Ja, het is niet echt een Slow Chat.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het gaat daar vrij hard inderdaad. Maar uiteraard vindt iedereen koffie leuk.
Nou @koffie, die kan je alvast in je zak steken.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het gaat daar vrij hard inderdaad. Maar uiteraard vindt iedereen koffie leuk.
Ja! Jammer dat jouw tip zo laat kwam, anders was ik vast minder moe.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen wonder dat je moe bent, als je de metro niet hebt weten te vinden
Volgens mij heb ik Waldo gevonden, alleen heeft hij nu ander haar en geen muts op.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:17 schreef H_T het volgende:
Gisteravond aan begonnen, nu is ie af![]()
[ afbeelding ]
Is deze geļnspireerd op het podium van Turijn?quote:Op woensdag 20 september 2023 15:17 schreef H_T het volgende:
Gisteravond aan begonnen, nu is ie af![]()
[ afbeelding ]
Er zijn er minimaal twee met een rood-wit gestreepte truiquote:Op woensdag 20 september 2023 15:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Waldo gevonden, alleen heeft hij nu ander haar en geen muts op.
Ja! Ik stuur die karaokebattle van Roger en Strani nog even door. Dat was echt lachenquote:Op woensdag 20 september 2023 15:35 schreef BillDauterive het volgende:
De Italiaanse week van Lidl en de pizza zou niet in de reclame zijn? Hier wel hoor, houtovenpizza voor 2,69.
En mee eens met H_T, mosterd is een goed idee!
[..]
Ja! Jammer dat jouw tip zo laat kwam, anders was ik vast minder moe.
@:NailQueen, wat leuk dat je hier een karaoke hebt georganiseerd. Stuur je de filmpjes nog even door?
Nee, deze puzzel was al voor het ESF Rotterdam 2021 te koop. Andersom zou wel kunnenquote:Op woensdag 20 september 2023 15:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is deze geļnspireerd op het podium van Turijn?
Is Electric Callboy vandaag of ga je naar wat anders?quote:
Ik zie het ja.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zijn er minimaal twee met een rood-wit gestreepte trui
Omdat dat podium ook in stukjes lag?quote:Op woensdag 20 september 2023 15:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is deze geļnspireerd op het podium van Turijn?
In de Koffie SC posten zonder koffie te drinken, in ESF SC posten zonder heel veel te hebben met het ESF... zijn er nog meer SC's waar je actief bent?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Want ik drink helemaal geen koffie.
Ik was in de Stage SC actief, ook nog lang nadat ik geen stage meer liep.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:52 schreef H_T het volgende:
[..]
In de Koffie SC posten zonder koffie te drinken, in ESF SC posten zonder heel veel te hebben met het ESF... zijn er nog meer SC's waar je actief bent?
Ik ga naar wat andersquote:Op woensdag 20 september 2023 15:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Is Electric Callboy vandaag of ga je naar wat anders?
Was ie niet al doorgedraaid?quote:Op woensdag 20 september 2023 16:37 schreef Arizona het volgende:
Baudet draaft / draait helemaal door
Nog meer dan normaal?quote:Op woensdag 20 september 2023 16:37 schreef Arizona het volgende:
Baudet draaft / draait helemaal door
Ik neem aan dat hij daar ja op antwoordde?quote:Op woensdag 20 september 2023 16:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Paternotte, ben ik een vrouw?"
Dat klinkt alweer als helaas voor beiden geen erg dringend thema voor de verkiezingen. Gisteren was er ook al een halve zool in een jurk van D66 bij Prinsjesdag.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Paternotte, ben ik een vrouw?"
Die jurk stond je geweldig Fred!quote:Op woensdag 20 september 2023 16:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat klinkt alweer als helaas voor beiden geen erg dringend thema voor de verkiezingen. Gisteren was er ook al een halve zool in een jurk van D66 bij Prinsjesdag.
Ja, wat kan ik niet hebben hčquote:Op woensdag 20 september 2023 18:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die jurk stond je geweldig Fred!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |