Had Van Hooijdonk toch gelijk met zijn duistere dealtjes!quote:
Ja, Sjempjens Liek.quote:
En voor welke club speelt die?quote:
FC Huppelkuttenveen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En voor welke club speelt die?
Oh, die ken ik niet, daar zal ik dan wel tegen zijn.quote:
Met hoeveel dezelfde spelers?quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:48 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En wat voor wedstrijd, een herhaling van de Europacup I finale van 1970
Voetbal is dan ook oorlogquote:
Ah, wie wint er dus?quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:48 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En wat voor wedstrijd, een herhaling van de Europacup I finale van 1970
Nou ja, toen kwam er een verlenging en dat kan vandaag niet, dus dat maakt het een beetje lastig...quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah, wie wint er dus?
Scheelt me weer 90 minuten van mijn leven
Het was de eerste keer dat een Nederlandse club de Europacup won. Ajax was daar zo boos om dat zij 'm daarna meteen drie keer op rij wonnen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah, wie wint er dus?
Scheelt me weer 90 minuten van mijn leven
Ok, goed om te weten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:16 schreef Strani het volgende:
"Nederlander vrij uit Spaanse cel"
Ik kan jullie verzekeren dat dit niet om mij gaat.
Ik zit gewoon nog vast.
Ajax kreeg in 1969 al de kans om de eerste Nederlandse club te worden maar ja, zij verloren toen de finale.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was de eerste keer dat een Nederlandse club de Europacup won. Ajax was daar zo boos om dat zij 'm daarna meteen drie keer op rij wonnen.
Broekpiesenquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:16 schreef Strani het volgende:
Ik zit gewoon nog vast.
Niet alleen voor Em.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral voor @:Em31 een hele geruststellende gedachte, denk ik.
En terecht.
Hup, kameraden!quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:14 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nou ja, toen kwam er een verlenging en dat kan vandaag niet, dus dat maakt het een beetje lastig...
Maar laten we positief blijven en er gewoon vanuit gaan dat Feyenoord nu gewoon in de reguliere speeltijd wint.
Daar doen ze niks meer aan op mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar moet je toch eens naar laten kijken
Altijd al geweten dat je ook gewoon een terrorist bentquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:16 schreef Strani het volgende:
Ik zit gewoon nog vast.
Is-ie op vakantie?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:27 schreef ijs_beer het volgende:
Mijn buurman heeft al weken het zonnescherm naar beneden. Staat nu met deze wind als een malle te wapperen.Beetje onprettig eigenlijk, maar goed hè
![]()
Ik zou het opnemen voor Tiktok voor als 'ie eraf waait.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:27 schreef ijs_beer het volgende:
Mijn buurman heeft al weken het zonnescherm naar beneden. Staat nu met deze wind als een malle te wapperen.Beetje onprettig eigenlijk, maar goed hè
![]()
Ze is er stil van.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar zij heeft er wel met afstand het meeste baat bij, kan ik je verzekeren.
Nou ja dat is meer gewoon voor erbij hoor. M'n passie ligt echt in het stalkenquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat je ook gewoon een terrorist bent
Oh okee, dan heb ik het niet goed gezienquote:
Hoevaak denk jij eigenlijk aan het Romeinse Rijk?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou het opnemen voor Tiktok voor als 'ie eraf waait.
Ik zag geen hands in ieder geval. Maar ik was ook niet echt aan het opletten verder.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh okee, dan heb ik het niet goed gezien
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja dat is meer gewoon voor erbij hoor. M'n passie ligt echt in het stalken
Ik word echt gek van die hype jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoevaak denk jij eigenlijk aan het Romeinse Rijk?
TikTok? Wat denk je dat ik ben, begin twintig?.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou het opnemen voor Tiktok voor als 'ie eraf waait.
There she is!quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je moet met je tijd meegaan Beerske! Anders ben je straks net zo als die oude mensen die niet snappen hoe een mobiel werktquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
TikTok? Wat denk je dat ik ben, begin twintig?.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag geen hands in ieder geval. Maar ik was ook niet echt aan het opletten verder.
@realAIVD voor de zekerheid ook maarquote:
Was even verdwaald op Youtube maar ben er weerquote:
@AlbertoStegemanquote:
Smakeloos volk. Meisje deed het leuk hoor, maar nogal schel en zonder de emotiesquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was even verdwaald op Youtube maar ben er weer![]()
Kwam erachter dat mensen Barbara Pravi onder haar Songfestival optreden uitschelden omdat ze dat meisje bij André Rieu beter vinden, wtf.
En die mensen mogen wél gewoon vrij rondlopen hè...quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kwam erachter dat mensen Barbara Pravi onder haar Songfestival optreden uitschelden omdat ze dat meisje bij André Rieu beter vinden, wtf.
Het was heel goed, vind ik, maar er valt niks te vergelijken. Muziek kan je nooit vergelijken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Smakeloos volk. Meisje deed het leuk hoor, maar nogal schel en zonder de emoties
Ja op 538 draaien ze nu geregeld een cover van Fast Car. Ook niks nieuws onder de horizon.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was heel goed, vind ik, maar er valt niks te vergelijken. Muziek kan je nooit vergelijken.
Behalve als het om Disturbed gaat.
Nee echt? Da's ook wel een goed voorbeeld van een origineel waar niks mis mee is ja.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja op 538 draaien ze nu geregeld een cover van Fast Car. Ook niks nieuws onder de horizon.
Vind het best mooi, maar omdat ik het origineel zo vaak heb gehoord hoor je haar accent zo sterk. Al staan er ook veel positieve reacties van Fransen tussen dus misschien is het niet zo rampzalig als je de taal verstaatquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Smakeloos volk. Meisje deed het leuk hoor, maar nogal schel en zonder de emoties
Beetje zoals Neder-engels wat de Engelsen en Amerikanen best prima vinden dus?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind het best mooi, maar omdat ik het origineel zo vaak heb gehoord hoor je haar accent zo sterk. Al staan er ook veel positieve reacties van Fransen tussen dus misschien is het niet zo rampzalig als je de taal verstaat
Die hoorde ik vandaag voor het eerst, wat een gruwel.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja op 538 draaien ze nu geregeld een cover van Fast Car. Ook niks nieuws onder de horizon.
Ook een gruwel jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was heel goed, vind ik, maar er valt niks te vergelijken. Muziek kan je nooit vergelijken.
Misschien wel jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beetje zoals Neder-engels wat de Engelsen en Amerikanen best prima vinden dus?
Jij zou het ook niet leuk vinden als je lekker aan het voetballen bent en opeens heb je een speer door je torso.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:42 schreef ijs_beer het volgende:
Feyenoord heeft het best lastig ermee he
Tafelvoetbal vind ik altijd wel lachen hoorquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij zou het ook niet leuk vinden als je lekker aan het voetballen bent en opeens heb je een speer door je torso.
Ja jij wel, maar hoeveel tafelvoetbalkampioenschappen heeft Feyenoord gewonnen!?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tafelvoetbal vind ik altijd wel lachen hoor
Daar zeg je watquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jij wel, maar hoeveel tafelvoetbalkampioenschappen heeft Feyenoord gewonnen!?
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Goh, the Nanny. Is daar ook al een cover van?quote:
Doet me er aan denken dat we weer richting de Top 2000 gaanquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
En jij, ga je ook snel?quote:
Dit verzin je toch nietquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:17 schreef ijs_beer het volgende:
Ajax-directeur voetbalzaken Sven Mislintat heeft linksback Borna Sosa (25) op de slotdag van de transfermarkt met klem geadviseerd afscheid te nemen van zijn eigen zaakwaarnemer Thies Bliemeister (CAA Stellar) en te kiezen voor Arthur Beck, melden meerdere bronnen in Duitsland en Nederland. Alleen met Beck, die zoals de NOS onderzocht aandelen heeft in het bedrijf van Mislintat, zou Sosa een transfer van VfB Stuttgart naar Ajax kunnen maken. Dat verhaal wordt bevestigd door CAA Stellar Europe
![]()
![]()
Het is alweer bijna oktoberquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Doet me er aan denken dat we weer richting de Top 2000 gaan
Dat waren nog eens tijden.quote:
quote:
Zeker als je mod was jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.
Had ook wel zn nadelen, qua intensiteit.
Al die DM's van EM31 over wat jij nu weer had uitgespookt.quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Al die DM's van EM31 over wat jij nu weer had uitgespookt.
Brb even een blik Gladiator openenquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:41 schreef ijs_beer het volgende:
Brb even speerwerpen als een gladiator
Mooi dat het voor Alireza is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |