
Ik kan jullie verzekeren dat dit niet om mij gaat.
Ik zit gewoon nog vast.
Ajax kreeg in 1969 al de kans om de eerste Nederlandse club te worden maar ja, zij verloren toen de finale.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was de eerste keer dat een Nederlandse club de Europacup won. Ajax was daar zo boos om dat zij 'm daarna meteen drie keer op rij wonnen.
Broekpiesenquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:16 schreef Strani het volgende:
Ik zit gewoon nog vast.
Niet alleen voor Em.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral voor @:Em31 een hele geruststellende gedachte, denk ik.
En terecht.
Hup, kameraden!quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:14 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nou ja, toen kwam er een verlenging en dat kan vandaag niet, dus dat maakt het een beetje lastig...
Maar laten we positief blijven en er gewoon vanuit gaan dat Feyenoord nu gewoon in de reguliere speeltijd wint.
Daar doen ze niks meer aan op mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar moet je toch eens naar laten kijken
Altijd al geweten dat je ook gewoon een terrorist bentquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:16 schreef Strani het volgende:
Ik zit gewoon nog vast.
Is-ie op vakantie?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:27 schreef ijs_beer het volgende:
Mijn buurman heeft al weken het zonnescherm naar beneden. Staat nu met deze wind als een malle te wapperen.Beetje onprettig eigenlijk, maar goed hè
![]()
Ik zou het opnemen voor Tiktok voor als 'ie eraf waait.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:27 schreef ijs_beer het volgende:
Mijn buurman heeft al weken het zonnescherm naar beneden. Staat nu met deze wind als een malle te wapperen.Beetje onprettig eigenlijk, maar goed hè
![]()
Ze is er stil van.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar zij heeft er wel met afstand het meeste baat bij, kan ik je verzekeren.
Nou ja dat is meer gewoon voor erbij hoor. M'n passie ligt echt in het stalkenquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat je ook gewoon een terrorist bent
Oh okee, dan heb ik het niet goed gezienquote:
Hoevaak denk jij eigenlijk aan het Romeinse Rijk?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou het opnemen voor Tiktok voor als 'ie eraf waait.
Ik zag geen hands in ieder geval. Maar ik was ook niet echt aan het opletten verder.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh okee, dan heb ik het niet goed gezien
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja dat is meer gewoon voor erbij hoor. M'n passie ligt echt in het stalken
Ik word echt gek van die hype jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoevaak denk jij eigenlijk aan het Romeinse Rijk?
TikTok? Wat denk je dat ik ben, begin twintig?.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou het opnemen voor Tiktok voor als 'ie eraf waait.
There she is!quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je moet met je tijd meegaan Beerske! Anders ben je straks net zo als die oude mensen die niet snappen hoe een mobiel werktquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
TikTok? Wat denk je dat ik ben, begin twintig?.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag geen hands in ieder geval. Maar ik was ook niet echt aan het opletten verder.
@realAIVD voor de zekerheid ook maarquote:
Was even verdwaald op Youtube maar ben er weerquote:
@AlbertoStegemanquote:
Smakeloos volk. Meisje deed het leuk hoor, maar nogal schel en zonder de emotiesquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was even verdwaald op Youtube maar ben er weer![]()
Kwam erachter dat mensen Barbara Pravi onder haar Songfestival optreden uitschelden omdat ze dat meisje bij André Rieu beter vinden, wtf.
En die mensen mogen wél gewoon vrij rondlopen hè...quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kwam erachter dat mensen Barbara Pravi onder haar Songfestival optreden uitschelden omdat ze dat meisje bij André Rieu beter vinden, wtf.
Het was heel goed, vind ik, maar er valt niks te vergelijken. Muziek kan je nooit vergelijken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Smakeloos volk. Meisje deed het leuk hoor, maar nogal schel en zonder de emoties
Ja op 538 draaien ze nu geregeld een cover van Fast Car. Ook niks nieuws onder de horizon.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was heel goed, vind ik, maar er valt niks te vergelijken. Muziek kan je nooit vergelijken.
Behalve als het om Disturbed gaat.
Nee echt? Da's ook wel een goed voorbeeld van een origineel waar niks mis mee is ja.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja op 538 draaien ze nu geregeld een cover van Fast Car. Ook niks nieuws onder de horizon.
Vind het best mooi, maar omdat ik het origineel zo vaak heb gehoord hoor je haar accent zo sterk. Al staan er ook veel positieve reacties van Fransen tussen dus misschien is het niet zo rampzalig als je de taal verstaatquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Smakeloos volk. Meisje deed het leuk hoor, maar nogal schel en zonder de emoties
Beetje zoals Neder-engels wat de Engelsen en Amerikanen best prima vinden dus?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind het best mooi, maar omdat ik het origineel zo vaak heb gehoord hoor je haar accent zo sterk. Al staan er ook veel positieve reacties van Fransen tussen dus misschien is het niet zo rampzalig als je de taal verstaat
Die hoorde ik vandaag voor het eerst, wat een gruwel.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja op 538 draaien ze nu geregeld een cover van Fast Car. Ook niks nieuws onder de horizon.
Ook een gruwel jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was heel goed, vind ik, maar er valt niks te vergelijken. Muziek kan je nooit vergelijken.
Misschien wel jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beetje zoals Neder-engels wat de Engelsen en Amerikanen best prima vinden dus?
Jij zou het ook niet leuk vinden als je lekker aan het voetballen bent en opeens heb je een speer door je torso.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:42 schreef ijs_beer het volgende:
Feyenoord heeft het best lastig ermee he
Tafelvoetbal vind ik altijd wel lachen hoorquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij zou het ook niet leuk vinden als je lekker aan het voetballen bent en opeens heb je een speer door je torso.
Ja jij wel, maar hoeveel tafelvoetbalkampioenschappen heeft Feyenoord gewonnen!?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tafelvoetbal vind ik altijd wel lachen hoor
Daar zeg je watquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jij wel, maar hoeveel tafelvoetbalkampioenschappen heeft Feyenoord gewonnen!?
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Goh, the Nanny. Is daar ook al een cover van?quote:
Doet me er aan denken dat we weer richting de Top 2000 gaanquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
En jij, ga je ook snel?quote:
Dit verzin je toch nietquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:17 schreef ijs_beer het volgende:
Ajax-directeur voetbalzaken Sven Mislintat heeft linksback Borna Sosa (25) op de slotdag van de transfermarkt met klem geadviseerd afscheid te nemen van zijn eigen zaakwaarnemer Thies Bliemeister (CAA Stellar) en te kiezen voor Arthur Beck, melden meerdere bronnen in Duitsland en Nederland. Alleen met Beck, die zoals de NOS onderzocht aandelen heeft in het bedrijf van Mislintat, zou Sosa een transfer van VfB Stuttgart naar Ajax kunnen maken. Dat verhaal wordt bevestigd door CAA Stellar Europe
![]()
![]()
Het is alweer bijna oktoberquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Doet me er aan denken dat we weer richting de Top 2000 gaan
Dat waren nog eens tijden.quote:
quote:
Zeker als je mod was jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.
Had ook wel zn nadelen, qua intensiteit.
Al die DM's van EM31 over wat jij nu weer had uitgespookt.quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Al die DM's van EM31 over wat jij nu weer had uitgespookt.
Brb even een blik Gladiator openenquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:41 schreef ijs_beer het volgende:
Brb even speerwerpen als een gladiator
Mooi dat het voor Alireza is.quote:
Ja maar in de DM's met mij ging ze er wel gewoon in mee hoor, en dan bij jou een beetje slachtoffer spelenquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En daar moest je dan doorheen prikken, sjongejonge.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar in de DM's met mij ging ze er wel gewoon in mee hoor, en dan bij jou een beetje slachtoffer spelen
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar in de DM's met mij ging ze er wel gewoon in mee hoor, en dan bij jou een beetje slachtoffer spelen
We hebben er allemaal trauma’s vanquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik denk dat je gecatfished bentquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Hee die zat vandaag in mijn podcastquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoevaak denk jij eigenlijk aan het Romeinse Rijk?
De Romeinse Rijk of het Romeinse rijk?quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Hee die zat vandaag in mijn podcast
En, wat was de conclusie?quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Hee die zat vandaag in mijn podcast
Maar ik wil nog nietquote:
Hé, wie noem jij oud?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet met je tijd meegaan Beerske! Anders ben je straks net zo als die oude mensen die niet snappen hoe een mobiel werkt
De verwijzing naar de Tiktokhypequote:Op dinsdag 19 september 2023 22:56 schreef H_T het volgende:
[..]
De Romeinse Rijk of het Romeinse rijk?
Dat laatste, en dat die hype een beetje in stand werd gehoudenquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
En, wat was de conclusie?
(Ik geloof er helemaal niet zo in dat mannen zich bijzonder veel bezig houden met dit onderwerp.)
Ja precies, dat idee heb ik ook. En alle tiktok-koppeltjes willen natuurlijk hun videootje meepikken in deze hype.quote:Op woensdag 20 september 2023 06:44 schreef Meke het volgende:
[..]
De verwijzing naar de Tiktokhype
[..]
Dat laatste, en dat die hype een beetje in stand werd gehouden
Het gaat ook een beetje om het idee he.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:37 schreef Strani het volgende:
Verder nog net een goedemorgen maar ook alvast een goedemiddag beste mensen. Want waarom zou ik alleen goedemorgen zeggen als jullie daar nog maar 24 minuten plezier van kunnen hebben.
Zeker, maar daarom doe ik ook alletweequote:Op woensdag 20 september 2023 11:40 schreef H_T het volgende:
Zie, komt toch vriendelijker over dan 'de volgende twintig minuten kunnen jullie de hik krijgen, maar daarna wens ik jullie wel een fijne middag toe'
Je hebt helemaal gelijk! Ik had niet goed gelezen. Sorry!quote:Op woensdag 20 september 2023 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker, maar daarom doe ik ook alletwee
Goedemorgen zeg...quote:Op woensdag 20 september 2023 11:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk! Ik had niet goed gelezen. Sorry!
Denk groter!quote:Op woensdag 20 september 2023 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker, maar daarom doe ik ook alletwee
Gelukkig leven!quote:Op woensdag 20 september 2023 11:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Denk groter!
Met “gelukkig nieuwjaar” bereik je veel meer!
En een gelukkig hiernamaals!quote:
Ik verwacht dan wel een uitgebreide samenvatting.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:06 schreef Arizona het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst in pak hem beet 5 weken weer getennist en ik verga van de spierpijn vandaag
De sportschool sla ik dus maar over, de wasmand de trap op tillen was al pijnlijk genoeg
![]()
Ik ga straks nog even een stukje wandelen en dan lekker de middag op de bank doorbrengen met me ergeren aan de algemene beschouwingen
Ben je toch nog geweest dan? Ik dacht dat het niet kon vanwege het weerquote:Op woensdag 20 september 2023 12:06 schreef Arizona het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst in pak hem beet 5 weken weer getennist en ik verga van de spierpijn vandaag
De sportschool sla ik dus maar over, de wasmand de trap op tillen was al pijnlijk genoeg
![]()
Ik ga straks nog even een stukje wandelen en dan lekker de middag op de bank doorbrengen met me ergeren aan de algemene beschouwingen
Maandag ging inderdaad niet door vanwege de regen, maar gisteren kon het welquote:Op woensdag 20 september 2023 12:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je toch nog geweest dan? Ik dacht dat het niet kon vanwege het weer
Geweest? Ik neem dat als Ari bij de APB in actie komt, ze nog aan de beurt moet komen.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je toch nog geweest dan? Ik dacht dat het niet kon vanwege het weer
Welkom thuisquote:Op woensdag 20 september 2023 12:39 schreef BillDauterive het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Misschien komt er nog een verslag, misschien ook niet, voor nu ben ik best moe
Ik ben nu een half uurtje thuis en het voelt al onwerkelijk dat ik 8 uur terug net naar het vliegveld ging en nog in Belgrado was.
Mooie stad. Prachtige stad.
Rust maar lekker uit Billiequote:Op woensdag 20 september 2023 12:39 schreef BillDauterive het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Misschien komt er nog een verslag, misschien ook niet, voor nu ben ik best moe
Ik ben nu een half uurtje thuis en het voelt al onwerkelijk dat ik 8 uur terug net naar het vliegveld ging en nog in Belgrado was.
Zeker. We hebben vanaf vrijdagavond tot gisterenavond meer dan 60 kilometer gelopen. De local had nogal veel te laten zien. Eigenlijk was het net iets te lang, op een dag hebben we zelfs bijna 20 kilometer gelopen om alles te bekijken.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Welkom thuis![]()
Kan me voorstellen dat het vermoeiend is. Genoten?
Geen wonder dat je moe bent, als je de metro niet hebt weten te vindenquote:Op woensdag 20 september 2023 12:39 schreef BillDauterive het volgende:
Dat moet je ook niet elke dag doen.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Je kan via Zwolle, Almere en Lelystad met de trein.
Nee hoewel het nog altijd een stuk sneller is dan vanuit Twente.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet elke dag doen.
Ja, sta je daar zo 2,5 uur in Oldenzaal ofzo.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoewel het nog altijd een stuk sneller is dan vanuit Twente.
quote:Op woensdag 20 september 2023 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Je kan via Zwolle, Almere en Lelystad met de trein.
quote:Op woensdag 20 september 2023 12:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet elke dag doen.
quote:Op woensdag 20 september 2023 12:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoewel het nog altijd een stuk sneller is dan vanuit Twente.
Pero ¿qué dices?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:18 schreef Em31 het volgende:
Altijd weer die vervelende buitenlanders in dit topic
Is Sylvana je buurvrouw? En waarom kijk je naar haar?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:27 schreef Arizona het volgende:
Ik heb getuinierd in plaats van gewandeld. Nu kijk ik naar Sylvana
Bij de algemene beschouwingen gaat het nu ook over asielzoekers!quote:Op woensdag 20 september 2023 13:27 schreef Strani het volgende:
Kom @:Fred_B we gaan, er is geen ruimte hier voor ons in dit racistische topic
Ik voel mij ook onheus bejegend in deze onveilige postomgeving.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:27 schreef Strani het volgende:
Ze is bij mij in de woonkamer, samen met Sophie en ze maken ruzie over hoe we moeten omgaan met asielzoekers.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Is Sylvana je buurvrouw? En waarom kijk je naar haar?
Ja k dacht echt dat het hier anders was maar helaasquote:Op woensdag 20 september 2023 13:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik voel mij ook onheus bejegend in deze onveilige postomgeving.
Ga terug naar de SC waar je vandaan komtquote:Op woensdag 20 september 2023 13:27 schreef Strani het volgende:
Ik zou ze uit je huis gooien als ik jou wasquote:Op woensdag 20 september 2023 13:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze is bij mij in de woonkamer, samen met Sophie en ze maken ruzie over hoe we moeten omgaan met asielzoekers.
Jammer wel voor beiden dat de gemiddelde kiezer dit onderwerp amper interesseert.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze is bij mij in de woonkamer, samen met Sophie en ze maken ruzie over hoe we moeten omgaan met asielzoekers.
De KSC? Maar daar ken ik helemaal niemand meer, ik heb m'n leven in de ESC-SC opgebouwdquote:Op woensdag 20 september 2023 13:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ga terug naar de SC waar je vandaan komt
Koen en ik ken je.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
De KSC? Maar daar ken ik helemaal niemand meer, ik heb m'n leven in de ESC-SC opgebouwd
Zit jij ook in de KSC?! Waar haal je de energie vandaan om in twee SC's kwaliteitsposts te plaatsen??quote:
Ook als statushouder ben je je positie hier niet zeker, Straan.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
De KSC? Maar daar ken ik helemaal niemand meer, ik heb m'n leven in de ESC-SC opgebouwd
Het is wel vermakelijk en ik ben veilig, ik heb namelijk een knopje waarmee ik ze op zwart (sorry Sylvana) kan zetten als het echt te erg wordtquote:Op woensdag 20 september 2023 13:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou ze uit je huis gooien als ik jou was
Luctor kwam juist van hier en zit in de KSC een beetje van de zon te genieten en spreekt er vast de taal niet maar wel klagen over de locals.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja zie voordat je het weet zit het hier vol met nareizigers @:Strani!
Is dat zo'n zelfde knopje als wat zo handig is om van een film met Doris Day af te komen?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook als statushouder ben je je positie hier niet zeker, Straan.
[..]
Het is wel vermakelijk en ik ben veilig, ik heb namelijk een knopje waarmee ik ze op zwart (sorry Sylvana) kan zetten als het echt te erg wordt.
GC / [KSC #16571] Bijna weekendquote:Op woensdag 20 september 2023 13:38 schreef Em31 het volgende:
Wat is KSC eigenlijk, zie het helemaal niet staan
GC / [KSC #16571] Bijna weekendquote:Op woensdag 20 september 2023 13:38 schreef Em31 het volgende:
Wat is KSC eigenlijk, zie het helemaal niet staan
Wanneer was dat?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
GC / [KSC #16571] Bijna weekend
Hoewel ik niet zeker weet of de KSC ook al dé SC was toen ik in de SC van GC postte. Dat was nog in m'n tijd als mod.
Ik denk rond 2012/13 dus dan zal het wel de KSC zijn geweest jaquote:Op woensdag 20 september 2023 13:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wanneer was dat?
Deze gaat zo te zien terug naar begin 2007.
Hier is het vaker stil en daar lees ik ook niet alles.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit jij ook in de KSC?! Waar haal je de energie vandaan om in twee SC's kwaliteitsposts te plaatsen??
Ja, dat klopt wel. Want ik drink helemaal geen koffie.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Luctor kwam juist van hier en zit in de KSC een beetje van de zon te genieten en spreekt er vast de taal niet maar wel klagen over de locals.
Als ik het goed zie staat de K voor Koffie, lijkt me best een interessante plek.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk rond 2012/13 dus dan zal het wel de KSC zijn geweest ja
quote:Op woensdag 20 september 2023 13:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gok ik
Oh een soort SC Subforumquote:Op woensdag 20 september 2023 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoewel ik niet zeker weet of de KSC ook al dé SC was toen ik in de SC van GC postte. Dat was nog in m'n tijd als mod.
Maar hoe kom je dan de dag door?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Want ik drink helemaal geen koffie.
Water met pfas waarschijnlijkquote:Op woensdag 20 september 2023 13:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan de dag door?
Het gaat daar vrij hard inderdaad. Maar uiteraard vindt iedereen koffie leuk.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik het goed zie staat de K voor Koffie, lijkt me best een interessante plek.
Ja, het is niet echt een Slow Chat.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het gaat daar vrij hard inderdaad. Maar uiteraard vindt iedereen koffie leuk.
Nou @koffie, die kan je alvast in je zak steken.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het gaat daar vrij hard inderdaad. Maar uiteraard vindt iedereen koffie leuk.
Ja! Jammer dat jouw tip zo laat kwam, anders was ik vast minder moe.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen wonder dat je moe bent, als je de metro niet hebt weten te vinden
Volgens mij heb ik Waldo gevonden, alleen heeft hij nu ander haar en geen muts op.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:17 schreef H_T het volgende:
Gisteravond aan begonnen, nu is ie af![]()
[ afbeelding ]
Is deze geïnspireerd op het podium van Turijn?quote:Op woensdag 20 september 2023 15:17 schreef H_T het volgende:
Gisteravond aan begonnen, nu is ie af![]()
[ afbeelding ]
Er zijn er minimaal twee met een rood-wit gestreepte truiquote:Op woensdag 20 september 2023 15:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Waldo gevonden, alleen heeft hij nu ander haar en geen muts op.
Ja! Ik stuur die karaokebattle van Roger en Strani nog even door. Dat was echt lachenquote:Op woensdag 20 september 2023 15:35 schreef BillDauterive het volgende:
De Italiaanse week van Lidl en de pizza zou niet in de reclame zijn? Hier wel hoor, houtovenpizza voor 2,69.
En mee eens met H_T, mosterd is een goed idee!
[..]
Ja! Jammer dat jouw tip zo laat kwam, anders was ik vast minder moe.
@:NailQueen, wat leuk dat je hier een karaoke hebt georganiseerd. Stuur je de filmpjes nog even door?
Nee, deze puzzel was al voor het ESF Rotterdam 2021 te koop. Andersom zou wel kunnenquote:Op woensdag 20 september 2023 15:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is deze geïnspireerd op het podium van Turijn?
Is Electric Callboy vandaag of ga je naar wat anders?quote:
Ik zie het ja.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zijn er minimaal twee met een rood-wit gestreepte trui
Omdat dat podium ook in stukjes lag?quote:Op woensdag 20 september 2023 15:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is deze geïnspireerd op het podium van Turijn?
In de Koffie SC posten zonder koffie te drinken, in ESF SC posten zonder heel veel te hebben met het ESF... zijn er nog meer SC's waar je actief bent?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Want ik drink helemaal geen koffie.
Ik was in de Stage SC actief, ook nog lang nadat ik geen stage meer liep.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:52 schreef H_T het volgende:
[..]
In de Koffie SC posten zonder koffie te drinken, in ESF SC posten zonder heel veel te hebben met het ESF... zijn er nog meer SC's waar je actief bent?
Ik ga naar wat andersquote:Op woensdag 20 september 2023 15:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Is Electric Callboy vandaag of ga je naar wat anders?
Was ie niet al doorgedraaid?quote:Op woensdag 20 september 2023 16:37 schreef Arizona het volgende:
Baudet draaft / draait helemaal door
Nog meer dan normaal?quote:Op woensdag 20 september 2023 16:37 schreef Arizona het volgende:
Baudet draaft / draait helemaal door
"Paternotte, ben ik een vrouw?"quote:
Ik neem aan dat hij daar ja op antwoordde?quote:Op woensdag 20 september 2023 16:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Paternotte, ben ik een vrouw?"
Dat klinkt alweer als helaas voor beiden geen erg dringend thema voor de verkiezingen. Gisteren was er ook al een halve zool in een jurk van D66 bij Prinsjesdag.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Paternotte, ben ik een vrouw?"
Die jurk stond je geweldig Fred!quote:Op woensdag 20 september 2023 16:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat klinkt alweer als helaas voor beiden geen erg dringend thema voor de verkiezingen. Gisteren was er ook al een halve zool in een jurk van D66 bij Prinsjesdag.
Ja, wat kan ik niet hebben hèquote:Op woensdag 20 september 2023 18:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die jurk stond je geweldig Fred!
Wel verstandig, lijkt me.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:47 schreef Fred_B het volgende:
Treurig nieuws trouwens dat Van Hooydonck definitief moet stoppen met wielrennen
Ja onvermijdelijk, bleek uit medisch onderzoek. Maar niet minder jammer voor degene die het overkomt.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel verstandig, lijkt me.
Ja bizar dat eerder niks in testen te zien was en ineens bam hartpatiënt met defibrillatorquote:Op woensdag 20 september 2023 18:47 schreef Fred_B het volgende:
Treurig nieuws trouwens dat Van Hooydonck definitief moet stoppen met wielrennen
Lijkt erop dat Geert weer door begint te krijgen waar hij zich het best kan positioneren voor het beste resultaat.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:54 schreef Momo het volgende:
Zelfs Geert Wilders is nu The voice of Reason in vergelijking met Sjerrie
[ twitter ]
Eng idee ookquote:Op woensdag 20 september 2023 19:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja bizar dat eerder niks in testen te zien was en ineens bam hartpatiënt met defibrillator
Wout had het er ook moeilijk mee
Ja, dat soort dingen hoor je nog best vaak. Ook bij niet-sporters trouwens.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja bizar dat eerder niks in testen te zien was en ineens bam hartpatiënt met defibrillator
Wout had het er ook moeilijk mee
Met het uiten van geleidelijk steeds minder toegankelijke standpunten voor de massa door Baudet (ik vind dit erg mooi eufemistisch uitgedrukt door mezelf), het imploderen van JA21, de niet zo idioot populaire Van Haga en de behoefte van VVD-stemmers voor een alternatief, ligt daar rechts van de VVD best wel een mooi stempotentieel natuurlijk.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijkt erop dat Geert weer door begint te krijgen waar hij zich het best kan positioneren voor het beste resultaat.
Absoluut. Dus ik twijfel nog of Wilders daadwerkelijk verstandiger is geworden, of gewoon nog steeds zo opportunistisch als voorheen.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met het uiten van geleidelijk steeds minder toegankelijke standpunten voor de massa door Baudet (ik vind dit erg mooi eufemistisch uitgedrukt door mezelf), het imploderen van JA21, de niet zo idioot populaire Van Haga en de behoefte van VVD-stemmers voor een alternatief, ligt daar rechts van de VVD best wel een mooi stempotentieel natuurlijk.
Ik denk dat je Wilders veel kan verwijten, maar niet dat hij niet verstandig zou zijn. Het is toch best een prestatie om als enige partij op de flanken structureel zo hoog te scoren, terwijl zo ongeveer alle anderen die enigszins in dezelfde vijver vissen zijn verdwenen of gemarginaliseerd. Uiteraard zit daar het nodige opportunisme bij, maar in dat gat springen zijn tegenstanders net zo enthousiast.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut. Dus ik twijfel nog of Wilders daadwerkelijk verstandiger is geworden, of gewoon nog steeds zo opportunistisch als voorheen.
2-0 3-0quote:
Nee, we kunnen naar bed.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet te kijken. (helaas)
Ik heb vanmiddag al even een dutje gedaanquote:Op woensdag 20 september 2023 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, we kunnen naar bed.
Zo vroeg? Ik heb net thee gezetquote:Op woensdag 20 september 2023 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, we kunnen naar bed.
Ik ben nog in de Paradiso, dus bed opzoeken wordt hem eerst nog nietquote:Op woensdag 20 september 2023 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, we kunnen naar bed.
Veel plezier.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben nog in de Paradiso, dus bed opzoeken wordt hem eerst nog niet
Oh. Nou dan blijven we nog even op.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo vroeg? Ik heb net thee gezet
Dat snap ik wel. Zo’n reis kost nogal wat energie.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al even een dutje gedaan
Van wie?quote:
quote:
Sugababes. Ik wilde er misschien ook heen, maar ging toch niet. Achteraf maar goed ook, want ik ben moequote:
Nou ja we wisten dat toen niet maar met wat er allemaal op Jitsi is gebeurd en het feit dat ik dat daarna nooit op andere sites ben tegengekomen, had ik wel door dat het qua veiligheid wel goed zitquote:Op woensdag 20 september 2023 21:24 schreef Meke het volgende:
In Hunted maken ze gebruik van Jitsi omdat het blijkbaar héél cyberproof is. Wisten wij veelBracht wel veel herinneringen terug, dat was echt gezellig
In de orginele bezettingquote:
Leukquote:
Ho ho, geen andere sites waar je achter bent gekomen. Hoe denk je dat ik mijn luxe vakanties bekostig? Die beelden zijn goud waard!quote:Op woensdag 20 september 2023 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja we wisten dat toen niet maar met wat er allemaal op Jitsi is gebeurd en het feit dat ik dat daarna nooit op andere sites ben tegengekomen, had ik wel door dat het qua veiligheid wel goed zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op woensdag 20 september 2023 22:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ho ho, geen andere sites waar je achter bent gekomen. Hoe denk je dat ik mijn luxe vakanties bekostig? Die beelden zijn goud waard!
Hoe was het? Deden ze Round Round èn Push the Button?quote:
Ze deden beide nummers. Eigenlijks al hun grootste hits. Ze opende met push the buttonquote:Op donderdag 21 september 2023 00:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe was het? Deden ze Round Round èn Push the Button?
Ik heb de gordijnen nog niet geopendquote:Op donderdag 21 september 2023 06:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Dat wordt nat naar kantoor gaan vandaag.
Die kunnen vandaag ook gewoon dicht blijven.quote:Op donderdag 21 september 2023 08:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb de gordijnen nog niet geopend
Ik moet vandaag naar buiten, want ik nog met de trein naar huisquote:Op donderdag 21 september 2023 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kunnen vandaag ook gewoon dicht blijven.
Echt herfst nu hier hequote:Op donderdag 21 september 2023 11:27 schreef BillDauterive het volgende:
Buh, al die regen... Nu wil ik weer naar het buitenland
Dan had je daar je verjaardag kunnen vieren over 2 dagenquote:Op donderdag 21 september 2023 11:27 schreef BillDauterive het volgende:
Buh, al die regen... Nu wil ik weer naar het buitenland
De pruimenboom is al bijna bladloos! Dat scheelt weer een hoop geveeg in een paar wekenquote:
Jaquote:Op donderdag 21 september 2023 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan had je daar je verjaardag kunnen vieren over 2 dagen
Ik denk het wel, maar geen idee welkequote:Op donderdag 21 september 2023 12:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De pruimenboom is al bijna bladloos! Dat scheelt weer een hoop geveeg in een paar weken
[..]
JaGa je nog taart maken?
Nietquote:Op woensdag 20 september 2023 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch niet dat ene met @:redefine en de tomaat!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dieOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op donderdag 21 september 2023 12:59 schreef Meke het volgende:
[..]
NietNou, die jongen kan dus nergens meer een baan krijgen nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die![]()
Welke zomer?quote:Op donderdag 21 september 2023 12:26 schreef sportfreak het volgende:
Eindelijk herfst
Die zomer mag wel wegblijven tot volgend jaar.
quote:Op donderdag 21 september 2023 12:26 schreef sportfreak het volgende:
Eindelijk herfst
Die zomer mag wel wegblijven tot volgend jaar.
Joker out komt ook naar ESNS in Groningenquote:Op donderdag 21 september 2023 15:21 schreef TheVulture het volgende:
Joker Out is momenteel in Scandinavie, eerst al met Alessandra in Oslo en nu met Kaarija in Finland. Mijn socials overstromen weer met leuke filmpjes
Net wat ik nodig had op een regenachtige donderdag
Oh nicequote:Op donderdag 21 september 2023 15:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Joker out komt ook naar ESNS in Groningen
En dan klaag jij over matige mentionsquote:Op woensdag 20 september 2023 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch niet dat ene met @:redefine en de tomaat!?
Nog genoeg werk voor mij te vinden. Niet dat het nodig is, maar tochquote:Op donderdag 21 september 2023 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, die jongen kan dus nergens meer een baan krijgen nu
quote:Op donderdag 21 september 2023 15:47 schreef Arizona het volgende:
Dochter gaat in Antwerpen én Amsterdam naar Olivia Rodrigo![]()
Nicequote:Op donderdag 21 september 2023 15:47 schreef Arizona het volgende:
Halloowquote:Op donderdag 21 september 2023 15:47 schreef Arizona het volgende:
quote:Op donderdag 21 september 2023 16:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
om 12:00 vertrokken vanaf Amsterdam Centraal en ik was om 16:10 thuis.
De eerste vertraging begon richting Almere Centrum, want de trein reed langzaam dus aansluiting gemist. Toen was er een brug stuk tussen Meppel en Steenwijk. Daar pendelde maar steeds 1 bus op en neer en ik heb een uur in de regen staan wachten. Op den duur was de brug gefixt, zat ik pas 15:04 weer in de trein in Meppel richting Leeuwarden.quote:
En mama gaat natuurlijk meequote:Op donderdag 21 september 2023 15:47 schreef Arizona het volgende:
Catalonië?quote:Op donderdag 21 september 2023 17:34 schreef Redefine het volgende:
Ik ben nu in een land dat @Strani niet zal erkennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja! Ik was ingeloot voor Antwerpen en een vriendin voor Amsterdam. Mijn dochter is echt superfan dus hartstikke leuk voor haar dat beide gelukt zijn!quote:Op donderdag 21 september 2023 15:58 schreef H_T het volgende:
[..]Wat goed! Dan heeft ze wel een hoop geluk gehad met de tickets!
Haha nee, ik blijf mooi thuisquote:
Wat een gedoe weerquote:Op donderdag 21 september 2023 16:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De eerste vertraging begon richting Almere Centrum, want de trein reed langzaam dus aansluiting gemist. Toen was er een brug stuk tussen Meppel en Steenwijk. Daar pendelde maar steeds 1 bus op en neer en ik heb een uur in de regen staan wachten. Op den duur was de brug gefixt, zat ik pas 15:04 weer in de trein in Meppel richting Leeuwarden.
Morgen maar een refund aanvragenquote:
Ja inderdaad. Is dat nog ingewikkeld eigenlijk? In de zin van, een soort ontmoedigingsbeleid om een refund aan te vragen?quote:Op donderdag 21 september 2023 18:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Morgen maar een refund aanvragen
Nee valt hartstikke mee. Even wachten tot de reis in de geschiedenis van je chipkaart staat, paar dingen aanklikken en de claim is de deur uit. Het kan wel even duren voor die verwerkt is overigens. Ik mag er ook weer een claimen voor een half uur vertraging van laatst, maar omdat dat neerkomt op 2 euro of zo heb ik er nog geen haast mee gehad.quote:Op donderdag 21 september 2023 18:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Is dat nog ingewikkeld eigenlijk? In de zin van, een soort ontmoedigingsbeleid om een refund aan te vragen?
@:H_T jij zat niet in de trein vandaag?
Nee ik moest ook meteen aan jou denkenquote:Op donderdag 21 september 2023 15:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog genoeg werk voor mij te vinden. Niet dat het nodig is, maar toch
Nou zal dat niet zo snel bij mijn oude werkgever zijn gezien de situatie aldaar.
Ik doe dit eigenlijk nooitquote:Op donderdag 21 september 2023 18:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee valt hartstikke mee. Even wachten tot de reis in de geschiedenis van je chipkaart staat, paar dingen aanklikken en de claim is de deur uit. Het kan wel even duren voor die verwerkt is overigens. Ik mag er ook weer een claimen voor een half uur vertraging van laatst, maar omdat dat neerkomt op 2 euro of zo heb ik er nog geen haast mee gehad.
En ik ben vandaag niet met de trein geweestVoor 17 uur ben ik niet eens de deur uit geweest, en daarna alleen even om boodschappen te halen. Ik ga morgen of overmorgen goulash maken
Het hangt ook van de route af hoe interessant het is. Ik heb inmiddels die claim ingediend en ik krijg denk ik minder dan 2 euro terug, want korte route en korting. Maar als je de volle mep betaald hebt voor een lange reis en dat geld kan je terugkrijgen omdat je meer dan een uur vertraging hebt gehad, dan loopt het wel op.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik doe dit eigenlijk nooitVergeet ook altijd dat het mag, en een half uur ofzo vind ik ook niet zo spannend meestal, dat heb ik bijna altijd
![]()
Zaterdag had de bus vertraging waardoor we de trein niet haalden, een halve minuut te laat op het station en meteen een half uur vertraging
Waar ik wel vaker actief aanspraak op heb gemaakt is dat ze verplicht zijn je veilig naar je eindbestemming te brengen als je je reis op tijd begonnen bent. Meerdere malen een intercity op een stoptreinstation laten stoppen![]()
Dat is wel een heel erg ingekorte versie, bij ons was het altijd ABC tot XYZ.quote:
Retteketetquote:
Naar Beter Bedquote:
Juichen danquote:
Whutquote:Op donderdag 21 september 2023 21:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is wel een heel erg ingekorte versie, bij ons was het altijd ABC tot XYZ.
Of je zei gewoon alfabet natuurlijk, dat was ook goed.
Nee, ik denk niet dat "Whut" zou zijn goed gerekend.quote:
Ik heb alleen af en toe de oranjezomer gezienquote:Op donderdag 21 september 2023 21:01 schreef NailQueen het volgende:
De nominaties voor de televizierring zijn bekend. Ik heb alle 3 programma's nog nooit gezien
2-2quote:
Oja ik reis ook meestal weekend vrij bedenk ik me nu hahaquote:Op donderdag 21 september 2023 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Het hangt ook van de route af hoe interessant het is. Ik heb inmiddels die claim ingediend en ik krijg denk ik minder dan 2 euro terug, want korte route en korting. Maar als je de volle mep betaald hebt voor een lange reis en dat geld kan je terugkrijgen omdat je meer dan een uur vertraging hebt gehad, dan loopt het wel op.
Ik heb één keer gehad dat ik in Groningen in het café zat en even wilde kijken hoe laat mijn trein terug ook weer ging. Toen bleek dat alle resterende treinen voor die avond die me thuis konden brengen waren geschrapt. De officiële instructie was dan de trein naar Assen te nemen, want dat was het laatste station op de geplande route dat ik nog wel zou kunnen bereiken en dan daar op de NS-noodknop drukken, zodat ze vervoer voor mij konden regelen. Maar ja, dat kon wel even duren. Ik had het prima gevonden om op kosten van de NS in Groningen een hotel te pakken en de volgende dag verder te reizen (waarschijnlijk goedkoper dan een taxi van Assen naar mijn huis), maar officieel kon dat niet. Volgens de klantenservicemedewerker was eigenlijk de beste optie om bij een bekende te logeren als dat konNou kon dat want ik zat met een bekende in de kroeg, maar apart advies was het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |