Goh, the Nanny. Is daar ook al een cover van?quote:
Doet me er aan denken dat we weer richting de Top 2000 gaanquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was heel goed, vind ik, maar er valt niks te vergelijken. Muziek kan je nooit vergelijken.
Behalve als het om Disturbed gaat.
En jij, ga je ook snel?quote:
Dit verzin je toch nietquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:17 schreef ijs_beer het volgende:
Ajax-directeur voetbalzaken Sven Mislintat heeft linksback Borna Sosa (25) op de slotdag van de transfermarkt met klem geadviseerd afscheid te nemen van zijn eigen zaakwaarnemer Thies Bliemeister (CAA Stellar) en te kiezen voor Arthur Beck, melden meerdere bronnen in Duitsland en Nederland. Alleen met Beck, die zoals de NOS onderzocht aandelen heeft in het bedrijf van Mislintat, zou Sosa een transfer van VfB Stuttgart naar Ajax kunnen maken. Dat verhaal wordt bevestigd door CAA Stellar Europe
![]()
![]()
Het is alweer bijna oktoberquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Doet me er aan denken dat we weer richting de Top 2000 gaan
Dat waren nog eens tijden.quote:
quote:
Zeker als je mod was jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.
Had ook wel zn nadelen, qua intensiteit.
Al die DM's van EM31 over wat jij nu weer had uitgespookt.quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Al die DM's van EM31 over wat jij nu weer had uitgespookt.
Brb even een blik Gladiator openenquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:41 schreef ijs_beer het volgende:
Brb even speerwerpen als een gladiator
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |